[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Sharing Tongues] Sunset with friends

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Rabbitfoot
Member
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jul 2018 - 1:38



Peinzend stond Rabbitfoot voor de prooistapel. Ze was net terug gekomen van de jacht toen de Sharing tongues was begonnen, een warm zonnetje verwarmde haar rug. Ondanks dat was er een diepe frons op haar snoet gegriefd, de keuze was nou eenmaal niet makkelijk. Er lag een muis, maar ze was een grote kat, en dat zou haar maag niet vullen. Er lag een konijn, maar ze kwam nooit van die grapjes af. Ietwat bitter draaide ze haar kop. Dang, en ze vond konijn nog wel zo lekker. Uiteindelijk koos de calico voor een roodborstje. Volgende keer zal ze twee keer zo veel vangen, dan kon ze iets groter pakken zonder zich schuldig te voelen. Met de vogel in haar bek draaide ze zich om, en keek even door het kamp. Vele katten waren al samen aan het zitten en praten. Ze zag Stallionheart - He buurman! - met Oceanstar, en vele andere warriors en apprentices. Toen spotte ze een kat alleen die redelijk op haar gemak leek. Willowbreeze, een warrior wat jonger dan zijzelf. Rabbit stapte er op af. "Zwin iwn gezelswap?" Dat praatte onhandig, met zo'n beest in je bek.

Tag; Willowbreeze





[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Willowbreeze
Member
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 58aa6a53b9f4d3e5c8b814d59e0aeaa635f1e835
xx
58
Actief
6th dimension

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 30+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Willowbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimedo 5 jul 2018 - 21:44



Er kwamen meer katten het kamp binnenlopen en Willowbreeze nam ze rustig in zich op. Op de achtergrond hoorde ze de stem van haar broer terwijl hij met Oceanbreeze stond te praten. Als ze haar oren zou spitsen zou ze misschien op kunnen vangen waar hij het over had, maar zijn blik stond serieus en ze had nu even geen zin in zwaardere onderwerpen. Stallionheart hield zich de laatste tijd bezig met zaken die helemaal niet bij zijn taken hoorden, maar hij was betrokken bij de Clan. Het was zeer lovenswaardig, maar tezamen met het jagen, de patrouilles en het kersverse nestje dat hij met Shatterdice had, was het een beetje veel voor de kater. Ze nam zich voor om daar binnenkort iets over te zeggen of wat taken van hem over te nemen. Hij kon niet eeuwig alles blijven doen.
Een andere kattin kwam van de prooistapel af en leek haar richting op te lopen. 'Zwin iwn gezelswap?' miauwde de poes, haar bek vol met prooi. Willowbreeze's oren draaiden en ze keek even om zich heen, maar de calico sprak toch echt haar aan. Ze slikte haar hap door en knikte, even naar woorden zoekend om de oudere warrior te begroeten.
'Net terug van de jacht?' vroeg ze dus maar. Het was zelfs voor een kitten duidelijk dat deze kattin net terugkwam van de jacht, maar het was het eerste wat uit Willowbreeze's bek was komen rollen. Het was nog erger dat ze niet op de naam van de poes kon komen, terwijl ze zeker wist dat ze eerder gesproken hadden en zich aan elkaar hadden voorgesteld...

Willowbreeze


[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Willow10
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jul 2018 - 23:22



Vanuit zijn ooghoeken zag hij hoe de Leader ook diep fronste voordat ze hem antwoord gaf. Hij begreep wel dat ze moest nadenken over wat ze hem ging antwoorden. Het was een delicate kwestie. "Iedere clan moet terug naar het oude, we horen gesplitst te zijn op onze sterkste punten, zodat we elkaar niet verzwakken en voort kunnen bestaan op ons eigen territorium. Voorlopig maak ik mij nog geen zorgen, geen Clan is sterk genoeg om een ander aan te vallen en de kans is groot dat de Apprentices niet tegen de Apprentices van andere clans willen vechten," zwijgend luisterde hij naar wat ze vertelde. Het was niet meer dan natuurlijk dat de vijandigheid terug zou keren, daar was hij van overtuigd. "Het laatste kan een probleem vormen" miauwde hij en hij keek haar een paar tellen aan. "Áls het dan gebeurt dat er een gevecht komt moeten ze laten zien dat ze loyaal zijn aan WindClan. Ik twijfel niet aan hun loyaliteit maar meer aan de acties die ze dan gaan ondernemen" zei hij en hij legde zijn oren even in zijn nek. Het was iets wat hem zorgen baarde dat het misschien niet bij het oude zou blijven. Als de nieuwe generatie ervoor koos om vriendschap voor de Clan te stellen konden ze net zo goed als een groep Rogue's gaan leven die in StarClan geloofden. "Mocht het gebeuren, wat kan ik dan doen behalve rapporteren?" vroeg hij haar met een lichtelijk scheve kop.

Tag: Oceanbreeze

The heart of a Stallion
[/quote]


[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 JXidV8r
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jul 2018 - 13:47



De jongere warrior keek om zich heen, alsof er nog iemand ander was. Rabbit trok haar wenkbrauwen op, maar uiteindelijk knikte de ander toch. Ze zag dat als een ja, liet het vogeltje vallen en ging zitten. Ze bon zich lang en uitgebreid uit te rekken, haar lage poten om zich heen zwaaiend. 'Net terug van de jacht?' Rabbitfoot hier haar kopje op. Ze wierp een korte blik op haar stoffige poten en bevuilde vacht, en grijns kroop over haar snoet. "Is het zo duidelijk?" Vroeg ze met een twinkeling in haar blik. Misschien was het nu de tijd om zich te wassen, maar ze was eerlijk gezegd te moe. Eerst even uitpuffen. "Tja, ik zal wel in de gorge springen, dan ben ik gelijk weer schoon." Ze nam een hap van haar roodborstje. Geen konijn, maar goed. Ze schoof haar prooi naar Willowbreeze, met een vragende blik in haar ogen. Wou ze proeven?

tag;
Willowbreeze





[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Rrr10
Lucky rabbit's feet come from unlucky rabbits

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jul 2018 - 21:59

"Het laatste kan een probleem vormen." Mauwde de kater waardoor Oceanbreeze enkel stilletjes knikte. Dat kon het zeker maar zolang het probleem er nog niet was, was hij er nog niet en kon ze er nog niets aan doen. De andere Warriors en Apprentices zouden de Warrior Code moeten volgen en leren volgen. Iedereen kende die namelijk en wist dat ze die regels volgden. "Als het dan gebeurt dat er een gevecht komt moeten ze laten zien dat ze loyaal zijn aan WindClan. Ik twijfel niet aan hun loyaliteit maar meer aan de acties die ze dan gaan ondernemen." Verklaarde de kater terwijl zijn oren in zijn nek zakten. Oceanbreeze knikte enkel bedenkelijk. Het kon dan de ondergang van de Clans zoals ze die kende betekenen. "Mocht het gebeuren, wat kan ik dan doen behalve rapporteren?" Vroeg de kater, immers moesten ze de Clan altijd op de eerste plek zetten. "Niet veel ben ik bang. Enkel proberen de schade te beperken. De manier waarol is per situatie anders. Echter is dit niet de plek en tijd om dit gesprek te hebben." Mauwde ze duidelijk ze was hier voor de ontspanning niet op depressief te worden van de zorgen.


[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Oceano10
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 LcrIgCQ[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 JwNO92g[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 EjrsROF[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 UK1ajoI[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 3qCkg2fp_o[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowbreeze
Member
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 58aa6a53b9f4d3e5c8b814d59e0aeaa635f1e835
xx
58
Actief
6th dimension

CAT'S PROFILE
Age: ✿ 30+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Willowbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 jul 2018 - 12:26



De kattin had een vriendelijke twinkeling in haar ogen toen ze Willowbreeze antwoordde. 'Ik zal wel in de gorge springen, dan ben ik gelijk weer schoon.' Willowbreeze aarzelde en glimlachte verlegen. 'Ik bedoelde niet dat je vies was... Ofzo... Ik weet niet.' Ze stopte zelf maar met haar hakkelende antwoord en richtte haar blik op de prooien die voor hun poten lagen. De calico poes had een roodborstje meegenomen, Willowbreeze had zelf een jong konijn uitgekozen. Toen de andere kattin haar de prooi aanbood, nam ze beleefd een hap en schoof haar eigen prooi ook door naar de calico. Toen klikte het opeens in haar kop en ze grijnsde.
'Je naam is Rabbitfoot, toch?' De lichtgroene ogen van Willowbreeze twinkelden nu ook. 'Ik kon niet op je naam komen, dat voelde een beetje dom,' gaf de kattin toe. 'Wij hebben toch wel eens eerder gesproken?'

Tag: Rabbitfoot

Willowbreeze


[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Willow10
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jul 2018 - 17:08



De kater bleef nog even genieten van de zon op zijn vacht en merkte dat het langzaam iets kouder werd. De zon zakte weg en de maan zou vast zometeen tevoorschijn gaan komen. "Niet veel ben ik bang. Enkel proberen de schade te beperken. De manier waarop is per situatie anders. Echter is dit niet de plek en tijd om dit gesprek te hebben." Na deze woorden neeg de kater zijn hoofd. Hij begreep dat ze dezelfde zorgen had en het woog zwaar op de jonge poes. Er was genoeg zware praat geweest vond hijzelf nu ook. "Ik heb gemerkt dat het goed jagen is in het Maize Field. De prooi rent daar goed" snorde hij zacht en hij keek naar de lucht die langzaamaan donkerder werd. "Wil je anders een keer met mij mee op jacht als er geen Leaders taken op je wachten?" stelde hij aan de point poes voor.


Tag: Oceanbreeze

The heart of a Stallion


[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 JXidV8r
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [Sharing Tongues] Sunset with friends   [Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 jul 2018 - 19:39

Hoewel de zon nog scheen en haar vacht nog voldoende verwarmde, leek die ook iets te zakken en koelde het langzaam af. Iets dat de Leader niet zo'n probleem vond. In de koelte viel immers beter te slapen en te rusten. Warmte was prettig, maar ook iets koeler weer kon de jonge kattin prima hebben. De maan zou op een heldere dag als deze, waarschijnlijk duidelijk tevoorschijn komen en wellicht zou de kattin naar de sterren kijken. "Ik heb gemerkt dat het goed jagen is in het Maize Field. De prooi rent daar goed." Begon de kater nadat ze voor de zoveelste keer had geprobeerd de stemming wat luchtiger te houden. De kater snorde, en een tevreden blik verscheen in haar ogen. Het was goed om te weten dat het territorium voldoende prooi huisde. Dat hadden ze wel nodig na de lange reis en de heftige Moons. Zeer zeker ook naar het gevecht was het prettig zo goed te herstellen. "Wil je anders een keer met mij mee op jacht als er geen Leaders taken op je wachtten?" Vroeg de kater waardoor de jonge kattin bedenkelijk naar de kater keek. "Ik zal eerst met andere Warriors moeten jagen, de sfeer van de Clan peilen en de banden versterken, daarbij heb ik voldoende Apprentices te trainen. Iets waar mijn aandacht vooral in gaat zitten buiten de Leadertaken om. Misschien wanneer ik het wat rustiger heb, ooit." Mauwde ze waarna ze een hap van het prooi nam en langzaam kauwde. Groot was haar prooi misschien niet maar ze had nog wat over door het vele gepraat.


[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 Oceano10
[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 LcrIgCQ[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 JwNO92g[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 EjrsROF[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 UK1ajoI[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 3qCkg2fp_o[Sharing Tongues] Sunset with friends - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sharing Tongues] Sunset with friends
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: