Die for something beautiful - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 18° - 26° C
Greenleaf biedt alle vrijheid en opties waar de clans zo voor gevochten hebben. De makkelijkste tijd van het jaar lijkt eeuwig te duren en geeft hoop voor de toekomst. Wat zou er fout kunnen gaan in zo'n perfecte tijd.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Die for something beautiful

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Smokegaze
Member

Nathalie
1112
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Die for something beautiful   do 12 jul 2018 - 0:17

Zijn pupillen verwijdde terwijl hij het visje volgde met zijn amber gekleurde ogen. Zijn nagels gleden uit zijn hulzen en hij liet zijn poot boven het water zweven. Het visje zwom niks vermoedend verder, steeds dichter naar Smokegaze toe. Er waren zat andere vissen omheen en misschien was er wel één die hij makkelijker had kunnen vangen, maar als er iets was wat Smokegaze had geleerd, was het om je focus op één vis te houden. Dan wist je zeker dat het goed kwam, tenzij de vis natuurlijk te ver weg bleef. Daar leek het echter niet op, want langzaam kwam het visje steeds dichterbij. De zon zorgde er voor dat de schubben van het visje ietwat oplichtte en toen de vis zich zo goed als onder zijn poot bevond, schoot Smokegaze zijn poot met een rotvaart naar beneden, het water in. Zijn nagels doorboordde de met schubben bedekte huid van de vis en zo schepte hij het visje uit het water. Opdat moment hoorde hij ook Chillybreath's haar stem. Smokegaze draaide zich om en sprong achter het visje aan het water uit. De andere vissen waren alweer tussen de bladeren en stengels van de lelies geschoten. Als eerste beet hij in de kop van het visje om er zeker van te zijn dat die dood was, vervolgens sprong hij, zonder waarschuwing recht op Chillybreath af, met zijn doorweekte lijf. "Gefeliciteerd, schoonheid," miauwde hij dan ook lachend, terwijl hij zijn natte lijf tegen die van haar drukte, in de hoop haar vacht ook goed nat te krijgen. Hij lachte en keek de poes met glinsterende ogen aan. De poes aan wie hij enkele momenten geleden nog de liefde had verklaard, de poes die hij wilde en nooit kwijt wilde raken. De poes waar hij zich o zo comfortabel bij voelde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Bo~
755
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Die for something beautiful   do 12 jul 2018 - 0:27

Oef, ze kwam precies op het goede moment, dat was wel iets wat ze zag. De kater schepte net een visje uit het water toen ze sprak dat ze gewonnen had en dat had ze zeker. De voorsprong die ze voor zichzelf had gemaakt had ze zeker benut, want tja, in de tijd dat de vissen tevoorschijn waren gekomen had zij al een muisje op het oog gekregen om te vangen. En daarmee had ze ook gewonnen. Een triomfantelijke blik was dan ook niet echt te ontkennen in haar blauwe ogen. Maar veel tijd om te genieten van haar winst had ze niet, want zodra de kater de vis doodde met een beet, sprong de kater opeens bovenop haar. Een geschrokken ”Iek!” had haar bekje verlaten toen de kater bovenop haar sprong. Ze keek met geschrokken ogen naar de kater, maar al snel begon ze te lachen, gek dat het was. ”Gefeliciteerd, schoonheid,” klonk er lachend van de kater af, terwijl de natte vacht tegen haar vacht werd aangeduwd en ze alleen maar harder moest lachen. Met haar poot duwde ze tegen de wang van de kater, wat best hopeloos was want no way dat ze ooit de kater van haar zou kunnen krijgen op deze manier. En natuurlijk met haar nagels in de hulzen, want het laatste wat ze wilde was de kater pijn doen. ”Ga van me af! Gek dat je er bent.” sprak ze lachend tegen de kater, ging ze op het land jagen en werd ze alsnog nat! Dat was niet de bedoeling geweest. Met haar andere voorpoot drukte ze tegen de borst aan van de kater, misschien had het iets nut, maar ze wist zelf ook dat dat waarschijnlijk niet het geval zou zijn. ”Zo beloon je mijn prachtige jachtkunst toch niet?” vervolgde ze met een dramatisch sip gezichtje.
Ɓσ

She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold

OP VAKANTIE t/m 30-07
Profiel bekijken
Smokegaze
Member

Nathalie
1112
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Die for something beautiful   vr 13 jul 2018 - 0:34

Oh, die prachtige, triomfantelijke blik ontging hem niet en ze had er recht op. Maar zo'n blik en haar acties hadden ook zeker consequenties. Daarom sprong hij ook recht op haar af, nadat hij zijn vis had gedood. Hij gaf geen voorteken en deed en dus ook hartstikke spontaan. Chillybreath zag het niet aankomen en liet een kreetje horen toen zijn lichaam met die van haar in contact kwam. Hij pinde haar tegen de grond aan en feliciteerde haar. Hij lachte en Chillybreath lachte ook. Smokegaze drukte zijn doorweekte lijf tegen die van haar aan. Je kon het zeker wel een payback noemen. Chillybreath drukte een poot tegen zijn wang aan, maar het had geen effect. Dit had hij in zijn voordeel; Smokegaze was groter, sterker en beter in dingen zoals dit. "Mag ik je niet terug pakken?" Vroeg hij dan ook gladjes en gaf haar een uitdagende glimlach, waarbij hij kort zijn tanden liet zien. Chillybreath drukte haar andere voorpoot tegen zijn borst, maar hij drukte zijn lijf alleen maar meer naar haar toe. "Nee, maar zo wel.." sprak hij waarna hij haar een tedere lik langs haar wang gaf. "Mooie vangst, Chilly," murmelde hij in haar oor, waarna hij ietsjes overeind kwam en haar recht in haar ogen aankeek; verliefd en ietwat speels op het zelfde moment. "Jij duwde mij in het water en ik vond toch écht dat ik het recht had om je terug te pakken," miauwde hij triomfantelijk, waarna hij weer lachte. Het mooie was dat de twee katten nu ook twee prooien hadden, dus wanneer ze tegen de avond weer terug zouden komen in het kamp, kwamen ze niet met lege poten.

Profiel bekijken

Bo~
755
Actief
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Die for something beautiful   za 14 jul 2018 - 0:24

Waarom was ze ook alweer zo klein en zwakker dan de andere kater? Hoe graag ze de kater nu gewoon op zijn plek wilde zetten want ze wilde niet nat worden! Dat was de hele reden geweest voor haar om op het land te gaan jagen in plaats van met haar poten in het water te zitten. Maar Smokegaze had andere plannen gehad en ze wist dat dit een eerlijke manier was om haar terug te pakken maar ze wilde het niet. ”Mag ik je niet terug pakken?” klonk er gladjes van de kater af en Chilly rolde haar ogen lachend. ”Wel origineel hoor, volgens mij dacht niemand anders eraan om iemand nat te maken.” sprak ze met een grijns tegen de kater. Toen ze haar andere poot tegen zijn borst aan zette drukte de kater zijn lichaam alleen maar meer tegen haar aan. Aaah, dat was niet de bedoeling! ”Nee, maar zo wel..” klonk er in haar oor waardoor ze het bloed zowat naar haar hoofd hoorde stromen. Een warme lik langs haar wang liet haar haar ogen sluiten met een zachte glimlach op haar kopje. ”Mooie vangst, Chilly,” klonk er zachtjes in haar oor en shit, ze hoorde gewoon haar hart bonzen. De kater kwam iets overeind en ze keek naar de ambere ogen van de kater. En ondanks alles wist ze vrijwel zeker dat ze dezelfde blik in haar ogen had als hij. Ze hoopte tenminste dat ze die blik had. Al zou er bij haar nog een lichte verlegenheid in schuilen, wat er bij de kater niet was. ”Jij duwde mij in het water en ik vond toch écht dat ik het recht had om je terug te pakken,” klonk er triomfantelijk van de kater af, waarop ze zachtjes lachte en haar kopje langzaam schudde. Ze haalde haar poten weg van de borst en de wang van de kater, waarna ze haar poten rond de nek van de kater sloeg om hem op zijn plaats te houden. ”Gemeen, ik deed niet eens wat.” sprak ze zo schijnheilig als ze kon tegen de kater met een glimlachje op haar gezicht. Al zou het natuurlijk niks uitmaken, maar ze kon het altijd proberen right? ”en ik gok dat ik jou ook credits moet geven voor het feit dat je ondanks het mankement nog een vis hebt gevangen,” sprak ze even terwijl ze weg keek met haar blauwe ogen. ”Dus ik denk dat je misschien toch wel redelijk goed kan jagen.” sprak ze tegen de kater met een plagende glimlach.
Ɓσ

She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold

OP VAKANTIE t/m 30-07
Profiel bekijken

Die for something beautiful
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum