This is not what I wanted



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is not what I wanted

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
This is not what I wanted Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimewo 12 jul 2017 - 17:29


Swallowflight was niet blij met haar apprentice. Want die snotaap die ze had toegewezen was precies hetgene wat ze nou absoluut niet wilde. Hyperactief, eigenwijs en al helemaal brutaal. Ze had geen manieren, en ugghhh, ze was gewoon zo niet leuk! Ze zuchtte vermoeid. Ze had al haar poten vol met haar apprentice en ze wilde ook nog aandacht besteden aan Sandflower, en natuurlijk wilde ze ook gewoon tijd steken in haarzelf. Beter worden, rusten, eten. En met zo'n hyperactief kind werd dat kinda lastig. Ze snoof, en keek om zich heen. Opeens kwam in haar zichtveld de deputy van Thunderclan. Thornface, die haar met haar apprentice opgescheept had, en bovendien ook nog de pleegvader was van haar. Ze draaide even met haar ogen en stapte op de bruine kater af. "Thornface," miauwde ze kortaf, waarna ze geïrriteerd met haar oortjes draaide. Hopelijk kon hij haar eens uitleggen waarom Jinglepaw niet opgevoed was.

- Thornface c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
This is not what I wanted 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimewo 26 jul 2017 - 10:20

Hij had de patrouilles nog maar net geregeld toen Thornface zijn naam hoorde. De bruine kater draaide zich om en zag dat Swallowflight, de mentor van Jinglepaw, op hem af stapte. Ze zag er, op zijn zachtst gezegd, niet al te vrolijk uit en de manier waarop ze zijn naam had uitgesproken voorspelde niet veel goeds. Thornface had een vaag vermoeden waar de zwarte kattin het over wilde hebben, maar hij deed zijn best daar niet te veel van te laten blijken. "Ja, Swallowflight?" zei hij rustig, al bleef het nare voorgevoel hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
This is not what I wanted Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 21:44


Ze knikte kort toen Thornface haar naam noemde. Ondanks dat ze enorm pissig was, had ze nog steeds manieren. Ze was een kat met discipline, een kat die respect toonde aan ouderen of hogere rang en respect verwachtte van jongere katten of lagere rangen. En kennelijk had die snotaap van haar dat niet. Potverdorie. Ze snuifte, en zuchtte. "Het gaat om Jinglepaw." miauwde ze vervolgens, en keek nu de kater ernstig aan. Misschien dat het gevoelig zou liggen, maar dan was het maar zo. Swallowflight wist heus wel dat na Snowdances dood Thornface de zorg van haar kittens had overgenomen, en dat hij nogal hecht was met ze. "Ze is een prima apprentice hoor. Ze leert snel, pakt dingen goed op, is nog wat onhandig enzo, maar dat gaat me wel lukken." Zo, dat was het goede nieuws. Althans, misschien het nieuws dat de tabby wilde horen. "Maar waar ik me aan erger is.. dat ze geen enkel respect toont. Ze is nog al, hoe zeg ik dat goed, een dramaqueen? Haar manier van doen en haar gedrag stoort me." Zo, dat was er uit. "En misschien weet jij wel hoe ik dit ga verhelpen." Als Thornface jonger was geweest óf geen deputy was, had ze zich minder ingehouden. Maar ja, haar manieren stonden op de eerste plek.

-- flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
This is not what I wanted 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimema 14 aug 2017 - 11:52

Thornface zuchtte toen Swallowflight zei dat ze het over Jinglepaw wilde hebben. Dit was geen blijk van afgunst of iets dergelijks, maar zijn vermoedens waren bevestigd. Swallowflight had een probleem met Jinglepaw, en Thornface zou dit als deputy moeten oplossen. Dat hij de geadopteerde vader was van de apprentice maakte dat niet makkelijker. "Ga door," zei hij kalm, al zat er misschien een bepaalde trilling in zijn stem die aangaf dat hij eraan twijfelde dat dit een gezellige conversatie zou worden. Het verbaasde hem dan ook dat Swallowflight eerst de positieve dingen opnoemde, waardoor hij een gevoel van trots over zijn geadopteerde dochter niet kon onderdrukken. Dat bleek echter maar de stilte voor de storm te zijn. Thornface keek de zwarte kattin nadenkend aan. Hoewel het niet fijn was om zulke dingen te horen over Jinglepaw, kon hij niet ontkennen dat ze wat… eigenzinnig kon zijn. "Je kan haar karakter niet veranderen," begon hij. "…Al kan ze misschien wel wat discipline gebruiken," vervolgde hij na een korte pauze, waarna hij weer even in stilte nadacht. Dat lag natuurlijk deels bij Jinglepaw zelf, dus Thornface wist niet in hoeverre hij hiermee zou kunnen helpen. "Wat zou jij kunnen doen om haar respect te verdienen, denk je?" vroeg hij uiteindelijk, terwijl hij Swallowflight weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
This is not what I wanted Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimema 14 aug 2017 - 12:10


Oké, Thornface zei dat je Jingle's karakter niet veranderen kon, waar hij een punt had, en toen begon hij opeens wat zij moest doen om respect van haar apprentice te verdienen? Swallow keek hem een beetje verbaasd aan, niet goed wetende wat ze hier op moest antwoordden. Eh, ja? Hoe kon ze respect verdienen van een snotaap, wist zij veel. "Uhm..." mompelde ze hardop, en fronste. "Misschien dat ik naar haar verhaal moet luisteren, misschien doet ze zo omdat ze haar moeder en broertje verloren heeft. En omdat, nou ja, die familie issues." Het was duidelijk dat Swallowflight op het feit wees dat de drie zusjes van dezelfde kater kittens hadden gekregen. Snowdance, Redpetal en Sandflower. En dat Jinglepaw nou niet op  de subtielste manier te horen kreeg dat haar onbekende vader Branchtrove was. "Om eerlijk te zijn was ik naar jou toe gekomen omdat ik niet wist hoe ik haar dingen moest leren zonder dat ze één of andere idiote opmerking zou maken, en ja, gezien jij deputy én haar adoptieve vader bent.." Way to go, Swallow. Ze keek de kater recht in de ogen, en zuchtte diep. Ja, hoe zou ze dit moeten oplossen..


Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
This is not what I wanted 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimevr 22 sep 2017 - 10:07

Hoewel Swallowflight niet meteen een antwoord leek te hebben, liet Thornface haar even rustig nadenken. Hij wist zelf ook wel dat het geen makkelijke vraag was, en als hij heel eerlijk moest zijn wist hij ook niet direct een mogelijke oplossing. Natuurlijk was dat niet iets wat de zwarte kattin te weten moest komen, dus hij zweeg wijselijk. Hij was dan ook blij verrast toen Swallowflight al vrij snel een voorstel deed; luisteren naar wat Jinglepaw te vertellen had. Thornface knikte instemmend. "Dat zou ik zeker doen," reageerde hij. Zelf had hij er niet aan gedacht dat dat zou kunnen helpen om de band tussen de apprentice en haar mentor te versterken. Voor hem was het immers een vanzelfsprekendheid dat hij het verhaal van Jinglepaw kende, en tot nu toe had hij er nog niet echt bij stilgestaan dat anderen er niet zo veel bij betrokken waren als hijzelf. Veel meer tijd kreeg hij niet om daarover na te denken, want Swallowflight begon weer te spreken. Haar nieuwe verwoording van de situatie was, gek genoeg, al een stuk makkelijker om een oplossing voor te geven. "Consequent zijn," antwoordde Thornface meteen, terwijl hij Swallowflight aankeek. "Zorg ervoor dat ze snapt dat jij er bent om haar dingen bij te leren." Even stopte hij met praten om te zoeken naar de juiste woorden. "Als je duidelijk bent in je uitleg, zullen die opmerkingen vast ook minderen. Het belangrijkste is dat ze snapt en onthoudt wat je zegt," zei hij uiteindelijk. Het voelde vreemd om zo over Jinglepaw te praten, maar hij hoopte dat Swallowflight er wat aan zou hebben.

Ik heb wat lang gedaan over de post, hij kan een beetje all over the place zijn :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
This is not what I wanted Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: This is not what I wanted   This is not what I wanted Icon_minitimezo 22 okt 2017 - 18:58


Thornface reageerde instemmend, en Swallow glimlachte even kort. Nou, als de Deputy én enige levende ouder van Jinglepaw haar voorstel goed vond, dan zou het vast ook wel werken. Vervolgens zei Thornface nog iets over consequent zijn, en dat Swallowflight duidelijk tegenover Jinglepaw moest zijn. Iets wat ze ten harte nam. Het zou haar een hoop minder moeite kosten als Jingle beter naar haar zou luisteren en beter haar best zou doen. "Dank je wel Thornface voor je advies. Ik denk dat ik nu echt weet hoe ik Jinglepaw aan het leren kan krijgen." miauwde de zwarte poes dankbaar, en knikte respectvol. Nou, dat was het. Haar probleem was een stuk lichter geworden en ze dacht dat ze de tabby poes die haar apprentice was nu veel beter zou kunnen behandelen. "Dan ga ik nu maar op jacht, zodat de clans vanavond een feestmaal kunnen hebben." grapte ze vervolgens, wanneer ze even grijnsde. Ze knikte nogmaals en liep toen van Thornface weg, richting de uitgang van de Cavern.

-- topic uit c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is not what I wanted
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: