Broken but alive



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Broken but alive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lockedrose
Member
Broken but alive  9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Broken but alive    Broken but alive  Icon_minitimeza 4 nov 2017 - 14:23


De dagen waren te lang, het leven was nutteloos. Tenminste, in Lockeds ogen was dat zo. Er waren altijd van die eeuwige blije figuren die het leven een feestje vonden, maar daar hoorde zij al lang niet meer bij. Haar moeder was dood, haar tante Innerstar was dood, haar vader kende ze niet en haar siblings waren ook nergens te bekennen. Ze zuchtte diep, en ging vlak bij de afgrond op een steen zitten. Soms wilde ze zich heus wel naar beneden gooien, maar aan de andere kant zag ze er ook het nut niet van in. Het was een sneue dood, nee, haar hele leven was al sneu genoeg en dit zou het niet beter maken. Ze staarde naar de ondergaande zon, en wist eigenlijk niet goed hoe ze nu verder moest. Kon ze nog wat van het leven maken of was het allemaal al lang verloren?

+ Oceanbreeze
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Broken but alive  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Broken but alive    Broken but alive  Icon_minitimeza 4 nov 2017 - 15:45

Oceanbreeze was met lichte moeite omhoog geklommen. De lichte wonde op haar flank rekte ongemakkelijk op, de vos had ze dan wel weg gejaagd maar dat betekende niet dat het rode beest haar niet te pakken had gekregen. De enigste reden waarom ze naar boven was geklommen was om het feit dat ze een vers geurspoor had geroken dat naar boven toe leidde. Haar blauwe ogen stonden alert terwijl ze rustig naar het gestalte toe liep, dat op een van de stenen in de buurt van de afgrond zat. Haar vriendelijke blauwe ogen vielen op de zwart witte kattin voordat ze rustig sprak. "Ik vroeg mij al af wie deze klim gemaakt kon hebben. Als ik jou was zou ik niet zo dicht bij de rand komen. Er zijn hier voldoende katten overleden." Mauwde ze haar stem rustig maar ook een tikkeltje bezorgd. Ook al was het geen geheim, dat Ocean een paar nestjes kittens had, was het nu toch wel duidelijk dat ze haar moederlijke karakter niet kon onderdrukken, ook niet bij katten rond haar leeftijd. Het zat er nu eenmaal diep in geworteld bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockedrose
Member
Broken but alive  9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Re: Broken but alive    Broken but alive  Icon_minitimeza 4 nov 2017 - 16:13


Haar deprimerende gedachtegang werd gelukkig onderbroken door de komst van een andere kat, en wel de leader van de Windclan. "Ik vroeg mij al af wie deze klim gemaakt kon hebben. Als ik jou was zou ik niet zo dicht bij de rand komen. Er zijn hier voldoende katten overleden." sprak de poes op een rustige en bezorgde toon. Locked draaide haar kopje in de richting van de leader en knikte haar met een klein glimlachje toe. Vroeger zou ze nu een spottende opmerking hebben gemaakt, maar dat deel van haar karakter was nagenoeg verdwenen. Het zat vast nog wel ergens in haar, maar het was van de buitenkant niet meer zichtbaar. "Maakt u zich maar geen zorgen, als ik al zou vallen dan zou niemand er echt om rouwen." zei ze nogal somber. Familie had ze voor zover ze wist niet, en vrienden al helemaal niet. Wie kon het nou echt wat schelen wat er met haar gebeurde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Broken but alive  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Broken but alive    Broken but alive  Icon_minitimeza 4 nov 2017 - 16:32

De zwart witte kattin draaide haar kopje om zodra Oceanbreeze haar aanwezigheid kenbaar maakte. Met een klein glimlachje werd de kattin toegeknikt waarna Oceanbreeze even een oor wiebelde. Een verdere reactie gaf ze niet, ze bleef echter in de buurt van de kattin staan en zwiepte ontspannen met haar staart waarna ze zuchtte. De frisse berglucht deed haar denken aan het bekende territorium waar ze het grootste deel van haar leven geleefd had. De wind die haar het prachtige gevoel van vrijheid gaf en de wind die haar herinnerde aan de tijd dat ze als kleine kitten ontvoerd was geweest door Rogues. "Maakt u zich maar geen zorgen, als ik al zou vallen dan zou niemand er echt om rouwen." Mauwde de ander somber, waarna Oceanbreeze haar kop even schuin hield en fronste. Als moeder wist ze hoe erg ze het vond dat ze niet voor haar overleden kittens kon zorgen, dat Burnetpaw haar buiten sloot. Hoe erg ze hen miste als ze haar niet spraken. Hoe kon de ander nu denken dat niemand haar zou missen en om haar zou rouwen. Een Clan was familie, familie hield van elkaar en zou elkaar missen. "Een Clan is familie, zelfs als er familie niet meer is. Ik heb mijn vader nooit gekend, maar voor mij was mijn oudere halfbroer Whitelion mijn vader." Mauwde ze zacht haar stem warm en rustig. "Als je, je clangenoten de kans geeft, zullen er echt wel katten zijn die als familie gaan fungeren." Verklaarde ze uiteindelijk waarna ze de ander wenkte. Ze had liever geen gedeprimeerde kat in de buurt van een afgrond. Er waren in haar ogen al te veel doden geweest en ook al hoorde de kattin niet bij haar Clan betekende het niet dat ze zich haar lot niet aan trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lockedrose
Member
Broken but alive  9r4vhAL
Esmee / Sokje
204
Actief
Sky above me
Earth below me
Fire within me

CAT'S PROFILE
Age: 18 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lockedrose
BerichtOnderwerp: Re: Broken but alive    Broken but alive  Icon_minitimezo 5 nov 2017 - 17:34


Locked luisterde braaf naar de woorden van de grijze poes, maar ze kwamen niet echt binnen. Tenminste, totdat de poes ineens een naam noemde. Whitelion. Wacht.. waar kende ze die naam van? Een diepe frons verscheen op haar gezichtje terwijl ze zich uit alle macht probeerde te herinneren waarom deze naam haar zo bekend voor kwam. "Als je, je clangenoten de kans geeft, zullen er echt wel katten zijn die als familie gaan fungeren." ging de poes verder, maar Locked luisterde al nauwelijks meer. Ineens schoot het haar weer te binnen. Ze had ooit iemand horen zeggen dat Fallentear, haar moeder dus, iets met Whitelion ofzo had gehad. Niemand had haar ooit willen vertellen wie haar vader was, dus misschien... ze keek de leader met grote ogen aan. "Whitelion.. zegt u?" ze slikte even en besloot uiteindelijk dat dit haar enige kans zou kunnen zijn om iets meer te weten te krijgen over haar vader. "Wat voor iemand was hij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Broken but alive  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Broken but alive    Broken but alive  Icon_minitimezo 5 nov 2017 - 18:47

De zwart-witte kattin luisterde braaf naar haar woorden, iets dat een keer anders was voor de verrassing. Immers hadden haar kittens niet altijd naar de jonge kattin geluisterd, zeker Burnetpaw niet. De kitten had veel mee gemaakt, maar dat kon ze wel voor elk van haar kits zeggen en van zichzelf. Zelf was ze als jonge kitten ontvoerd geweest en had ze met een dringende wond kunnen ontsnappen aan de Rogues, die haar toentertijd hadden mee genomen samen met Lizardpath, toen nog Lizardkit. Een paar grote groene ogen werden op haar gericht, zodra ze was uitgesproken en de iets jongere kattin sprak haar aan. "Whitelion.. zegt u?" De ander slikte, waardoor Oceanbreeze haar ietwat bezorgd en verward een blik gunde. Het verbaasde haar dat de ander naar haar halfbroer vroeg, immers was niet iedereen over hem te spreken. Minder wel dan niet. Had ook deze kattin met hem te maken gehad? "Wat voor iemand was hij?" Vroeg de zwart-witte knappe kattin, waarna Oceanbreeze haar kop even schudde en haar ogen naar de hemel richtte. "Een kat van tegenstrijdigheid. Vele zullen niet al te veel over hem te spreken zijn, echter was hij een kat van meerdere kanten. Vooral met zijn vriendelijke, liefdevolle kant hebben niet veel katten te maken gehad. Ik had een goede band met hem, hij was mijn oudere halfbroer. Wat wil je over hem weten?" Haar stem klonk rustig, al vroeg ze zich ergens wel af waarom de ander naar haar witte overleden broer vroeg. Een kater met een zeker trots, of zo was hij altijd wel overgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Broken but alive
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Vulture's Drop-
Ga naar: