If I were sorry



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If I were sorry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amare
Member
If I were sorry 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimema 29 jan 2018 - 20:12

Een nietig zonnestraaltje was door het wolkendek heen gebroken en scheen op Amares vacht. Zelfs de namiddagzon voelde niet prettig warm aan. Ze was allang helemaal klaar met leafbare. Prooi was schaars en het was altijd koud, iets wat vooral het Rogueleven een stuk zwaarder maakte. Op dit soort momenten had ze graag in een groep geleefd. Niet in een clan. Bah, wat minachtte ze de clans met hun domme sprookjesgeloof. En bah, wat koesterde ze nog meer wrok voor de Elite, gevuld met idioten nog gestoorden dan zij. Nee, ze prefereerde een klein groepje vrienden die voor elkaar zorgde, of in ieder geval katten die ze kon vertrouwen. Jammer genoeg was ze niet bepaald goed in vrienden maken of zelfs het niet maken van vijanden. Haar impulsacties hadden vaak genoeg tot negatieve relaties of zelfs gevechten geleid. En hoe graag ze er ook wat aan wou doen, het lukte haar gewoon niet. Met een zucht markeerde ze één van de bomen die haar grens aangaven. Het werd maar eens tijd dat ze dit vaker ging doen. Laatst had ze nog een indringer gespot en het viel dus zeker te verwachten dat ze hier meer last van ging krijgen. De zwart-witte gestalte bewoog zich verder langs de grenzen van haar territorium, tot ze plots stilstond en de lucht begon te proeven. De wind was ferm gedraaid en een sterke BloodClangeur stroomde haar mond en neus binnen. Erger nog: Ze herkende de geur. Shark. Een agressieve sadist die haar te lijf was gegaan in haar onervaren jaren als Rogue. Dat ze hem ooit nog eens zou zien was niet bij haar opgekomen. Maar het moment was dan nu toch echt weer aangebroken. Met een ruk draaide ze zich om met de angst dat hij meteen achter haar stond. In haar beweging mauwde ze lichtelijk provocerend:
"Long time no see."

-Shark first
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
If I were sorry Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 21:06

Het was weer een tijdje geleden sinds hij zich in het rogue territory had begeven. Zijn spieren rimpelden onder zijn vacht terwijl de tabby tom zich met een zekere tred door de geurlinie van de rogues heen bewoog. Hun geur schrikte hem niet af, niet na al die jaren training en wijsheid die hij had opgedaan als Elite member en als Elite commander. Hij werd steeds sterker en Claw vertrouwde hem met steeds meer young ones toe waardoor hij scherp bleef en vaak genoeg de zaken herhaalde die een normale member zou vergeten als hij het niet aan zijn young ones zou moeten leren. Sure, er waren een paar members die amber een young one toevertrouwd kregen in de Elite en soms waren er periodes dat Shark het idee had dat hij echt bijna alle trainingen op zich nam, maar hij verwachtte van zijn members dat ze scherp bleven en dat ze zich de basis jacht- en vechttechnieken zouden blijven herinneren. Hij had respect voor diegenen die wat geavanceerder te werk konden gaan en vechttechnieken wisten waar een Clan cat “u” tegen zou zeggen. Maar de Elite begon te onrustig te worden en dat kwam omdat ze te lang op één plek bleven, hoewel Shark tijdens zijn gesprekken met Claw wel afleidde dat de tom dit zelf ook in de gaten had en al een idee op oog had om er iets aan te kunnen doen. Tot die tijd was het afwachten en zo veel mogelijk rogues oftewel verdrijven van hun grondgebied oftewel aanzetten tot het zich bij de Elite voegen. Kortgeleden had Shark had voor elkaar gekregen om een kitten aan hun kant te krijgen. Hoe meer zieltjes er vanaf jongs af aan geleerd kregen dat alles en iedereen buiten de Elite hun vijand waren, hoe beter. Waarom hij zich dan opeens door deze geurlinie drong, wist hij dan ook niet zeker. En al helemaal niet toen hij haar irritante stem al tot hier hoorde. Hij trok met een oortje en keek haar niet echt onder de indruk zijnde aan. “Wel wel,” sprak hij rustig. “Voor een she-cat die al twee keer bijna vermoord is, spreek je nog redelijk stoer.” Toen fronste hij. “Hoe zat dat ook alweer? Was die ShadowClanner je halfbroer of zo iets?” Hm. Hij kon het zich niet precies meer herinneren, alleen dat ze familiale affaires had in de Clan en dat dat ShadowClan was. “Je moet je vast alleen voelen nu dat de Clans naar een ander gebied vertrokken zijn. Maar geen zorgen.” Hij grijnsde. “De Elite zorgt goed voor hun territories.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
If I were sorry 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimedo 8 feb 2018 - 21:30

Ondanks de vrij "dappere" woorden die ze net had uitgesproken voelde ze hoe een soort angst haar lichaam langzaam lichtelijk verdoofde. Misschien was het toch geen goed idee geweest om hem zo aan te spreken. Misschien had ze gewoon moeten doen alsof ze hem niet had geroken en had ze gewoon door moeten gaan met haar grenzen markeren. Het zou haar in ieder geval wel een hoop bloed bespaard hebben. Maar daar was het nu toch echt te laat voor. Het was waar. Hij had haar bijna twee keer vermoord en dit zou of de derde zijn, of dan toch echt haar dood. Ondanks haar twijfeling poogde ze zich sterk op te stellen. Ze zou zich niet zó makkelijk gewonnen geven. Toen hij over Amberhunt begon rees een gevoel van woede in haar op. Amare, beheers je. Ze bleef stilletjes luisteren naar wat de commander te zeggen had. "Je moet je vast alleen voelen nu dat de Clans naar een ander gebied vertrokken zijn. Maar geen zorgen." Hij grijnsde. Zij zweeg in stilte. "De Elite zorgt goed voor hun territories" Ja vast. Ze plunderden ze leeg. Dat was wat ze daar deden. De kattin hief haar kop omhoog en keek de gestreepte kater recht aan. Ze wist precies wat ze ging zeggen. "Luister Shark. Jij weet evengoed als ik dat ik geen kans maak en dat je net zoals de vorige keren een spelletje met me gaat spelen tot je me zo erg weet te verwonden-" Ze slikte even. "dat je me net zo goed achter zou kunnen laten. Ik zou toch wel dood bloeden." Dit was haar enige kans. Het was een bonk spieren tegen haar relatief slappe lijfje. Praten was de enige manier om hier nog af van te kunnen geraken. "Dus vertel me maar meteen wat je van me wilt. Ik neem aan dat je hier niet zonder reden naartoe bent gekomen. We hebben elkaar hier eerder ontmoet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
If I were sorry Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimezo 25 maa 2018 - 16:54

Waar de she-cat de vorige keren nog had geprobeerd om hem uit te dagen, bleef ze nu wijselijk stil. Mooi zo. Als ze haar grote bek zou opentrekken zoals de vorige keren hield hij zich niet meer in en zou hij haar echt doden. Als het aan Claw had gelezen, was de she-cat waarschijnlijk tijdens de eerste aanvaring al dood geweest. Maar het was algemeen bekend voor Shark dat hij wat zachter was dan Claw, hoewel hij dat niet graag hardop wilde horen zeggen door anderen. Waar Claw zonder medelijden aanviel, bleef Shark er even bij stilstaan om overdenkingen te doen. Dit zorgde er dikwijls voor dat hij minder serieus werd genomen door zijn leader, tenzij hij natuurlijk het eigen heft in poten nam en zijn woorden waar maakte. Maar zelfs dat gebeurde zelden. En hoewel zijn aanpak minder bruut was, merkte hij dat zijn band met de young ones sterker was dan die van Claw. Hij wist niet echt of hij dat een achievement moest noemen, maar hij kreeg veel van ze gedaan en was dan ook meestal de aangewezen kat om activiteiten voor de young ones te organiseren. Ook viel het hem op dat hij de laatste trainingen alleen maar young ones had die echt goed naar hem luisterden en deden wat hij zei. Dus uiteindelijk viel het allemaal wel mee, maar soms vroeg Shark zich af hoe het mogelijk was dat hij niet zo’n bruut was als zijn beste vriend. Hij nam aan dat hun karakters verschilden, maar kon het soms ook niet laten om te denken dat het iets met zijn verleden te maken moest hebben, hoezeer hij dat ook haatte. Die gedachten schudde hij dan weg, aannemend dat hij nu de commander van de Elite was en dat niets hem tegen kon houden om hogerop te komen. Hij zou er nooit aan denken om zijn beste vriend te vermoorden om zijn doel te behalen of iets zieks in die trant, maar hij wist dat hij klaar was voor de positie als leader over te nemen als die tijd zou komen. Alleen vertrouwde hij geen van zijn members genoeg om zijn eigen positie over te nemen als dat zo ver was. Weer schudde Shark de gedachten figuurlijk van zich af en luisterde naar wat de rogue te zeggen had. Recht voor haar raap. Dat mocht hij wel. “Misschien wil ik wel niks van je,” zei hij op een bedenkelijke toon tegen haar. “Misschien begin ik me gewoon te vervelen en heb ik wat afleiding nodig.” Ze mocht zelf invullen wat die afleiding kon betekenen. Hij keek haar strak aan. “Het is eigenlijk heel simpel, Amare. Jij provoceert me niet en ik beloof om je niet aan te vallen. Simpeler dan dat kan het niet zijn, toch?” Hij hield zijn kopje een klein beetje scheef en keek haar onderzoekend aan. “Ik vraag me of hoe de rogues het hier overleven terwijl de Elite steeds meer en meer territory in begint te nemen. Je zou denken dat een paar toch het gezond verstand zouden krijgen om zich eventueel bij ons aan te sluiten.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
If I were sorry 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimevr 4 mei 2018 - 21:34

"Misschien wil ik wel niks van je," gaf hij bedenkelijk antwoord op haar vraag. "Misschien begin ik me gewoon te vervelen en heb ik wat afleiding nodig." Een koude rilling ging over haar rug. Hij mocht dan wel niks van haar willen, gestoord was hij. De kater zou zo zijn belachelijk scherpe klauwen in haar schouders kunnen boren om er vervolgens een eind aan te maken. Althans, zo dacht de rogue erover. Dat was gezien hun laatste ontmoeting dan ook niet zo gek. Het was dat Amberhunt nog tussen beiden was gekomen en haar naar zijn kamp had gebracht, want anders had ze het echt niet overleefd. "Het is eigenlijk heel simpel, Amare. Jij provoceert me niet en ik beloof om je niet aan te vallen. Simpeler dan dat kan het niet zijn, toch?" De angst die ze na die uitspraak voelde was behoorlijk onaangenaam. Hij zou het waarschijnlijk allang geroken hebben. Waarom was hij zo? Waarom verscheen hij ongewenst op plekken om daar de cool guy te spelen? "Ik vraag me of hoe de rogues het hier overleven terwijl de Elite steeds meer en meer territory in begint te nemen. Je zou denken dat een paar toch het gezond verstand zouden krijgen om zich eventueel bij ons aan te sluiten." Mauwde hij naar haar mening veel te brutaal. Het brutale gedrocht had haar zojuist indirect uitgenodigd zich aan te sluiten bij de Elite. Waar haalde hij het gore lef vandaan? Geïrriteerd trok ze met haar oor en ze schraapte haar keel. De zwart-witte kattin had op het moment even geen trek meer in zich gedeisd houden. "Misschien komt dat doordat rogues wél voor zichzelf kunnen zorgen. Gokje?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
If I were sorry Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimema 21 mei 2018 - 16:36

Een valse grijns verspreidde zich om zijn lippen toen hij in de gaten kreeg hoe veel angst de she-cat wel niet voelde in zijn bijzijn. Ze wist wat hij kon doen; ze had al eerder mogen ondervinden dat zijn klauwen scherp waren en zijn tanden harder konden bijten dan die van menig katten. Hij had zichzelf niet voor niets de naam gegeven die hij nu had. Zijn tanden waren scherper dan die van de gemiddelde kat en ook groter. Claw had zijn naam gekregen omdat één klauw van zijn poot groter en scherper was dan die van de rest. En zo had iedereen wel een specifieke reden waarom ze juist die naam hadden. In tegenstelling tot bij die domme Clans kozen de meesten in de Elite er zelf voor hoe ze noemden, tenzij ze in de Elite geboren waren en hun ouders de namen hadden gegeven aan hun kittens. De meeste katten van de Elite waren echter vroeger van een Clan geweest, hadden in het rogue territory gewoond of… of waren kittypet geweest. Hij richtte zijn groengele ogen strak op haar toen ze een poging deed om hem uit te dagen. Opnieuw. Ze leerde het echt nooit, wel dan? “Andere rogues misschien wel, maar jij in ieder geval niet,” sprak hij kalmpjes. “Anders had je jezelf vast wel kunnen verdedigen toen ik je de vorige keer aanviel. Jij en ik weten beiden ook goed genoeg dat het niet slim van je is om me nu uit te dagen. Ik zou je gemakkelijk kunnen vermoorden als ik dat zou willen.” Hij grijnsde. “Maar wat zou daar lollig aan zijn? Ik vind het juist wel leuk om de angst te ruiken die nu in grote golven mijn neusgaten vult. Geloof maar dat als je Claw voor je neus had gehad dat je nu allang dood was geweest. En dan zeggen ze dat ik geen compassie heb.” Hij lachte hard alsof hij een goede grap had verteld en hield zich daarna weer kalm. “De waarheid is dat je zwak bent en dat je andere katten nodig hebt om je te verdedigen. En zelfs dan krijg je het nog voor elkaar om als een zielig hoopje over te komen. Maar geen zorgen, de Elite zou het er wel uitkrijgen. Dat is toch tenminste als je verstandig genoeg bent om in te zien dat het rogueleven niets voor je is en dat je je beter bij ons kunt voegen.” Hij keek haar uitdagend aan, met nog steeds die valse grijns om zijn lippen.


OOC: Sorry voor de late reactie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
If I were sorry 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimewo 23 mei 2018 - 11:40

Amare wist het nu zeker. Ze haatte hem en ze zou hem nooit mogen ook. Zij vocht uit het verdedigen van zichzelf en haar territorium, hij uit pure ziekelijkheid. Hoewel ze zelf behoorlijk gestoord was genoot ze niet van andermans leed. Nee, zo diep was ze nog net niet gezonken. Toen hij haar met zijn groene ogen aankeek, dacht ze een soort kilheid te zien. Was het dat? Misschien was het wel gewoon haar eigen angst die haar tot waanzin leidde. Terwijl ze kater sprak rechtte ze haar rug, waardoor ze minder klein overkwam. Het was nog niet met haar gedaan. Ze zou hem niet zomaar gelijk geven. Daar was ze veel te trots voor. Bovendien gunde ze hem het plezier niet. "Ik ben zeker zó zwak dat ik revanche niet aan zou kunnen?" mauwde ze op spottende toon. "Grapje. Nee, ik zou me nooit bij jullie willen voegen. Ik heb nog nooit ook maar één BloodClanner met potentie ontmoet. En dat zegt veel, want zoals je misschien weet woon ik niet ver bij de TwolegPlace vandaan." mauwde ze brutaal verder. Dat was een leugen. Haar bloedeigen broer zat bij de Elite. Ze wou hem maar liever niet opnoemen, want de kater tegenover haar was behoorlijk gevaarlijk. Als hij hem wat aan zou doen zou ze het zichzelf nooit vergeven. Ze ontspande haar spieren een beetje en probeerde haar angst te onderdrukken. Het mocht niet zo gaan als vorige keer. "Maar vertel. Waarom zit jij bij de Elite? Je lijkt me bepaald geen zwakkeling."

OOC: Oei wat een matige post zeg. En maakt niet uit. Ik was veel later hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
If I were sorry Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: If I were sorry   If I were sorry Icon_minitimema 11 jun 2018 - 18:31

De she-cat – of Amare, zoals Shark haar naam wel eens had horen noemen – was weer bezig met uitdagen en Shark trok niet bepaald geamuseerd met zijn oortje. Zij mocht het vast reuze stoer van zichzelf vinden dat ze hem zomaar kon uitdagen, maar hij zag daar de lol niet echt van in. Ja, eerst had hij het wel amusant gevonden, maar nu begon het op zijn zenuwen te werken. Hij wilde niets liever dan naar voren springen en haar ogen uitkrabben, maar wat zou daar de lol van zijn? Hij wilde haar liever bang maken zodat ze geen idee hebben wanneer hij toe zou slaan en Shark wilde met smacht dat ze dat moment angstig afwachtte. “Heb jij een doodswens?” vroeg hij aan haar met weer die kille blik in zijn ogen. “Als je zo door blijft gaan, heb ik er geen moeite mee om hem te vervullen namelijk.” Zijn blik had nu iets waarschuwends en hij liet haar verder haar verhaal doen. “Jouw en mijn visie van potentie liggen dan ook heel anders,” zei hij op een droge toon. “Ik verwacht wel meer van mijn katten dan jij. Als je katten zoekt die net zo zielig zijn zoals jij en die net zoals jij niet voor zichzelf kunnen zorgen ook al beweren ze van wel, dan nee, dan ben ik ook nog geen kat in de Elite tegengekomen met potentie.” Ze ging door met een vraag die weer aanhaalde dat ze vond dat de Elite zwak was en hij liet zijn klauwen opnieuw uit hun hulzen gaan, klaar zijnde om haar de nek te breken als ze door zou blijven gaan met het beledigen van de Elite. “Het gaat je niet aan waarom ik bij de Elite zit,” snauwde hij. “Jullie rogues vinden jullie eigen zo stoer, maar eigenlijk verschillen wij niet veel van elkaar. Wij worden door de Clans een Clan genoemd, maar dat zijn we niet. We zijn individuen die stuk voor stuk voor zichzelf moeten zorgen en zelf moeten zien te overleven. Ja, er zijn regels waar we ons aan moeten houden, maar aan het einde van de rit ben jij diegene die voor je eigen kost gaat jagen en je eigen nest onderhoudt als je er één zou hebben.” Hij keek haar minachtend aan. “Hoewel ik wel denk dat het lang zal duren voor jij een nest krijgt. Tenzij een kat echt zo dom is om op je te vallen, denk ik dat je nog lang op je eentje zal blijven met dat zielige karaktertje van je."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If I were sorry
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: