Forbidden



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Forbidden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ravenfall
StarClan
Forbidden Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Forbidden   Forbidden Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 13:35

Het was een zonnige dag en na lang genoeg te zeiken aan Chivypaw's kop had ze eindelijk toestemming aan hem gegeven om naar buiten te gaan. Hij mocht dan niet veder dan een paar konijnenlengtes maar eh naar buiten was naar buiten. Hij had enkel nog een begeleider nodig want de medicine cat's vertrouwde hem nog niet alleen, wat hij wel kon begrijpen. Hoevaak had hij wel niet geprobeerd om te ontsnappen? Hah. Het was best komisch dat het hem ook echt werkelijk een paar keer gelukt was en dat terwijl hij blind is. Hij mauwde een snelle bedank en sprong zo snel als hij kom zijn nest uit. De jonge elder snoof de lucht op opzoek naar iemand die hem wou vergezellen  -het woord 'begeleiding of wachter' vond hij maar naar- Hm, waar kon ze zijn? Ravenfall spitsde zijn oren en liep door de clan cavern heen, zijn zintuigen geconcentreerd om de bepaalde kat te zoeken die hij zocht. Toen een zoete geur zijn neus binnendrong keek hij op. Zijn hart hard bossend in zijn borst toen hij op haar afliep. "Rosefrost" Mauwde hij, zijn keel schrapend. "Uh, hey, ja ikke, ik wou vragen als je misschien zin had om mee naar buiten te gaan.." Hij wiebelde zenuwachtig met zijn oren. "Met mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Forbidden K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 15:34

De poes wat rustig bezig met haar vacht, het was een dagelijkse bezigheid om haar vacht schoon te houden. Het was lang en daarom kwamen er snel klitte in, al viel het vandaag verassend mee. Toen de poes eindelijk klaar was hoorde ze opeens iemand haar naam roepen. Met een ruk draaide de flame-point zich om en keek al snel in de ogen van Ravenfall, met een vragende blik keek ze hem aan. Ze wilde vragen wat er aan de hand was; maar hij was haar voor. "Uh, hey, ja ikke, ik wou vragen als je misschien zin had om mee naar buiten te gaan.." vroeg hij zenuwachtig, Rose grinnikte zachtjes. Het leek er op dat hij haar weer vertrouwde, en dat deed haar goed. "Met mij?" vroeg hij er toen achter aan. De kattin zette een bedenkelijke gezicht op. 'Hmm' sprak ze op een iets overdreven toon. 'Ik weet niet of ik dat nou wel wil hoor' sprak ze toen hooghartig terwijl er een klein grijnsje rond haar lippen vormde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Forbidden Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 16:42

Het was misschien net een paar kleine daagjes goed tussen de twee maar hij voelde zich al meteen weer helemaal opbloeien wanneer de tom Rosefrost stem hoorde. De tijd dat hij nog een kleine baby was en Rose net apprentice werd zou hij nooit vegeten. Ze waren onafscheidelijk geweest en stiekem hoopte hij dat dat nu weer ging gebeuren, dat alles werd zoals eerst. Ik weet niet of ik dat nou wel wil hoor' Mauwde Rosefrost, Ravenfall rolde met zijn pupilloze ogen. "Zit me niet te pesten" Hij gaf haar een zet met zijn brede schouder, "Wil je mee of niet? Anders ga ik wel alleen genieten van de zon nu het nog kan" Reageerde hij zo nonchalant mogelijk, maar de grimas op zijn lippen verpeste het al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Forbidden K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 17:33

"Zit me niet te pesten" Hij gaf haar een zet met zijn brede schouder, "Wil je mee of niet? Anders ga ik wel alleen genieten van de zon nu het nog kan" liet hij haar toen nonchalant weten. Rose greens, en gaf hem een duwtje terug. 'Ga maar dan' een duidelijke speelse toon te horen in haar stem. Het voelde goed om zo met hem te zijn, ze hadden even wat afstand genomen na hun vorige gesprek. Maar Ze was toch weer blij dat hij haar kwam opzoeken, erg blij. 'Oh maar dat wil je niet he?' ging ze vervolgens op een plagende manier veder, 'Want je bent bang dat je de weg terug niet alleen gaat vinden' ze zwaaide met haar staart die lichtjes over de zwarte vacht van de kater gleed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Forbidden Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 17:59

De weg niet terug vinden? Pfff, hij was geen kitten meer. Hij snoof plagerig bij haar reactie en richtte zijn blinde ogen op de hare. "Je zult verstelt staan van wat ik allemaal kan zonder ogen" Reageerde hij met een plagerige glimlach voor hij de she-cat aanspoorde om te lopen. "Kom op, straks is de zon weer weg en ik wil nog eens keer echt zuurstof inademen" Mauwde hij, doelend over het feit dat hij een lange, lange, lange tijd in de clan cavern heeft gelegen vanwege zijn wonden. De tom draaide zich om, een gaf wen kleine pesterige tik met zijn staart op Rose neus voor hij naar buiten stoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Forbidden K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimewo 6 sep 2017 - 21:31

De poes begon te grinniken om de reacties van de zwarte kater, maar stond snel op toen hij zich omdraaide en weg begon te lopen. Ze kon wel begrijpen dat Raven blij was om naar buiten te gaan, hij mocht het normaal niet. 'Hey wacht dan even anders laat ik je echt alleen gaan hoor' klonk haar stem luid terwijl ze achter de kater aan liep, ze zou hem natuurlijk niet alleen laten gaan. Ze wilde deze zeldzame situatie niet laten gaan, alleen met hem.

Kort en flut xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Forbidden Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 17:02

'Hey wacht dan even anders laat ik je echt alleen gaan hoor' pff yea sure, de tom wist dondersgoed dat de she-cat met liefde nu met hem mee ging. Hun storm was gaan liggen en awel hij het haar vergeven had zou hij het nooit vergeten. De tom grinnikte met een ongeloofelijke lach en mauwde: "Yea sure" Ravenfall zwiepte nog eens kort met zijn staart en liep toen de clan cavern uit. De verse lucht zijn longen binnendringend, starclan wat had hij deze lucht toch gemist. Het was tien keer beter dan die muffe grot waar hij al moons in lag dag in en dag uit. Het was dan ook voor het eerst dat hij zich weer wat beter voelde na lange tijd. De tom sloot zijn ogen en dronk de geuren op, alles tot het puntjes in zich opnemend terwijl hij van de brandende zon genoot. God, wat was dit goed zeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Forbidden K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 14:46

De poes trippelde achter de kater aan de Clan cavern uit, voor de poes wat het iets dood normaals naar buiten gaan. Maar voor Raven niet, Rose keek hem dat ook met een glimlach aan toen ze zag dat hij ogen sloot, jezus hij was echt blij om buiten te zijn. Ze kon het ook wel begrijpen de hele dag in z'n muffe Cave liggen leek haar ook niks. Rose gaf de kater een speelse stootje 'Mooi weertje he?' sprak ze grijzend, en zwaaide rustig met haar staart.

kort en flut >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Forbidden Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimedi 12 sep 2017 - 19:03

Zijn negatieve gevoelens leken van zich af te blazen toen een harde wind voor even aan zijn gitzwarte trok. De wind spoelde zijn zondes af en voor een paar enkele secondes voelde hij zich weer als vroeger, gelukkig er waren nu geen zorgen aan zijn kop, geen stress, geen verdriet.. Ravenfall trok met zijn verminkte oor, de zon verwarmde ondertussen zijn betlittekende lichaam toen hij zich neer nestelde op een voorverwarmde rots. Geroezemoes was nog zachtjes te horen vanuit de clan cavern maar hij was al blij genoeg dat hij even de grot uitmocht. 'Mooi weertje he?' Mauwde Rosefrost. Die aankwam lopen. De tom knikte, richtte zijn blinde ogen kort op de she-cat en tikte met zijn staart op de rots waar hij op lag om haar uit te nodigen om bij hem te zitten voor hij zijn kop op zijn potten neerlegde. Een diepe genietende zucht ondertussend uitblazend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Forbidden K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimedo 14 sep 2017 - 17:26

Ze verspilde geen tijd toen hij haar uitnodigde om naast hem te komen zitten op een rots. Ze sprong hem snel achter na en nestelde zich naast de zwarte kater, zodat dicht dat hun vachten elkaar raakte. Haar ijzige blauwe ogen gleden van zijn zwarte vacht af en keken rustig voorzicht uit. De prachtige flame-point begon rustig aan haar poot te likken, terwijl ze weer een blik wierp op de zwarte kater. 'Bedankt Raven' sprak ze zachtjes terwijl ze zich helemaal rood voelde worden. 'Bedankt dat je vergeven hebt' vervolgde ze toen, en gaf de kater een verlegen glimlach- al zou hij dat niet gezien hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Forbidden Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Forbidden   Forbidden Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 10:27

Het was misschien voor hem niet een echte behoorlijk speciale gave in zijn ogen maar de tom kon dan niet zien, hij kon precies voelen wat de ander voelde. Als Rosefrost blij was, als je boos of verdrietig was. Een soort energie leek dan van haar af te stralen en dan wist Raven precies wat het was. Sommige katten hadden dat meer dan een ander maar bij hem leek het wel drie keer erger. Hij wist dan ook precies dat Rosefrost nu naar hem keek, haar ogen brandend op zijn pels terwijl hij giste dat ze glimlachte. De tom maakte een soort lachend snuivend geluid en schudde zijn kop toen ze verteldel dat ze dankbaar was dat hij het vergeven had. “Ik kan niet boos op jou blijven” Mauwde hij. Haar ‘aankijkend’ met zijn bewolkte ogen. Als hij ooit eens wens mocht doen dan was het om Rosefrost echt te kunnen zien, de elder gokte dat ze bloedmooi was. Mooier dan elke kat dan ook. Mooier dan alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forbidden
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: