Storytime



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Storytime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dreamer
Member
Storytime DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Storytime   Storytime Icon_minitimeza 28 jul 2018 - 16:08

oké ik heb geen zin om mijn oude topicsearch omhoog te halen dus ik maak een nieuwe ;3

Ik zoek topics voor enkele van mijn accounts! Op het moment heb ik Flight of the silver bird, Dreamer, en *Leopardpaw, al is Leopardpaw op het moment nog geen optie vanwege de apprenticestop in WindClan. Ik sta open voor Engelstalige topics :3
Flight of the silver bird, wiens naam afgekort wordt tot Flight, is een Prey Hunter van de Tribe of Rushing Water. Ze is loyaal, streng, en heeft het beste voor met de rest van de Tribe. Van katten van buiten de Tribe moet ze niks hebben.
Voor Flight zoek ik maximaal drie topics.





Dreamer is een rogue die zich vlak buiten het Clangebied gevestigd heeft. Ze is de dochter is van Whispersong en een NPC kater wiens afkomst onbekend is. Ze gelooft in dat haar moeder daadwerkelijk de Clan leader van LightClan was, zelfs al heeft ze nooit andere LightClan katten gezien. Ze ziet zichzelf niet als leader van LightClan, meer als een gewone warrior. Ze weet (nog) niet van het bestaan van de andere Clans af.
((LightClan was een verzinsel van Whispersong dat.. wat uit de hand gelopen was))
Voor Dreamer zoek ik maximaal drie topics.
Dog [&Koba]




*Leopardpaw hoort bij de Feline-familie en is een kleine bengaal met gouden ogen. Hij is een WindClan apprentice die erg gefocust is op zijn taken als apprentice en zal zelfs anderen aansporen om ook hun apprentice-taken te doen. Hij is een goede jager en hoopt zijn ouders, die zich nu bij StarClan bevinden, trots te maken.
Voor *Leopardpaw zoek ik momenteel geen topics. (Ik zal dit editen wanneer Leo beschikbaar is uwu)


Storytime VEqDzG


Laatst aangepast door Dreamer op do 2 aug 2018 - 13:11; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Koba
Member


Blup
37
Actief
“War has begun”

CAT'S PROFILE
Age: 8 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koba
BerichtOnderwerp: Re: Storytime   Storytime Icon_minitimeza 28 jul 2018 - 16:14

Dreamer x Koba? zodra Koba een setje heeft oeps


Storytime 7gvBJvT
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer
Member
Storytime DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Re: Storytime   Storytime Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 14:38

Is goed c: Wie maakt?


Storytime VEqDzG
Terug naar boven Ga naar beneden
Koba
Member


Blup
37
Actief
“War has begun”

CAT'S PROFILE
Age: 8 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Koba
BerichtOnderwerp: Re: Storytime   Storytime Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 14:48

jij? c:


Storytime 7gvBJvT
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer
Member
Storytime DPKsfdL
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Re: Storytime   Storytime Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 15:10

zal ik doen :3


Storytime VEqDzG
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Storytime
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: