Beckoning - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Beckoning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hellhound
Member
Beckoning - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Beckoning   Beckoning - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 jun 2018 - 12:28

Chawl stopte even na dit antwoord. “Dat klinkt logisch. Ook een reden van de naam ShadowClan zeker?” De rosse kater knikte bevestigend, dat was een van de redenen. Een vrij simpele en logische reden eigenlijk. Alhoewel, helemaal zeker kon hij niet zijn. De naam was vele en vele generaties voor hem ontstaan. Door de voorouders van alle clans dat het scheen. “Zullen we maar weer een keer rechtsomkeert maken?” Hellhound gaf een instemmend knikje. Hij had zelf niet echt een reden om hier nog langer te blijven. Het ophalen van oude herinneringen was al lang gebeurd. “En deze eerst maar even opeten? Ik moet steeds kwijlen door die prooi in mijn bek.” De zwarte kater legde de vogel al grinnikend op de grond. De twee verschillend gekleurde ogen keken hem aan. "Helemaal voor jou. Eet. Ik wacht wel even," sprak de rosse kater op een lichtelijk vriendelijke toon. Hij zou later nog wel gaan jagen. Op het moment had hij niet geweldig veel honger. Bovendien verdiende Chawl het ook wel om zijn eigen prooi op te eten.


Beckoning - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Beckoning - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Beckoning   Beckoning - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 16:09

Hellhound gaf aan dat hij het op mocht eten. Even ontstond er een grijnsje om zijn snoet, toen knikte hij. Hij zette zijn kaken om het laatste stuk prooi en begon te kauwen. Ondertussen maakte hij een kuiltje met zijn poot en legde daar de botten in. Toen schoof hij het zand er weer bovenop en ging weer recht staan. “We kunnen weer.” Miauwde hij kalm. Terwijl hij de oudere member een kort knikje gaf. Hij was hem dankbaar voor de rondleiding. Het was interessant en het had hem geholpen te ondervinden hoe je het beste door het voormalig ShadowClan gebied kon lopen. Dat kon zeker nog eens van pas komen.


Beckoning - Pagina 2 85A0ca8T_oBeckoning - Pagina 2 V4s23EcO_oBeckoning - Pagina 2 FTbtNyE2_oBeckoning - Pagina 2 FTbtNyE2_oBeckoning - Pagina 2 PF71KdU0_oBeckoning - Pagina 2 JeyKDma8_oBeckoning - Pagina 2 GPr1M0jZ_oBeckoning - Pagina 2 COxUkZt
Judge me
Beckoning - Pagina 2 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Beckoning - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Beckoning   Beckoning - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 21:37

De zwarte kater leek er blij mee te zijn. Zijn eigen prooi mogen opeten. Had zijn mentor hem dan vaak niet laten doen ofzo? Voor zo ver hij wist was Jinx de mentor geweest, een van de weinige katten in de Elite die zijn respect echt had. Ook een waarmee hij op een manier was verwikkeld in een geheim. Ophelia en Muta, nog altijd vroeg hij zich af hoe het met het tweetal ging. Waar ze waren, wat ze deden, of ze nieuwe bondgenoten hadden ontmoet, vanalles. Tegen de tijd dat hij deze gedachte weer uit zijn hoofd zette was Chawl bijna klaar met het begraven van de botten. “We kunnen weer.” De rosse kater gaf een knikje voor hij kort om zich heen keek, nog altijd leek het gebied verlaten. De meeste Elite katten kozen de andere gebieden om te jagen. Hellhound begon rustig te wandelen, terug richting de Fourtrees. "Als je verder nog vragen hebt, moet je het maar zeggen." Hij richtte zijn blik weer naar voren na deze woorden gezegd te hebben. Het was aan Chawl zelf of hij nog meer wilde weten, extra over het gebied of over de clan die er tot voorkort had geleefd.


Beckoning - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Beckoning - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Beckoning   Beckoning - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 16:49

Hellhound vroeg of hij verder nog wat wilde weten. Even dacht hij na, maar daarna schudde hij zijn kop. Nee, dit was eigenlijk wel alles wat hij op het moment over het gebied had willen weten. “Nee, er schiet me zo niks te binnen. Misschien later.” Zei hij tegen de oudere kater. “En anders weet ik je te vinden.” Grijnsde hij. Inmiddels waren ze alweer in de buurt van het kamp gekomen. “Hé ik moet nog even wat regelen. Ik zie je wel weer.” Een klein glimlachje vormde zich om zijn lippen. Toen knikte hij Hellhound nog een keertje toe en draaide zich om. Om richting de bomen in de verte te lopen.

[Topic uit]


Beckoning - Pagina 2 85A0ca8T_oBeckoning - Pagina 2 V4s23EcO_oBeckoning - Pagina 2 FTbtNyE2_oBeckoning - Pagina 2 FTbtNyE2_oBeckoning - Pagina 2 PF71KdU0_oBeckoning - Pagina 2 JeyKDma8_oBeckoning - Pagina 2 GPr1M0jZ_oBeckoning - Pagina 2 COxUkZt
Judge me
Beckoning - Pagina 2 NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Beckoning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: