Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Demonslayer
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimedo 5 jul 2018 - 16:49


Ja ja het is weer tijd voor de bloemetjes en de bijtjes. Amberhunt en Demonslayer zijn gelukkiger dan ooit en willen samen hun liefde vergroten om een nieuw nestje met kittens te nemen. Natuurlijk lukt dat niet helemaal met twee katers en daarom hebben de ze een draagmoeder gekozen om hen te helpen met hun wens. De draagmama van de kittens zal Heathercloud worden maar zij zult enkel alleen in de picture zijn om de kittens te baren en te voeden. De kittens zullen dus gewoon opgevoed worden door de twee papa’s en zullen Heathercloud niet als moeder zien zoals bij het eerste nestje die ook gevoed werd door een queen. Dus met andere woorden: ze weten dus niet beter dan dat Heathercloud hen enkel zoogt.

Informatie over de ouders:

Heathercloud - SC - Draagmoeder
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 9a8d4110

Heathercloud uiterlijk is een bruin gestreepte kattin met prachtige groene ogen al hebben deze kijkers wel een mankement: Heather ziet namelijk geen kleur. Haar beeld is dus voor ledig zwart-wit. (Grijs) dit kan/mag overgenomen worden! Haar ouders zijn -als ik het goed heb- Lone-one x Darkclaw of misschien beter bekend als Nevermind. De vacht kleuren kunnen dus overgenomen van hun.


Amberhunt - SC- Vader
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 19fe3210

De tom heeft een opvallende korte gestreepte rode vacht wat vele doet denken aan vuur. De rest van zijn lichaam is lichtrood/zandkleurig gekleurd (denk aan de poten, borst, buik, staartpunt en snoet) Amberhunt’s ogen hebben een goudgele kleur en zijn pootkussentjes en neus is zalmroze. De bouw van de tom is slank en klein voor een kater, wat natuurlijk extra opvalt wanneer hij naast Demonslayer staat, hij is door zijn bouw wel een enorme goeie jager.

De familie van Amberhunt bestaat uit oma Faithfur, opa Argent en de tante/ooms: Amere (half), Biker (vol) & Stinson (half). Voor de rest is er niet veel bekend over de familie enkel dat Argent een bruine tabby was met wit en Amere zwart wit gevlekt is. Er is dus verschillende soorten vacht mogelijkheden maar het leukste is natuurlijk dat de kittens op de papa’s gaan lijken c:

Demonslayer - SC - Vader 2
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 670a2c10

De massieve grote grijze tom staat bekend om zijn robuuste bouw en bromende, rasperige, boos klinkende stem. Zijn vacht is rookgrijs gekleurd met twee sneeuwwitte sokjes. Ook zijn snuit is wit die overloopt tot over zijn nek en hals. Een niet al tevelen opvallende gekleurde pels maar wel twee indrukwekkende blauwe ogen. Gedraagt zich als een typische Shadowclanner warrior maar is net een kleine baby van binnen en wilt het liefst de hele dag vertroeteld worden door zijn partner. Is gek op kittens al geeft hij dat niet snel toe.

De familie van Demonslayer bestaat uit zijn overleden vader Deviltongue en moeder Sweetlove. Zijn moeder was een langharige mooie witte met grijze bevlekte kattin die overal wel ergens iets goeds in zag. Zijn vader was een robuuste zwarte tom die precies andersom was, hoe deze twee ook verliefd waren was altijd een raadsel maar Sweetlove zag altijd liefde in de boze zwarte kater. Samen kregen ze een nestje waar Lovekit en hijzelf uitkwam. Lovekit was een witte kattin. Voor de rest is er vrij weinig tot niks bekend over zijn familie. Enkel nog dat zijn oma (vaders kant) een zwart met rode lange vacht had.

We doen niet moeilijk over vacht mogelijkheden alleen zijn katten zoals Ragdolls, Siamese of iets in die richting zijn niet toegestaan omdat dat gewoon niet in de familie zit. Rood, wit, zwart, torbie, grijs, tabby ect ect zijn allemaal toegestaan dus leef je uit. Betreft oogkleuren: rood mag maar komt niet snel voor dus wees gewaarschuwd. Oranje mag dan weer wel.

Extra: Denk eraan dat Demon de namen geeft en er dus geen kittens zullen rondlopen met Bloomkit, Sweetkit of Goodkit maar meer stoerdere namen. Hou er dus rekening mee met de naam waarmee je je aanmeldt (:

Hehe, en nu, na een mond vol kunnen we dan eindelijk zeggen: veel succes met de aanmeldingen! We hopen dat er animo voor is ~

Extra extra: De deadline is niet bekend en de grote van wat nest word bepaald door de hoeveelheid aanmeldingen c:



Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimedo 5 jul 2018 - 18:02

*beukt iedereen aan de kant*



WIP


I will keep quiet
You won't even know I'm here
You won't suspect a thing
You won't see me in the mirror


Name:
nightmareslayer

Age: Unborn
Gender: She-cat
Sexuality: Bisexual AF
Bloodline: 100% going to kick your ass
Living style: Clancat
Based on: x

But I crept into your heart
You can't make me disappear
Til I make you


>> F A M I L Y <<

Mother: Heathercloud
Father: Demonslayer (& Amberhunt)

I made myself at home
In the cobwebs and the lies
I'm learning all your tricks
I can hurt you from inside
I made myself a promise
You would never see me cry
Til I make you


>> O U T S I D E <<

Fur color: Black?
Fur length: Short
Eye color: Green
Nose & pawpads: Black
Ears: Normal
Tail: Long
Paws: Normal
Legs: Long
Claws: Sharp and long
Teeth: Pretty sharp but small



You'll never know what hit you
Won't see me closing in
I'm gonna make you suffer
This hell you put me in
I'm underneath your skin
The devil within
You'll never know what hit you


>> P E R S O N A L I T Y <<
+ name

Toen Demonslayer en Amberhunt erachter kwamen dat hun zoontje Skullpaw de clan verlaten had was dat alsof er een nachtmerrie werkelijkheid werd. Hij was verdwenen zonder ook maar iets te zeggen en wekte het idee dat hij misschien overleden was. Nightmarekit zal qua persoonlijkheid erg hetzelfde zijn als Skullpaw in het begin, een blij ei. Ze zal iedereen blij proberen te houden door kleine bloemetjes bij ze neer te leggen voordat ze wakker worden of mosballetjes. Ze is trots op het feit dat Demon en Amber haar pappa's zijn en ze zal je dan ook bijna tackelen om je dingen over ze te vragen. Wanneer ze wat ouder wordt worden de gelijkenissen tussen haar en Skullpaw beter te zien, ze zal zo veel mogelijk trainen om de beste warrior te worden en om haar siblings te beschermen waar ze bijna altijd bij in de buurt te vinden is, als een soort schaduw. Net als Skullpaw zal ze ook in veel gevechten terecht komen, puur omdat ze wilt laten zien dat ze geen zwakke she-cat is en zal dan ook al snel allemaal littekens oplopen.


I will be here
When you think you're all alone
Seeping through the cracks
I'm the poison in your bones
My love is your disease
I won't let it set you free
Til I break you


BY MITZI


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||



Laatst aangepast door Skullpaw op za 4 aug 2018 - 17:06; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernfaith
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] VNtTSZP
Sans
270
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northernfaith
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimedo 5 jul 2018 - 22:11



General:

Name: Lionkit-Lionpaw-Lionstrike
Meaning: Lion heeft haar naam gekregen door haar grote bouw- en vacht kleur, ze zou haar suffix krijgen omdat ze een kort lontje heeft.
Age: Unborn
Gender: Female
Sexuality: Hetro

Family:
Dad : Demonslayer/Amberhunt
Mother : Heathercloud
Siblings : None
Half Siblings : Condorpaw, Underpaw, Skullpaw, Roughpaw, Lunarpaw and Brindlepaw

Looks : Lion is een groter poes, met veel spieren. Echter is dat niet te zien door haar lange vacht, die vooral wit is. Maar ook wat rood heeft. En heeft goud gele ogen.

Karakter:
Lion is een pittige dame- die precies weet wat ze wil en een No nonsense attitude heeft ,  ze spreekt altijd ( in haar ogen) de waarheid wat vaak hard en sarcastisch is. Ze draagt haar zelf erg zelfverzekerd- maar is diep van binnen erg onzeker. Ze geeft veel om haar familie en heeft altijd aandacht voor katten en dingen die zij dat waard vind. Lion kijkt eerst naar iemands persoonlijkheid, dan naar status of zoiets dergelijks. Intelligent is ze zeker- en ze houd van nieuwe dingen leren, ook heeft ze daar later niks aan. (Ze is een soort tsundere hehe)

Ava:
volwassen lion -a-


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] ES5nzdK

Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimevr 6 jul 2018 - 11:52

Rockvibe

Dit verhaal gaat over een klein katertje. Hij heeft duidelijk de bouw meegekregen van zijn eerste papa. Dat maakt hem tot een razendsnelle kitten die graag de Nursery overhoop rent. Buiten zijn enthousiaste opstoten is hij een vrij rustige en kalme kitten. Hij past in het algemeen niet echt in het Shadowclan plaatje. Zijn slanke bouw maakt hem al apart, maar ook zijn enorm lieve en vriendelijke karakter. Het katertje heeft een warm hartje op de juiste plaats. Hij houd zielsveel van zijn twee papa's, maar hij kan er echter niets aan doen dat hij ook veel van zijn mama houd, hoewel die voor de kittens alleen maar melk betekend. Dit zal hij geheim houden, want hij weet dat hij papa Amberhunt ermee zal kwetsen en dat papa Demonslayer boos zal zijn. Verder is hij niet echt een flirt, maar hij hangt wel graag aan andermans lippen en heeft hij een knuffelachtig karakter. Hoe geïrriteerd zijn papa's het ook vinden misschien, hij knuffelt ze elk moment van de dag.

Later zal hij uitgroeien tot een mooie, slanke kater en een snelle jager. De vachtlengte heeft hij duidelijk van zijn tweede vader. Hij vind het best wel irritant dat hij steeds haarballen heeft of klitten als hij geen zin heeft zichzelf te verzorgen. Buiten dat is Rockvibe wel een erg nette kater. Zijn ogen zijn blauw-groen en dus een perfecte mengeling van Demon en Heather. Ze schitteren altijd mooi, maar hij kan het zelf niet zien, vermits hij alleen in grijstinten kijkt. Hij zal pas op latere apprentice-leeftijd ontdekken dat dit niet de norm is. Verder heeft hij wat zaakjes meegekregen van zijn grootouders. Zo heeft Darkclaw ervoor gezorgd dat hij zwart in zijn vachtje heeft en dat Amare deze genen hebben versterkt en zo ook nog eens wit heeft doorgegeven. Het vlekken patroon wijkt een beetje af van het patroon van Demonslayer, maar past heel goed bij zijn blauw-groene ogen.

Maar verder met het verhaal en niet de uitleg. Deze kitten werd geboren in het tweede nestje van Amberhunt en Demonslayer. Hun halfbroertjes en zusjes zijn ook al opgevoed door deze twee katers, maar de helft ervan zit in Windclan. De tweede papa, de grote, koos de namen en omdat het zwart-witte katertje een heel specifiek vlekje op zijn neus heeft kreeg hij de naam Rockkit. Waarschijnlijk ook omdat het gewoon stoer klonk, maar goed. Hij zal opgroeien samen met de kittens van Acorndust en Northernfaith. Verder kan ik het verhaal niet geven, buiten dan misschien een kleine sneak-peek naar het midden. Zijn warriornaam zal Rockvibe worden omdat hij nog steeds die heftige opstoten heeft van energie. De rest is uiterst geheim en het zou ook niet leuk zijn voor de ouders om alles al te weten.

Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Nd9WRVf


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw.
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] DPKsfdL
m
69
Actief
“Sunshine is the best medicine”

CAT'S PROFILE
Age: ► 6 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimedi 17 jul 2018 - 13:46

Bedankt voor de aanmeldingen! De deadline zal begin augustus zijn zodra ik terug ben van Portugal dus tijd zat om nog je aanmelding aan te passen ect als dat nog nodig is (:


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 5wb4pa10
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimedo 19 jul 2018 - 0:13

FIRESTARTER
I'm the trouble starter, punkin' instigator
I'm the fear addicted, danger illustrated
I'm a firestarter, twisted firestarter
You're a firestarter, twisted firestarter


General
Name: Firekit (-paw -starter)

noun; firelighter, a small block of material that burns very easily and is used for helping to start wood or coal fires ; a person who intentionally and illegally sets fire to something such as a building

Age: Unborn
Gender: Male

Appreance
Fur colour: Rood met wit
Fur pattern: Tabby en gevlekt, met vlekjes op zijn snoet die doen denken aan sproetjes.
Fur length: kort
Eyes: Diep amber
Nose: Roze
Paw pads: roze

Personality
Firekit is vanaf geboorte al een energiek katertje. Hij is een stuiterbal die moeilijk te houden is, en heeft energie voor tien. Hij is nogal ruw, en het is niet ongewoon dat hij je onbewust, een stomp verkoopt. Hij is een echt boefje en zal zijn vaders behoorlijk wat grijze haren bezorgen door zich in allemaal onheil te verwikkelen. Hij gaat echter nooit tot het randje; hij stopt net voor de grens. Familie staat bij hem hoog aan de vaandel en hij is dan ook zeer defensief als iemand commentaar geeft op zijn ouders, maar een vechtersbaas is hij niet. Ook is Fire een typisch grote broer type: Hij ontfermt zich over zijn siblings en ziet zichzelf als een leider. Wanneer hij niet de baas mag spelen, wil hij soms nog wel eens gaan mokken in een hoekje. Over het algemeen is het een stoute, maar vrolijke knul. Wel zal altijd de fascinatie blijven met wat wel niet mag. De grens blijft hem lokken, en hij vraagt zich altijd af wat er gebeurt als zijn poot die grens over gaat. Hij staat graag in de spotlights, en voor hem moet alles groot en meeslepend.

Motivatie
Ik wil vooral een kit bespelen in dit nestje omdat de relatie van Amber en Demon zo schattig is. Het is zo vol liefde, en gewoon ontzettend leuk dat een brombreer zo kan smelten bij de juiste kat. Verder heb ik ook nog geen shadowclan kat, dus dit leek me er een goed moment voor c; Meestal vind ik het fijn om kits in de rpg te laten ontwikkelen, dus wat ik nu bij personaliteit heb opgeschreven zijn ongeveer de richtlijnen.





What's more wrong - that I too wish to be great
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 17:03


WHO IS SHE?
She is a warrior. She is strong. She is intelligent. She is a fighter.


Name Jaguarkit
Future names Jaguarpaw - Jaguar....?
Gender Shecat
Age Unborn
Clan Shadowclan
Parents Demonslayer x Amberhunt x Heathercloud
Siblings Unknown yet
Based on Octavia Blake - the 100
Theme Warriors - Imagine Dragons


WHAT IS HER APPEARANCE?
Fur length Kort
Fur pattern Tabby
Fur colour Brown
Eye colour Blue
Build Groot en breed. Erg massief.
Genetics Haar vacht heeft ze van Heathercloud, haar ogen en bouw is geërfd van Demonslayer
Attitude Zelfverzekerd


WHAT IS HER PERSONALITY?
[lijkt zelfverzekerd] [zelfstandig] [intelligent] [dapper] [loyaal] [nuchter] [(als kitten) vrolijk] [(later) verbitterd]
Jaguarkit is gebasseerd op Octavia Blake van the 100. Ze is een goede vechter, en intelligent. Ze lijkt erg zelfverzekerd, maar heeft wel bevesting en aanmoediging van anderen nodig. Ze is dapper, durft veel te doen, en zal alles doen wat goed is voor de Clan. Ze is loyaal naar haar Clan. Jaguar zal als kitten nog erg speels zijn en vrolijk, maar dit zal later plaatsnemen voor ernst en een nuchtere kijk op dingen om haar heen.
Omdat ik van mezelf weet dat ik me nooit aan een uitgebreide persoonlijkheid kan houden, laat ik het hier bij. (:


WHO IS THE PERSON BEHIND HER?
Heeee, Nynke hier! Ik neem aan dat jullie me wel een beetje kennen maar om toch nog even formeel door te gaan lol. Ik ben 16 jaar, en zit nu ongeveer 4 jaar op wc. Dat was ook meteen m’n allereerste rpg, dus ik ben 4 jaar geleden voor het eerst gaan rpg’en. Mijn bekendste accounts zijn denk ik Swallowflight en Snowdance, maar ik ben op het moment vooral te vinden op Coyotepaw. Demon en Amber is een hartstikke schattig koppeltje en nou ja. Ik heb gewoon een Shadowclankitten nodig x’D. Ik ben laatst begonnen met season 5 van the 100 en ik ben weer helemaal in love met Octavia. Ik zal niet te veel spoilers hier neerzetten dus ik switch maar gauw verder. Ik heb eigenlijk nog nooit zo’n soort karakter als Jaguar, hoewel Deerleg misschien een beetje in de buurt kwam. Eigenlijk heb ik tot zover alleen maar vrolijke (of in Swallow’s geval een beetje een grumpy one, maar dat komt vanwege haar vele trauma’s) karakters gespeeld en daar wil ik verandering in brengen!
In ieder geval heel veel succes met de keuze maken, het wordt sowieso een super nestje!
Als ik thuis was geweest was deze aanmelding zoveel beter rip. Nou ja I did my best xD


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Coyode10

Allemaal Kunst.:




Laatst aangepast door Coyotepaw. op wo 1 aug 2018 - 12:03; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimedi 31 jul 2018 - 12:55

Aw thanks voor de aanmeldingen guys <3 ik ben wat langer in Portugal dan verwacht maar ik zal asap de deadline bekend maken!


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 12:04

Mijn (nogal korte) aanmelding is af! c: Heeel veel succes met kiezen <3


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 16:29

Kort maar krachtig right? c:
De deadline is Maandag 6 Augustus dus nog 2 dagen om je aanmelding aan te passen uwu


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Cobra
Deceased
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 20f8kWD
»Quinty«
778
Actief
Like some kind of madness

CAT'S PROFILE
Age: ♕ Ageless | [38 moons]
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cobra
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 17:04

Screw this, I had to

She's a vortex. And I'm drowning in her
General

Name: Toxickit
Future Names: Toxicpaw - Toxicspore / Toxicrose
Age: Unborn
Gender: She-Cat
Sexuality: Hella Gay
Bloodline: 100% Shadowclan
Based On: Chloe Price (Life is Strange (Before The Storm)

Clan: Shadowclan
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice - Warrior - Elder
Possible Future High Ranks: Medicine Cat Apprentice - Medicine Cat - Deputy - Leader
Leader: Tallstar
Deputy: Acorndust
Medicine Cat: Acefray
Medicine Cat Apprentice: Bitterpaw

Family

Mum: Heathercloud
Dad(s): Demonslayer & Amberhunt
Other Siblings: Condorpaw, Underpaw, Skullpaw, Roughpaw, Lunarpaw and Brindlepaw

Appearance

Fur Color: Solid Black or Black/White
Fur Length: Short or Half-Long
Pattern: Solid or Tux
Pads: Black
Nose: Black
Eyes: Blue
Build: Slim but muscular, typical Shadowclan build
Claws: Normal
Tail: Long

Personality

Rebel: Likes to go against the rules and make her own plan.
Non-Believer: Does not believe in Starclan and thinks that those who does are weird.
Thrillseeker: Likes to go on an adventure and look for a thrill. This will get her into trouble multiple times.
Just Family: Doesn't really likeother cats besides her family, althought she might start looking for her favorite dad and a best friend.
Outsider: She'll not follow the herd and most cats see her as an outsider, just because she has other believes and doesn't like the rules that much.
Still Loyal: Althought she doesn't like the rules, she will be loyal to Shadowclan.  

About me

Name: Quinty
Age: 23
Most Known Account: Cobra
Motivation: I had to <3 Ik ben, zoals vele weten, gek op gay koppels en vind 't verschrikkelijk dat het merendeel bij mij gestrand zijn. Demon heeft al langere tijd mijn aandacht vast en dit nestje was de beste optie om een idee voor een account uit te werken. Toxic kan trouwens twee varianten voor vachten krijgen, ligt eraan waarvan ik de meeste foto's ga kunnen vinden xD


"Why would I apologize for being a monster? Had anyone ever apologize for turning me into one?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 21:59

Oei mensen dit word een leuk nestje <3 bedankt voor de aanmelding!


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimema 6 aug 2018 - 20:16


Eerst was de plan geweest om voor een klein nestje te gaan maar Demon en Amber hebben meer kitten liefde nodig en dus is er besloten om er een groot familie van te maken! (sorry Heathercloud) De gekozen kittens zijn: *trommelgeroffel*

Kitten nummer 1:
Kitten nummero 2:
Kitten nummer 3!:
Kitten 4:
Kitten 5&6:

Bedankt iedereen en lets hope we don’t burn down Shadowclan with this litter :’)


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimema 6 aug 2018 - 20:25

Aaahhh yaaayy thanksss <333 ik zal Jaguar zo snel mogelijk aanmaken!!


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhunt
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] G99le50
San
158
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfhunt
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimema 6 aug 2018 - 20:26

ah yea let the fun begin hehe

verwacht Lion vanavond al Cool


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Kke8TOm
Terug naar boven Ga naar beneden
Thanatos
Deceased
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Tumblr_static_auiznw72s4oocgwgwc80kwss4
dodo
350
Actief
it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start

CAT'S PROFILE
Age: ≵ ✝ immortal asshole ✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thanatos
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimema 6 aug 2018 - 20:31

can't make any promises for nightmare yet hehe maybe she'll enjoy the rogue life
& yaay nightmare gaat nachtmerries veroorzaken hehe


skullpaw / thanatos
I'm a scholar and a gentleman
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Skully10
And I usually don't fall when I try to stand
||theme||

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimema 6 aug 2018 - 20:59

Gefeliciteerd!


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
'Firekit
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Tumblr11
Lore
23
Actief
"And I'll burn anything you deem holy"

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: Tomcat ♂
Rank:
'Firekit
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimewo 8 aug 2018 - 18:48

Dankjewel! Hier is Fire ^^



I'm the fear addicted, danger illustrated
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Fi10
I'm the trouble starter, punkin' instigator

Terug naar boven Ga naar beneden
Toxicspore
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] FtJwFiL
»Quinty«
51
Actief
SHE'S A VORTEX. AND I'M DROWNING IN HER

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Toxicspore
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimewo 8 aug 2018 - 20:49

Toxic is up en running <3 Can't wait to start with this girl <3


Toxicspore
You have no idea how crazy I am. Keep pushing, and find out.


Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] WXESOXhc_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionkit"
Member
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] DPKsfdL
4
Actief
Lionkit
BerichtOnderwerp: Re: Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]   Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch] Icon_minitimewo 8 aug 2018 - 23:24

Lion leeft ook gehehe <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Life’s greatest blessing <3 [Kittensearch]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: