Herorganisatie accounts [Search!]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Herorganisatie accounts [Search!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Kumeza
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 19:39


Hey daar!

Goed, en dan nu mijn search.

FIREPAW
Voor Firepaw zoek ik eigenlijk een soort van vriendengroep. Ze hoeven niet allemaal in Riverclan te zitten, gezien ze elkaar dan kennen sinds de Mountains waar de vier Clans bij elkaar waren. De apprentices zijn wel van ongeveer Fire's leeftijd (+/- 7 moons, dus tussen de 6 en 10 moons).
- Serpentpaw
- Cavepaw

JIM
Voor Jim zoek ik eigenlijk een plotje, dus als je ideeën hebt, zet hier neer of stuur me een berichtje via discord!

COYOTEPAW
Voor Coyotepaw zoek ik een beste vriend. Het liefst Riverclan, en ongeveer van haar leeftijd (8 moons). Gezien Coyotepaw een beetje een tomboy is, zou het leuk zijn als haar beste vriend een kater zou zijn. Om even te benadrukken, ik zoek geen crush voor haar! De beste vriend is dus ook helemaal gefriendzoned. (;
Plotjes voor haar zijn natuurlijk ook welkom!
- Thistlepaw
- Possumpaw

MAPLEKIT
Voor Maple zoek ik ook een vriendengroepje (het liefst met alle Thunderclankittens ofc huehue). Ze moeten in Thunderclan zitten en kitten zijn. (0 - 6 moons).
- Poppykit


Dat was alles! Het kan zijn dat er nog dingen aan toegevoegd worden, maar dat zien jullie dan vanzelf. c:

xxx,
Nynke


Laatst aangepast door Swallowflight op wo 4 jul 2018 - 16:30; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Herorganisatie accounts [Search!] QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 19:43

Ik, Finchpaw, is actief! En Nynke en ik hadden samen toen bedacht dat Finchpaw Deerleg zou trainen zodat ze zich toch nuttig kon maken en warrior kon voelen <3
En mij maakt t niet zo zeer uit wie haar overneemt, als ze maar weer lekker actief wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
Herorganisatie accounts [Search!] 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 19:46

Poppykit kan als zusje ook wel beste maatjes zijn met Maplekit c:
(en een topicje doen misschien ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Herorganisatie accounts [Search!] QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 19:48

Oh, voor Firepaw heb ik evt Serpentpaw in de aanbieding als vriendin c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 22:27

Poppy en Maple lijkt me een heel goed idee! Very Happy Zou jij dat topicje dan kunnen maken? (A)

Firepaw en Serpentpaw lijkt me ook goed! Very Happy Zullen we ook een topicje tussen die twee doen?
Misschien is het wel handig om even te bedenken hoe en wanneer ze bevriend met elkaar zijn geraakt? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Herorganisatie accounts [Search!] DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 22:36

Ik voor Coyotepaw Thistlepaw voor je? Hij zit niet helemaal binnen de leeftijdsgroep (hij wordt binnenkort warrior en is een stuk ouder dan haar), maar hij kan like de oudere, bezorgde beste vriend van haar zijn? Hij is echt totaal niet serieus en hij kan een beetje de gekke tom worden waar ze op terug kan vallen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Herorganisatie accounts [Search!] 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 23:01

Swallowflight schreef:
Poppy en Maple lijkt me een heel goed idee! Very Happy  Zou jij dat topicje dan kunnen maken? (A)

Firepaw en Serpentpaw lijkt me ook goed! Very Happy Zullen we ook een topicje tussen die twee doen?
Misschien is het wel handig om even te bedenken hoe en wanneer ze bevriend met elkaar zijn geraakt? (:

Ja hoor, is goed, wie maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cavelion
Member
Herorganisatie accounts [Search!] 0si2bvR
Beertje
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cavelion
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 16 jun 2018 - 23:41

Smokegaze schreef:
Swallowflight schreef:
Poppy en Maple lijkt me een heel goed idee! Very Happy  Zou jij dat topicje dan kunnen maken? (A)

Firepaw en Serpentpaw lijkt me ook goed! Very Happy Zullen we ook een topicje tussen die twee doen?
Misschien is het wel handig om even te bedenken hoe en wanneer ze bevriend met elkaar zijn geraakt? (:

Ja hoor, is goed, wie maakt?
Ik meld me ineens aan met Cavepaw, hij is wel euhm... een pak ouder, namelijk 13 moons maar hij gedraagt zich als een klein kind
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimezo 17 jun 2018 - 20:28

@Freedje; ooh da's eigenlijk ook wel geinig Very Happy zullen we dan een topicje tussen die twee doen?

@Nath; ik zal wel maken! Ik zal je wel een pm sturen met de link c:

@Beertje; hahaha prima hoor! (: zullen we ook een topicje tussen die twee doen? kan jij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 13:09

Voor Coyotepaw heb ik Possumpaw! En voor Kenway heb ik een idee, ik pm je even^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Herorganisatie accounts [Search!] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 13:45

Ik kan met Summer Kenway vermoorden indien je dat ziet zitten? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 16:21

@Lore ; Aaah Possumpaw is ook leuk Very Happy misschien is het leuk als ze met zn drieën (Thistlepaw, Possumpaw en Coyotepaw) een bestevriendensquad vormen? Als jullie het er beide mee eens zijn c:
En ik heb gereageerd op je pm ^^

@Rebecca ; sorry, maar Lore was net iets eerder. :") Wat dacht je ervan dat, als er geen animo is voor Muta, Summer Muta mag vermoorden? Aangezien ze een verrader is van Bloodclan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Herorganisatie accounts [Search!] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 16:42

Vind ik ook prima Smile
Laat maar weten wanneer & hoe (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 18:25

[quote="Swallowflight"]@Lore ; Aaah Possumpaw is ook leuk Very Happy misschien is het leuk als ze met zn drieën (Thistlepaw, Possumpaw en Coyotepaw) een bestevriendensquad vormen? Als jullie het er beide mee eens zijn c:
En ik heb gereageerd op je pm ^^

Mij lijkt dat helemaal prima! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobi
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Giphy
Eline (っ ◔◡◔) っ
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✰ 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tobi
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 7:48

Wow WishPaw lijkt me leuk Smile Zou ik die mogen?

(Ps: Muta lijkt me ook wel leuk! zou ik die ook mogen? ik weet niet of je meerdere aan een persoon weg geefd dus ik hoor het nog wel!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 13:06

@Tobi ; zou je voor beiden even een motivatie schrijven, en misschien wat vertellen wat je met ze van plan bent? Dan kan ik overleggen met de familie van ze of je ze mag (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobi
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Giphy
Eline (っ ◔◡◔) っ
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✰ 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tobi
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 8:06

Okè! ik even een lijstje gemaakt daarvoor ;D

Wishpaw:

ik vind haar wat verlegen karakter heel leuk! verder ga ik haar denk ik niet van clan laten veranderen omdat ze zo close is met haar siblings. (Ja ik heb kan echt over medelijden mee hebben! ook met een plant XD) ik denk dat de training wel even word afgemaakt! tot dat ze een Young warrior is gaat er nog niet heel veel gebeuren denk ik! Wanneer ze een Young warrior is ga ik natuurlijk even wat drama mee pakken! ik weet nog niet gelijk wat ik dan ga doen maar misschien dat ze verliefd word op een kat uit een andere clan! maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

Verder heb ik nog niet rechtstreeks wat bedacht voor Wishpaw! maar ik hoop dat je zo een idee hebt van wat ongeveer kan komen!

Muta:
Ik ga het karakter en het uiterlijk niet veranderen bij Muta (Bij wishpaw trouwens ook niet) Omdat je daar natuurlijk zelf om gevraagd hebt! Wink verder denk ik dat ik misschien wat confrontaties met Bloodclan katten ga starten! (Muta gaat daarbij niet dood hoor! vind het veelste leuke kat!) verder moet de familie van Muta en jij maar even overleggen of jullie het okè vinden als Muta misschien ooit bij een clan/stam terecht komt! (als jullie dit niet willen zou ik me daar aan houden) Ik vind Muta een intressante kat dus ik denk dat ik veel ga posten met deze kat!

ik Hoop dat jullie dit een duidelijk idee gaf van wat ik ongeveer ga doen met Wishpaw en Muta ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw.
Member
Herorganisatie accounts [Search!] DPKsfdL
LAATSTE ACC IK ZWEER (Freedje)
148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons old baby
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Venompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 12:08

Swallowflight schreef:
@Freedje; ooh da's eigenlijk ook wel geinig Very Happy zullen we dan een topicje tussen die twee doen?

@Nath; ik zal wel maken! Ik zal je wel een pm sturen met de link c:

@Beertje; hahaha prima hoor! (: zullen we ook een topicje tussen die twee doen? kan jij maken?

Waarom vergeet ik dit soort dingen altijd rip

En is goed, wil jij maken dan? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 12:38

@Tobi ; ik zal even gaan overleggen (;

@Freedje; Hahaha geeft niet ^^ Zoals ik al tegen Lore had gezegd, is het misschien leuk als Thistlepaw, Possumpaw en Coyotepaw een soort van vriendengroepje worden? c:
En yes, ik stuur je een pm zodra ik m heb gemaakt!

EDIT:
@Tobi ; ik heb het met Butter erover gehad (Zij is Oceanbreeze en daarmee de pleegmoeder van Wishpaw) en jij mag Wishpaw overnemen! Stuur wel eerst even een berichtje naar Butter zodat je helemaal up to date bent met wat er in de familie gebeurt. Heb je dat gedaan? Dan stuur ik jouw een PM met het wachtwoord van Wishpaw en dan kan je met haar beginnen!
En als je Wishpaw toch niet actief kan houden, hoor ik het graag want dan neem ik haar terug en zoek ik een andere eigenaar voor haar. ^^

Voor Muta wacht ik nog even af c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobi
Member
Herorganisatie accounts [Search!] Giphy
Eline (っ ◔◡◔) っ
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✰ 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tobi
BerichtOnderwerp: Re: Herorganisatie accounts [Search!]   Herorganisatie accounts [Search!] Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 16:48

@Swallowflight

Ik zal Oceanbreeze een mailtje sturen!

Spannend met Muta X3*
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herorganisatie accounts [Search!]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: