彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 17:50


MEETING SAFARIPARK BEEKSE BERGEN

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?

彡DATUM
Zaterdag, 11 november

彡PLAATS
Safaripark Beekse Bergen, Hilvarenbeek (Tilburg)
Meer info hier!

彡AFSPRAAK
Om 11 uur voor de ingang/uitgang van Safaripark Beekse Bergen.
De meeting eindigt ongeveer rond 17u.

彡PRIJS
Naast het geld voor de dierentuin zelf is het slim als je ook nog wat mee hebt om eventueel nog wat te eten te kopen.
Vanaf 10 jaar, online :: €16,50 (actie prijs)
Regulier ticket aan kassa :: €24,00


彡WIE GAAN ER MEE?
Als je mee kan, graag je Echte naam en de naam van je bekendste katten account plaatsen. Kom je van ver en ben je niet zeker hoe de reis gaat verlopen, geef dan alsjeblieft, via PM, je telefoonnummer zodat ik je kan bellen als dat nodig is. Mijn nummer zul je dan ook per PM ontvangen. Jouw ouders nog niet helemaal overtuigd? Hier is de Meeting F.A.Q.

Wazoula (Firedance)
Emma (Tallshadow)
Michelle (Butterstar)
Bunny (Redpetal)
Freedje (Shark)
Yanthe (Lizardpath)



彡WIE GAAN ER MISSCHIEN MEE?
Als je misschien mee kan word je hier geplaatst. Graag een week van tevoren reageren of je nu wel of niet kunt komen.

Jamie (Acefray)
Iró (Futuresong)
Esmee (Kestrelwing)




彡AFSPRAKEN
- We willen er een leuke dag van maken, dus heb respect voor de anderen en hun spullen!
- Iedereen zorgt voor zijn eigen geld en kaartje, wel wachten we allemaal op elkaar.
- We proberen de groep zo goed mogelijk bij elkaar te houden, zodat niemand buitengesloten wordt. Geen gepest!
- De Admins/moderators zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van spullen en geld of voor het gebeuren van ongelukken.
- Probeer op tijd te komen. Als dit niet lukt kun je bellen naar het gegeven nummer. We zullen wel wat langer wachten, maar uiteindelijk gaan we gewoon op pad.



Laatst aangepast door Firedance op zo 12 nov 2017 - 18:26; in totaal 20 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 18:27

Zet mij maar op misschien!
Nynke - Swallowflight
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 18:29

Staat erop ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 18:51

Zet mij ook maar op misschien, ik moet nog zien of ik kan omdat het op een zaterdag is :')
en ik wil het nu niet vragen want ik heb net gevraagd voor de eindejaarsreis van de school rip
Bunny - Redpetal
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 19:22

Oh leuk! Zet mij ook maar op misschien c: even checken met wat er allemaal gepland staat
Elena [Kip] - Routpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:32

Staan erbij ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:33

Whoehoe, zet mij maar op zeker! ja mensen, na vijf jaar is het zover

Voor iedereen die destijds de dagje-uit punten heeft gespaard: daar kan je veel geld mee van je kaartje afhalen, evenals andere acties, dus het checken waard (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:33

Even op misschien. Ga van de week langs bij mn werk en vraag dan gelijk vrij c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:35

Hahahah Emma ik vergeet telkens dat je nog niet op n echte meet bent geweest x'D
Staat erbij Mim :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:29

Ik ga misschien (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:37

Staat erop Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 8:27

Ik kan op misschien. Ik moet even kijken of we er een weekendje weg van kunnen maken. Als dat zo is komen Niels en Liam ook mee.

Julia - Chawl
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 9:49

zet mij maar op misschien, moet nog een plekje vinden om te overnachten en kijken of ik geld genoeg heb c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 11:07

Omg das zo leuk Julia.
Beide staan erbij
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 12:56

Zet mij op misschien, moet kijken of ik vrij kan krijgen van werk.

Cynthia - Acorndust
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 17:03

Ik join Emma misschien met het na eeuwen eindelijk eens op een meeting komen. Ik moet wel even kijken of vrij kan krijgen van m'n stage. Zet me maar op misschien :"D

Jamie - Acefray
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 18:07

Yaaaay allemaal komen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 18:50

Ik kan misschien mee, ligt eraan wat ik voor een uren heb gekregen voor zaterdag. Als ik vrij ben, kom ik mee. Reken er echter maar niet op (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeykit
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] DPKsfdL
Lynn
48
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeykit
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 19:58

Ik woon veel te ver weg (noord-holland), anders was ik zeker gekomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 20:05

Zet mij maar op misschien voor nu
Terug naar boven Ga naar beneden
 
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings :: Afspreken-
Ga naar: