Windclan Ceremony 04-08-2017



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Windclan Ceremony 04-08-2017

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oceanstar
StarClan
Windclan Ceremony 04-08-2017 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Windclan Ceremony 04-08-2017   Windclan Ceremony 04-08-2017 Icon_minitimevr 4 aug 2017 - 15:16




Oceanbreeze


Het was weer tijd voor een Ceremonie. Ondanks het feit dat ze nog steeds met vier Clans onder elkaar leefden, was er voldoende veranderd. Er bleven doden vallen, hoewel ze gelukkig Mistpaw levend hadden terug gevonden. Haar blauwe ogen stonden rustig terwijl ze op de schuine steen af liep waarop ze plaats kon nemen. Ze had vertrouwen in haar Clan, hoewel ze nog steeds wist dat er voldoende katten waren die ze niet kon vertrouwen. Had Barksound niet veel verzwegen, belangrijke dingen verzwegen. Ze wist niet hoe en wat er allemaal was gebeurd, maar ze wist wel dat er voldoende was gebeurd. Evergreen was afgestapt door leugens, zelf moest ze de waarheid naar boven zien te halen en haar en Bronzemask stond dus waarschijnlijk nog wel een zware tijd te wachtten. Opgeven stond er echter niet in haar woordenboek, niet op dit moment. Er was voldoende dat ze wel konden en haar Clan groeide en werd sterker. Vele kittens werden geboren, ondanks dat dit natuurlijk ook zware tijden met zich mee bracht. Ze slikte waarna ze haar stem hief, zodat elke Windclanner wist wat er aan kwam.

"Laat alle Windclanners oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich bij mij verzamelen!" Mauwde ze luid en duidelijk, waarna ze even wachtte. Het duurde altijd even voordat iedereen er was. "Natuurlijk is het al bekend onder vele van jullie, maar toch dien ik het nog even te melden. Runningtime is vermoord door een roofvogel bij Eagle's Peaks. Sweetheart en Cootsnarl hebben hem begraven. We zullen hem missen, net zoals alle anderen die zich bij Starclan hebben gevoegd." Mauwde ze waarna ze zuchtte. Het deed haar zeer om dit te moeten melden, maar het moest gezegd worden. Zelf had ze natuurlijk ook twee kittens en haar eerste partner in Starclan, ook haar halfbroer Whitelion en haar vader zaten daar al tijden. De pijn van Skykit was echter vers, waardoor ze dit dan ook aan het begin van de ceremonie al gemeld had, dan hoefde ze er niet te lang over na te denken. Hoewel de meeste katten het waarschijnlijk wel begrepen. "Dan is er nu nog beter nieuws. Een kitten heeft de leeftijd van zes Moons bereikt en mag dan nu volgens onze traditie Apprentice worden. Kom naar voren toe Houndkit. Vanaf nu zal je bekend staan als Houndpaw en Shatteredice zal je mentor worden. Hoewel ze nog geen andere Apprentices heeft gehad vertrouw ik er op dat ze haar kennis en geduld tot je over zal brengen." Mauwde ze waarna ze warm glimlachte naar beide katten. Shatteredice had ze wel eens gesproken, de kattin begreep verantwoordelijkheid en zou die dan waarschijnlijk ook wel goed aan kunnen. Ze draaide daarna haar kop naar drie Apprentices die een nieuwe mentor nodig hadden. Het waren de kittens van Runningtime en Sweetheart.

"Drie Apprentices hebben een nieuwe mentor nodig. Cavepaw, Fearpaw en Venompaw. Hun zitten als het goed is in de laatste paar Moons van hun training, daarom ben ik van plan om ze binnenkort een Assesment te geven. Dit is iets dat ik van belang vindt nu we in onbekend terrein zitten en onze Warriors meer dan ooit nodig hebben. Er zijn de laatste tijd te veel doden gevallen." Oceanbreeze had dit niet met Bronzemask overlegd maar was er wel zeker van dat de kattin er mee eens zou zijn. "Dan zal ik ze nu hun mentoren geven. Cootsnarl zal Fearpaw trainen, ik weet zeker dat hij zijn kennis goed over zal brengen en haar een trouwe Warrior zal maken. Sweetheart zal haar eigen zoon Cavepaw trainen en als laatste zal Amberstorm de training van Venompaw afronden." Haar stem klonk rustig en zelfverzekerd, waarna haar blik naar Amberstorm schoot. Hoewel de jonge Warrior een pootvol was, vertrouwde ze er op dat ze uiteindelijk net als haar tante en moeder een eervolle kattin zal zijn. Hoewel Brindleleaf de Clan had verlaten was Oceanbreeze zich ervan bewust dat ze haar voldoende tegen zouden komen en dat ze dit had gedaan omdat ze er op dat moment van overtuigd was geweest dat het de beste keuze was geweest. Haar kittens hadden haar niet allemaal gewaardeerd en ook het feit dat ze twee nestjes had gekregen met Sparrowfeather, die toentertijd Medicine Cat was geweest was waarschijnlijk niet al te best gevallen. "Dit was alles voor vandaag. Mochten er nog dingen voorvallen die je wilt melden of wil je nog iets bespreken, dan raad ik je aan mij of Bronzemask aan te spreken. Wees er van bewust dat we ondanks dat niet elke Leader de Tribe vertrouwd, we hen als vrienden zien en niet als vijanden. Brindleleaf mag dan wellicht de Clan verlaten hebben maar ze is nog steeds een vriend van de Clan en ook Skyteller heeft ons meerdere malen bijgestaan. Dus denk erom dat ik geen vijandschap tolereer." Mauwde ze. Immers had de geboorte van haar laatste nestje zonder zijn hulp anders kunnen eindigen.

-Ben vanaf zaterdag 5 augustus t/m zaterdag 12 augustus op vakantie. Het kan dus zijn dat ik weinig of niet online ben!

lijstje:

Sean ♥

Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Windclan Ceremony 04-08-2017 QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Windclan Ceremony 04-08-2017   Windclan Ceremony 04-08-2017 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 10:44

Cootsnarl hoorde de heldere stem van de nieuwesteen leader. Hij was nog steeds verward, want hij verwachtte nog steeds de stem van Evergreen. De sneeuwbengaal schoof dan ook een eindje op, om naar de ceremonie te luisteren. Zijn oren legden zich naar achteren toen ze begon met Runningtimes dood. Hij wist dat er sindsdien iets geknapt was in Sweetheart. Ze noemde zich nu Lethalglance ofzoiets. Allemaal prima. Een enkele kitten werd benoemd tot apprentice. Zijn ogen knepen zich tot spleetjes. Hopelijk groeide de kitten generatie snel op want één enkele kitten was maar pover. Daarna werden er mentors gegeven aan de kroost van Sweet en Running. Cootsnarl wist wat hem te verwachten stond. Hij was de vorige dag nog aangesproken geweest. Hij haalde dan ook diep adem en stapte op Fearpaw af. "Ik wil je morgen bij de ingang vóór zonsopkomst," fluisterde hij terwijl hij haar neusje aanraakte. Hij ging het anders aanpakken dan zijn eigen mentor. Daarna luisterde hij nog naar de mededeling om dan wat taken te gaan uitvoeren. Vooral jagen.

-het topic komt zo snel mogelijk in je inbox
Terug naar boven Ga naar beneden
Feartrigger
Member
Windclan Ceremony 04-08-2017 16uPawX
♛ Hannah
93
Actief
I'm already choking on my pride

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Feartrigger
BerichtOnderwerp: Re: Windclan Ceremony 04-08-2017   Windclan Ceremony 04-08-2017 Icon_minitimema 7 aug 2017 - 13:23

i'm meaner than my demons

fight with

"Laat alle Windclanners oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich bij mij verzamelen!"

Eerlijk gezegd had ze totaal geen zin in de ceremonie. Haar dikke staart was geërgerd heen en weer aan het zwiepen. Ze had geen zin om weer herinnerd te worden aan de dood van haar vader, die met haar nooit zo'n hechte band gehad had. Meestal was Cavepaw het appeltje in het oog. Omdat hij kinderachtig was zeker. Nogal verwaand stak ze haar kin omhoog en snoof ze in irritatie. Cavepaw was nooit echt precies zoals zij en Venompaw geweest. Maar hoe dan ook hield ze van hem. Van haar twee broers. Voor geen geldige reden. En dat was het probleem juist. Als je te veel aan iemand hechte had ze problemen zodra diegene van je afgenomen werd. Haar moeder was het levende bewijs daarvan. Ze was compleet veranderd. Moeilijk te fascineren. Maar Fearpaw zou haar best doen, nonetheless. Ze zal haar best doen haar moeder te bewijzen dat ze net zoals haar was. Dat ze niet voor niets Fearpaw heette.

"Drie Apprentices hebben een nieuwe mentor nodig. Cavepaw, Fearpaw en Venompaw. Hun zitten als het goed is in de laatste paar Moons van hun training, daarom ben ik van plan om ze binnenkort een Assesment te geven. Dit is iets dat ik van belang vindt nu we in onbekend terrein zitten en onze Warriors meer dan ooit nodig hebben. Er zijn de laatste tijd te veel doden gevallen. Dan zal ik ze nu hun mentoren geven. Cootsnarl zal Fearpaw trainen, ik weet zeker dat hij zijn kennis goed over zal brengen en haar een trouwe Warrior zal maken. Sweetheart zal haar eigen zoon Cavepaw trainen en als laatste zal Amberstorm de training van Venompaw afronden." De kattin keek op toen ze haar naam hoorde. Cootsnarl? Ze had de kater niet echt gekend. Maar kreeg het gevoel dat het heus wel oké kon worden. Zo te zien had hij samen met haar moeder Runningtime begraven. Dus hij zou ook wel iets voor haar vader betekenen.
De poes wachtte niet af tot Oceanbreeze de ceremonie beëindigde. Ze liep gewoon recht op haar mentor af.En blijkbaar had de kater ook al snel de drang haar te commanderen. Want terwijl ze hun neuzen tegen elkaar aantikten fluisterde hij naar haar iets toe. "Ik wil je morgen bij de ingang vóór zonsopkomst," ze trok een wenkbrauw omhoog. Maar besloot er niet mee te discussiëren. Het was haar mentor nu. Haar nieuwe mentor dan. Al zou ze hem wel laten weten dat ze een dame was. En hij eerst aan haar moest vragen wat ze van zijn plannen dacht. Ze mocht zijn apprentice zijn. Maar ze was ook een kat. Een puberale zelfs. Dus ze knikte maar. Eens zien hoe lang hij het met haar volhield. Wat Spottedflake mee gefaald had.

+Tag Cootsnarl
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Windclan Ceremony 04-08-2017
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: