We need to talk. [TRAINING]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We need to talk. [TRAINING]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimewo 11 jul 2018 - 13:07

Koortsachtig ging Runa in haar kopje nog alles over wat ze eventueel nog kon leren. Alles om die verdomde final assesment maar uit te kunnen stellen. Alles om het gesprek dat ze met haar vader moest hebben uit te stellen. Alles om uit te stellen dat ze hem wellicht ging teleurstellen. Toch was er ergens nog hoop. Ophelia had het nooit duidelijk gezegd, maar ze had met haar lichaamstaal wel aangegeven dat zij de Elite ook maar niets vond. En Ophelia was Hellhound’s young one geweest. En nu was ze weg. Zou haar vader daar voor een deel tussen zitten of had Ophelia de dappere beslissing zelf durven nemen? Ze wilde dat ze zelf zo dapper was, maar er waren te veel factoren die haar hier hielden. Haar liefde voor Jackdaw, bijvoorbeeld. Ze wist wat ze voor hem voelde. En ze wist ook dat het niet wederzijds was. Dat kon ook niet anders; hij zou Shallow anders nooit drachtig hebben gemaakt. En ze wist dat gemeen was, maar ze haatte de she-cat. Ze haatte het feit dat Shallow de kittens van Jackdaw droeg, ook al zou ze nooit in de plaats van de she-cat willen komen. Nooit. Zo vroeg zwanger zijn? Nee, dat zou ze niet willen. Toch schoten haar nagels uit haar hulzen van jaloezie als ze er maar over nadacht en weer verwenste ze zichzelf omdat ze nooit oprecht tegen Jackdaw was geweest over hoe ze zich tegenover hem voelde. Nu was het te laat. Er was eigenlijk niets meer om in de Elite te blijven, maar toch bleef ze. Ze zuchtte hard. Ze had met haar vader afgesproken in het Linwood Park en ze kon hem maar beter niet laten wachten. Ze ving zijn geurspoor gemakkelijk op en volgde hem totdat ze hem tegenkwam in het park. “Hoi pap,” zei ze zo gewoontjes mogelijk, maar het zweet brak haar bijna uit. Ze kreeg buikpijn bij het idee dat hij ging aankondigen dat ze nu maar eens aan haar final assesment zouden beginnen. Haar tijd was bijna op. En dat was haar eigen schuld, want ze was vanaf het begin niet eerlijk geweest. “Pap, we moeten ergens over praten.” Er was zo veel om over te praten. Over mama, over Shallow en Jackdaw, over haar twijfels over haar positie binnen de Elite. Ze waren nog lang niet uitgepraat. Nog lang niet.


+ Alleen voor Hellhound
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedo 12 jul 2018 - 18:29

Geduldig wachtte de rosse kater in het park tot zijn dochter zou verschijnen. Ze hadden afgesproken hier elkaar op te zoeken. Hij bleek er alleen een stuk eerder te zijn dus was het wachten geblazen. Het zou waarschijnlijk niet heel lang duren voor Runa er zou zijn. Over het algemeen was ze redelijk op tijd en dat was iets dat hij wel kon waarderen. Hij had ook al Young Ones gehad die hij persoonlijk uit het kamp mee had moeten sleuren omdat ze simpelweg niet kwamen opdagen. “Hoi pap,” klonk een stem een stukje verder op. Hellhound draaide zijn kop en zag daar zijn dochter aan komen lopen. "Goedemorgen Runa," begroette hij de kattin met een knikje. Zodra ze bij hem stond begon ze te praten. “Pap, we moeten ergens over praten.” Automatisch verscheen er een frons op zijn kop. Waarover wilde ze praten? Waarom klonk dit nu eigenlijk al niet goed? "Waarover wil je praten Runa?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimezo 15 jul 2018 - 9:30

Ze haalde diep adem toen een frons over het gelaat van haar vader trok en hij vervolgens vroeg waar ze over wilde praten. Zenuwen gierden door haar lijf. Ze had dit al zo vaak in haar eentje gerepeteerd en het was elke keer dat ze waren gaan trainen door haar kopje geschoten, maar ze vond het nu echt moeilijk nu ze het hardop tegen haar vader moest zeggen. Ze zou de teleurstelling in zijn ogen al wel zien. Zou hij net als haar moeder worden en zich niets meer van haar aantrekken? Aan de ene kant vond ze dat lastig om te geloven, maar aan de andere kant had ze vaker gezien wat er kon gebeuren als iemand niet aan bepaalde verwachtingen voldeed. Bovendien had ze haar vader laatst nog met Shark zien praten en het had erop geleken dat haar vader respect had voor de leader. Dat wilde dus ook zeggen dat hij diens verwachtingen en wensen respecteerde. En ineens ging er twijfel door haar heen, maar ze had nu geen keuze meer. Als ze het nu niet zei, dan was de kans groot dat ze de volgende training haar final assesment moest gaan doen. Hell, misschien was hij dat nu al wel van plan. Dan was er echt geen weg terug meer. “Papa, ik kan het niet.” Het kwam er zacht uit, maar haar blauwe blik stond vastberaden. Ze had dit gesprek liever met hem dan met haar moeder, maar dat maakte het nog niet minder gemakkelijk. “Ik ben niet klaar voor het leven in de Elite.” Ze haalde diep adem. “De gedachte dat ik mijn final assesment moet doen en iemand moet vermoorden, maakt me misselijk. De gedachte dat ik nog langer onder het regime van Shark moet leven, zorgt voor slapeloze nachten.” En nu kwam het. Nu kwam wat ze al wilde sinds dat ze vier moons oud was. “Papa, ik wil uit de Elite. Ik wil rogue worden. Ik wil weg hier.” Ze klonk nu haast smekend. “Dit is geen leven voor me. Dat wist ik eigenlijk al toen mama me duidelijk liet merken dat ik ongewenst was. Ik had nooit in de Elite geboren mogen worden. Ik had in een warm nest in één van de Clans geboren moeten worden, niet hier. Papa, zie je het dan niet? Ik pas niet tussen jullie. Ik ben geen moordenaar en ik ben niet zo harteloos als mama.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 16:03

Het bleef stil. Deze stilte deed van alles met de rosse kater. Allerlei situaties spookte door zijn hoofd. Langzaam maar zeker begonnen de kettingen van zenuwen aan zijn lijf te trekken. Spreek, alsjeblieft, spreek. “Papa, ik kan het niet.” Dat was... heel onspecifiek. Iets niet kunnen was - afhankelijk van wat het was - niet zo extreem erg. Hij kon zo veel dingen niet, zo veel katten konden zoveel niet. Het was onmogelijk om alles te kunnen. Zo zat het leven simpelweg in elkaar. “Ik ben niet klaar voor het leven in de Elite.” Zijn groene ogen geboden haar om verder te praten. Ze bedoelde hier toch niet mee wat hij dacht dat ze bedoelde? “De gedachte dat ik mijn final assesment moet doen en iemand moet vermoorden, maakt me misselijk. De gedachte dat ik nog langer onder het regime van Shark moet leven, zorgt voor slapeloze nachten.” Oh nee, echt niet. Nope nope nope. Dit wilde hij helemaal niet horen, al had hij het idee dat dit al een hele tijd langer speelde. “Papa, ik wil uit de Elite. Ik wil rogue worden. Ik wil weg hier.” Een verslagen zucht verliet zijn bek, zijn voorpoten zakte langzaam vooruit tot zijn buik de grond raakte. Zijn kop zakte tussen zijn poten zodat alles onder zijn ogen begraven werd in de vacht van zijn poten. “Dit is geen leven voor me. Dat wist ik eigenlijk al toen mama me duidelijk liet merken dat ik ongewenst was. Ik had nooit in de Elite geboren mogen worden. Ik had in een warm nest in één van de Clans geboren moeten worden, niet hier. Papa, zie je het dan niet? Ik pas niet tussen jullie. Ik ben geen moordenaar en ik ben niet zo harteloos als mama.” Waarom? Moest het leven hem nou per se de hele tijd hebben? Kon het niet een keer iemand anders zijn voor de verandering? Elke keer dat hij iets had wat hem dierbaar was leek dit opnieuw uit zijn leven gerukt te worden. Zijn mentor, zijn familie, zijn partner, zijn eerste nestje, zijn young ones en dan nu zijn dochter. De emoties die hij altijd zo perfect ver in zijn hard had verstopt, de deuren sloegen open. Zijn ogen zagen haast levenloos terwijl hij zonder een woord te zeggen voor zich uit staarde. De gedachtes raasden door zijn hoofd, te snel om ze door te kunnen hebben. Waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimewo 18 jul 2018 - 19:37

Ze had veel dingen verwacht. Dat hij boos op haar zou worden, dat hij haar zelfs misschien een mep zou geven, dat hij haar kalm toe zou spreken dat het idee dat ze in haar kopje had zitten simpelweg niet door kon gaan, dat hij wel met Brat zou praten zodat haar gedrag in elk geval zou veranderen en zo kon ze nog wel even doorgaan. Maar van alle dingen die ze verwacht had, kwam niks uit. In plaats daarvan kwam er juist wat ze niet verwacht. Haar vader zakte naar de grond. Letterlijk. Een diepe zucht ontsnapte hem en hij stopte zijn kopje onder zijn poten. Als ze zijn ademhaling niet kon horen en zijn pels niet vanaf hier zou zien rijzen en dalen, zou ze bijna denken dat hij dood aan het gaan was. Maar hij was teleurgesteld. Natuurlijk was hij teleurgesteld. Ze vond het alleen hartverscheurend om zo’n grote kater naar de grond te zien gaan. Door haar. En plotseling voelde ze zich schuldig. Ze voelde zich schuldig omdat ze alleen aan zichzelf dacht en niet aan hem. Ze wist dat haar vader van haar hield, ook al had hij soms moeite met dat aan haar te laten zien. En ze wist ook dat zij de enige kat was waar hij nog een beetje van hield en die in de Elite zat. Ze kon hem niet achterlaten. En Jackdaw ook niet, trouwens. Maar ze voelde zich hier gewoon echt niet thuis. Ze haalde diep adem en liep naar haar vader toe. Net zoals haar vader liet zij zich ook op haar buik zakken en stak haar neusje vooruit zodat deze de poten van haar vader raakte. “Papa?” fluisterde ze. Haar stem had iets smekend. “Papa, laat maar. Ik zal wel hier blijven.” Ze aarzelde kort. Ze wilde haar final assesment absoluut niet doen. Echt niet. “Maar papa, ik wil geen kat vermoorden.” Kleine tranen vormden zich in haar oogjes en ze snikte. “Ik wil wel in de Elite blijven, al is het maar omdat ik dan bij jou kan zijn, maar ik kan geen kat vermoorden. Daar ben ik niet sterk genoeg voor. Kun je niet iets regelen?” Ze keek hem smekend aan. Ze boog zich nog wat naar voren en gaf een likje over zijn oor. “Alsjeblieft niet verdrietig zijn, papa. Ik zal nergens heen gaan. Ik zal bij je blijven.” Ze snorde ondanks haar tranen toch zachtjes en kroop naar haar vader toe waarna ze haar kopje tegen zijn flank legde en haar ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedo 19 jul 2018 - 20:24

Hij merkte de pootstappen zijn kant op nog maar amper. Zijn hoofd zat te vol met gedachten, zintuigen drongen amper door. “Papa?” Een smekende ondertoon klonk in haar fluisterende stem. “Papa, laat maar. Ik zal wel hier blijven.” Het drong slechts half bij hem door. “Maar papa, ik wil geen kat vermoorden.” Haar gesnik kwam beter bij hem binnen dan de woorden die ze zojuist had uitgesproken. Niet dat het hem ook maar iets beter liet voelen. “Ik wil wel in de Elite blijven, al is het maar omdat ik dan bij jou kan zijn, maar ik kan geen kat vermoorden. Daar ben ik niet sterk genoeg voor. Kun je niet iets regelen?” Hij kreeg een likje over zijn oor. Zijn hoofd was echter nog een te grote puinhoop om er echt op te kunnen reageren. “Alsjeblieft niet verdrietig zijn, papa. Ik zal nergens heen gaan. Ik zal bij je blijven.” Ze snorde zacht en legde haar kop tegen zijn zij. Zo bleven ze een tijdje liggen. Niet heel lang, een paar minuten, hooguit. Een diepe zucht verliet zijn bek zodra zijn gedachten weer wat ordelijker werden. Hij had amper iets meegekregen van wat ze nog had gezegd. Wat hij vooral mee had gekregen was dat ze nogal aangedaan was door zijn reactie. Dat kon hij prima begrijpen - dat was hij zelf namelijk ook - al maakte dat het er voor hem niet beter door. "Runa heb ik je serieus nooit verteld dat het ook een hond kan zijn?" was het eerste wat hij mompelde. De blik in zijn ogen nog op half levenloos en als enige beweging zijn kop een klein stukje geheven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedo 13 sep 2018 - 17:00

Runa knipperde verward met haar ogen toen haar vader het over een hond had. Toen drong het pas tot haar door dat ze een paar members had horen praten over het vermoorden van een hond voor hun final assesment. Ze vond het nog steeds geen leuk idee; het bloed dat zou vloeien en haar vacht vies zou maken, zou haar een vies gevoel over zichzelf geven. Maar ze had er in elk geval meer vrede mee dan als ze een kat zou moeten doden. En het zou haar een motief geven om onder de radar te blijven totdat ze uitvond wat ze wilde doen met haar leven. Het was een tijdelijke oplossing, maar geen die voor lang bleef duren. Ze wist dat er aan die hondentanden opdrachten verbonden zaten en het feit dat haar vader alle hondentanden had weten te bemachtigen, wilde zeggen dat hij voor een paar hondentanden zijn grenzen had moeten verleggen. Ze was er vrij zeker van dat haar vader wel een kat had vermoord en dat was iets wat ze maar moeilijk kon begrijpen, al zeker omdat hij niet zo gek in zijn kop leek zoals katten als Claw of Shark. “Nee, dat heb je me nooit verteld,” mauwde ze uiteindelijk omdat haar vader nog altijd op een reactie zat te wachten en omdat ze wat rust wilde hebben in haar kopje. “Maar als ik dat doe, zal ik altijd met een halsband rond mijn nek rond moeten blijven lopen. Daar zal dan minstens één hondentand aan hangen om andere katten aan te tonen dat ik net zo erg ben als alle katten in de Elite. Het zal mijn vrijheid wegnemen en ze verwachten zeker weten van me dat ik er nog maar ga verdienen.” Ze keek met een doffe blik naar haar vader. “Heb jij erge dingen moeten doen voor je hondentanden, pap? Jij hebt ze allemaal en de manier hoe Shark naar je kijkt…” Ze kon een huivering nauwelijks onderdrukken. Het was niet de manier hoe ze binnen de Elite aanschouwd wilde worden, in elk geval. Maar ze kon haar vader er ook niet om haten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedo 13 sep 2018 - 18:59

Er heerste een korte stilte voor Runa antwoord gaf. “Nee, dat heb je me nooit verteld,” sprak ze. Hellhound liet zijn kop weer op de grond vallen en een vermoeide kreun verliet zijn bek. Dit was echt niet goed voor zijn gezondheid. Hij betwijfelde of hij zo'n tweede aanval wel zou overleven of dat zijn hart het daarvoor niet zou begeven. “Maar als ik dat doe, zal ik altijd met een halsband rond mijn nek rond moeten blijven lopen. Daar zal dan minstens één hondentand aan hangen om andere katten aan te tonen dat ik net zo erg ben als alle katten in de Elite. Het zal mijn vrijheid wegnemen en ze verwachten zeker weten van me dat ik er nog maar ga verdienen.” De rosse kater hief zijn kop weer een beetje toen zijn dochter sprak. Haar ogen waren dof, de zijne half dood. Wat een mooie uitwisseling van blikken. “Heb jij erge dingen moeten doen voor je hondentanden, pap? Jij hebt ze allemaal en de manier hoe Shark naar je kijkt…” Zuchtend kwam de rosse kater wat verder overeind om een klein likje te geven over de wang van zijn dochter. "De halsband voel je na een tijdje niet meer en het is praktisch het zelfde ding wat kittypets ook dragen. Het enige verschil zijn de tanden," begon hij rustig. Of nou ja, voor zo ver het rustig kon. Hij was nog niet helemaal bekomen van wat hem zojuist wat overkomen. Zijn ademhaling was nog vrij oppervlakkig en haperde soms en zijn poten stonden half te shaken onder zijn lichaam. Maar nu moest hij even sterk zijn, sterk zijn voor haar. "Een groot deel van de tanden kun je behalen zonder het echt verwonden van katten. En niemand zal je verplichten om er veel te halen, hooguit een paar zodat je een betere slaapplek krijgt." Dan was er nog die laatste vraag, die vraag waarop hij eigenlijk liever geen antwoord gaf tegen haar. Inmiddels wist hij wel hoe zijn dochter tegenover de verscheidene dingen stond die rondom de Elite gebeurde. "Ik ga er niet over liegen dat ik 'erge' dingen heb gedaan voor de Elite. Maar die dingen gebeurde vooral toen ik hier net was en de druk voelde om me te bewijzen. Ik ben nu een hele andere kat dan dat ik toen was. Maar het merendeel van mijn tanden heb ik zonder te moorden gehaald. Je krijgt er een voor het worden van een Member, het zijn van een mentor, het leven redden van anderen en net zoals de clans, buitenstaanders buiten de grenzen houden. Dat zijn maar een paar voorbeelden, je hoeft echt niet te moorden om een heel eind te komen met de hondentanden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedo 20 sep 2018 - 18:00

Runa gaf een knikje toen haar vader uitleg gaf over de halsband. Aan de ene kant kon ze nog zo veel zaken aanhalen waarom ze die halsband liever niet wilde hebben, maar aan de andere kant wilde ze het niet nóg moeilijker voor haar vader maken dan ze al deed. Hij had daarnet duidelijk laten zien hoe hij reageerde als ze begon over het ontsnappen van de Elite en dat wilde ze hem niet nog eens aandoen. Ze sloot haar ogen kort en snorde zachtjes toen haar vader, heel kort, een blijk van affectie gaf. Dat was iets wat hij niet vaak deed en als er momenten waren dat hij het deed, genoot ze ervan met volle teugen. Haar moeder gaf haar lang niet de aandacht die hij gaf en dus vond ze het fijn als ze zo’n momenten konden hebben. Ze besefte zich nu pas dat als ze inderdaad uit de Elite zou ontsnappen zonder medeweten van haar vader – of juist met medeweten omdat hij haar zou helpen – dan zou ze die momenten niet meer hebben. Dan moest ze een heel nieuw leven opbouwen als rogue en zou ze alles kwijtraken wat ze nu had. En hoewel dat niet veel was, was het genoeg voor haar. Ze had haar vader en dat was voor haar alles wat ze moest hebben. En misschien ook Jackdaw, maar die kans was nu verkeken met zijn stomme gedrag. Ze voelde haar keel dik worden en concentreerde zich snel op de woorden van haar vader om er niet te veel mee in haar kop te zitten. “Dat klinkt allemaal wel alsof het meevalt,” zei ze twijfelend. Misschien als ze een beetje onder de radar kon blijven, dat Cobra haar niet al te veel zou viseren. En ze had haar vader natuurlijk nog altijd om haar te beschermen, al had ze geen idee wat hij zou doen als zowel Cobra als Thora zich tegen haar zou keren. Maar dan moest ze hun eerst een reden geven en tot dusver had ze dat nog altijd niet gedaan. “Ik weet dat je het niet graag hoort, maar soms fantaseer ik er wel eens over hoe het zou zijn als we beiden als rogue zouden leven.” Ze zuchtte. “Maar ik weet ook wel dat ik je niet zomaar weg kan rukken uit de omgeving die je kent. Misschien is het inderdaad het beste om de hondentanden te verdienen die het minst erg klinken en ondertussen proberen zo veel mogelijk onder de radar te blijven.” Ze voelde een huivering door zich heengaan. “Als Cobra ook maar iets wist van mijn intenties, dan wordt hij vast heel erg boos. En ik wil niet zoals Shark eindigen.” Ja, ze wilde rogue worden, maar ze wilde niet vogelvrij verklaard worden. Allesbehalve dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimeza 22 sep 2018 - 10:53

“Dat klinkt allemaal wel alsof het meevalt,” sprak de zwart witte kattin twijfelend. Die twijfel was te begrijpen, het was nou eenmaal niet alleen maar rozen en zonneschijn. De rozen bezaten scherpe doorns en de zonneschijn brandde op je vacht. “Ik weet dat je het niet graag hoort, maar soms fantaseer ik er wel eens over hoe het zou zijn als we beiden als rogue zouden leven.” Na haar woorden liet Runa een zucht over haar lippen rollen. “Maar ik weet ook wel dat ik je niet zomaar weg kan rukken uit de omgeving die je kent. Misschien is het inderdaad het beste om de hondentanden te verdienen die het minst erg klinken en ondertussen proberen zo veel mogelijk onder de radar te blijven.” Het was te merken dat ze het ook niet echt de ideale manier leek te vinden om te leven. “Als Cobra ook maar iets wist van mijn intenties, dan wordt hij vast heel erg boos. En ik wil niet zoals Shark eindigen.” De rosse kater gaf een kort knikje voor hij zijn groene ogen over het gebied liet glijden. Hij rekte zijn voorpoten voor zich uit, om wat van de stijfheid uit zijn lichaam te krijgen, voor hij ging verliggen. "Op het moment ben ik de enige met twaalf hondentanden, je moeder is de nummer twee met negen. Cobra en Thora hebben samen de helft van wat ik heb. Zij zullen niet zomaar het recht hebben om jou op je verzamelsnelheid aan te spreken, dat zou hypocriet zijn. Er zijn genoeg katten die bijna geen hondentanden verzamelen en toch al jaren in de Elite zitten, een goed voorbeeld hiervan is Jinx." Ieder had zo wel zijn dingetje. Hun Leader had zelf slechts twee hondentanden en de Commander maar vier. Als ze problemen zouden maken kon hij altijd nog in stappen en desnoods zou hij Brat nog om hulp vragen. Al deed hij dat laatste liever niet tenzij het niet anders kon. "Het leven als Rogue is overigens ook niet iets volledig positiefs, wat lijkt je er zo mooi aan dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimema 24 sep 2018 - 20:49

En Shark, maar die is verbannen dacht ze toen haar vader het over het aantal hondentanden had. Als Shark niet verbannen was geweest, was Shark de nummer twee geweest. Soms was het vreemd hoe sommige dingen konden lopen. Haar moeder stond op de tweede plek, wat haar eerlijk gezegd niet echt iets verbaasde. Haar moeder had waarschijnlijk ook een paar vreselijke dingen gedaan om aan die hondentanden te komen. Het verschil met haar vader was alleen dat zij haar vreselijke karakter behouden had terwijl haar vader veranderd was. Althans naar eigen zeggen toch. Runa kon zich eerlijk gezegd amper voorstellen hoe hij in het leven had gestaan toen hij in het begin van zijn carrière in de Elite begonnen was met het verdienen van hondentanden. Ze kende hem niet anders dan de zorgzame kat van vandaag die rationeel na kon denken en de enige leek te zijn die niet gebrand leek op wraak, haat en moord. Hij was haar vader en de gedachte dat hij ooit een monster was geweest die moordde en vreselijke dingen deed om aan te top te komen, deed haar ergens wel pijn. Niet dat ze dat ook maar aan hem ging laten merken. Dadelijk kreeg hij nog eens een hartaanval door wat ze tegen hem zei en dan had ze niemand meer in de Elite. Ja, haar moeder, maar die was zo goed als niemand. “Zij zijn beiden nog jong,” mopperde ze. “Trouwens, de kans is groot dat Cobra’s verzameling nu in een moordtempo vooruit zal gaan, juist omdat hij zijn positie als leader zo erg wil benadrukken.” Als Cobra immers enkel met twee hondentanden rond ging lopen terwijl de voormalige leaders er beiden twaalf hadden gehad – naar haar weten dan toch – dan zou het er niet echt op lijken alsof hij veel macht had over de situatie. Ze haalde haar schouders op toen haar vader zijn vraag stelde. “De vrijheid, denk ik,” zei ze tegen hem. “En het feit dat ik dan niet meer omringd ben door katten wiens verstand soms ver te vinden lijkt te zijn.” Hierbij keek ze even snel om zich heen. Als iemand haar zou horen, had ze een probleem. Zeker de kat waar ze het nu over ging hebben. “Neem nu bijvoorbeeld mama. Ik zou het heerlijk vinden om van haar verlost te zijn, van die koude blik in haar ogen waarmee ze me bekijkt. Wist je dat ze trouwens een kitten heeft geadopteerd? Ze besteedt aan hem veel meer aandacht dan toen ik was geworden.” Ze keek kwaad naar haar vader. “Ik snap niet wat je in haar gezien hebt, papa. Hoe kun je nu affectie tonen naar iemand die zo koud is?” Ze keek gekwetst weg van haar vader. Ze had eigenlijk niet eens zin om er nog over te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedi 25 sep 2018 - 14:36

“Zij zijn beiden nog jong,” reageerde Runa mopperend. Zelf was ze ook nog jong, jonger dan die twee. “Trouwens, de kans is groot dat Cobra’s verzameling nu in een moordtempo vooruit zal gaan, juist omdat hij zijn positie als leader zo erg wil benadrukken.” Hellhound knikte instemmend op haar woorden, de kans was inderdaad vrij groot dat iets dergelijks zou gebeuren. “De vrijheid, denk ik,” was haar antwoord, al schouder ophalend, op zijn vraag. Vrijheid was een vaag iets en iets wat je in de Elite al best veel had. “En het feit dat ik dan niet meer omringd ben door katten wiens verstand soms ver te vinden lijkt te zijn.” Volgend op haar woorden keek Runa snel om zich heen om te zien of er niemand in de buurt was. Haar mening over de algemene intelligentie van de gemiddelde Elite kat was niet verkeerd, de handeling die ze zelf uitvoerde sprak het alleen een beetje tegen. Kijken nadat je het zei zou geen verandering maken aan het feit dat een ander het zou kunnen horen. “Neem nu bijvoorbeeld mama. Ik zou het heerlijk vinden om van haar verlost te zijn, van die koude blik in haar ogen waarmee ze me bekijkt. Wist je dat ze trouwens een kitten heeft geadopteerd? Ze besteedt aan hem veel meer aandacht dan toen ik was geworden.” De relatie tussen moeder en dochter was niet bepaald goed te noemen. Het viel in haar ogen prima te lezen. “Ik snap niet wat je in haar gezien hebt, papa. Hoe kun je nu affectie tonen naar iemand die zo koud is?” vroeg ze hem vervolgens. Ze had nu waarschijnlijk wel een van de meest ongemakkelijke vragen gesteld die aan hem gesteld konden worden. "Runa je bent oud genoeg om de band met je moeder te verbreken als je dat wilt. Als je wil doen alsof je haar niet kent is dat jouw keuze en daar kan zij niets aan veranderen." Alles om uit te stellen wat er tussen hem en Brat was gebeurd. Ze was er niet te jong meer voor maar dat nam niet weg dat hij er eigenlijk niet de behoefte aan had om het te vertellen. "Jouw moeder vindt het leuk om katten te hebben die voor haar willen werken, die haar blind volgen. Waarschijnlijk had ze het vermoede dat zoiets bij jou niet zou lukken en deed ze daarom geen moeite." Iedere kat met een beetje verstand zou wel doorkrijgen dat ze werden gebruikt, daarom moest het er vanaf kitten af aan bij een niet al te slimme kat worden ingedrilt. "Vooral frustratie, verwarring en meegetrokken worden in het moment, meer kan ik daar niet over zeggen," verzuchtte hij uiteindelijk toch maar. Zulke dingen kon hij nou eenmaal niet voor altijd naar achter blijven schuiven. Hij zou het ooit moeten vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
We need to talk. [TRAINING] DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimema 8 okt 2018 - 12:11

Ze gaf een knikje toen haar vader de meest simpele optie voor handen legde. Of nou ja… het klonk simpel, maar ergens was het dat ook weer niet. Ze hield ontzettend veel van haar vader en zou zowat alles voor hem willen doen, maar ze kon niet hetzelfde van haar moeder zeggen. Maar om zomaar de band te verbreken en net te doen alsof Brat niet haar moeder was? Aan de andere kant had haar vader zich ook prima van haar af kunnen wenden, dus waarom zou Runa niet hetzelfde kunnen doen? Het feit dat haar moeder haar vader had gebruikt, zou die keuze toch een stuk makkelijker moeten maken. Een ander deel in haar – en dat deel kon soms redelijk pusherig zijn – verlangde soms nog steeds naar de band die ze met haar moeder kon hebben, maar die ze simpelweg niet had. Niet omdat zij geen moeite wilde doen, maar omdat haar moeder haar al zo vaak had laten blijken dat de moeite niet gewaardeerd werd. Altijd als ze samen waren, was er wel iets waardoor ze ruzie kregen. Was dat de band die ze wilde hebben? Niet echt. Maar haar moeder bleef haar moeder, hoe haar vader dat ook wendde of keerde. Het was haar in elk geval wel duidelijk dat ze de gesprekken die ze met haar vader had nooit met haar moeder kon hebben. Dan zou ze echt een klauw voor haar kop krijgen en om eerlijk te zijn, dacht ze dat haar moeder haar dan wel aan Cobra zou verraden. Dat moest ze vermijden. “Zoals Jackdaw,” murmelde ze op het laatste wat hij zei. Ze had het onderwerp eigenlijk willen vermijden, maar ze waren hier toch al op een enorme feels trip, dus in principe kon ze het dan wel aanhalen. Haar gevoelens zouden uiteindelijk toch wel duidelijk worden, voor zowel haar vader als de kat in kwestie. “Het lijkt net wel alsof jullie toms totaal geen weerstand hebben.” Nu klonk haar stem vervuld met woede, maar die was niet naar haar vader gericht. Als haar vader niet gedaan had wat hij had gedaan, dan was zij er niet geweest. Ergens een bevrijdende gedachte, maar ergens ook weer niet. Ze vond de interactie met haar vader al even bevrijdend als de gedachte om te ontsnappen. “Ik bedoel…” Even volgde er een korte, voor haar ongemakkelijke stilte. “Ik snap dat je je gevoelens niet altijd onder controle kunt houden, maar ik vind het vreemd dat je je zo gemakkelijk kunt afwenden van iemand terwijl er dingen zijn die jullie aan elkaar verbinden.” Ze had het over Jackdaw, Shallow en de kittens, maar ze wist niet of haar vader dat eruit zou kunnen halen. “En dan vervolgens weer net zo gemakkelijk doorgaan waar je mee bezig was alsof er niets gebeurd is.” Dat ging over het flirterige gedrag van de tom, maar ze dacht niet dat haar vader dat eruit zou kunnen halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
We need to talk. [TRAINING] Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk. [TRAINING]   We need to talk. [TRAINING] Icon_minitimedi 9 okt 2018 - 19:03

“Zoals Jackdaw,” mompelde de kattin. “Het lijkt net wel alsof jullie toms totaal geen weerstand hebben. Er verscheen een frons op Hellhound's kop maar hij liet zijn dochter verder praten. “Ik bedoel…” Een stilte volgde die voor haar waarschijnlijk nog ongemakkelijker voelde dan voor hem. “Ik snap dat je je gevoelens niet altijd onder controle kunt houden, maar ik vind het vreemd dat je je zo gemakkelijk kunt afwenden van iemand terwijl er dingen zijn die jullie aan elkaar verbinden.” De rosse kater draaide een keer met zijn oren. “En dan vervolgens weer net zo gemakkelijk doorgaan waar je mee bezig was alsof er niets gebeurd is.” Zachtjes schudde de rosse kater een keer met zijn kop. "Voor sommige is dat inderdaad het geval, maar dat zijn er niet veel. De meeste blijven er nog een behoorlijke tijd mee zitten maar laten dat aan niemand merken." Maar toch had hij het idee dat dit niet alleen over hun ging. Dat haar mening over dit alles wel over wat meer katten ging. "Is er iets gebeurd, Runa?" vroeg hij haar dus maar. Zelf had hij niet echt iets mee gekregen. Je kon nou eenmaal niet alles en iedereen de hele tijd in de gaten houden. Er was geen betere manier om ergens achter te komen dan vragen stellen. Of dat nou aan de kat zelf was of aan andere kattin in de zelfde omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We need to talk. [TRAINING]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Linwood Park-
Ga naar: