Little Witch Doctor [Routpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Little Witch Doctor [Routpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimedi 19 jun 2018 - 21:51



De poes was hier gekomen met goede bedoelingen, maar het was niet makkelijk om zich daar aan vast te houden nu ze hier eenmaal stond. Het was begonnen toen ze terugkwam van de jacht, en haar buit op de stapel had gelegd. Ze had haar blik over het kamp laten glijden, maar hij was blijven hangen bij de medicine cat's den. Het idee dat die twee katten daar zaten, zwoegend om de clan gezond te houden, bereid etterende wonden aan te raken en kits ter aarde te brengen, had haar op een onkarakterstieke manier geraakt. Rabbitfoot had besloten om, uit dank, wat eten te brengen voor wie er nu maar was.

Maar nu stond ze daar, konijn bungelend in haar bek, de geur van kruiden walmde haar kant op. Ze trok haar lip op. Nee, dit was allemaal absoluut niks voor haar. Ze kon zich niet voorstellen dat iemand hier met plezier tussen zat. De calico poes keek rond, er was hier wel iemand toch? Ze legde de prooi even bij haar poten, en fronste. "Hallo?" Sprak ze op vaste toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimedo 21 jun 2018 - 22:10

Goudsbloem, madelief, madelief, goudsbloem... Madelief? De poes bracht haar neus nog dichter bij het bloemetje en snuffelde er een tweede keer aan. Ah, nee, toch goudsbloem. Het was een priegelig karweitje, maar eentje die Routpaw niet erg vond om te doen. Immers was het een heerlijke manier om even aan niets anders te denken aan kruiden, geen zorgen in de wereld. De gevlekte poes wikkelde de gesorteerde bloemetjes in eikenbladeren en schoof ze toen op hun rechtmatige plaatsen. Zo, de hulp van Stallionheart had goed geholpen, noch madeliefjes noch goudbloem hadden ze voorlopig nodig. De poes was dan ook net van plan om zich over een nieuw stel plantjes te buigen toen ze een stem door de den hoorde gaan."Hallo?" haar oortjes schoten overeind en Routpaw trippelde naar de ingang van hun den, waar ze de gevlekte poes aantrof met een konijn in haar bek. "Oh, ehm, hallo Rabbitfoot!" Eigenlijk wel grappig, Rabbitfoot met een konijn voor haar poten. Routpaw glimlachte onbewust en keek haar wat vragend aan. Was die voor hun? Want ze kon best een hapje gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimeza 23 jun 2018 - 19:00



Uiteindelijk verscheen de kleine poes voor haar. Ze glimlachte, maar Rabbit merkte wel dat zij ook naar de kruiden rook waar ze zich mee omringde. "Oh, ehm, hallo Rabbitfoot!" De poes liet een glimlach over haar gelaat gaan. Ze wist dat ze soms wat intimiderend over kon komen. "Hallo, Routpaw" Ze liet haar blik voorbij de apprentice gaan, ze was nog nooit in de den zelf geweest. Ze dacht een paar hoopjes planten te kunnen onderscheiden, maar het was te vaag om duidelijk te zien. "Jullie werken zo hard, ik dacht," Ahh, dit vond ze een beetje ongemakkelijk. Was dit ongepast? Jongere katten konden soms op haar zenuwen werken, als ze een snotaap leken te zijn. Maar Routpaw zou vast niet zo zijn, toch? "Ik dacht, ik breng je wat te eten." Ze hief haar kop wat omhoog. "De medicine cat apprentice moest sterk en gevoed zijn om katten te kunnen redden, vind je niet?" Ondanks dat ze er zelf de rillingen van kreeg, vond ze het wel daadwerkelijk nobel werk. Ze had het idee dat als ze ooit, starclan verhoedde, ziek werd, dan in goede handen was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimezo 24 jun 2018 - 13:26

De poes was een behoorlijk grote, robuuste kat, volledig in contrast met haarzelf. Routpaw, die al niet zo'n held was, kon niet anders dan zich lichtelijk geïntimideerd voelen. Toch zette ze zich daar overheen, bovendien glimlachte de ander vriendelijk. "Hallo, Routpaw" sprak de ander en Routpaw glimlachte vluchtig, waarna ze een staartlengte van de ander af ging zitten."Jullie werken zo hard, ik dacht," de ander leek enigszins ongemakkelijk te zijn, iets wat de jonge poes niet helemaal begreep. Ze was maar een klein, onhandig ding dat 24/7 met haar neus tussen de kruiden zat, hoe kon een kat ooit onder de indruk van haar zijn, laat staan zich ongemakkelijk voelen door haar bijzijn?"Ik dacht, ik breng je wat te eten." Oh, ja, natuurlijk. De poes keek naar het konijn en vervolgens weer omhoog naar Rabbit, een vriendelijke glimlach op haar gelaat. "De medicine cat apprentice moest sterk en gevoed zijn om katten te kunnen redden, vind je niet?" Routpaw gniffelde zachtjes."Als dat betekend dat ik me vol mag stoppen met lekkere konijnen, hoor je mij niet klagen," grapte ze, een geamuseerde blik in haar ogen. "Bedankt Rabbitfoot," even keek ze achter zich, maar Lizardpath was niet aanwezig. "Oh, ehm, heb je zin om hem te delen anders? Lizardpath is er toch eventjes niet, dus als je zin hebt..?" opperde ze wat onzeker, niet zeker wetend of het egoïstisch was om Rabbitfoot hier te houden voor gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimeza 30 jun 2018 - 0:25



De apprentice lachte. "Als dat betekend dat ik me vol mag stoppen met lekkere konijnen, hoor je mij niet klagen," Rabbitfoot grijnsde een beetje schaapachtig. Tja, zo kon je het ook zeggen ja. "Bedankt Rabbitfoot," De poes knikte respectvol, en was van plan om zich om te draaien met een zwiep van haar staart. Ze wou Routpaw niet van haar werk houden, en ze was al ongevraagd binnen komen draven. Ze hield echter halt toen ze haar stem hoorde; "Oh, ehm, " Ze draaide zich om, en keek vragend naar Routpaw. "Heb je zin om hem te delen anders? Lizardpath is er toch eventjes niet, dus als je zin hebt..?" Even keek de poes verbaast, maar aan de andere kant... Ze was klaar met haar taken, en ze had niks anders te doen. Als ze toch werd uitgenodigd, waarom dan niet? Snel draaide ze haar blik bij. De jonge kat leek al onzeker, dat moest ze niet verder voeren. "Graag, bedankt, Routpaw." Ze glimlachte een -hopelijk- sympathieke lach. De poes ging zitten, maar schoof het konijn naar de ander toe. Aan haar de eer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimedi 10 jul 2018 - 16:46

Ze voelde zich altijd wat schuldig als ze zo de aandacht op eiste van andere katten. Immers wist zij ook dondersgoed dat ze hun eigen vrienden en taken hadden en dat lang niet iedereen zat te wachten op een maaltijd met haar. Toch.. ze hield van de medicine cat's den en nog veel meer van haar mentor, maar soms werd het toch best wel eenzaam hier. De kruiden waren niet bepaald goede gesprekspartners. "Graag, bedankt, Routpaw." de poes gunde haar een schijnbaar sympathieke glimlach. Routpaw keerde deze glimlach vrolijk terug, blij met een beetje gezelschap. Ze knipperde dan ook dankbaar met haar ogen toen de ander het konijn doorschoof. Genietend zette ze haar tanden in het beest en trok zo een stuk vlees los, alvorens het konijn weer door te schuiven naar de gevlekte poes en haar eigen snorharen netjes af te likken. "Dus... Hoe is het warrior leven voor je?" vroeg ze wat onzeker, maar oprecht nieuwsgierig. Zijzelf zou dat leven misschien we nooit leiden, iets wat ze totaal niet erg vond; hier was ze meer op haar plek. Toch was ze wel benieuwd hoe verschillend het zou moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimeza 14 jul 2018 - 17:23



De poes nam een grote hap van het konijn, en deed geen moeite om het netjes te houden. Toen ze omhoog kwam zat haar snuit onder het vlees, maar veel maakte haar het niet uit. Routpaw vroeg iets aan haar, maar eerst hoorde ze het niet helemaal goed. "Hmm?" Rabbit's bek zat nog vol met prooi, dus als ze nu antwoord zou geven, dan sproeide ze straks de hele den rond. Ze keek op, slikte door, en toen viel het kwartje pas wat er aan haar gevraagd was. "Het warriorleven..." Begon ze, peinzend. Tja, zij was eerst apprentice geweest, en toen warrior. Nooit iets anders. "Het is zwaar," begon ze tenslotte, "Hard werk, maar het geeft voldoening. Als ik katten zie eten van prooi die ik gevangen heb, voel ik me nuttig." Ze zweeg even. Het mooiste aan hun clan vond ze hoe alles draaiende bleef doordat elke kat zijn poot bijstak. Het was een goed systeem, en ze was blij er in deel te nemen. "Ik denk ook eigenlijk niet iets anders had kunnen doen," Sprak de poes, met een beetje een beschaamd glimlachje. "Zowel kruiden als kittens geven me de kriebels." Ze vond het een beetje gênant om toe te geven, zeker aan een jongere poes dan zij, maar hopelijk vatte Routpaw het niet als een belediging op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 11:14

De ander maakte een geluidje en keek toen op, haar gelaat vol met stukjes konijn. Het bracht haar een brede glimlach op het gelaat. Routpaw stond net op het punt haar eerdere vraag te herhalen toen Rabbitfoot verder sprak. "Het warriorleven..." begon de poes peinzend, kennelijk was het iets waar ze hard over na moest denken. "Het is zwaar," zwaar, ja, dat geloofde de poes zeker. Routpaw had nooit willen vechten, noch het oefenen. Jagen was haar nog redelijk afgegaan, gezien ze gebouwd was op snelheid. Maar vechten, oh nee, zij met haar pacifistische karakter zag daar helemaal niets in. "Hard werk, maar het geeft voldoening. Als ik katten zie eten van prooi die ik gevangen heb, voel ik me nuttig." Routpaw dacht even na. Dat kon ze goed begrijpen, heel goed. Hoewel ze eigenlijk stiekem niet zoveel met kittens had, en bevallingen vaak niet al te visueel plezant waren, was er niets mooier dan een Queen met gezonde kittens achter laten. Ze waren één grote familie, één geheel. Er was niets beter dan je steentje bijdragen om dat geheel gezond en gelukkig te houden (communisme much?). "Ja, ja dat snap ik wel. Zo voel ik me ook als ik iemand van een pijntje af kan helpen," vertelde ze geamuseerd, waarna ze nog een hap van het konijn nam. "Ik denk ook eigenlijk niet iets anders had kunnen doen," hoewel het volgens haar niet nodig was, kreeg de gevlekte poes een beschaamd glimlachje op haar gelaat. Grappig, hoe een vrij robuuste poes met een gelaat vol stukjes konijn toch zo haar charmes kon hebben. Haar ogen waren een diep oranje, die het licht mooi weerkaatsten. "Zowel kruiden als kittens geven me de kriebels." Routpaw gniffelde zachtjes, al iets meer op haar gemak dan eerst. "Sorry..?" ze glimlachte schaapachtig. "Vroeger als kitten vond ik die gekke medicine cats altijd zo raar doen en ruiken... En nu doe en ruik ik zelf 'raar' en zijn het andere kittens die soms bang voor me zijn," Grappig, hoe de rollen zo omgedraaid konden worden. "Maar, ehm, van mij hoef je echt niet de kriebels te krijgen, hoor! Ik ben klein en onhandig en, tja, ruik soms een beetje raar," dat katten haar nu soms met 'u' aanspraken of deden alsof ze meer respect verdiende, vond ze pas echt ongemakkelijk. Ze struikelde nog steeds over uitstekende wortels, kwam nog steeds niet altijd uit haar woorden en huilde wanneer er iets naars gebeurde. Ze was echt niet anders dan de apprentice die ze vroeger was, alleen wist ze nu iets meer van kruiden af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimedo 19 jul 2018 - 20:32



Routpaw beaamde dat zij zich ook beter voelde als ze iets voor de clan betekende, en Rabbit grijnsde. Zo hadden ze toch meer gemeen dan ze eerst dacht. Toen ze vertelde dat medicine cat zijn haar kriebels gaf, glimlachte de ander een beetje. "Sorry..?" De warrior wou al haar hoofd schudden, nee, zo bedoelde ze het niet, maar ze ging door met praten. Ze liet de apprentice uitpraten, maar ze hoopte niet dat ze haar het gevoel had gegeven dat Routpaw haar afschrok. "Vroeger als kitten vond ik die gekke medicine cats altijd zo raar doen en ruiken... En nu doe en ruik ik zelf 'raar' en zijn het andere kittens die soms bang voor me zijn," De calico lachte droog, Rout was een goede kat, maar eng kon ze haar niet echt voorstellen. Ze nam nog een hap, en deed nu halfhartige poging haar snoet schoon te vegen. "Maar, ehm, van mij hoef je echt niet de kriebels te krijgen, hoor! Ik ben klein en onhandig en, tja, ruik soms een beetje raar," Ze trok haar wenkbrauwen op, dat was een aparte manier om jezelf te beschrijven. En bovendien vond ze dat de poes haarzelf te kort deed. "Ik zal geen kriebels van je krijgen tenzij je me vlooien geeft," Grapte ze droog. "En klein ben je wel," De poes ging niet liegen, "Maar de onhandigheid zal binnen de kortste keren verdwijnen, vast en zeker." Ze probeerde de jonge kattin wat moet in te praten, al wist ze niet of dat nodig was. Rabbitfoot nam nog hap. Tja, over die geur had ze wel gelijk, het was behoorlijk doordringend. Het was niet per se onaangenaam, maar wel apart. Even nam ze Routpaw van top tot teen op, en grijnsde. "Je lijkt hier in elk geval op je plek."

comrade:
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimedo 26 jul 2018 - 0:40

De andere poes trok haar wenkbrauwen op. Oh... Had ze iets verkeerds gezegd? "Ik zal geen kriebels van je krijgen tenzij je me vlooien geeft," opgelucht moest de poes lachen. ”Ik zal mijn best doen om ze bij me te houden, grapte ze terug. Ze mocht Rabbitfoot wel, de grote poes had een droge soort humor die haar liet lachen. En een lach was laatste tijd heel veel waard."En klein ben je wel," Ah ja, dat wist ze al te goed. Haar broertje had het iets beter voor elkaar gekregen, maar zijzelf had de kleine genen van haar moeder doorgekregen. Niet dat ze dat nou heel erg erg vond."Maar de onhandigheid zal binnen de kortste keren verdwijnen, vast en zeker." ze keek de ander met glimmende oogjes aan. Oh, Routpaw loog noch overdreef niet over haar onhandigheid. “Het fijne van deze den is dat het zo beschut is, niemand -behalve Lizardpath- hoeft te zien hoe vaak ik wel niet over alles heen struikel,” ze grinnikte zachtjes maar gunde de ander een warme blik. “Maar bedankt, Rabbitfoot,” ze wist dat de ander paar een hart onder de riem probeerde te steken en dat waardeerde ze zeer. Een beetje ongemakkelijk onder de inspecterende blik van de ander trok ze met haar oortjes. "Je lijkt hier in elk geval op je plek." grijnsde de poes. Routpaw lachte wat onzeker en ontweek de blik van de ander door nog een klein hapje te nemen “Ah, ja, ja ik hoop het,” ze deed zo haar best en het ging telkens beter, maar soms vergat ze nog steeds dingen en was ze zelf te onzeker om anderen te helpen. Toch had Lizardpath al meerdere hints laten vallen dat ze binnenkort haar volledige naam zouden halen, en dat gaf haar de kriebels.[/size]


Mother RussiaWindclan B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 15:56



Toen Rabbit een opmerking maakte over haar onhandigheid, grinnikte Routpaw. “Het fijne van deze den is dat het zo beschut is, niemand -behalve Lizardpath- hoeft te zien hoe vaak ik wel niet over alles heen struikel,” De poes lachte hartelijk mee. Medicine cats waren ontzettend belangrijk, maar omdat ze niet hoefde te vechten konden ze soms tekortkomingen hebben. Zwakke gezondheid, blind, of super onhandig. Het beeld dat de tabby apprentice over haar eigen poten heen struikelde als ze een gevecht in gingen deed haar grinniken, al deelde ze dit niet met de ander. “Ah, ja, ja ik hoop het,” Sprak Rout. "Ik zie het," Ging Rabbitfoot verder, "Dit is je lot. Starclan heeft jou met een reden gekozen." Ze zweeg even. Hoewel ze nooit tegen starclan in ging, kon ze zich voorstellen dat het zwaar kon wegen op een jonge poes. Even twijfelde de calico, maar vroeg het toen toch maar. "Ben je nerveus?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 1:32

Ze sprak de waarheid. Hoewel Routpaw met haar kleine en slanke lichaam misschien nog wel een sierlijke indruk kon geven, was niets minder waar. Vaak keek ze niet uit waar ze liep of struikelde ze over dit en dat. Quietstep zou het na kunnen vertellen, eens was ze volledig onderuit gegaan in de modder met hem. "Ik zie het," hoewel Routpaw er nog altijd aan twijfelde, leek Rabbitfoot zeker van haar zaak. Routpaw gunde haar een warme glimlach, blij omdat ze haar steunde. "Dit is je lot. Starclan heeft jou met een reden gekozen." het hadden Lizardpath's woorden kunnen zijn. Het was waar, Starclan had haar geaccepteerd, maar waarom? Starclan had eerder fouten gemaakt, zou het niet ooit blijken dat zij er een van was? Routpaw schudde die gedachte af, wetend dat niemand toch iets aan haar pessimisme had. "Ben je nerveus?" ze lachte zachtjes, niet al te gemeend. "Ja," wat afwezig veegde ze met haar pootje over de bruine grond. "Soms heel erg,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rabbitfoot
Member
Little Witch Doctor [Routpaw] Icon10
Lore
163
Actief
Oh, lucky me

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rabbitfoot
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 0:38



Oef, ze leek een gevoelige snaar geraakt te hebben. En dat was nou juist haar grootste vijand; gevoelens. Toch probeerde ze er zo sympathiek mogelijk mee om te gaan. "Heel erg?" Ze kon het niet helpen zich een beetje zorgen te maken. Een lichte frons stond op haar snoet. "Wil je... er over praten?" Ze meende het echt, dit was niet puur voor de beleefdheid. "Ik bedoel, ik ben slechts een warrior, maar eh..." Rabbit lachte een beetje ongemakkelijk. Tja, wat had ze te bieden? "...Maar ik leen je mijn konijnenoren." Ze probeerde het wat lichter te maken met humor, zelfs als het een grap als deze was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Little Witch Doctor [Routpaw] BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Little Witch Doctor [Routpaw]   Little Witch Doctor [Routpaw] Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 15:23

"Heel erg?" aan haar bezorgde toon kon Routpaw al horen dat ze niets gezegd had moeten hebben. Wat verontschuldigend glimlacht ze naar de ander, in de verloren hoop haar wat gerust te kunnen stellen zo. De frons verdween echter niet van het gelaat van Rabbitfoot. "Wil je... er over praten?" toen ze haar ambere nogen ontmoette, stonden die oprecht. Routpaw kreeg een brok in haar keel, ontroerd door het feit dat de warrior oprecht het beste met haar voor had. Toch vrat het aan haar , want ze kon het er niet over hebben, ze wilde het niet. Alleen was dat eerlijk voor de warrior? Absoluut niet. "Ik bedoel, ik ben slechts een warrior, maar eh..." bij die woorden trok Routpaw met haar oren. Slechts een warrior? "...Maar ik leen je mijn konijnenoren." kort lachte Routpaw, ene oprecht en vriendelijke lach waarna ze de poes even goed bedoeld aanstootte. "Je bent niet 'slechts' een warrior Rabbitfoot! Windclan mag van geluk spreken dat we jou én je konijnenoren hebben," klonk haar stem warm en ze meende haar woorden. Een waterig glimlachje kroop over haar lippen. "Met mij is het goed hoor, echt waar. Alleen soms twijfel ik te veel over dingen en aan mezelf," en dat was de waarheid, die Rabbitfoot verdiende.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little Witch Doctor [Routpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: