Pleegmoeder gezocht!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pleegmoeder gezocht!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ferndust
Member
Pleegmoeder gezocht!  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:16

Hallo iedereen c:

Na heel lang nagedacht te hebben over wat ik ga doen met Ferndust heb ik besloten om haar te laten sterven, maar dan wel met een vette verhaallijn eraan. Ik zal eerst wat uitleg over de verhaallijn geven en daarna aangeven wat ik precies zoek.

Zoals jullie misschien al wel weten, heeft Ferndust een negatieve ervaring gehad met Claw waardoor ze nu gedeeltelijk blind is. Dit heeft een zeer negatief effect gehad op haar karakter waardoor ze zich slecht voelt en eigenlijk gewoon heel kwetsbaar is. Een tom in ShadowClan heeft hier handig gebruikt van gemaakt en heeft toenadering gezocht, heeft haar het idee gegeven dat ze hem kon vertrouwen, terwijl dit eigenlijk niet zo was. Hij heeft haar gebruikt en daar zitten nu gevolgen aan.

Ferndust is zwanger. Hier komt ze echter pas achter als het al vrij laat is en de eerste aan wie ze dit vertelt, is Tallshadow. De vader en zij hebben geen contact meer en hij wil niks meer met haar te maken hebben, dus gaat ze expres voor hem verzwijgen dat ze zwanger is. Ferndust's lichaam is echter dankzij het plotselinge blind worden en het niet bepaald goed voor zichzelf zorgen achteruit gegaan en de schade gaat te groot zijn om nog in te halen.

Wanneer Ferndust bevalt, zal Tallshadow daarbij zijn en de kitten een naam geven. De kitten zal Dustkit heten en wordt door mijzelf bespeeld. Er worden ook nog twee andere kittens geboren, maar Ferndust is niet sterk genoeg om hun levend op de wereld te zetten en dus zullen zij vlak daarna sterven. Alleen Dustkit zal het overleven. Omdat Tallshadow in eerste instantie liever niks met de kitten te maken wil hebben omdat de kitten hem te veel herinnert aan Ferndust, zal hij afstand van de kitten nemen en heeft de kitten dus een pleegmoeder nodig. En hier heb ik jullie hulp bij nodig.

Ik zoek dus een pleegmoeder voor Dustkit. Dit kan iemand zijn die hem alleen melk geeft wanneer dit nodig is in de eerste moons van zijn leven, maar het kan ook iemand zijn die besluit om de rol van moeder volledig op zich te nemen. Ik zou graag hebben dat dit een actief persoon is en iemand die, als diegene zich aanmeldt, weet dat hij dit karakter actief kan houden. Dit mag een bestaand karakter zijn, maar ook eentje aangemaakt voor deze verhaallijn. Ik verwacht geen dagelijkse posten van je, maar een keer om de twee of drie weken (zoals ik) zou leuk zijn.

Indien er animo is voor de vader van Dustkit (dus diegene die Ferndust gebruikt heeft) mogen zij hun aanmeldingen hier ook zetten. Als je je aanmeldt voor de vader van Dustkit houd dan wel in je achterhoofd dat er geen topics tussen Ferndust en de vader gaan plaatsvinden omdat zij op dat moment geen contact meer met elkaar hebben. Hoe je het karakter van de vader wilt spelen, laat ik dan helemaal aan jou over.

Ik hoop dat er mensen zijn die zich willen aanmelden voor dit idee! (:

Groetjes
Freedje

P.S: Heel de verhaallijn is uiteraard besproken met Emma en ook goedgekeurd door haar (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Pleegmoeder gezocht!  Artworks-000588094139-9aodz3-t500x500
Empress H
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:20

Ik heb Blizzardwing als de vader als je wilt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflower
Member
Pleegmoeder gezocht!  DPKsfdL
D*ne
40
Actief
"I am a lost boy"

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonflower
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:21

Ik heb Beechlegs als vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonflower
Member
Pleegmoeder gezocht!  DPKsfdL
D*ne
40
Actief
"I am a lost boy"

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonflower
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:23

Owlkit, schreef:
Ik heb Blizzardwing als de vader als je wilt?
Waarom ben je net een minuut eerder dan ik?

Ik kan z'n gebeurtenis wel gebruiken in mijn plot voor Beechlegs namelijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Pleegmoeder gezocht!  Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:24

Demonslayer heeft een nestje samen met Amberhunt waar Dustkit in kan als je wil? c: Het zijn wel twee toms waardoor de kittens worden gezogen door een npc kat maar Demon zou Dust met open poten opvangen en als een soort 'vader/moederfiguur' spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Pleegmoeder gezocht!  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:28

#Hannah: Blizzardwing als vader is goed! Ze zijn ongeveer van dezelfde leeftijd, dus dat is fijn (: Ik ga je even een PM sturen (:
#Paprikachips: Jammer, maar Hannah was net iets eerder. Bovendien vind ik Beechlegs net iets jong voor deze verhaallijn (:
#M: Ik zal erover nadenken, maar ik wil echt een moeder hebben. Maar ik zal er zeker over nadenken!

Bedankt voor jullie reacties!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Pleegmoeder gezocht!  BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 14:39

Ik heb Puffin wel als pleegmoeder c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Pleegmoeder gezocht!  DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimema 24 jul 2017 - 19:20

#Julia: Is prima! Dan stuur ik je het geboortetopic door als deze is aangemaakt c: Tallshadow zal een pleegmoeder zoeken en dat zal dan jouw karakter zijn.

Bedankt voor de aanmeldingen, nu heb ik alles gevonden wat ik nodig had! Heel erg bedankt iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blizzardwing
Member
hannah ♥
46
Actief
couldnt care any less

CAT'S PROFILE
Age: ϟ16 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blizzardwing
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 14:56

Ter informatie, ik ben niet de beste in zulke wiskunde sommetjes, Blizzardwing is halfclan, deels WindClan, deels ShadowClan. Dat zal Dustkit dus 75% SC en 25% WC maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Pleegmoeder gezocht!  BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Pleegmoeder gezocht!    Pleegmoeder gezocht!  Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 18:49

Is goed, dan hoor ik wel wanneer ze nodig is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pleegmoeder gezocht!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: