[open] Storm



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [open] Storm

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimevr 16 jun 2017 - 18:19

Het was de anticlimax van de eeuw. Ze had zich helemaal voorbereid op het ontmoeten van haar eerste clankatje. Ze had zich als het ware ingelezen in hun cultuur. Ze had allerlei katten gevraagd naar deze mysterieuze groepen, hoe ze waren, waar ze in geloofden en wat ze dachten van buitenstaanders. En nu was het eindelijk zo ver om ze dan echt een keer op te zoeken, en ze waren weg. Verdwenen, alsof ze er nooit waren geweest. Alles wat over was, waren wat ingestortte, verbrandde of verzopen kampjes. Alsof een hogere macht het specifiek op de clans had gemund. Bijzonder. Dus nu nam ze de vrijheid om hun gebied binnen te dringen en ze zou liegen als ze zei dat ze zich niet een beetje een ongewenste bezoeker voelde. Het gebied waar ze nu was, deed haar denken aan haar thuis. De donkere wouden en de moerassige omgeving brachten haar bijna terug. Het deed haar ergens pijn dat ze nooit meer terug zou kunnen. Voor nu nam ze echter genoegen met het kleine beekje dat door het donkere bos stroomde. Ze boog voorover om wat te drinken, haar oren nog steeds gespitst. Dat de clans weg waren, betekende niet dat het gevaar geweken was.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 0:53

Morgen, morgen zouden ze vertrekken. Jinx had onder het mom dat hij zou jagen het tijdelijke kamp verlaten. De werkelijkheid was dat hij zijn gedachtes op een rijtje moest weten te krijgen, al leek dat een onmogelijke opgave. Zijn ogen stonden dof en vermoeid, hij was er zo klaar mee. Vanaf morgen zou hem niets meer hier houden, afgezien van Nyra en Pyre wellicht, maar zij waren beide zelfstandig genoeg en leken niet veel met hem te maken willen hebben. Oh, waar was hij ook mee bezig, hij had met Zira moeten sterven die dag.
Door zijn onoplettendheid was hij uiteindelijk afgedwaald en hadden zijn zwarte poten hem naar een al even duister gebied gebracht. Hij had nog wel genoeg hersencellen ratelen in zijn brein om te weten dat dit het Shadowclan territorium was. Normaal gezien niet al te interessant voor hem, maar nu vond hij zijn rust in het muffige gebied en diens schaduwen. Daarbij werd er na een bepaalde tijd een rogue geur zijn kant opgedreven. Gezien hij toch niets beters te doen had besloot hij het geurspoor maar te volgen, waarna hij uitkwam op een grijs-witte poes van zijn leeftijd die zich voorover had gebogen om wat water te drinken. "Boe," Miauwde hij enkel droogjes met zijn barse stem. Er was geen vijandigheid in te klinken, immers was dit nog niet hun gebied en had hij toch niet genoeg energie om weer kwaad te worden. Daarbij, een praatje met een rogue kon vast geen kwaad, vaak genoeg hadden ze vanalles te vertellen. "Nu de clanpoesjes weg zijn durf je het gebied zeker wel in te gaan, hm?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 13:21

Net zoals thuis had haar witte vacht fel afgestoken tegen de donkere omgeving die dit bos haar bood. Gepaard met haar redelijke omvang, was ze moeilijk over het hoofd te zien hier. Misschien dat dat de reden was geweest waarom het jagen haar nooit zo goed af was gegaan in dit soort bossen. Al van veraf hoorde ze de vogels, eekhoorns en konijnen verdwijnen met de snelheid van licht. En met goede reden: Djinn had altijd honger. Na het drinken, bleef ze wat voor zich uitstaren. Het onheilspellende gevoel van heimwee bekroop haar zo nu en dan, maar het was niets nieuws. Sinds haar thuisland van haar af was genomen, had ze als een nomade rondgetrokken. Zonder familie, zonder thuis. Het was niet gek dat ze af en toe een beetje eenzaam werd, dat ze af en toe verlangde naar vroeger. Naar haar moeder, haar groep, haar kinderen en boven alles naar hem. Hij die haar achter had gelaten zonder een woord te zeggen. Hij deed haar bloed koken, en alsnog hield ze van hem. Het maakte echter niet uit. Ze had niet het gevoel dat ze hem in dit leven nog weer zou zien. Haar aandacht werd getrokken door een stem die van achter haar kwam. Even wilde ze zichzelf wel voor haar kop slaan. Ze had niet goed opgelet. Voor hetzelfde geld had deze kater haar aangevlogen. Op zijn opmerking lachte ze haar tanden bloot. "Ik hoopte eigenlijk een clankat in levende lijve te zien," zei ze, terwijl ze haar schouders ophaalde. "Maar het schijnt dat ze de benen hebben genomen." Ergens vond ze het wel jammer. Er was niets leuker dan een rare cult die dode katten vereerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 16:29

De oudere poes leek hem niet door te hebben totdat zijn stem klonk. Nuja, oud, waarschijnlijk was hij alsnog ouder dan haar. Misschien was jij ook wel de bejaarde hier, over een tijdje zou hij nog voor een opa uitgescholden worden en zou hij klagen om zijn rug. Oh, hoe de tijd vliegt. Bij zijn opmerking greens de grote poes haar tanden bloot. "Ik hoopte eigenlijk een clankat in levende lijve te zien," miauwde ze terwijl ze tegelijkertijd haar schouder ophaalde. Jinx blies geamuseerd wat lucht uit. Tja, dan was ze nu net een beetje te laat. Zwaar leven. "Maar het schijnt dat ze de benen hebben genomen." Hij grinnikte zachtjes en keek haar geamuseerd aan. "De clanpoesjes konden niet tegen een beetje water, dus toen het begon te regenen zijn ze er met hun staarten tussen hun poten vandoor gegaan," Hij hoopte dat zijn vader en al diens familie leden om waren gekomen tijdens die reis. Schijt beesten waren het, die clankatten. Al kon hij niet veel anders zeggen over zijn eigen groepsgenoten. "Nuja, technisch gezien is nog niet al je hoop verloren. Er staat een blood-'clanner' voor je neus, als dat telt," nu was het zijn beurt om zijn robuuste schouders op te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:30

God, hij had haar laten schrikken. Niet zozeer door zijn plotselinge aanwezigheid, meer door zijn voorkomen. Hij had namelijk het geluk om bijna een exacte kopie te zijn van hem. De lange zwarte vacht en zijn bouw deden haar meteen denken aan haar ex. Het enige wat miste, waren de feloranje ogen waar ze ooit zo dol op was geweest. Toen ze er honderd procent zeker van was dat dit hem niet was, kalmeerde ze weer een beetje. Daarbij was ze al lang blij dat de kater voor haar een beetje humor leek te hebben. Ze had geen zin in een of andere pessimist die zich met haar leven zou gaan bemoeien. De kater legde uit dat de clankatten er vandoor waren gegaan vanwege het weer. En het was ook verschrikkelijk weer geweest. "Ik geef ze groot gelijk," stemde ze toen met de clanpoesjes in. Ze was zelf ook altijd een reiziger geweest. Waarom zou je ook in een gebied blijven als het er toch alleen maar klote was? Vervolgens presenteerde de kat zichzelf als Bloodclanner. Oh, God. Nog zo een. "Toevallig heb ik het geluk al gehad één van jullie te ontmoeten," liet ze hem toen weten op een quasi-enthousiaste toon. Een vuurrode kater genaamd Hellhound. Hij was zo slecht nog niet geweest. Ze vroeg zich af of de kater voor haar haar mening zou veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:13

Even leek ze bang van hem, wat hem lichtelijk verwarde. De grove rogue poes leek niet op iemand die zich snel af zou laten schrikken, zelfs niet van zo'n verwilderd monster als hij. Op een bepaald vlak leek hij gelijk te hebben, want na enkele secondes leek ze zich alweer te ontspannen. Jinx trok kort vragend met zijn oor, maar maakte er geen woorden aan vuil. Dat deed hij liever aan andere onderwerpen, die niet meteen zo bemoeizuchtig waren. Als er iets was waar hij een stront hekel aan had waren het katten die meteen je verleden wilden weten. Katten die dachten dat ze met wat lieve woordjes meteen je hele zelve naar boven konden halen en dan snappen hoe je in elkaar zat. Dat was toch een onzinnige gedachte, je kon een kat nooit volledig kennen. Soms kon hij zelfs zijn eigen daden niet voorspellen. "Ik geef ze groot gelijk," Hm? Hij had zich ook niet weg laten jagen door de regen, hij vond de clankatten maar zwak. Ze hadden altijd met heel hun hart gevochten om deze gebieden in handen te houden, maar de natuur had ze binnen no-time op laten hoepelen. Ach, ze was een rogue; voor haar was het vast anders. Jinx was altijd in deze stad geweest, altijd rond dit gebied sinds hij nog maar een half jaar oud was. Vroeger had hij zich nog wijs gemaakt dat hij op een dag zou vertrekken en de wereld ontdekken, nu de jaren waren verstreken besefte hij zich dat hij dat toch nooit zou kunnen. Hij verachtte het hier misschien, toch kon hij niet zonder. Hoe onlogisch het ook klonk. "Toevallig heb ik het geluk al gehad één van jullie te ontmoeten," Hij wist opnieuw zacht te grinniken. "Oh god, wat je geluk noemt. Heeft diegene al het imago van de Bloodclanners voor je verpest?" Schijt beesten, hij wilde niet eens weten wie ze tegen was gekomen. De meeste katten waren hersenloze moordenaars, enkel heel sommige katten waren uit te staan. Zoals Hellhound. "Er is geen ontkennen aan dat meer dan de helft van deze groep idioten zijn, dat zeker," Moeite om tegen die claim in te gaan zou hij niet doen, immers was het de waarheid. [/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:50

God, het kostte haar ontzettend veel moeite om zich de laatste keer te herinneren dat ze oprecht ergens van geschrokken was. Voor het gemak hield ze het maar op ieder onverwachte nestje dat ze gehad had, wat ze allemaal waren. Onverwacht, maar niet ongewenst. Ze had gehouden van haar ex en hun kinderen waren daar een trots teken van geweest. Nu was ze geen eersteklas moeder geweest, maar ze was er wel voor hen geweest totdat ze zeker wist dat ze op eigen benen konden staan. En toen ging ze er vandoor. Ergens had ze meer op haar eigen moeder willen lijken. De prachtige kattin die haar en haar broers in haar eentje had opgevoed, beter dan iedere andere moeder ooit had gekund, maar het had simpelweg niet zo mogen zijn. En daar had ze dan weer vrede mee. Ze leefde graag in de toekomst, om je zorgen te maken over het verleden had immers geen zin. Misschien dat dat was waarom ze zo laid-back in het leven stond. Of misschien maakte het haar allemaal niet genoeg uit. De kater vroeg of het imago van de Bloodclan al verpest was. Blijkbaar was hij niet zo onder de indruk van zijn eigen clique. Djinn moest haar mening nog vormen, met behulp van een kleine steekproef. Ze had Tank's mening gehoord en op dit moment ontmoette ze deelnemer nummer twee van haar kleine onderzoekje. "Om eerlijk te zijn, was ik een beetje teleurgesteld," zei ze, terwijl ze deed alsof ze het allemaal maar jammer vond. "Ik had een bloeddorstige maniak verwacht, maar ik had het genoegen met een degelijke kater genaamd Hellhound." Ze rolde even met haar ogen. "Ik kan niet wachten om het idiote deel van de populatie te ontmoeten." Hellhound was een interessante gesprekspartner geweest, maar stiekem had ze weleens zin om een kat te ontmoeten die compleet van de wereld was. Gewoon omdat het kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:30

"Om eerlijk te zijn, was ik een beetje teleurgesteld," Het leek alsof ze het inderdaad allemaal heel erg jammer vond, maar Jinx vroeg zich af hoeveel daarvan gespeeld was. Hij kende de vreemdeling niet goed genoeg om te pijlen wanneer ze sarcastisch was, lastig. Iniedergeval besloot hij dat ze interessant genoeg was om zijn, eerlijk gezegd niet al te kostbare, tijd aan te verdoen. Liever hier met haar dan alleen met zijn gedachtes. "Ik had een bloeddorstige maniak verwacht, maar ik had het genoegen met een degelijke kater genaamd Hellhound." Ah, sarcastisch dus. Hij grinnikte zachtjes. Ze had het geluk, of pech vanuit haar perspectief kennelijk, gehad om een kat van die 1% te ontmoetten die nog redelijk bij zijn verstand was. "Ik kan niet wachten om het idiote deel van de populatie te ontmoeten." Heh, ja, vast. Hij keek haar met één opgetrokken wenkbrauw aan. "Ik denk dat je spijt krijgt van die woorden zodra je onze lieftallige commander Shark hebt ontmoet," Ew, Shark. Wat een nare gozer was dat toch. "Ah ja, met Hellhound heb je geluk gehad, hij is een van de weinige die goed bij zinnen is," Zijn ogen zochten de hare en ergens vroeg hij zich af wat voor een verhaal ze met zich mee zou dragen. Natuurlijk was hij beleefd genoeg er niet om te vragen, wat een heer. "Niet dat ik beweer dat ik niet 'gek' ben hoor, alleen... Op een andere manier, heh." Hij keek haar schuin aan, haar figuur inspecterend. De rogue was eerlijk waar niet de mooiste poes die hij ooit had gezien, maar ze had vast haar charme. "De naam is Jinx, trouwens,"

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 0:37

Was het geluk of gewoon statistiek dat ze de meest normale katten uit de Elite tegen leek te komen? Tank had haar weinig goeds verteld over de groep katten, op de ex-Commander na dan, maar de twee katers die ze tot op heden had ontmoet, vielen haar toch ontzettend mee. Misschien onttrok zij een volledig andere reactie dan Tank deed, maar dat kon toch haast niet de volledige reden zijn? En dat net nu ze juist zo benieuwd was naar de rotte appeltjes in het mandje. Haar leven leek de laatste tijd een beetje een reeks van teleurstellingen, al probeerde ze die deprimerende gedachte uit haar kop te drukken zodra deze zich voordeed. Ze had geen tijd voor pessimisme, het had had haar immers nooit geholpen. En dat was ook de reden dat ze de kater voor haar het voordeel van de twijfel gaf, ondanks het feit dat hij in de o, zo beruchte Elite zat. De zwarte kater zei dat ze spijt zou hebben van haar woorden op het moment dat ze de Commander zou ontmoeten. Shark, een naam die ze meteen in haar achterhoofd noteerde. Het was wel zo handig om de namen van de belangrijkere katten te weten. Over Hellhound leek de zwarte kat ook wel te spreken, in tegenstelling tot de rest. "Ik neem aan dat je veel vrienden hebt in de Elite," zei ze grinnikend. De kater wekte niet bepaald de indruk dat hij zijn groepsgenoten waardeerde. Vervolgens lachte ze om zijn opmerking. "Nu ben ik nieuwsgierig naar welke soort gek jij dan wel niet bent," reageerde ze met een speelse grijns en samengeknepen ogen. Ze zou hem wel even uitpluizen. Tenslotte, stelde hij zich voor als Jinx, waarop ze even opkeek. Djinn. Jinx. Djinnx. "Haal daar de 'x' vanaf en je hebt mijn naam, soort van," zei ze, nog steeds met de grote grijns op haar bek. Bijna fonetische naamgenootjes, wat leuk. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 0:25

"Ik neem aan dat je veel vrienden hebt in de Elite," Hah, ja, zoveel dat hij ze op zijn staart kon tellen. Één dus. Ze lachte om haar eigen opmerking, waaruit hij optrok dat ze opnieuw sarcastisch was."Nu ben ik nieuwsgierig naar welke soort gek jij dan wel niet bent," Ze had haar ogen speels samen geknepen en Jinx grinnikte zachtjes. "Heh," lachte hij. Zo eentje die bij iedere mogelijkheid zijn leven op het spel stelt. Als het niet voor zijn dochter was aan wie hij nog de vrijheid verschuldigd was, zou hij allang door een stomme actie onder de grond liggen, zonder daar enige tegenzin bij te voelen. Vroeger had hij nog moralen gehad, had hij het doden van andere slecht gevonden en een wil gehad om meer te ontdekken, meer te zien van deze wereld. Nu was alles gewoon een grijze blur. Dat soort gek was hij, maar wat boeide dat deze poes dat nu. "Haal daar de 'x' vanaf en je hebt mijn naam, soort van," Hij rechtte zijn oren even nieuwsgierig. "Hm, dat is niet iets wat ik iedere dag hoor, Jin," Haar naar expres verkeerd uitsprekend. Of nuja, daar ging hij vanuit. Hij geeuwde en maakte het zichzelf gemakkelijk. "Dus, ik heb absoluut geen ruk beters te doen, jij volgensmij ook niet, dus vertel me iets over jezelf?" Ze had vast wel een aantal rogue verhalen als je op zo'n leeftijd was. Als je dan nog steeds niets had beleefd had je je leven technisch gezien weggegooid, zoals hem.


-laat, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 22:20

Tot nu toe had ze weinig katten ontmoet die goed te spreken waren over de Elite, waaronder een deel dat zelf onder die doelgroep viel. Behoorlijk vervelend, gezien je de groep niet echt kon verlaten. Alhoewel, het kón wel. Hellhound had het zo leuk gesteld: je kon de Elite wel verlaten, je zou enkel wel voor de rest van je leven vervolgd worden. Ze had medelijden met de katten die daar geboren zouden worden. Toen ze vroeg met wat voor soort gestoord ze nu te maken had, kreeg ze enkel een vaag lachje te horen. Blijkbaar waren ze nog niet op dat niveau van vriendschap waar Djinn zijn tragic backstory mocht vrijspelen. Maakte ook niet uit, ze had wel geduld voor dat soort dingen. Een duidelijk antwoord bleef uit. "Wie A zegt..." begon ze, niet van plan die zin af te maken. De kater had zijn mentale issues zelf ter sprake gehad, nu mocht hij ook weleens open kaart gaan spelen. Ze grinnikte wederom toen hij haar naam uitsprak. Jin, ook prima. "Jinx en Djinn. Klinkt als een ontzettend disfunctioneel duo," merkte ze al knikkend op. Het klonk bijna als een domme circusact. Toen hij haar vroeg om hem iets over zichzelf te vertellen, keek ze hem even quasi-bedenkelijk aan. Het was niet alsof ze moeilijk deed over dat soort dingen. "Daar vraag je me wat. Ik ben geboren en getogen in een groep die ontzettend lijkt op jullie Bloodclan, alleen mocht je wel vrijwillig weg. Ik had het omhoog geschopt en uiteindelijk werd ik de leidster, totdat mijn thuisland bezet werd door die ellendige twolegs," zei ze, wenkend naar haar flank waar een lelijk litteken zat. "En nu zwerf ik wat doelloos rond." Ze was van her naar der gevlogen, al had ze het gevoel hier wel wat langer te willen blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimedo 13 jul 2017 - 23:39

"Wie A zegt..." Hij keek haar kort aan, maar was blij dat de poes er niet verder op doorging. "Mag B uit me rammen," Grinnikte de zwarte kater geamuseerd. Nee, zo makkelijk was hij ook weer niet. Toch hoopte hij wel wat uit de andere poes te krijgen. Ach, hypocriet zijn was zo slecht nog niet. Alleen als anderen het waren. "Jinx en Djinn. Klinkt als een ontzettend disfunctioneel duo," Hij moest opnieuw lachen. "Accuraat genoeg, ik zou naar een voorstelling daarvan gaan." hij keek haar scheef aan en plofte vervolgens neer, om eens lekker naar haar verleden te gaan graven. Of naar mooie verhalen, wist hij veel. Gewoon iets om zijn dag nog iets interessanter te maken dan dit doelloos dwalen. "Daar vraag je me wat. Ik ben geboren en getogen in een groep die ontzettend lijkt op jullie Bloodclan, alleen mocht je wel vrijwillig weg. Ik had het omhoog geschopt en uiteindelijk werd ik de leidster, totdat mijn thuisland bezet werd door die ellendige twolegs," Hij volgde haar blik naar een lelijk litteken op haar flank. Ouch, dat was vast pijnlijk geweest. "En nu zwerf ik wat doelloos rond." Jinx stak haast trots zijn verminkte staart op, het zwarte pluisding maakte een knik van haast 90 graden aan het einde, waar hij door de hond gebroken was. "Liefdesbeetje van een hond. Ah, het zijn de lelijkste littekens die je sieren, niet?" Zijn blik vond de hare. "Ik heb eigenlijk altijd in de stad geleefd, inmiddels kan ik mijn weg wel met die meurende twolegs vinden,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimewo 19 jul 2017 - 14:20

"Mag B uit me rammen," maakte de zwarte kater haar spreekwoord netjes af. Ze trok haar wenkbrauwen omhoog in een geamuseerde uitdrukking. Zo, zo. "Dat kan ik voor je regelen," sprak ze, al grinnikend. Een gevecht tussen de twee zou zonder twijfel interessant zijn. Ze waren van dezelfde leeftijd, ongeveer dezelfde grootte. Maar daar had ze op dit moment geen behoefte aan. Ze begon Jinx wel te mogen, ondanks dat het feit dat hij een Bloodclanner was. Niet iedereen was perfect. Jinx ging er helemaal bij zitten, het scheen dat hij echt werk wilde maken van dit gesprek. Dus besloot ze hetzelfde te doen. Hij mocht vragen wat hij wilde, ze was een open boek wat dat betrof. Ze zou niemand iets kunnen vertellen dat ze tegen haar zouden kunnen gebruiken. Soms scheelde het om een vreemdeling te zijn. Ze deed haar verhaal, inclusief de presentatie van het nare litteken op haar achterste. De kater zelf stak zijn verminkte staart met volle trots omhoog. Djinn keek het ding aan met een blik die half iets van walging opriep, half puur onder de indruk. "Vet cool," merkte ze op, met een dikke grimas op haar gezicht. "Ik neem aan dat de hond er slechter aan toe is?" vroeg ze toen. Jinx leefde immers nog, en weinig katten liepen weg van een gevecht met een hond na zo'n verwonding. De kater vertelde dat hij altijd al in de stad had geleefd, dat hij onderhand wel gewend was geraakt aan de menselijke populatie. "Misschien kan ik wel een lesje in de twoleg-omgang van je gebruiken," merkte ze vervolgens op. Als ze hier toch wilde gaan wonen - bij de twolegs in de buurt - kon ze maar beter weten hoe.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
[open] Storm Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 20:28

Nice, een battle tot de dood. Of toch niet, want geen van hun beide was echt jong meer. Ze waren oud en moe, zoals bejaarden dat hoorden te zijn. Dus gelukkig zat een gevecht vandaag niet op de planning. "Vet cool," merkte ze op over zijn walgelijke staart. Een grijns stond op haar gezicht en Jinx kopieerde die onbewust. "Ik neem aan dat de hond er slechter aan toe is?" De grijns verdween bij die woorden weer van zijn zwarte snoet. Samen met Zira had hij twee honden om weten te brengen, maar de ander wist haar keel door te bijten en er vervolgens vandoor te gaan. Welke van de honden zijn staart had gesloopt wist hij niet eens meer, het was toch allemaal één grote waas aan tanden en bloed. "Yeah," antwoordde hij dan ook enkel en liet zijn misvormde staart weer op de grond vallen. De kater was allang blij toen ze een ander onderwerp aan sneed. "Misschien kan ik wel een lesje in de twoleg-omgang van je gebruiken," Wel, dat was iets waar hij haar zeker bij kon helpen. "Aye, aye, vraag erop los missy," Een scheve grijns stond op z'n lippen. "Het zijn een stelletje mislukte idioten die twolegs, maar hun voedsel is met niets te vergelijken, als je het goede spul te pakken krijgt."

Ontzettend laat oopsiedaisy
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
[open] Storm Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: [open] Storm   [open] Storm Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 22:17

Ergens was ze wel blij dat ze na al die tijd hier eindelijk een kat met een gevoel voor humor was tegengekomen. De meesten waren allemaal vrij serieus, praatten alleen over hun clan en stelden haar vragen over waar ze vandaan kwam. Eigenlijk waren ze dat nu ook aan het doen, al gaven ze er allebei een ietwat leukere draai aan, al zei ze het zelf. Hun gesprek transformeerde zichzelf al vrij snel in het bekijken wie de naarste littekens had overgehouden aan al hun gevechten en ze moest toch echt toegeven dat Jinx had gewonnen met de ziekmakende kink in zijn staart. Toen ze over de honden begon, verdween de grijns van de kater ineens. Natuurlijk viel dit haar op en ze vroeg zich af waarom. Ja, hij had met een hond gevochten, maar was dat genoeg om zo te reageren? Zelf was ze bijna gedood door een tweebener en ze kon nog steeds met een grote glimlach over de ervaring praten. Nee, hij had die dag iets verloren. Of iemand. Een belangrijk iemand. Een van zijn ouders? Een partner? Een kitten? Ze wist het niet en ze had niet het gevoel dat hij het zou zeggen als ze het zou vragen. En daarbij, ze wilde hun gesprek niet verzieken. Het was dan ook de juiste beslissing geweest om een ander onderwerp aan te snijden: hij klaarde direct weer wat op. Ze keek Jinx nieuwsgierig aan toen hij zijn zegje deed. "Het goede spul?" herhaalde ze vragend, duidelijk met veel interesse. Want als er iets was dat haar interesseerde, was het eten. "Ik waardeer het dat ze hier en daar wat konijnen en kippen in hokjes stoppen, maakt het allemaal wat makkelijker voor mij." Het was dan ook het enige goede aan die dingen. "Maar van hun eigen voedsel heb ik nog nooit gehoord." Natuurlijk had ze verwacht dat zelfs die monsters moesten eten, maar ze had er nooit over nagedacht wát het was dat ze aten.

Note; Woeps, ook laat c': Sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[open] Storm
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: