Are you insane like me?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you insane like me?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shifa
Deceased
Are you insane like me? 4a518198917af5f1e28fb59d6e6e945a
Puddin M
95
Actief
People change after being hurt.

CAT'S PROFILE
Age: Died around 20+- moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shifa
BerichtOnderwerp: Are you insane like me?   Are you insane like me? Icon_minitimevr 4 aug 2017 - 15:11

De avond was gevallen en de horizon zag net zo bloedrood als haar ogen. Haar gestreepte donker gekleurde lichaam zat een stukje veder op van de rumoerige Elite katten die hun prooi naar binnen smakte. Ze was niet de opvallendste kat hier, maar dat zou met tijd verandering in brengen. Natuurlijk ging het als een lopend vuurtje door de Elite dat de deputy van Bloodclanneen nieuwe aanwinst had gevonden. En niet zomaar een aanwinst. Shifa, de naam die Shark haar had gegeven was de dochter van Vitani, haar oma droeg de naam Zira zijn was de deputy voor dat Shark dat werd. Ze was dus geen kitten van een of andere mislukte rogue, nee haar geschiedenis speelde al grote rol in wie ze was. Wat ze was, en hoe ze zou worden. Misschien was dat de reden waarom Shark zo beschermend voor haar was. Waarom hij de rol van pleegvader op zich nam maar dat zag ze nog allemaal niet in ze was tenslotte nog een jonge kitten. Ze was een marionet voor de Elite, bespeeld door krankzinnige wezens. Ze zal getraind worden tot ze Bloodclan's moordmachine was. Shifa die nog steeds afgezonderd van de rest lag bekeek een aantal katten, die vals lachend met hun nagels in een konijn porde, bloed stromend als een waterval uit zijn keel waar ze het konijn gebetten hadden voor ze haar kopje wegdraaide en aan haar eigen maaltijd begon.


- Razor


Are you insane like me? AyyDRpb  
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor
Member
Are you insane like me? DPKsfdL
Freedje
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Razor
BerichtOnderwerp: Re: Are you insane like me?   Are you insane like me? Icon_minitimewo 9 aug 2017 - 16:41

Met haar scherpe gifgroene blik keek Razor vanop een afstand naar een stel kittens die vals naar elkaar aan het lachen waren en ondertussen tegen een dode prooi porden met hun poten. Het bloed stroomde langs het konijn naar beneden en vormde een poeltje onder de poten van de kittens. De kitten waren niet veel ouder dan haar, maar het leek erop dat ze de trekjes van de Elite al helemaal over begonnen te nemen en dat ze later misschien wel perfecte Elite cats werden. Maar zij zou perfecter worden. Ze zou precies doen wat haar vader van haar vroeg en van haar verwachtte en ervoor zorgen dat ze zou opvallen onder de rest. Aangezien ze Claw’s dochter was, moest dat geen probleem worden. Iedereen zou haar vrezen en elke kittypet in de buurt zou op haar hoogte zijn van haar naam en wat ze kon doen. Misschien kon ze samen met Jim wel in de pootsporen van haar vader en oom Shark treden. Maar dan moesten ze natuurlijk eerst nog groter worden en laten blijken dat ze weldegelijk moordmachines zouden worden. Razor liet haar groene blik langs de kittens glijden en zag de nieuwe kitten die oom Shark naar het camp was gevolgd. Een buitenstaander, maar daarom niet minder potentie hebbend dan anderen Elite cats. Hell, misschien werd ze wel beter dan iemand die in de Elite zelf geboren was. Ze kende Elite cats die lang niet zo sterk of moordzuchtig waren als haar vader en oom Shark. Ze had katten gezien die walgend keken als ze ook maar iets van bloed zagen voor hun ogen. Het waren het soort katten die uitgeschakeld moesten worden of verbannen moesten worden uit de Elite. En ze zou er een hartig gesprekje over hebben met haar vader als ze ouder was en als hij haar meer serieuzer zou nemen. Razor’s poten lieten kleine groeven na terwijl ze naar de nieuweling stapte. Shifa was haar naam. “Shifa.” Ze gaf een klein knikje naar de kitten. “Bevalt het je hier?” vroeg ze aan de kitten. Haar spraak was er flink op verbeterd nu dat ze bijna twee moons oud zou worden en ze voldoende kans had gehad om eraan te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you insane like me?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: