On my own



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 On my own

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deerpaw
Member
On my own Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: On my own   On my own Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 11:54

On my own Deer-p10
{Deerpaw}
Terwijl de zon zijn hoofd boven de horizon uitstak, zei de maan gedag. Deerpaw genoot altijd van deze momenten. Het deed haar denken aan vrienden. Het leek net alsof de zon de maan afloste zodat de maan even kon rusten. Een vriend. Was het maar zo makkelijk. Was ik maar de maan, dan was de zon mijn uitverkoren vriend... dacht ze en ondertussen wiegde ze zich zelf rustig heen en weer. Om de een of andere reden stelde het wiegen haar gerust. "Ik heb geen vriend nodig, ik heb mezelf." Op het moment dat ze dat zei, wist ze al dat ze geen gelijk had. Ze had niemand om gesprekken tegen te voeren, ook niemand om te spelen. Ze deed ook niet echt haar best om een vriend te vinden, althans ze probeerde nooit een gesprek aan te knopen. Of ze probeerde het wel, maar ze durfde het niet. Dit vertelde ze zichzelf altijd Een vriend moet je verdienen. En blijkbaar verdien ik er nog geen een... Ze draaide zich om. Ik doe vandaag gewoon nóg iets beter mijn best bij de training. Misschien verdien ik dan wel een vriend. Of anders word ik dan gewoon weer een beetje meer krijger. Kan ook geen kwaad. 




(Heeft iemand tips?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
On my own 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: On my own   On my own Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 12:02

- Je beschrijf al heel mooi de gedachtegang en emoties van je personage, top!
- Probeer wel de omgeving er in te betrekken. Dus waar ben je, wat doe je etc. Al heb je dat al wel gedaan met het beschrijven van een zonsopgang.
Ik zal hier proberen op te reageren met Oceanbreeze.

Zoals gewoonlijk stond Oceanbreeze op wanneer de zon haar eerste stralen weer toonde. Hoewel ze nog steeds lichtelijk verzwakt was van de bevalling van haar zes kittens, waarvan Skykit was overleden direct erna; ging het toch elke dag beter. Ook de rangwisseling was even zwaar, zeker omdat ze niet in hun eigen territorium waren en nieuws snel verspreidde onder de vier Clans. Haar blauwe ogen vonden het gestalte van een Apprentice die bij haar in de Clan zat. Met rustige stappen liep de Leader op haar af, waarna ze haar blik langs de hemel liet glijden. "Deerpaw," begroette ze de ander eerst met haar lage rustige stem. Ze had haar persoonlijk nog niet echt gesproken. Natuurlijk kende ze de andere leden van haar Clan en ook die van de andere Clans steeds beter, echter had ze zelf niet voor Deerpaw gezorgd, ondanks dat ze niet veel ouder was dan haar eigen kittens. "Wat was je van plan op deze vroege morgen?" Vervolgde ze met een rustig glimlachje. Dat was iets dat ze zich dan ook wel af vroeg, de meeste Apprentices werden niet zo vroeg wakker. Waren er zorgen die het hart van de jongere kattin verzwaarden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerpaw
Member
On my own Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: Re: On my own   On my own Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 12:13

(Oefenen op antwoorden)


"Deerpaw," Alle spieren spande zich samen in het lijf van de apprentice. Ze had de kat niet zien of horen aankomen en schrok van de plotselinge stem. Alle konijnenstaarten er nog aan toe! Hoe kon ze de kat nou niet aan horen komen? Ze schaamde zich diep en boog een keek schuld bewust naar de grond. Een clankat- en vooral een Windclankat- hoort een prooi of vijand of vriend aan te komen horen. Wat was ze een makkelijke prooi geweest, hier in dit open veld, en enkel omdat ze niet oplette. Wat ben je toc- "Wat was je van plan op deze vroege morgen?" Deerpaw schuifelde ongemakkelijk heen en weer bij het zien en horen van Oceanstar-ehm, Oceanbreeze. De leider. De L-E-I-D-E-R. Je hoorde haar niet eens aankomen! spookte door haar hoofd. "O, tja. Eigenlijk niks wat er toe doet..." Wist ze uit te brengen en ze probeerde er bij te glimlachen, maar dat mislukte fataal. Dus ze keek maar de andere kant op, opeens heel geïnteresseerd door een bergtop. Dat maakte dat ze alleen maar onzekerder oogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
On my own 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: On my own   On my own Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 12:28

- De Clan Cavern zit verborgen in de Redwood (geen veld haha). Snap de verwarring.
- Verder is het een mooie post hoor. Alleen ben je denk ik ergens een woord vergeten zie: "Ze schaamde zich diep en boog een keek schuld bewust naar de grond." Je bedoelde denk ik: Ze schaamde zich diep en boog haar kop en keek schuldbewust naar de grond. Wat je zou kunnen doen in deze zin is minder vaak en gebruiken en bijvoorbeeld iets meer anderen woorden in de plaats daarvan zoals: "Ze schaamde zich diep en boog haar sierlijke bruin gestreepte kop schuldbewust naar de grond."
Denk dat het verder vooral oefening baart kunst is voor jouw!

De jongere bruin gestreepte kattin leek nogal te verschieten van haar snelle komst. Alle spieren stonden strak gespannen, alsof de kattin verwachtte elk moment aangevallen te worden. Oceanbreeze schudde haar kop even waarna ze zachtjes zuchtte, een geruststellende glimlach stond op haar snuit, waarna ze voorzichtig dichterbij kwam. De Queen-Leader vervolgde op een rustige toon het nog eenzijdige gesprek. Ze was ergens wel benieuwd naar wat Deerpaw van plan was zo vroeg op de ochtend. Toch niet in haar eentje de Redwood in te gaan. Hoewel de plek waarschijnlijk voor enkele Apprentices wel prima te overleven was, kenden ze dit territorium nog niet zo goed als hun oude en dus had ze liever niet dat Deerpaw daar alleen naar vertrok. De jongere kattin schuifelde zenuwachtig heen en weer waardoor Oceanbreeze haar blik wat verzachtte. "Oh, tja. Eigenlijk niets dat er aan toe doet..." Wist de Apprentice uiteindelijk uitte brengen, waardoor de Leader haar kop schudde. "Wat doet er niet aan toe?" Mauwde ze enkel, negerende dat ze geen antwoord had gekregen op haar vraag, niet echt in ieder geval. Oceanbreeze nam plaats naast de Apprentice waarna ze met haar staart naast zich op de grond tikte. Hiermee de ander vragende of ze naast haar kwam zitten. "Je was toch niet van plan in je eentje de Redwood in te gaan zonder een Warrior erop te attenderen?" Mauwde ze rustig, maar niet in het geheel bestraffend. Ze had de ander al voldoende laten schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerpaw
Member
On my own Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: Re: On my own   On my own Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 12:47

De bruine poes wou net aanstalten maken een excuus te bedenken en om te vertrekken, toen haar leider gewoon door ging met vragen. "Wat doet er niet aan toe?" Deerpaw keek om zich heen om ergens een excuus te vinden, wat toch al haar plan was, maar ze kon er niet zo snel een bedenken. Toen Oceanbreeze haar een teken gaf, moest Deerpaw wel beleefd naast Oceanbreeze gaan zitten. "Je was toch niet van plan in je eentje de Redwood in te gaan zonder een Warrior erop te attenderen?" Het leek wel of Oceanbreeze haar gedachten kon lezen, want stiekem was dat al iets wat ze heel graag wou doen. Eigenlijk had ze dat ook gedaan, als Oceanbreeze haar er niet op gewezen had. "Nee, hoor!" zei ze vlug, maar eigenlijk verraadde ze zich zelf er alleen maar mee. Het bleef even stil en Deerpaw werd steeds meer zenuwachtig, de ongemakkelijke stilte deed haar niet goed. "Misschien was dat inderdaad wel ongeveer mijn plan..." De gestreepte poes fluisterde bijna, bang voor haar de reactie die ongetwijfeld komen zou. Deerpaw kon niet liegen en dat was niet altijd handig. Ze zag hoe de poes naast haar bewoog en ze kroop ineen, wachtend op een uitbarsting van haar leider, z'n uitbarsting die ze gewend was van andere apprentices te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
On my own 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: On my own   On my own Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 13:58

- Helemaal top. Ik weet geen tips voor je meer. Wat mij betreft kan je gewoon startten in de RPG

Soms was het handig dat een rang een behoorlijke indruk achter liet op jongere katten. Zeker als de desbetreffende jongere kat zich niet geheel gedragen had zoals slim was. Hoewel ze de kattin niet schuldig had willen voelen of bang, was ze toch blij dat ze haar had zien lopen. Een Apprentice alleen in de Redwood was iets waar ze niet geheel gerust op was, zeker niet na de aanval die op Burnetkit was geweest door een vos. Beleefd kwam de bruin gestreepte poes naast haar zitten, zoals ze haar woordloos had gevraagd, waarna Oceanbreeze haar rustig aan sprak. Het was niet zo heel lastig om te gokken naar wat de Apprentice van plan was geweest. Geen enkele kat vertrok zo vroeg in de ochtend, alleen op dit leeftijd als ze niet iets van plan waren dus echt een genie hoefde Ocean niet te zijn om tot die conclusie te komen. "Nee, hoor!" Mauwde de ander iets te vlug waardoor Oceanbreeze haar bedenkelijk aan keek. Alsof ze wou zeggen dat ze de ander niet geloofde. Ze bleef verder stil, wetende dat de jonge kattin zenuwachtig genoeg was met haar in de buurt om uit zichzelf verder te spreken. "Misschien was dat inderdaad wel ongeveer mijn plan..." Fluisterde de Apprentice bijna. Oceanbreeze keek haar vragend aan, waarna ze rustig knikte. "Het is niet verstandig Deerpaw. Als ik niet weet waar je bent, als niemand weet waar je bent en er gebeurd was, dan zit je in de problemen. De volgende keer meldt je een Warrior wat je plannen zijn, zodat die desnoods mee kan komen," verklaarde ze kalm waarna ze op stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
On my own
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: