彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Cold newleaf, -5°C -10°C
Het wordt Newleaf, sommige planten proberen weer knoppen te maken. Alleen veel vriest 's nachts dan dood. Enkele dagen zijn iets warmer dan is de sneeuw weg en lijkt het ijs te smelten, maar een dag later kan het heel anders zijn. Het weer is onberekenbaar.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
wuppie
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] IYfkGP3
WazBeer
11973
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 17:50

MEETING SAFARIPARK BEEKSE BERGEN

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?

彡DATUM
Zaterdag, 11 november

彡PLAATS
Safaripark Beekse Bergen, Hilvarenbeek (Tilburg)
Meer info hier!

彡AFSPRAAK
Om 11 uur voor de ingang/uitgang van Safaripark Beekse Bergen.
De meeting eindigt ongeveer rond 17u.

彡PRIJS
Naast het geld voor de dierentuin zelf is het slim als je ook nog wat mee hebt om eventueel nog wat te eten te kopen.
Vanaf 10 jaar, online :: €16,50 (actie prijs)
Regulier ticket aan kassa :: €24,00

彡WIE GAAN ER MEE?
Als je mee kan, graag je Echte naam en de naam van je bekendste katten account plaatsen. Kom je van ver en ben je niet zeker hoe de reis gaat verlopen, geef dan alsjeblieft, via PM, je telefoonnummer zodat ik je kan bellen als dat nodig is. Mijn nummer zul je dan ook per PM ontvangen. Jouw ouders nog niet helemaal overtuigd? Hier is de Meeting F.A.Q.

Wazoula (Firedance)
Emma (Tallshadow)
Michelle (Butterstar)
Bunny (Redpetal)
Freedje (Shark)
Yanthe (Lizardpath)

彡WIE GAAN ER MISSCHIEN MEE?
Als je misschien mee kan word je hier geplaatst. Graag een week van tevoren reageren of je nu wel of niet kunt komen.

Jamie (Acefray)
Iró (Futuresong)
Esmee (Kestrelwing)

彡AFSPRAKEN
- We willen er een leuke dag van maken, dus heb respect voor de anderen en hun spullen!
- Iedereen zorgt voor zijn eigen geld en kaartje, wel wachten we allemaal op elkaar.
- We proberen de groep zo goed mogelijk bij elkaar te houden, zodat niemand buitengesloten wordt. Geen gepest!
- De Admins/moderators zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van spullen en geld of voor het gebeuren van ongelukken.
- Probeer op tijd te komen. Als dit niet lukt kun je bellen naar het gegeven nummer. We zullen wel wat langer wachten, maar uiteindelijk gaan we gewoon op pad.

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:

Laatst aangepast door Firedance op zo 12 nov 2017 - 18:26; in totaal 20 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Coyotepaw.
Med. cat apprentice
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Original
Nynke
1084
Actief
Americana, exotica ..........

do you wanna feel a little beautiful baby?

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat App
Coyotepaw.
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 18:27

Zet mij maar op misschien!
Nynke - Swallowflight

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Coyode11

goals:

Kunst van Kip:

Profiel bekijken
Firedance
WazBeer
11973
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 18:29

Staat erop ^^

Other:

Profiel bekijken
Redpetal
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BBTakD
Bunny
2418
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank: Queen
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 18:51

Zet mij ook maar op misschien, ik moet nog zien of ik kan omdat het op een zaterdag is :')
en ik wil het nu niet vragen want ik heb net gevraagd voor de eindejaarsreis van de school rip
Bunny - Redpetal

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BBTtEc
Profiel bekijken
Routnose
Medicine cat
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BXcdW76
Kip
2604
Actief
★It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply.

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 19:22

Oh leuk! Zet mij ook maar op misschien c: even checken met wat er allemaal gepland staat
Elena [Kip] - Routpaw

It is both a blessing and a curse
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Routosart
to feel everything so very deeply

hey you:

Profiel bekijken
Firedance
WazBeer
11973
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:32

Staan erbij ^^

Other:

Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 4pt8gz
☙Emma☙
16611
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:33

Whoehoe, zet mij maar op zeker! ja mensen, na vijf jaar is het zover

Voor iedereen die destijds de dagje-uit punten heeft gespaard: daar kan je veel geld mee van je kaartje afhalen, evenals andere acties, dus het checken waard (:

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Os_tal10
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Wyzb03bG_o彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Wyzb03bG_o彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Wyzb03bG_o彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Wyzb03bG_o
Profiel bekijken
Butterstar
River Queen
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] XbUUF0W
Michelle
6503
Actief
She's got that whole, purpose driven warrior queen save the world, type of vibe.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:33

Even op misschien. Ga van de week langs bij mn werk en vraag dan gelijk vrij c:

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Lv4D7MV
Profiel bekijken
Firedance
WazBeer
11973
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 20:35

Hahahah Emma ik vergeet telkens dat je nog niet op n echte meet bent geweest x'D
Staat erbij Mim :3

Other:

Profiel bekijken
Thora
Deputy
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] QpGMJml
Nath
1156
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Thora
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:29

Ik ga misschien (:

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] E8v3o2
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 2hs5g9i彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 2gxnp75彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 2hqc5lx彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 10pvxmw彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 10pvxmw彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 34nodx3
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Ax4OE70
Profiel bekijken
Firedance
WazBeer
11973
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimema 9 okt 2017 - 21:37

Staat erop Wink

Other:

Profiel bekijken
Chawl
Catministrator
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1543
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 8:27

Ik kan op misschien. Ik moet even kijken of we er een weekendje weg van kunnen maken. Als dat zo is komen Niels en Liam ook mee.

Julia - Chawl

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] YGbTshV0_o
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 2gxnp75彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] R4iz1G1彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 10pvxmw彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 10pvxmw彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 2hs5g9i

Mijn stelletje ongeregeld XD

Profiel bekijken
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] XQXA7Xt
Sean
1930
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 9:49

zet mij maar op misschien, moet nog een plekje vinden om te overnachten en kijken of ik geld genoeg heb c':

She was the one rose with iron thorns and diamond petals ; unbreakable
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] PRJiASTt_o

THEME I, II, III, IV

Profiel bekijken
Firedance
WazBeer
11973
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 11:07

Omg das zo leuk Julia.
Beide staan erbij

Other:

Profiel bekijken
Acorndust
Deputy
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] DPKsfdL
Cynthia
1597
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Acorndust
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 12:56

Zet mij op misschien, moet kijken of ik vrij kan krijgen van werk.

Cynthia - Acorndust

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] A7wymb9

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 8qZ9elBw_o

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] YYIjbbHY_o彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] JGRI0ba彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] KD4co7i彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] UK1ajoI彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] IfBu3av彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] KUbwnRUu_o彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] G3K5gZvO_o
Profiel bekijken
Acefray
Medicine cat
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 6rUw8UC
Jamie
4352
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 17:03

Ik join Emma misschien met het na eeuwen eindelijk eens op een meeting komen. Ik moet wel even kijken of vrij kan krijgen van m'n stage. Zet me maar op misschien :"D

Jamie - Acefray

ONCE MORE INTO THE FRAY, INTO THE LAST GOOD FIGHT I'LL EVER KNOW. LIVE AND DIE ON THIS DAY
Profiel bekijken
Firedance
WazBeer
11973
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 18:07

Yaaaay allemaal komen Very Happy

Other:

Profiel bekijken
Shark
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Img_2610
Freedje
2339
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Rogue
Shark
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 18:50

Ik kan misschien mee, ligt eraan wat ik voor een uren heb gekregen voor zaterdag. Als ik vrij ben, kom ik mee. Reken er echter maar niet op (:
Profiel bekijken
Honeykit
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] DPKsfdL
Lynn
48
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
Honeykit
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 19:58

Ik woon veel te ver weg (noord-holland), anders was ik zeker gekomen

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Honeyt14
Profiel bekijken
Lynxfang
Member
彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1657
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: 彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen]   彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Icon_minitimedi 10 okt 2017 - 20:05

Zet mij maar op misschien voor nu

彡Meeting Safaripark Beekse Bergen 11/11/17 [Afgelopen] Scherm10
Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings :: Afspreken-
Ga naar: