Coffee Cats



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Coffee Cats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 13:42

THE ROASTED BEAN
I can't expresso how much you bean to me

Hello all of you!

Ik bedacht me gisteren in de auto dat ik eigenlijk heel graag ooit nog eens een kittypet familie wilde hebben en terwijl ik vanmorgen mijn koffie dronk, kreeg ik een geweldig idee. Een familie met coffee-related namen!

De kittens zullen in de RPG geboren zijn en zullen ouders hebben die ook in de RPG leven. Dit om alles een beetje leuk te maken en wat speling te geven voor relaties die kunnen ontwikkelen et cetera. De kittens zelf zullen op de eerste plaats opgroeien in een cattery (dat is een kattenfokkerij). De moeder zal in hun huis wonen en de vader is van een andere fokker in de buurt. Deze zal zich dan ook iets minder aantrekken van zijn kinderen en Java, aangezien ze niet echt partners zijn maar eerder samengezet om kittens te krijgen (zoals de tweebenen dat zeggen..).

Over de naam ben ik nog niet helemaal zeker. Op het moment heb ik de naam staan op 'The Roasted Bean', maar daar kan verandering in komen..

Momentele ideeën zijn:
Steaming Mugs, Coffee 101, The Busy Bean, Sweetbrew, Cocobean, Aromas, Roasted Bean, Brewtiful (feel free om nog meer ideeën te geven of te stemmen voor een van deze namen tbh).

De cattery naam is best belangrijk voor de katten, aangezien dit een onderdeel zal zijn van hun volledige naam. Hun roepnaam zal dan altijd de koffie soort zijn, maar de volledige naam die zeg maar op de stamboom terecht zou komen zou dan bijvoorbeeld als volgt gaan: 'The Roasted Bean's Espresso' of bijvoorbeeld iets langer zoals: 'The Roasted Bean's Caffe Macchiato'.

THE FAMILY
Ik zoek in dit topic dus de kittens van het nest tussen Coffee en Java.

[JAVA] THE MOTHER -- Gespeeld door Bunny
Java hoort bij de cattery en zal dus ook de kittens het meest opvoeden. Ze is een blue torti point ragdoll en op het moment is haar persoonlijkheid nog redelijk onbekend.

[COFFEE] THE FATHER -- Gespeeld door Hannah
De vader hoort niet bij de cattery en zal dus niet altijd bij de kittens zijn, de kans is zelfs groot dat hij zich er niks van aantrekt.

[ESPRESSO] KITTEN -- Gespeeld door Linn
Espresso wordt een seal mitted bicolor point katertje met een vrij uitbundig, hyperactief karakter. (en hij is best sloom met dingen begrijpen enzo but still).

[MACCHIATO] KITTEN -- Gespeeld door Quinty
Macchiato is een blue point katertje. Hij kan beschreven worden als een speelse kater met een oog voor andere.

---

Er zijn dus op het moment al twee kittens in het nest, ik zoek nu dus nog meer kittens voor dit nest. Het maximale aantal kittens dat ik nog kan aannemen is vier, meer dan dat kan er helaas niet meer bij, maar misschien dat er ooit nog een nest komt als mensen er zo enthousiast over zijn, you never know!

Mijn enige eisen voor de kittens zijn dat ze ragdolls moeten zijn (zoek maar op, ik kan je eventueel ook helpen met het vinden van een kat/benoemen van de kleur van je kat als je daar moeite mee hebt!) en dat ze een coffee related naam hebben en ik wens toch enige activiteit met de kitten. Je hoeft niet het hele forum vol te spammen met ze, maar ik wil de kitten toch wel een beetje actief zien en in ieder geval niet direct inactief zien gaan! Daarnaast zijn alle ragdoll kleuren en patronen mogelijk. Zoals bijvoorbeeld de kleuren Red, Blue en Seal en de patronen Lynx, Bicolor en Mitted! <3

Dit is technisch gezien dus een kittensearch, maar ik hoef niet per se super lange aanmeldingen hiervoor. Gewoon een korte uitleg over je kat, zijn/haar naam etc is al goed genoeg!

Enkele mogelijke namen voor de katten zijn:
- Mocha
- Cappuccino
- Latte
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Coffee Cats 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 14:06


Algemene informatie
Naam: Café au Lait (afkorting Café of Lait)
Clan: Kittypet
Geslacht: Kattin
Innerlijk
Persoonlijkheid: In het algemeen is Lait een lief, vrolijk poesje dat heel graag in haar vertrouwde omgeving blijft. Ze is makkelijk in de omgang, maar schrikt heel snel en is ook heel erg naïef - vertel haar een verhaal over monsters en ze gelooft je onmiddellijk. Ze is ook wel wat laf aangelegd en zou nooit zomaar ver van haar thuis weg wandelen. Als ze erg nerveus of bang is heeft ze een neiging tot het maken van gekke geluidjes.
Uiterlijk:
Vacht: Chocolate mitted
Ogen: Blauw
Pootkussens en neus: Roze
Accessoires: (Nog) geen
Littekens: Geen
Motivatie:
1. Koffie
2. Een raskattenfamilie, hoe leuk is dat? Very Happy
3. Koffie
4. Kittypets
5. Ondanks dat ik wat traag post ben ik erg actief met Thornface en Tanguy (voor zover Tanguy topics heeft of course), dus ik ga zeker ook actief zijn in dit leuke nestje c:


Laatst aangepast door Thornface op za 22 jul 2017 - 14:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Java
Member
Coffee Cats DPKsfdL
Bunny
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Java
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 14:11

Hier is de moeder btw c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Coffee Cats 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 14:32

Mijn aanmelding is geplaatst c:
Ik denk dat ik alles juist heb qua kleur en dergelijke Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 14:50

Ziet er leuk uit Femke! ;D Ik wacht nog even op meer aanmeldingen voordat ik dingetjes ga kiezen enzo, maar verwacht dat de keuze snel gemaakt wordt aangezien we plannen het nest volgende week al op de wereld te schoppen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Coffee Cats Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 15:33


G E N E R A L
Like a caffè latte, caffè mocha is based on espresso and hot milk, but with added chocolate, typically in the form of sweet cocoa powder, although many varieties use chocolate syrup. Mochas can contain dark or milk chocolate.

Full name: The Roasted Bean's caffe' Mochaccino
Name: Mocha
Nickname Mo
Age: Unknown
Gender: Tom

A caffè mocha (/ˈmɒkə/ or /ˈmoʊkə/), also called mocaccino (Italian: [mokatˈtʃiːno]), is a chocolate-flavored variant of a caffè latte.[1] Other commonly used spellings are mochaccino[2] and also mochachino.

F A M I L Y & O T H E R
Mother: Java
Father: Coffee
Siblings Espresso, Macchiato & (??)
Sexuality: Bisexual
Bloodline: 100% Ragdoll

P E R S O N A L I T Y
Good traits Lover, Friendly, Helpful , Great Responsibility, Smart, Charming, Honorable, Adventurous, Brave
Bad traits Care free, Jerk, Search limit
Likes She-cats, freedom, hunting, Sunning
Dislikes Cold weather, Rules
Fears His mom :') lol

De rest word ontwikkeld in de rpg <3

A P P E A R A N C E
Color: Dark chocolate brown
Fur patterns Seal mitted
Fur length Longhaired
Eye color Blue
Body type Stands tall, with a muscular build
Tail Thick and fluffy
Paw pads/Nose Dark pink
Teeth Sharp
Claws Long
Scars None (yet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Coffee Cats Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 15:58


Café Bombón

General:

>Name: [Café] bombón
>Nicknames: Bon, Bombón
>Gender: She-cat
>Parentage: Java (mother) X Coffee (father)
>Siblings: Expresso, Macchiato, ...
>Lifestyle: Kittypet
>Sexuality: Straight


Outside:

>Fur: Mitted Seal Mink
>Eyes: Blue
>Nose: Black
>Pawpads: Pink
>Scars: -
>Other: -


Inside:

>Keywords: Flirt, naïef, sympathiek, snelle leerling, sociaal, dramaqueen, team player, creatief,

Bombón is een erg sociaal en naïef poesje. Ze knoopt met zowat iedereen een gesprek aan, en ziet iets goed in bijna iedereen. Ze is een echte kletskous, en als ze met een kater praat kan ze nog wel eens, onbewust, een beetje een flirt zijn.
Ze houd er graag van om met anderen te spelen en met ze samen te werken. Eigenlijk doet ze niets liever dan dat. Ze houdt er van om nieuwe vrienden te maken. Bon is een sympathiek poesje, als er iets mis is met vrienden of familie zal ze eerst zorgen dat het goed gaat met hen. Maar hell hath no fury als iemand ze iets heeft aangedaan.
Dat brengt ons op het woord Dramaqueen. Ze zal op vele momenten een echte scene schoppen, en ze kan overal om stressen. Vaak is het om niets, en kan iedereen er later wel om lachen.

Ze is bang om verlaten te worden door de katten die ze lief heeft, bang voor erge verandering, en bang om verdwaald te zijn.

>Likes: Vrienden (maken), Familie, warm weer, haar pluizige vacht
>Dislikes: Gemene/slechte katten, verveling, viezigheid


Motivaton:

Deze zal erg kort zijn. Mijn motivatie bestaat namelijk uit het graag willen proberen een Kittypet te spelen en mijn liefde voor:

>Het koffie thema
>The oh so floofy ragdoll cat
>kittens


Laatst aangepast door Seaweedpaw op za 22 jul 2017 - 16:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 16:07

M: Ziet er goed uit! Zoals ik al bij femke had gezegd zal ik voor volgende week zaterdag ergens gekozen hebben, aangezien de kittens dan geboren worden <3

Elfje: Klinkt leuk! Ik weet het alleen niet zo zeker over de naam. Aangezien ik in gedachte had dat de kitten's namen gebaseerd zouden worden op de namen van koffiesoorten en dit een soort koffiemok is. Misschien een idee om haar een andere naam te geven eventueel? <3 hier is echt een gigantische lijst vol ideeën
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Coffee Cats Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 16:08

oh, haha, is goed zal eventjes kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 16:09

Great! En als je hulp nodig hebt met leuke ideeën voor namelijk, voel je vrij om me te pm'en op Espresso! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Coffee Cats Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 16:12

Just.... i cant hold

Hier komt een aanmelding, hopelijk vanavond anders morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Coffee Cats Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 16:16

Woop, changed the name
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 16:17

Beertje: Yay! Zie hem wel verschijnen!
Elfje: Aah leuke naam! ;D Sounds good!
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerpaw
Member
Coffee Cats Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 19:53





 

   
{ Cappuccino }

   

   

     

Basic information


     
Name: Cappuccino (mijn lievelingskoffie)
Nickname: Chici (Spreek uit als: Tjietjie)
Age: Unborn
Clan: Kittypet
Gender: Girl/Female/She-cat
Father: Coffee
Mother: Java
Siblings: Espresso, Macchiato



Appearence


     
Fur color: Seal or Red point (Ik kan nog niet kiezen, word zo snel mogelijk duidelijk, maar voor nu houd ik het op seal qua foto)
Righteye: Blue
Lefteye: Blue



Personality



Cappuccino is een typische bazinnetje. Ze heeft haar (jongensachtige)naam gekregen omdat de fokkers in eerste instantie dachten dat ze een jongen was, aangezien ze erg sterk was. Ze kan dan ook prima haar mannetje staan. Bovendien is de she-cat heel eigenwijs en avontuurlijk. Ook krijgt ze veel voor elkaar met haar lieve oogjes en zoete snoetje. Maar schijn bedriegt, ze is een kat-ehm, wolf in schaapskleren.



(Dis)likes


     
Likes: Avontuur, lekker eten, haar zin krijgen, (als volwassen poes) knappe katers, gevechten, discussies.
Dislikes: Iemand die ze niet aan kan, iemand die haar beledigd.
Fears: Water




Motivation




1. KITTYPETS ZIJN AWESOME! Coffee Cats Icon_cool 
2. KOFFIE IS LEKKER. Coffee Cats Icon_cool 
3. HIER ZIJN ZÓ VEEL MOGELIJKHEDEN. Coffee Cats Icon_cool 
4. HEB NOG NIET ZO VEEL KARAKTERS (*KUCH* *KUCH*) Coffee Cats Icon_cool 
5. RAGDOLLS ZIJN COOL  Coffee Cats Icon_cool

   

{ She-cat || Kittypet || Unborn }
 

 



 



[Wat gaat er fout met dat vak daar?]


Laatst aangepast door Deerpaw op wo 26 jul 2017 - 19:24; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 19:57

Ziet er goed uit Deerpaw! Helaas moeten de oogjes wel volledig blauw zijn, aangezien Ragdolls alleen maar blauwe ogen hebben en dit volbloed ragdolls zullen zijn (:

Ik zal voor zaterdag de kittens kiezen, zoals ik ook al tegen Femke enzo had gezegd <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Coffee Cats Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 1:47

ik meld me af c: cause wil anderen de kans geven, maar ik had wel echt een coole naam:

Pharisäer = koffie, met rum en slagroom erboven op. Roepnaam Pharis of Saelor c:

dus als iemand die wil gebruiken go ahead
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 9:49

Ah jammer Beertje! En bedankt voor de naam suggestie! Al denk ik dat als iemand die gebruikt hij dan wel als username de volledige naam moet gebruiken, dat heb ik liever want dan zie je tenminste dat het een koffiesoort is <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Coffee Cats 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 11:44

@Beertje.. Mag ik een aanmelding maken met die naam?

Full Name The Roasted Bean's Mocha || The Roasted Bean's Pharisäer
Name Mocha || Pharisäer
Nickname Momo || Pharis or Saelor
Age Unborn
Gender Mocha♀ when the name is Mocha she will be a she-cat. Pharisäer♂ when the name is Pharisäer he will be a tom-cat.
Lifestyle Kittypet
Sexuality Straight
Bloodline Fullblood Ragdoll || 100% Kittypet

Mother Java
Father Coffee
Brothers Espresso & Macchiato
Sisters -

Color White, beige and black/brown
Fur Pattern Seal Tortiepoint Bicolor
Fur Length Halflong || Long
Eye Color Blue
Body Type Broad, but still a little slender. Has a thick fur which hides the fact that (s)he is a bit of a slender cat.
Nose Light pink, almost triangular formed.
Pawpads Light pink
Scars -
Other -

Keywords Character [She-cat] Vain || Fearless || Curious || Lazy
Mocha is een ijdel katje. Ze heeft van haar moeder geleerd om er altijd tiptop uit te zien en zal dit dan ook haar hele leven vol houden. Ze zou niet zo snel in een modderplas stappen, zeker omdat ze dan haar vacht weer geheel bij mag werken en modder niet lekker smaakt. Daarentegen houdt ze zeer veel van de regen, de frisse druppels die op haar neus vallen, geven haar vaak een ontspannen gevoel. Toch is Mocha niet bepaald een bange of angstige kattin, dit omdat ze net als haar moeder niet in een harde wereld is opgegroeid. In tegenstelling tot Java geloofd ze wel in de verhalen over Loners (Rogues) en andere wilde katten. Ze vindt die verhalen dan ook geweldig om aan te horen, al zou ze dat nooit toegeven waar haar moeder bij is. Ook is deze jonge kattin behoorlijk nieuwsgierig, laat het aan haar toe om alles over de wereld te weten te komen, ze kan goed overweg met haar Housefolk vooral omdat ze er erg van houdt om bij hen te liggen, het liefst ligt ze op een dekentje op de bank of bij een verwarming te soezen. Ze is dan ook af en toe best wel lui, al zal ze natuurlijk ook wel met haar nestgenootjes spelen want ondanks het feit dat ze graag rustig ligt, is ze niet bang om haar poten te strekken en een speels gevecht met de anderen aan te gaan. Avontuurlijk blijft ze wel, maar tot op een zekere hoogte omdat ze sommige dingen van buiten nu eenmaal verafschuwd. In de winter zullen ze haar niet snel buiten vinden, al kan ze in de zomer nog wel momenten hebben waarop ze haar Housefolk naar buiten volgt om met wat takjes of bladeren te spelen of geaaid te worden.
Keywords Character [Tom-cat] Fearless || Curious || Heroic || Lazy
Pharisäer is een onverschrokken katertje, hij voert veel uit en zal zijn moeder vaak genoeg op de zenuwen werken. Dit omdat hij zijn idealen na wil streven, namelijk net zo sterk en machtig worden als een Loner (Rogue). Aangezien hij een tortie is zal hij niet in staat zijn te reproduceren en ziet hij er niet bepaald stoer uit, dit wil hij veranderen en daarvoor zal hij erg veel doen. Tegenover zijn nestgenootjes is hij overigens niet al te hard en heftig, maar af en toe verliest hij zichzelf in zijn dagdromen en valt hij ze iets te fel aan, wel zonder nagels natuurlijk. Hij is erg nieuwsgierig naar de buiten wereld en zal dan ook zijn best doen zijn moeder er na te ondervragen. Hij is niet zo snel bang en zal dan ook als een grote broer fungeren voor zijn zusjes of broertjes als ze bang zijn, als het onweert zal hij gerust ergens anders in het huis rondlopen,
zonder dat hij trilt en juist naar het raam toe gaan om het wonderlijke lichtspel te bekijken. Ook kan hij goed tegen het idee van geweld, al zal later wel blijken dat hij door zijn opvoeding echt geen vechter is. Tenzij hij getraind wordt door iemand die het wel is natuurlijk. Voor zijn familie en vrienden gaat hij door het vuur en is hij behoorlijk heldhaftig, hij is zeker geen held op sokken.
Als ze aan zijn familie komen, komen ze ook zeker aan hem. Toch is hij af en toe ook wel een behoorlijke luie kater. Immers is er toch niets prettiger dan s'winters bij een kacheltje liggen slapen of op een schoot te liggen terwijl er over je kop gekriebeld wordt. Hij zal dus een goede huiskat zijn voor mensen met kinderen.


Motivation Ik vindt dit zo'n geweldig idee. Ik heb al tijden een Kittypet gewild maar er was nooit echt veel van dat soort katten online. Maar het idee om dan deel te zijn van een gezin, met twee fantastische spelers aan het hoofd van het nest, plus nog twee geweldige spelers die een kitten spelen moest ik mij gewoon aanmelden. Ik hoop dan ook dat ik deze kleine kitten aan kan maken en gekozen te worden. Dat gezegd hebbende heb ik nu twee karakters opgeschreven, een voor een tom-cat en een voor een she-cat. Wel moet ik hierbij zeggen dat in overleg er ook wat gemengd kan worden tussen beide karakters. Aangezien het wel over ongeveer hetzelfde katje gaat.

Ik wens jullie alvast succes met kiezen en de andere veel succes met aanmelden.

Butter

♥ Isa
[/color]


Laatst aangepast door Oceanbreeze op zo 23 jul 2017 - 20:22; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Charly
Member
Coffee Cats Whj5Fjr
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Charly
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 13:49

jep jep de volledige naam was de bedoeling c: gwn nickname dan ehehehehe

en sure butterfly, je mag hem gebruiken c;

---

misschien kan deze een familie vriend zijn? Hij is wel geen born-kittypet, hij was eerst Riverclanner
Terug naar boven Ga naar beneden
Espresso
Member
Coffee Cats RfjY8j0
Coffee Addict
101
Actief
Don't you wish your coffee
was hot like me?

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Espresso
BerichtOnderwerp: Re: Coffee Cats   Coffee Cats Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 14:00

Beertje: Oeh sounds good! Misschien een kater die ergens op een boerderij/in een huisje in de buurt woont?~ Dat hij gewoon vaker langskomt in hun tuin enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coffee Cats
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: