I noticed you - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I noticed you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Smokegaze
StarClan
I noticed you  - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 aug 2017 - 22:14

Hij hield haar vast, gaf haar veiligheid en luisterde naar haar woorden. Hij gaf aan er voor haar te zijn, ongeacht wat, haar te beschermen en vertelde haar dat ze in Riverclan thuis hoorde, een clan waar ze veilig behoorde te zijn. Hij zei alles te doen wat hij kon om haar te beschermen en in zijn kop had hij er aan toegevoegd dat hij dat zou doen, ongeacht wat. Smokegaze gaf haar een likje langs haar oor, liefdevol en teder, waarop de poes begon te spinnen. Ze hield hij haar bij hem, geen moment loslatend omdat hij haar veilig wilde halen. Hij voelde boze emoties naar Mazelock toe en haar broers, katten binnen de clan die een bedreiging vormde naast alle andere bedreigingen in deze wereld. Misschien voelde hij iets teveel drang om haar te beschermen, maar voor nu maakte dat niet uit. Voor nu niet. Chillybreath bedankte hem voor zijn woorden, troost en het bieden van veiligheid en wat nog maar. Smokegaze glimlachte al even warm naar Chillybreath toe. Dat was zijn reactie, want meer hoefde hij niet meer te zeggen. Of eigenlijk wel. Maar dat kon hij nog niet zeggen, nog niet. Na dat het weer eventjes stil was geweest vroeg Chillybreath hem echter of hij dit aan niemand door wilde vertellen. Smokegaze knipperde even met zijn ogen en zei eventjes niets. Hij wilde haar helpen, naar de clanleider toe stappen, maar als zij echt wilde dat hij dit niet door zou vertellen, zou hij naar haar luisteren. "Ik zal dit aan niemand door vertellen, Chilly," sprak Smokegaze en keek haar recht aan, zodat ze zag dat hij te vertrouwen was. "Belooft." En Smokegaze zou nooit een gemaakte belofte breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
I noticed you  - Pagina 2 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 aug 2017 - 23:30

Chillybreath
De veiligheid die de kater haar gaf betekende veel voor haar, het maakte haar softie, merkte ze eigenlijk. Ze voelde zich opgelucht dat ze dit had verteld aan hem, maar aan de andere kant maakte het haar zo onzeker en zo… klein. Ze had zojuist bijna haar hele levensproblemen aan hem verteld omdat ze diep in haar vond dat hij het moest weten, maar waarom moest hij het weten? Zoveel vragen en zo weinig antwoorden van haar kant af. Zoveel onwetendheid, zoveel onzekerheid. Wat was dit en waarom gebeurde dit bij haar? Ze snapte er niks van en ze wilde antwoorden voor de gevoelens die ze voelde. Dit instinct maakte haar zwak. Wat hier gebeurde, maakte haar zwak. Alles hier, maakte haar zwak. Ze vroeg aan hem om dit aan niemand te vertellen, waarom? Niemand hoefde dit te weten, het was al een wonder dat Smokegaze hiervan af wist. Het waren immers niet echt zijn zaken, het waren haar familieproblemen. ”Ik zal dit aan niemand door vertellen, Chilly,” klonk er van de ander af, terwijl de kater haar recht aan keek. ”Belooft.” klonk er van de ander af, waardoor ze even zachtjes glimlachte en hem een lik langs zijn wang gaf. Fijn, dan was dat ook weer gefixt. Niemand buiten Smokegaze zou dit te weten komen. ”Je bent een schat.” murmelde ze tegen de kater terwijl ze haar kopje langs de zijne liet gaan met zacht gespin.  
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
I noticed you  - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 aug 2017 - 0:00

Er was een nieuw instinct bij hem opkomen borrelen; zorgzaamheid, bescherming. Chillybreath deed iets met hem waardoor hij dit voelde. Hij wilde voor haar zorgen en haar beschermen, haar bij hem houden. Was het dan echt zo? Was hij verliefd en was hij in de afgelopen periode van haar gaan houden? Ja, dat was zo. En ze waren voorbestemd om samen te zijn, ze hadden een toekomst samen. Smokegaze begon het zeker weten. Maar zijn vader, Smoketear, bleef maar in zijn kop rond spoken en misschien zou het helpen als hij haar zou vertellen over zijn vader. Maar ook over Ashlily. Misschien zou hij eerst beginnen over Ashlily en dan over zijn vader Smoketear, mits Chillybreath dat wilde, want dan kon ze altijd doorvragen. Smokegaze beloofde haar dat hij haar verhaal niet door zou vertellen, maar wanneer hij merkte dat Mazelock haar opnieuw mentaal begon te mishandelen, want ja, daar ging hij nu een oogje voor open houden, zou hij daar tussen springen en opnieuw met Chillybreath praten, want dan moest het naar Butterstar, one way or another. Want dit was niet alleen haar probleem. Riverclan had een gek in hun midden. Chillybreath noemde hem een schat en gaf hem vervolgens een lik langs zijn wang. Smokegaze glimlachte warm en sloeg zijn staart nog wat strakker langs haar heen. "Ik herken je gevoel eigenlijks wel een beetje," vertelde Smokegaze toen. "Ooit had ik gelooft dat Ashlily mijn moeder was, zij was misbruikt door mijn vader, Smoketear en daaruit was Skunkkit en een overleden kitten geboren. Ik was kort daarvoor geboren met Butterstar als mijn moeder en ook Smoketear als mijn vader. Zij had mij omgewisseld met de overleden kitten van Ashlily, want die had exact op mij geleken en ik leek exact op mijn vader," zo, het meest ingewikkelde was er uit. "Ik wist toen dus niet dat Butterstar mijn echte moeder was," vertelde hij vervolgens. "Ashlily verachtte mij omdat ik zo op mijn vader leek, ze haatte me en verstootte me," ging hij verder. "Eigenlijk heb ik nooit een moeder aan haar gehad, behalve dan dat ze me haat blikken toewierp, gemene dingen over mij rond gooide door de clan, je kent de standaard verhaaltjes vast wel..." ging Smokegaze verder. Zijn blik was hard, hij liet het gevoel niet meer toe. "Mousefur, mijn oma, heeft voor mij gezorgd toen der tijd, samen met Butterstar, toen wist ik nog niet dat ze mijn moeder was, dat kwam pas toen in een young warrior was," vertelde hij. . "Ik heb Butterstar lang veracht daarom en heb haar ik denk tien moons geleden pas vergeven," het voordeel was, was dat hij Butterstar eigenlijk wel altijd als een moeder had beschouwt. "Maar hoe jou moeder doet, hoe ze is, Chilly, dat kan niet, dat is echt erg en vertel me alsjeblieft wanneer jij gevaar loopt, of ze je met wat dan ook bedreigt, zelfde geldt voor je broers," ging hij verder. Straks zou hij wel wat meer over Smoketear vertellen. De reden waarom hij bang is voor liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
I noticed you  - Pagina 2 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 aug 2017 - 22:03

Chillybreath
Ze snapte het niet goed waarom de kater opeens zo zorgzaam voor haar was geworden, dit was iets ongekends voor haar, aangezien niemand zich ooit over haar had ontfermd. Ze had nooit iemand gehad die echt om haar gaf. Nooit iemand die haar bij haar had gehouden. Niemand die haar leerde wat liefde was. Al was het maar liefde tussen kind en ouder, die liefde had zo never nooit gevoeld bij de ander. Toen ze hem een schat noemde en een likje langs zijn wang gaf, voelde ze zijn pluizige staart alleen maar strakker om haar heen, waardoor ze haar ogen genietend sloot. "Ik herken je gevoel eigenlijks wel een beetje," klonk er echter opeens van de ander af, waardoor ze even knipperde. Hoe dan? "Ooit had ik gelooft dat Ashlily mijn moeder was, zij was misbruikt door mijn vader, Smoketear en daaruit was Skunkkit en een overleden kitten geboren. Ik was kort daarvoor geboren met Butterstar als mijn moeder en ook Smoketear als mijn vader. Zij had mij omgewisseld met de overleden kitten van Ashlily, want die had exact op mij geleken en ik leek exact op mijn vader," ah… Ze knikte even begrijpend terwijl ze naar de kater op keek. Was wel wat beter misschien om naar zijn verhaal te luisteren, leek iets aandachtiger dan met haar ogen dicht tegen hem aan te leunen. "Ik wist toen dus niet dat Butterstar mijn echte moeder was," klonk er vervolgens van de ander af, waarop ze weer rustig en begrijpend knikte. Dat was wel handig om te weten voor de rest van het verhaal. "Ashlily verachtte mij omdat ik zo op mijn vader leek, ze haatte me en verstootte me," Ah… net zoals haar moeder haar had gehaten omdat ze op haar had geleken? "Eigenlijk heb ik nooit een moeder aan haar gehad, behalve dan dat ze me haat blikken toewierp, gemene dingen over mij rond gooide door de clan, je kent de standaard verhaaltjes vast wel..." Daar wist ze qua gevoel alles over ja.... "Mousefur, mijn oma, heeft voor mij gezorgd toen der tijd, samen met Butterstar, toen wist ik nog niet dat ze mijn moeder was, dat kwam pas toen in een young warrior was," En daar was het dus anders voor hem geweest als voor haar. Zij was door niemand opgevangen, zij had niet de zorg gekregen die ze had moeten krijgen. "Ik heb Butterstar lang veracht daarom en heb haar ik denk tien moons geleden pas vergeven," Oh, hoe ze zou hopen dat een andere poes haar dat ook zou vertellen… Alles was beter dan Mazelock. Ze wilde niet meer in deze familie zitten. "Maar hoe jou moeder doet, hoe ze is, Chilly, dat kan niet, dat is echt erg en vertel me alsjeblieft wanneer jij gevaar loopt, of ze je met wat dan ook bedreigt, zelfde geldt voor je broers," Ze slikte even en knikte langzaam, waarna ze naar de ander keek en haar kopje weer rustig tegen de kater aan legde. Hij was hetzelfde als haar, maar toch anders. Ze waren hetzelfde begonnen aan hun leven, soort van. Moeder die hen verachtte. Alleen was de uitkomst daarvan zo verschrikkelijk verschillend. ”En je vader?” vroeg ze even zachtjes aan de ander, waardoor ze even slikte en weer naar de ander op keek. ”Vergeef je het hem, ondanks alles wat hij had gedaan?” Ze had natuurlijk wel de verhalen gehoord van de kater, dat was echt geen geheim. En er waren zat kittens van hem binnen de clan die het konden doorvertellen.
Ɓσ


OOC: Sorry voor de laatheid! Stage is erg vermoeiend en daardoor heb ik soms wat minder puf om te posten :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
I noticed you  - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimeza 26 aug 2017 - 22:49

Chillybreath luisterde naar zijn verhaal, drukte haar lichaam strak tegen de zijne waardoor hij het gevoel had wat steun te hebben terwijl hij het begin van zijn leven weer langs ging met woorden. Ja, de uitkomsten waren verschillend. Waar Smokegaze liefde had gehad, was Chillybreath alleen geweest. Ja, de clan had dan ook gedacht dat Chillybreath gewoon een moeder had gehad die er voor haar was, waarschijnlijk. Mazelock had vast één of andere masker er overheen weten te krijgen. Hij vond het zo erg. Chillybreath vroeg vervolgens naar zijn vader, Smoketear, of hij hem had kunnen vergeven. Zijn blik verduisterde wat. "Voor het misbruiken van een poes? En het vermoorden van een Elders? Nee," sprak hij. "Ik begrijp dat Smoketear zo geworden was, want zijn eerste liefde, Lotusleaf was ineens verdwenen en dat zelfde was bij Lastbreathe gebeurt, waardoor Smokegaze elke keer weer iets kwijt leek te raken, waarschijnlijk heeft hij daardoor uit frustratie Ashlily misbruikt en is daarna een soort van gek geworden, misschien uit schuldgevoel, weet ik veel en knapte hij bij die Elder," vertelde Smokegaze. "Maar ik accepteer wel dat hij mijn vader is en voor zolang ik hem heb gekend na zijn coma, was hij ook een goede vader voor me, tenminste, voor hij had gebiecht en ik vergeef hem voor het geheim houden en het mij in een waan gehouden hebben aan het begin van mijn leven," vertelde Smokegaze. Ja, want hij was boos geweest om er achter te moeten komen, maar misschien was het maar beter geweest dat Smoketear het in het begin stil had gehouden. Daardoor had Smokegaze wel even een vader gehad, tot zijn derde moon. "Daarna, toen ik apprentice was geworden en mijn vader was overleden, was ik zelf... was ik zelf bijna het verkeerde pad opgegaan," fluisterde Smokegaze vervolgens waar bij zijn eigen blik was verduisterde. Hij had niet de intentie gehad dat te vertellen, maar toch had hij het gezegd, alsof zijn onderbewuste wist dat hij dat bij Chillybreath kon biechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
I noticed you  - Pagina 2 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 aug 2017 - 14:06

Chillybreath
Hoewel Smokegaze zijn moeder wel had kunnen vergeten, wist ze niet of hij zijn vader wel kon vergeven om de daden die hij had gedaan. Daarom kon ze het niet laten om het hem te vragen, of hij wel zijn vader had vergeven. Maar die vraag was al snel beantwoord door de verduisterende blik in zijn ogen. Niet dus.. "Voor het misbruiken van een poes? En het vermoorden van een Elders? Nee," klonk er van de kater af, waardoor Chilly even slikte. "Ik begrijp dat Smoketear zo geworden was, want zijn eerste liefde, Lotusleaf was ineens verdwenen en dat zelfde was bij Lastbreathe gebeurt, waardoor Smokegaze elke keer weer iets kwijt leek te raken, waarschijnlijk heeft hij daardoor uit frustratie Ashlily misbruikt en is daarna een soort van gek geworden, misschien uit schuldgevoel, weet ik veel en knapte hij bij die Elder," vertelde de kater even, waardoor Chilly even langzaam knikte. Daar kon ze zich een klein beetje in vinden. "Maar ik accepteer wel dat hij mijn vader is en voor zolang ik hem heb gekend na zijn coma, was hij ook een goede vader voor me, tenminste, voor hij had gebiecht en ik vergeef hem voor het geheim houden en het mij in een waan gehouden hebben aan het begin van mijn leven," Ah… Ze knikte even langzaam. Over een vader was er überhaupt nooit te spreken geweest bij haar. Maar sinds kort wist ze het wel. En dat had ze liever niet gehoord, maar haar moeder had natuurlijk roet in het eten moeten gooien. "Daarna, toen ik apprentice was geworden en mijn vader was overleden, was ik zelf... was ik zelf bijna het verkeerde pad opgegaan," klonk er echter opeens, waardoor Chilly haar oren spitste. Oh? Dat was nieuwe informatie voor haar. Ze drukte haar kopje tegen het kopje van Smoke en glimlachte warm. ”Maar je bent er niet op gegaan.” sprak ze met een warme glimlach, waarna ze haar staart ook over Smoke legde. ”En daar ben ik heel blij mee..” murmelde ze zachtjes tegen de ander. Naja, zij was wel soort van het verkeerde pad op gegaan. Het was onderbewust bezig, haar plan. Ze keek naar de ander en glimlachte zachtjes naar de kater. Zo ‘evil’ had de kater voor haar nooit geleken, toch wel grappig hoe het toch anders bleek te zijn geweest in zijn jeugd.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
I noticed you  - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 aug 2017 - 13:36

Nee, hij had inderdaad niet voor het slechte pad gekozen. Bijna, maar niet helemaal. Op dat moment had het alleen zoveel makkelijker geleken. Smokegaze had als Smokepaw last gehad van overheersende kwade emoties. Ook toen wilde hij niet op zijn vader lijken, misschien wilde hij toen erger worden. Toen katten tegen hem begonnen te zeggen dat de kittens van Smoketear toch wel slecht zouden worden, wilde hij het tegendeel bewijzen. Thistleclaw had ook daarbij geholpen. Zo veel wist Smokegaze niet eens van zijn broer. Wat had zijn broer allemaal mee gemaakt? Maar toch vertelde Smokegaze aan Chillybreath dat hij wel bijna voor het slechte pad gevallen was. Hiermee wilde hij zeggen dat hij lang niet perfect was. Chillybreath drukte haar kopje strakker tegen de zijne. Wind waaide langs hun twee en hun geuren vermengde zich met elkaar. Zo als ze nu bij elkaar zaten, zouden ze helemaal naar elkaar ruikend weer terug komen in de Clan Cavern. Chillybreath was blij dat hij niet voor het slechte pad had gekozen, waarop Smokegaze glimlachte. "Ik ook." Opnieuw gaf hij de poes een lik langs haar oor. "Heeft het duister jou ooit eens toe gefluisterd?" Vroeg Smokegaze toen zachtjes. Hij was benieuwd of zij het zou herkennen. Hij wist niet of hij een ja of een nee kon verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
I noticed you  - Pagina 2 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: I noticed you    I noticed you  - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 sep 2017 - 23:29

Chillybreath
Het feit dat hun geuren met elkaar vermengden had ze geen enkel probleem mee. Roddels en geruchten waren er toch al, zolang zij wisten wat ze van elkaar waren was het goed genoeg. Het was misschien wel iets kalmerend voor haar, maar aan de andere kant ook stressend. Het was lastig om uit te leggen, wat ze in ieder geval wel wist, was dat ze niet zeker wist wat ze kon verwachten. Toen ze vertelde aan de ander dat ze blij was dat hij niet het slechte pad op was gegaan glimlachte de kater even. Ergens was het voor haar wel beter geweest als hij het slechte pad had bewandeld? Dan had ze misschien op een hele andere manier tegen hem gepraat; als ze al met elkaar hadden gepraat. Je kon namelijk niet weten wat er zou veranderen als je dit soort dingen anders had gedaan in het verleden. Had ze dan überhaupt dat gesprek gehad met haar moeder waar ze achter haar vader kwam? ”Ik ook.” klonk er van de ander af, waarna ze weer een lik over haar kreeg en ze deze spinnend in ontvangst nam. ”Heeft het duister jou ooit eens toe gefluisterd?” klonk er vervolgens zachtjes van de ander af, waardoor ze even knipperde. Iedere dag, eigenlijk. Maar dat was niet iets wat ze tegen hem kon vertellen natuurlijk. Haar slechte kant was verborgen onder een masker die misschien nooit meer af zou komen. Ze wist daarom ook even niet wat ze moest zeggen, waarna ze zachtjes zuchtte. ”Vroeger, ja.” sprak hij zachtjes tegen de ander, waarna ze naar hem keek met een zachte glimlach. ”Als kitten al, ik was… rebels. Als apprentice begon ik dan ook zo… ik wilde vooral aandacht van mijn moeder, maar toen negatief ook niet werkte… ik weet het niet, er ging een switch in mij om. Ik stopte met proberen goedkeuring te krijgen van mijn moeder en meer voor mezelf en de clan te werken.” sprak ze met een zachte glimlach. Allemaal leugens natuurlijk, het was een masker voor als ze ooit toch iets zou willen doen. Dan was zij die onschuldige, lieve Chilly die nooit iemand aan zou doen. Hoe makkelijk wilde je het hebben? ”Maar ja. Ik weet hoe je je voelt.” sprak ze met een zachte glimlach tegen de kater. Ze wilden allebei niet zijn zoals hun ouders.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I noticed you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Highlands-
Ga naar: