Algemene Onzin Topic - Pagina 50



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
Mistypaw,
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 KwLiDXa
❦ hannah
64
Actief
i'm running with the wolves tonight

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:28

Mistgaze schreef:
Het is zo vaag dat ik nu mijn vriend ineens mijn verloofde moet noemen hehe. Disneyland was zo gaaf aaaa. We waren bij het kasteel aan het lopen en kwamen net onder de grotten bij de draak langs en toen ging hij ineens op zn knieën en kwam hij met een ring omfggg. Ik was wild. De ring is ook mooi, klein steentje er in. De datum dat we samen iets kregen staat er in en aaaa, het is gaaf c:
Oh mijn God, Kiki. Hou hem, echt omg. Dat is het beste wat iemand kan krijgen. Een aanzoek IN disneyland. Jezus, het klinkt echt op een sprookje. Echt hartstikke gefeliciteerd, ik ben zo blij voor je <3333
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:30

Mistykit, schreef:
Mistgaze schreef:
Het is zo vaag dat ik nu mijn vriend ineens mijn verloofde moet noemen hehe. Disneyland was zo gaaf aaaa. We waren bij het kasteel aan het lopen en kwamen net onder de grotten bij de draak langs en toen ging hij ineens op zn knieën en kwam hij met een ring omfggg. Ik was wild. De ring is ook mooi, klein steentje er in. De datum dat we samen iets kregen staat er in en aaaa, het is gaaf c:
Oh mijn God, Kiki. Hou hem, echt omg. Dat is het beste wat iemand kan krijgen. Een aanzoek IN disneyland. Jezus, het klinkt echt op een sprookje. Echt hartstikke gefeliciteerd, ik ben zo blij voor je <3333
Ik hou hem ook zeker wel!! Ahaha, ja en ook echt bij die draak ik moest zo hard lachen om die sukkel. Nu kunnen we heel kalm aan een trouwfeest gaan plannen c: Want dat zit er nog laaaaaang niet in!
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:31

Omg, gefeliciteerd kiki!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:43

Gefeliteerd Kiki!! Een waar sprookje c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainpaw-
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 LZ9ajdK
Wolf
80
Actief
if you wanna
follow • me • back
TO THE HIGH LAND

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rainpaw-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:49

IK ZAG HET AL OP FB MAAR OMG PROFICIAT !!!!
beter krijg ik die wedding invite xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruitytree
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 TOhZG31
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons »
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fruitytree
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:55

Aaah dat is pretty gaaf c: gefeliciteerd!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 20:59

Ik ga maar eens slapen want ik moet morgen vroeg op :')
Ik zal nog zien of ik morgen online kom, want ik ben dan wel om 3u weer thuis ik ga miss ook moe zijn soo.. we zullen zien xD
Maar bye iig cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Fruitytree
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 TOhZG31
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons »
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fruitytree
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 21:05

Toedels, succes morgen


Somebody een topicje met Fruit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 21:10

@Kiki, damn, gefeliciteerd meid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 21:20

MIJN BRUILOFT GAAT HUGE AF WORDEN... Mousedung :')
God en dan ook nog mijn vrienden/familie van hier en dan al mijn vrienden van "het internet" hohooh, spannend hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclonemind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 DPKsfdL
The f*cked up one
42
Actief
Totally not worth it

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyclonemind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 50 Icon_minitimema 31 jul 2017 - 21:26

@Kiki, nice, succes met het

God, wat deze poes toch vergeetachtig zeg

-------

https://www.warriorcatsnl.com/viewtopic.forum?t=34045
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: