Ugh.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ugh.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thistlefang
Member
Ugh. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Ugh.   Ugh. Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 15:10

Thistle trok geërgerd zijn neus op toen hij eindelijk bij de rivier was. Een smerige BloodClangeur hing duidelijk in de lucht. Hij kon zelfs diezelfde stank ruiken die hij van de tom die hun o zo dapper had toegeroepen VANAF EEN VEILIG, VEILIG AFSTANDJE had geroken. Pff, ze waren allemaal zo sterk en stoer als ze op een afstand stonden, maar als ze opeens van dichtbij moesten vechten, waren ze niets meer. Hij kon zich nog perfect herinneren hoe de kaken van de ThunderClanwarrior zich rond de nek van de voormalige BloodClanleader hadden gesloten en de zwarte tom niet veel later dood op de grond had gelegen. En bam, boomchakalaka, opeens kon heel die zooi die zichzelf BloodClan noemde niets meer. Dus nee, Thistle voelde zich er niet echt geïntimideerd door. Zijn dromen waren nog even vol met rozengeur en maneschijn als voor ze hadden gevochten tegen de BloodClanners, hoewel hij wist dat dat niet gezegd kon worden van iedereen. Voor de zoveelste keer deze week dwaalden zijn gedachten af naar Serpentpaw. Hoe zou het met haar gaan? Hij had haar nog maar enkele dagen geleden gesproken, maar dat was naar zijn zin alweer veel te lang geleden. Hij had zichzelf echter beloofd dat hij pas terug zou gaan naar Fourtrees om haar op te zoeken als hij zijn warriornaam zou krijgen. Hij moest immers wel een beetje indruk op haar maken, niet dan? Maar ja, de dictator die zichzelf hun leader noemde, wachtte waarschijnlijk expres met zijn benoeming als warrior. Om het er nog een keertje lekker in te wrijven dat hij de warrior code al meerdere malen had verbroken toen hij nog apprentice was. Boehoee! Sommige katten groeiden echt nooit op. Met zijn kopje in de lucht wandelde hij geërgerd verder en… kieperde niet veel later in het water. Hij dook naar boven – zich niets aantrekkend van zijn blunder – en riep: “Thistleflame is bek, bitches!” Want ja, als hij binnenkort warrior zou worden, zou hij natuurlijk een stoere naam moeten dragen. En nog belangrijker: eentje die hij zélf had gekozen. Niet de dictator in spé aka Butterstar dus.


+ Eerste post voor Possumpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Ugh. Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ugh.   Ugh. Icon_minitimewo 20 jun 2018 - 18:28



Zon! Warmte! Rivier! Zijn geluk kon niet niet op. Na een welverdiende dag van veel rondhangen, slapen en op zijn kont zitten trippelde Possum door het territorium naar de rivier. Hij was niet bepaald een trotse kater, maar als hij dat zilveren lint zag stromen en zijn andere opties bekeek, was hij toch wel blij dat hij in riverclan zat. Dit was echt een thuis voor hem. De kater was ook wat blij dat ze terug waren in het oude territorium, al die veranderingen hoefden niet zo nodig van hem. Hij zag iets bewegen in zijn ooghoek, en zag Thistlepaw aan de overkant van de rivier. Hij was een paar moons ouder, wist Possumpaw, en een stuk groter. De tabby hield zijn kop fier omhoog, wat hij wel kon bewonderen, voor Thistle de rivier in viel. Een moment van paniek ging door hem heen; de rivier was diep, en de stroming niet zwak. Gelukkig kwam zijn kop al weer snel bovenwater, en schreeuwde: “Thistleflame is bek, bitches!” Thistleflame? Hij was toch ook apprentice? Ach, wat maakte het ook uit. Met een grote grijns op zijn snoet nam hij een aanloop, "Incoming!" en dook met een grote plons de rivier in. Hij kwam boven water, schudde zich uit en lachte naar de ander.




Ugh. Oo110

Ugh. Wxesox10
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Ugh. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Ugh.   Ugh. Icon_minitimezo 1 jul 2018 - 9:56

Er klonk niet veel later een kreet achter hem – die, laten we wel eerlijk blijven, niet zo awesome klonk als die van hem, maar in een wedstrijd zeker een tweede plaats zou verdienen – en Possumpaw verscheen achter hem. Thistlepaw grijnsde naar de tom en spatte wat water in zijn richting. “Ja, ik blijf het zeggen,” begon hij, ook al had hij wat hij nu ging zeggen alleen maar in zijn gedachten gezegd en nooit hardop. “Als je een she-cat zou zijn geweest, zou ik echt voor je zijn gevallen.” Met zijn blauwe ogen en lichtgrijze vacht was Possumpaw echt een beauty om te aanschouwen. Niet dat hij gay was of zo, liet hij dat snel duidelijk maken, maar Possumpaw had iets wat veel katten niet hadden. Zijn pracht en praal waren iets waar ze veel katten jaloers mee konden maken en Thistlepaw was blij dat ze iemand met zo’n mooie vacht in de Clan hadden. Zo konden ze, als ze ooit een competitie zouden houden over welke katten het mooiste waren, Possumpaw naar voren duwen en aantonen dat zij zouden winnen. Hoppa, meteen die medaille binnenhalen en wegwezen. Het was alleen jammer dat die medaille dan onder RiverClan zou vallen en dus onder Butterstar en niet onder Tallshadow, de leader waar hij werkelijk respect voor had. Maar goed, dat was een kleine detail en iets waar hij zich niet druk over ging maken. Vandaag toch niet althans. Maar goed, hij was nu wel op dreef. En zijn vragen bleven komen. “Weet je zeker dat ze je bij de geboorte niet één keer verward hebben?” Hij keek Possumpaw serieus aan. “Stel je voor dat ze je een heel meisjesachtige naam hadden gegeven om er dan achter te komen dat je een tom was.” Hij rilde al bij de gedachte. “I mean, de naam zou wellicht bij je gepast hebben, maar dan nog.” Zou Possumpaw één van die toms zijn die zich gevleid voelde als hij te horen kreeg dat hij verward werd voor een she-cat? Thistlepaw zou het zelf niet erg vinden zo lang zijn good looks maar erkend werden, maar ja, waar zat Thistlepaw wél mee in? Met weinig, to be honest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Ugh. Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ugh.   Ugh. Icon_minitimema 2 jul 2018 - 13:11



Toen hij bovenkwam werd hij begroet door de grijnzende kop van Thistlepaw. Ook werd er gelijk water richting hem gespat. Het lef! “Ja, ik blijf het zeggen,” Begon de kater. Possum keek hem nieuwsgierig aan.  “Als je een she-cat zou zijn geweest, zou ik echt voor je zijn gevallen.” Er was een seconde van korte verwarring, voor hij het uitschaterde. Lachen terwijl je aan het zwemmen was is niet makkelijk, maar dit was te grappig. Thistle was een knappe tom, hij zag dit als een compliment, maar serieus kon hij het niet nemen. Zijn vriend was echter niet klaar, nee, hij was net begonnen. “Weet je zeker dat ze je bij de geboorte niet één keer verward hebben?” Daar moest hij nog harder om lachen. "Stel je voor dat ze je een heel meisjesachtige naam hadden gegeven om er dan achter te komen dat je een tom was.” "Stop, Thistle stop! Ik verdrink zo!" “I mean, de naam zou wellicht bij je gepast hebben, maar dan nog.” Hij moest moeite doen om weer normaal te ademen en met zijn kop bovenwater te blijven. "Wou je me dood hebben ofzo?" begon hij, hijgend. De lichtgrijze kater keek Thistle aan. "Ten eerste," begon hij, "Je hoeft geen she-cat te zijn om voor mij te vallen," Liever niet, zelfs. Kwam er in gedachten nog achteraan. Maar dat was niet voor nu. Hij ging er van uit dat Thistlepaw het niet erg zou vinden, ofwel de hints op pikte, maar om het zo duidelijk te zeggen intimideerde hem nog behoorlijk. "Ten tweede, " Ging hij verder, en knipperde overdreven met zijn ogen, "Ik denk dat mijn ouders me beter Delicatepaw hadden kunnen noemen," Hij wachtte even, voor de dramatische pauze, en liet toen een enorme boer. Daarna grijnsde hij een beetje schaapachtig. Juist ja, verfijnd. Hij was als kit wel eens verward voor een poes, maar herinnerde zich vooral de queens die hem in zijn wangetjes geknepen hadden, en hem maar bleven vertellen hoe schattig hij was. Mooi genoemd worden, al was het door een kater die hem vergeleek met een she-cat, vatte hij op als een compliment. Possumpaw gooide dramatisch zijn kop naar achter, stak kort dramatisch zijn achterpoot omhoog, niet te lang, dan zou hij kopje onder gaan, en knipoogde naar Thistlepaw. "Kom op, voel je je nu niet wild tot me aangetrokken? " Dit was allemaal goed en wel, maar echt flirten vond hij moeilijk. Gelukkig ging grappen maken met vrienden prima.




Ugh. Oo110

Ugh. Wxesox10
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlefang
Member
Ugh. DPKsfdL
Freedje
176
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons baby!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistlefang
BerichtOnderwerp: Re: Ugh.   Ugh. Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 11:38

Omdat Possumpaw het uitschaterde van het lachen, kon Thistle zijn lach ook niet langer bedwingen en was hij het niet veel later aan het uitschateren met zijn vriend. Hij had weinig katten in zijn Clan zitten met wie hij dit soort dingen kon doen, maar gelukkig was er een selectief groepje die het maar wat leuk om met hem mee te doen en dat was dan ook het groepje waar Thistle dagelijks mee omging. Dan had je natuurlijk de serieuzere katten zoals Smokegaze en Chivypaw die zijn humor stiekem wel konden appreciëren, maar net deden alsof ze het niet leuk vonden. En dan had je de echte bromberen zoals zijn voormalige mentor die tijdens hun geboorte hard op hun kop gevallen waren waardoor ze nooit meer blij konden zijn of iets in die trant. Oké, dat was een gemeen ding om te zeggen misschien, maar hij was gewoon hilarisch, of je dat nu wilde erkennen of niet. Maar Possumpaw kon er ook wat van. “Aaah, je bent voor de boys I see,” zei hij en hij deed een beweging dat op een wiebelwenkbrauw moest lijken. Hij zou het helemaal niet erg vinden waar Possumpaw voor was. Hij had zo het gevoel dat de tom niet aan het grappen was over dit onderwerp en dat hij het echt niet erg zou vinden als Thistle voor hem zou vallen. Helaas was Thistle volledig voor de she-cats, hoewel één kleine uitzondering op de regel natuurlijk nooit kwaad kon. Maar nee, niet sinds hij met zijn kop bij één bepaalde kat bleef hangen. Maar als hij daarnaar zou kijken, zou hij beter voor Possumpaw kunnen gaan. Dat was… legaler. Zijn aandacht werd weer opnieuw getrokken door zijn vriend en deze keer was hij diegene die moeite had met zichzelf boven water te houden toen zijn vriend een grote boer liet. “Seriously, die was echt goed,” zei hij lachend. “Daar krijg je van mij minstens een acht op tien voor. Het begon mooi, het middenstuk was ietsje onzeker, maar hij werd mooi afgewerkt met een geluid van jewelste. Wel, goed dan. Omdat je waarschijnlijk wat vissen hebt verjaagd met die ontzettende stank die wellicht uit je bek aan het komen is, zal ik je een negen geven.” Toen Possumpaw zijn opmerking maakte, grijnsde hij en liet hij vervolgens een boer die lichtelijk echode door het woud. “Zouden vissen op urine afkomen?” vroeg hij serieus. “Ik geloof dat ik mezelf daarnet bepist heb.” Hij lachte opnieuw. “Maar ik moet eerlijk zeggen door op zo’n intiem niveau met elkaar te communiceren ik wel een bepaalde aantrekkingskracht voel ontstaan waar ik niet omheen kan, ja.” Hij grijnsde weer naar zijn vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Possumpaw
Member
Ugh. Icon10
Lore
82
Actief
Rot 'n roam


CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Possumpaw
BerichtOnderwerp: Re: Ugh.   Ugh. Icon_minitimema 16 jul 2018 - 18:29



Thistlepaw leek het allemaal goed op te vangen, wat een opluchting was. “Aaah, je bent voor de boys I see,” De apprentice kon alleen maar een beetje schaapachtig glimlachen. Hij wist dat zijn vriend nogal op de versiertour kon gaan, dus dan was hij ergens wel nieuwsgierig naar wat hij allemaal meemaakte.
Na zijn boer moest de kater nogal lachen. “Seriously, die was echt goed,” Begon zijn vriend, “Daar krijg je van mij minstens een acht op tien voor. Het begon mooi, het middenstuk was ietsje onzeker, maar hij werd mooi afgewerkt met een geluid van jewelste. Wel, goed dan. Omdat je waarschijnlijk wat vissen hebt verjaagd met die ontzettende stank die wellicht uit je bek aan het komen is, zal ik je een negen geven.” Deze hele professionele beoordeling was al weer genoeg om de lichte kater aan het lachen te maken. Zijn gelach werd echter overstemd door het donderende geluid wat uit Thistle's bek kwam. Het duurde even voordat Possum doorhad dat dat een boer was geweest, zo angstaanjagend was het. "Hmm, mooie klank, volle akoestiek. Zeker 10 waard." Hij sprak deftig, maar hield het niet lang vol. “Zouden vissen op urine afkomen?” vroeg zijn vriend opeens. De kater keek hem gefronst aan. Wat een vieze, maar ongelofelijk interessante vraag. “Ik geloof dat ik mezelf daarnet bepist heb.” Een kreet verliet de bek van de apprentice. Gatverdamme! "Jij hond!" Hij zwom demonstratief een vossenlengte van hem af. Na zijn waterballet antwoordde Thistlepaw hem grijnsend: “Maar ik moet eerlijk zeggen door op zo’n intiem niveau met elkaar te communiceren ik wel een bepaalde aantrekkingskracht voel ontstaan waar ik niet omheen kan, ja.” Een gelukkige glimlach werkte zich op zijn snuit, zo'n eentje waarvan je ogen wat dichtgeknepen werden. Hij was blij bevriend te zijn met de tabby kater. "Ach, dat dacht ik al, Thistle. Helaas moet je je aansluiten achteraan de lange rij van minaars," Sprak hij, nog steeds gespeeld dramatisch. Al zijn minaars waren natuurlijk niet bestaand, zo makkelijk ging het niet. "Over beminnen gesproken," Begon hij, al voelde hij zijn kop een beetje gloeien. Hij vond het moeilijk om hier schaamteloos over te spreken. "Wie heb jij de laatste tijd om je pootje gewonden?" Een ondeugende lach sierde zijn kop, al was het duidelijk af te lezen dat hij hierover praten ook wel spannend vond.





Ugh. Oo110

Ugh. Wxesox10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ugh.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: