Nath's Vegan Recepten-topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nath's Vegan Recepten-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowleopard
Member
Nath's Vegan Recepten-topic UfHwney
Nath
160
Actief
That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Nath's Vegan Recepten-topic   Nath's Vegan Recepten-topic Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 22:43


En toen had ik besloten om een receptentopic te openen. Ik zal hier regelmatig neerzetten wat ik die avond heb gekookt. Van soepen tot ovenschotels. Ik zal ook bij het recept neer zetten of die makkelijk was en of het veel tijd in neemt. Aangezien ik het regelmatig druk heb, kook ik vaak makkelijk, gezond en snel en ik kook vaak ook voor het hele gezin en budget gericht. Dus wil je eens vegan koken, kijk dan tussen mijn recepten <3

Daarbij wil ik jullie vertellen; ik ben een veganistische karate-beoefende sport-addict en ik ben niet te dun, niet te licht, gewoon gemiddeld gezond. Ik ben ook niet bleek en mijn haar valt ook niet uit, het kan dus.
Mocht je meer willen weten over vegnisme en vragen hebben, ik sta open voor PB'tjes en ik wil ook dat jullie weten dat ik niemand judge die wel gewoon dierlijke producten eet: of het nou zuivel, ei of vlees is.
Natuurlijk hoop ik mensen enigszins te beïnvloeden, maar ik ben vooral veganist voor mezelf. Ik voel me er goed door, ik merk het aan mijn gezondheid en ik voel geen guilt meer wanneer ik eet.

Mijn recepten zullen variëren van avondmaaltijden tot lekkernijen en tussendoortjes (zowel gezond als, niet gezond).

AVONDMAALTIJDEN
Gnocchi met tomatensaus en verse basilicum (4 personen):

Warme dranken:
Warme chocolademelk met banaan (makkelijk & snel, 1 persoon):


Laatst aangepast door Snowkit~ op vr 27 okt 2017 - 18:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Nath's Vegan Recepten-topic QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Nath's Vegan Recepten-topic   Nath's Vegan Recepten-topic Icon_minitimevr 27 okt 2017 - 18:08

Makkelijke warme chocolade-bananenmelk
Ingrediënten: - 1 mok plantaardige melk (ik gebruikte oatly havermelk zonder toegevoegde suikers)
- 1 volle eetlepel pure cacaopoeder (mocht je 'm sterker/bitterder willen 1/2).
- 1 banaan

Bereidingswijze: Pureer als eerste de banaan door het al opwarmende plantaardige melk, en roer vervolgens de cacaopoeder er doorheen. Wachten tot het begint te koken en klaar~

Extra: Alpro soya heeft ook zelf opklopbare slagroom, dit kan je er ook bijdoen. Wat ik wel doe met die opklopbare slagroom is wat agave siroop er bij doen omdat ik het anders nogal smaakloos vind. Dit kan je gewoon op smaak doen. Maar er zijn ook mensen die van slagroom zonder zoete smaak houden.
Als je de chocolademelk toch niet zoet genoeg vind, gooi je daar ook wat agave siroop, of gewone suiker, wat jij wilt, doorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nath's Vegan Recepten-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: