[Final assessment Lethal] Dogteeths

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 07° - 14° C
Samen met de terugkeer van de clans keert ook de warmte terug. Newleaf is de periode van opbouw en nieuw leven. Het is als een teken van Starclan, een zegen van warmte.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lethal
Member

M
1277
Actief
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: [Final assessment Lethal] Dogteeths   di 12 jun 2018 - 11:59

De tijd ging snel voorbij. Te snel misschien zelfs. Ze had al weer een tijdje terug de clan verlaten en geneesde snel van haar wonden die ze daardoor opgelopen was. Clankatten zouden het als teken van Starclan zien, dat ze haar hadden gestraft voor haar daden die ze verricht had maar zelfs als dat waar was bleek dat zelfs Starclan niet sterk genoeg was om haar uit te roeien. Ze had het overleefd en nu was het tijd om de Elite te laten zien dat ze het waard was om één van hen te zijn. Haar brandwonden waren nog duidelijk te zien maar door de kennis van de medicine cats die ze in haar oude leven in Windclan had meegekregen heelde haar wonden sneller door de kruidens die ze gebruikte. Nu was ze er klaar voor. Wachtend op Shark op hun afgesproken plek bij de twolegplace, ze had hem verteld dat ze er klaar voor was en nu kon ze der zelf bewijzen. De massieve verminkte kattin keek met haar kille verschillende gekleurde ogen rond. Ze had al een soort slachtoffer uitgekozen in haar hoofd, een hond, zodat haar reputatie van hoe sterk ze wel niet was meteen vertoond werd. Lethal stond op toen ze Shark zag naderen en gaf de grijze tom een respectvol knikje. Het was tijd om haar halsband te claimen zodat ze daarna aan de slag kon om deze te vullen met de meeste hondentaden.

:::

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2091
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
BerichtOnderwerp: Re: [Final assessment Lethal] Dogteeths   ma 18 jun 2018 - 21:30

Shark was eerlijk gezegd niet erg verrast geweest toen de ex-WindClanner had aangetoond dat ze klaar was voor haar opdracht. Het had hem een pittige tante geleken en hij was er dan ook van overtuigd dat ze snel genoeg zou willen aantonen dat ze deze taak op zich zou kunnen nemen. En inderdaad, ze kondigde zichzelf niet veel later aan en ze spraken een tijdstip af waarop ze haar final assesment zouden nemen. Ze hadden bij Twolegplace afgesproken; Lethal kon op deze manier alle kanten uitgaan wat haar final assesment betrof. Of ze ging een kat vermoorden of ze zou voor een hond gaan. Shark liet zijn young ones meestal voor een kat gaan, maar dat kwam omdat ze nog jong waren en omdat hij hun zelf ervaring op wilde laten doen eer dat ze een hond zouden uitdagen. Het had immers geen zin om een hele training van een young one vergald te zien worden omdat er vanaf het begin al te hoge verwachtingen waren. Shark merkte de geur van de ex-WindClanner op toen hij haar naderde en gaf een kort knikje terug toen ze respectvol naar hem knikte. Ze had in elk geval al de attitude naar hem toe die hij graag zag in zijn katten, dat was al een pluspunt. Haar wonden waren genezen, maar nog niet helemaal. Ze zou wellicht voor het leven verminkt zijn dankzij de brandwonden, maar dat gaf haar een uiterlijk waar de meesten voor terug zouden deinzen en dat zou niet slecht zijn. Shark voelde in elk geval geen angst of afschuw als hij naar haar keek en hij dacht dat dat voor zijn katten in de Elite hetzelfde zou gelden. “Voordat we je final assesment beginnen, wil ik weten of je hebt nagedacht over een naam waarmee ik je voor de Elite kan benoemen als je vandaag niet zou sterven.” Hij keek haar strak aan. “Ook wil ik graag weten waar je je final assesment wilt houden. Heb je een bepaald slachtoffer op het oog of moet ik iets voor je uitkiezen?” Als hij iets voor haar uit zou moeten kiezen, zou hij het niet al te gemakkelijk maken.

Spoiler:

Profiel bekijken
Lethal
Member

M
1277
Actief
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: [Final assessment Lethal] Dogteeths   di 19 jun 2018 - 14:14

Shark was gekomen en toen ze haar kop ge-respectvol genegen had knikte de grijze tom terug. Ze was er klaar voor en dat was geen verassing. Lethal had haar best gedaan om te laten zien dat ze een Bloodclanner was en vandaag kreeg ze de kans om officieel een Elite member te worden. Shark zal geen spijt krijgen van zijn keuze om haar de clan te laten joinen ondanks haar geschiedenis met Windclan. Ze was nooit een clankat geweest en dat zal ze laten zien ook. Haar staart zwiepte toen de leader zijn bek opende. “Voordat we je final assesment beginnen, wil ik weten of je hebt nagedacht over een naam waarmee ik je voor de Elite kan benoemen als je vandaag niet zou sterven.” De massieve ex Windclanner knikte. “Dat heb ik” Mauwde ze, “De naam is Lethal nu” Sprak ze met een standvastige knik van haar brede kop. Het was het tegenovergestelde van haar oude naam: Sweetheart dat lieve hart betekende. Lethal of Lethalglance zoals ze der zelf al lange tijd genoemd had stond voor dodelijk, zoals haar blik altijd stond. Het was dus de perfecte naam voor haar. Toen Shark vroeg als ze al een slachtoffer had knikte ze nogmaals maar wat hij daaraan toevoegde veranderde de plan wat ze in haar kop had. “Ik had wat in me gedachtens maar nog niks specifieks” Mauwde ze. “Het zou een eer zijn als je mijn uitdager uitkoos” Voegde ze er dus snel aan toe met een serieuze stem. Shark zou het haar niet gemakkelijk maken maar dat liet juist meer zien hoe sterk ze wel niet was. Ze was een goeie aanwinst voor Bloodclan en dat zal vandaag bewezen worden.

:::

Profiel bekijken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: