[Looking For] A reason to stay



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Looking For] A reason to stay

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slate
Member
[Looking For] A reason to stay 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: [Looking For] A reason to stay   [Looking For] A reason to stay Icon_minitimema 5 feb 2018 - 10:12

(klik de cirkelvormige icoontjes)
A reason to stay
What's this all about?
looking for...
Hoi hoi :3 Ik zoek iemand voor Fisheye en ik hoop dat ik zo iemand kan vinden xD

Fisheye zal achterblijven in de bergen wanneer de Clans weer vertrekken naar hun eigen gebied, dit is haar eigen keuze en ze heeft hier ook een reden voor; Fisheye voelt zich een beetje een blok aan het been van de Clans en wil hen niet opnieuw in de weg zitten tijdens de lange reis tussen de bergen en het Clangebied.
Maar naast deze reden zoek ik nog een extra reden, een reden die misschien nog wel belangrijker/groter is dan de reden die ik zojuist genoemd heb. Ik zoek een kat, een Tribekat om precies te zijn. Voor meer informatie over wat ik precies zoek kun je op het iii. tab in deze sheet klikken.
Fisheye
about the ThunderClan molly with the ugly eye
about
Voor degenen die Fisheye niet goed kennen zal ik hier even een korte beschrijving van haar geven :3c

Fisheye is een wit-bruine tabby ThunderClan poes die merendeel van haar leven in de Elders' Den in het ThunderClankamp heeft doorgebracht vanwege haar handicap, een opgezwollen oog dat zo goed als blind is. Dit oog is niet altijd gezwollen geweest, de zwelling is bij haar op jonge leeftijd ontstaan door een niet goed genezen oogontsteking.
Fisheye is erg onzeker over zichzelf, haar oog schrikt andere katten meestal een beetje af. Ze is vriendelijk, maar niet bepaald extrovert.
A stranger like me
Looking for a friend
a friend!
Ik zoek een Tribekat die een vriendschappelijke band met Fisheye krijgt. Het hoeft geen hele hechte vriendschap te zijn, zo lang Fisheye maar een beetje het gevoel kan hebben dat ze deze kat kan vertrouwen. Ik heb geen voorkeur voor wat voor persoon deze Tribekat precies is, ik zoek gewoon een soort vriend(in) voor Fishy :3
De "vriendschap" tussen Fish en de Tribekat zal haar uiteindelijk het idee geven om bij de Tribe proberen te komen wanneer/nadat de Clans vertrekken, al is het nog afwachten of dit gaat lukken. Als het haar niet lukt om de Tribe of Rushing Water te joinen, zal ze waarschijnlijk als een soort Rogue in de bergen blijven wonen, maar dat zie ik nog wel wanneer de tijd daar is.

Ik hoef geen enorm lange aanmeldingen of zo, gewoon een beetje een korte beschrijving de kat is waarschijnlijk goed genoeg. Het mag voor mijn part zowel een bestaand account zijn als een nieuwe ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[Looking For] A reason to stay Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [Looking For] A reason to stay   [Looking For] A reason to stay Icon_minitimema 5 feb 2018 - 10:28

Bedenk wel dat ik met Sky niet zomaar katten opneem en dat niet veel rogues permanent in de bergen leven. We hebben namelijk al een ex. Clankat in de Tribe en er zijn relatief weinig actieve echte Tribe katten atm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudpuddle
StarClan
[Looking For] A reason to stay Tenor
Daniëlle
257
Actief
Be proud of all the scars, they make you who you are

CAT'S PROFILE
Age: Forever young, I want to be forever young (32 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mudpuddle
BerichtOnderwerp: Re: [Looking For] A reason to stay   [Looking For] A reason to stay Icon_minitimewo 7 feb 2018 - 6:57

Ik bied Moraine aan.
En als Fisheye niet word geaccepteerd kan ze altijd samen met Lilise komen wonen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Looking For] A reason to stay
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: