I love(d) you.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I love(d) you.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thornfang
Member
I love(d) you. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: I love(d) you.   I love(d) you. Icon_minitimedo 7 sep 2017 - 21:08

Het was van kwaad naar erger gegaan. Eerst had hij alleen maar helse pijnen door zijn lichaam voelen trekken telkens als hij een poging deed om te jagen, maar dat was inmiddels verergerd naar een duizelig en vooral misselijk gevoel. Flarden van gesprekken tussen katten drongen zich ’s nachts op in zijn gedachten en zorgden ervoor dat hij niet meer kon slapen. Hij kon voordien de slaap al niet meer vatten, maar nu was het de pure angst in zijn binnenste die hem wakker hield. Misschien moest hij naar Acefray gaan of zich laten nakijken door Bitterpaw, maar hij vertrouwde Acefray de laatste tijd niet meer zo goed met wat hij allemaal aan het doen was en Bitterpaw… hij wilde zijn voormalige apprentice en goede vriendin geen zorgen baren. Bovendien had ze het al hard genoeg te verduren gehad tijdens deze reis en dat wilde hij niet erger maken door aan te komen met iets waar ze misschien niet eens kruiden voor had. Hij had ook gehoord dat een vriendin van haar aan de zieke kant was en nog moest bevallen. Het was niet bepaald onopvallend hoe de hoogzwangere she-cat door de grot waggelde. Geruchten gingen rond dat Blizzardwing de vader was en Thornfang kon daar alleen meewarig zijn kopje op schudden; ze waren beiden nog zo jong en dan hing er al zo’n verantwoordelijkheid boven hun kopjes. Bitterpaw zou het nog lastig krijgen als zij alleen de bevalling moest doen, want Thornfang kreeg niet het idee dat ze ook maar iets had aan Acefray. Maar goed, daar zouden zijn gedachten vanavond niet naar gaan. Hij had Sinclaw namelijk een half uur geleden op haar schouder getikt en gevraagd of ze naar the Starpools kon komen zodat ze konden praten. Hij wist dat er iets niet goed was in zijn lichaam en als het echt gelinkt kon worden aan die ziekte waar ze het allemaal over leken te hebben, wilde hij een paar dingen geregeld en uitgepraat tussen hun hebben.


+ Alleen voor Sinclaw


I love(d) you. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
I love(d) you. Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: I love(d) you.   I love(d) you. Icon_minitimedo 7 sep 2017 - 21:48

Ze kon niet bepaald zeggen dat ze blij was dat de kater haar wou spreken. Thornfang was een letterlijke doorn in haar oog. De arme ziel had van haar gehouden dat begreep ze nu ondertussen ook wel. Maar het feit dat hij werkelijk nogsteeds zo blind was om te denken dat zij ooit voor ook maar een seconde werkelijk van hem gehouden had was bijna schattig. Ze had hem gebruikt voor zijn band met zijn moeder. En daarna had ze zijn moeder vermoord. Misschien moest ze hem dat ook nog maar eens vertellen om te laten merken dat het echt serieus 'uit' was tussen hen.

Maar goed, wie was Sin if not een loyale warrior die met haar clangenoten zou praten als ze iets van haar nodig hadden. Echter had ze nog even snel bij Acefray aangegeven waar ze heen zou gaan en als ze niet snel terug was dat de kater haar verdronken had. Want ja, who knows wat hij zou willen nietwaar? Niet dat Sin niet in haar eentje iets aankon. Het was gewoon fijn om voor het eerst in haar leven iets van haar verantwoordingen uit handen te geven. En dat ze dit bij de Medicine Cat kon plaatsen was alleen maar fijner. Hoewel hij zoveel meer voor haar was.

De gedachte bracht een halve glimlach naar haar lippen die ze bijna direct, zodra ze Thornfang zag, van haar kop schudde en met een harde blik stapte ze op de kater af. "Waar wou je over praten? Ik heb niet zo lang de tijd." Mompelde ze koud en staarde hem even recht aan met een duidelijke blik gevuld met desinteresse.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
I love(d) you. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: I love(d) you.   I love(d) you. Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 20:44

Thornfang draaide zijn kopje toen hij pootstappen zijn richting op hoorde komen en toen hij de harde blik van Sinclaw zag, onderdrukte hij een zachte zucht. Hoe had hij zo blind kunnen zijn? Hoe had hij alle waarschuwing van zijn moeder kunnen negeren en toch nog zo blind door liefde kunnen zijn door met deze she-cat om te gaan? Ze hadden vier kitten en daar was er nu één van gestorven, één werd door haar verwaarloosd, één was ontzettend in haar schulp gekropen en de ander was haar lievelingsdochter en haatte hem als de pest. Hoe kon het zijn dat zijn leven zo bergafwaarts was gegaan de afgelopen moons? Zijn moeder was doodgegaan, zijn relatie was op de klippen gelopen omdat hij eindelijk besefte wat voor een bitch Sinclaw wel niet was en zijn dochter haatte hem. De enige die echt nog oprecht van hem leek te houden en dit ook liet merken, was Feverpaw. En zij werd verwaarloosd door haar moeder terwijl Tallshadow er met zijn neus op keek. Hij slikte toen ze haar woorden tegen hem sprak, ook al had hij ze half en half wel kunnen verwachten. Toch deed het pijn dat ze zo tegen hem deed, want hij had het voordien altijd goed met haar bedoeld. Maar hij ging hier nu niet emotioneel staan doen. Hij wilde dingen uitgepraat hebben, geheimen uit de weg geruimd hebben zodat hij vredig kon sterven. Hij slikte. Hij deed net alsof hij echt zou gaan sterven. Zou deze ziekte echt iets van hem kunnen eisen? Een vreemd gevoel vulde hem bij het idee dat er echt een StarClan zou zijn en dat zijn moeder daar op hem zou wachten. En niet alleen zijn moeder, maar ook Stainedkit. Maar het deed hem pijn om te weten wat hij achter zou laten. Wolfpaw, Ferretpaw, Feverpaw… En Sinclaw. “Ik ben ziek,” sprak hij alsof hij het over het weer had en niet alsof hij een ziekte had die hem het leven kon eisen. “Ik denk dat het serieus is en ik denk dat het die ziekte is waar ze het de hele tijd over hebben. Het wordt steeds erger en ik denk dat ik niet lang meer heb.” Hij draaide zijn kopje zodat hij de reactie van zijn voormalige partner kon peilen. “En als het echt iets serieus zou zijn, wil ik graag dat het uitgepraat is tussen ons. Ik wil antwoorden hebben, Sinclaw. Ik wil je niet meer ontlopen en ik wil ook niet dat jij mij ontloopt. Ik wil niet dat onze dochters de dupe worden van iets wat tussen ons speelt, want dat verdienen ze niet. Geen enkele van hun.”


I love(d) you. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I love(d) you.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Starpools-
Ga naar: