Algemene Onzin Topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 10:52

Liam zit mij heel ondeugend aan te kijken, wat is die aan het bekokstoven :') ...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 10:53

Oh jeetje, Skinny love is lang geleden. ;o Weet nog hoe origineel ik dat vond, een naaktkat haha.

Alles is hier is dozen en papier. Verhuizen is chaos x'D

Chawl@ Vast niks goeds. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 10:59

Ja Skinny was altijd leuk om mee te RPG'en, maar ze was al zo oud. Dus ja XD ...
Hahaha nee, hij probeert steeds meer vooruit te komen. Dat lukt alleen nog niet zo goed, dus dan wordt hij boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:03

Chawl schreef:
Ja Skinny was altijd leuk om mee te RPG'en, maar ze was al zo oud. Dus ja XD ...
Hahaha nee, hij probeert steeds meer vooruit te komen. Dat lukt alleen nog niet zo goed, dus dan wordt hij boos.

Ah gos hahaha. Zal vast vanzelf wel meer lukken, keep trying space ranger. ^-^

Had je niet nog een andere Skinny? Skinny dream dacht ik? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:15

Haha ja, komt vanzelf. Hij gaat nu alleen nog maar achteruit en rollen, maar op die manier komt hij vaak ook wel op zijn bestemming uit haha.

Ja klopt, die heb ik ook nog :3 .
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:18

Aahh <3 M'n schoonnichtje is nu net drie en ik kan me echt heel goed herinneren hoe hard het toen ineens ging, ineens kroop ze, liep ze en nu praat ze je de oren van het hoofd x'D Geniet er maar goed van! ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:28

Ik heb zin in een plotje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:28

Heb je al wat in gedachte Inge?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:29

Sunvoice schreef:
Heb je al wat in gedachte Inge?

Nee, helaas niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:30

Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:

En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch.
[url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link

Misschien werkt het haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:37

Sunvoice schreef:
Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:

En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch.
[url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link

Misschien werkt het haha.

Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD
Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart?

Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme?
Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:40

Bronzemask schreef:
Sunvoice schreef:
Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:

En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch.
[url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link

Misschien werkt het haha.

Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD
Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart?

Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme?
Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3

Ja lijkt me leuk!

En oh mijn god ja! Je wil niet weten hoe blij het me maakt dat je het gezien hebt! Ik heb echt zo m'n best gedaan om een vorm van de het autistische spectrum erin te krijgen bij haar! ^-^ Ik had eerst asperger in mijn hoofd, maar dat is bij de laatste DSM van psychologie is dat ook onder het autistische spectrum geschoven dus ik mag het niet meer zo noemen.

Ik hoop dat ik het een beetje eer aan doe ook. Ik heb er best veel over gelezen, maar je kan dan alsnog de mist ingaan haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flight ○
Endless Hunting
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 11:45

een Pathfinder karakter maken is zo'n gedoe maar het is wel leuk :'3

Vanavond gaat de derde sessie zijn van mijn huidige groepje en ik heb er zin in Very Happy

Ik hoef nog geen nieuw karakter te maken, maar ik had gewoon zin om gewoon een extra karakter te maken want je kunt nooit genoeg karakters als een soort backup hebben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:14

Sunvoice schreef:
Bronzemask schreef:
Sunvoice schreef:
Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:

En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch.
[url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link

Misschien werkt het haha.

Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD
Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart?

Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme?
Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3

Ja lijkt me leuk!

En oh mijn god ja! Je wil niet weten hoe blij het me maakt dat je het gezien hebt! Ik heb echt zo m'n best gedaan om een vorm van de het autistische spectrum erin te krijgen bij haar! ^-^ Ik had eerst asperger in mijn hoofd, maar dat is bij de laatste DSM van psychologie is dat ook onder het autistische spectrum geschoven dus ik mag het niet meer zo noemen.

Ik hoop dat ik het een beetje eer aan doe ook. Ik heb er best veel over gelezen, maar je kan dan alsnog de mist ingaan haha.

Ik herkende het meteen met de overprikkeling enzo. Ik heb zelf ook een vorm van autisme dus
i can relate XD

En ik zal het topicje van GlazeXIce even maken en hem je PMen zodra ik hem af heb :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:28

Eindelijk thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:34

Heya c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peril
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
222
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peril
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:35

Hey! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 2ytoie0
Esmee
108
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:37

”Skullkit, van nu af aan zul jij bekend staan als Skullpaw en je mentor zal Ashdance zijn.”

Whaha we hebben net een topic waarin ie nog Skullkit is. Ff vriendjes maken hoor met z’n leerling
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:42

Ashdance schreef:
”Skullkit, van nu af aan zul jij bekend staan als Skullpaw en je mentor zal Ashdance zijn.”

Whaha we hebben net een topic waarin ie nog Skullkit is. Ff vriendjes maken hoor met z’n leerling

Oh gods XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 mei 2018 - 12:43

Bronzemask schreef:
Sunvoice schreef:
Bronzemask schreef:
Sunvoice schreef:
Ik ga altijd open voor plotjes iig, dus misschien kunnen we wat plotten. c:

En whoop ik ben google forms aan het testen voor topicsearch.
[url=https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfClhZ-DIMi2b83sKn5NNhNgaaermOnJmmn6t31WuiOinD18w/viewform?usp=sf_link

Misschien werkt het haha.

Leuk idee! Alleen ik weet niks te verzinnen XD
Misschien kunnen we een topicje doen? Misschien Icesong en Glazeheart?

Btw, ik lees Icesongs introductietopic, heeft ze toevallig iets van een vorm van autisme?
Ik herken dat in haar karaktereigenschappen :3

Ja lijkt me leuk!

En oh mijn god ja! Je wil niet weten hoe blij het me maakt dat je het gezien hebt! Ik heb echt zo m'n best gedaan om een vorm van de het autistische spectrum erin te krijgen bij haar! ^-^ Ik had eerst asperger in mijn hoofd, maar dat is bij de laatste DSM van psychologie is dat ook onder het autistische spectrum geschoven dus ik mag het niet meer zo noemen.

Ik hoop dat ik het een beetje eer aan doe ook. Ik heb er best veel over gelezen, maar je kan dan alsnog de mist ingaan haha.

Ik herkende het meteen met de overprikkeling enzo. Ik heb zelf ook een vorm van autisme dus
i can relate XD

En ik zal het topicje van GlazeXIce even maken en hem je PMen zodra ik hem af heb :3
Ik had dat ook al een beetje met Icesong van het zal wel autisme kunnen zijn in dat karakter. Dat overprikkelen is erg herkenbaar net als soms sociale situaties willen ontwijken :")
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: