Memories [Kitten Search]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Memories [Kitten Search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Faithleap
StarClan
Memories [Kitten Search] WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 14:27

WINDCLAN KITTENS



The truth doesn't cost anything, but a lie could cost you everything.
Twaalf Moons geleden werd een witte kitten geboren in het nestje van Neverland en Oceanbreeze. Samen met drie oudere broers en een ouder zusje. De witte kitten, die haar moeder deed denken aan Whitelion en vernoemd naar diens vertrouwen in Starclan en dat vertrouwen heeft Oceanbreeze veel gebracht. Want Oceanbreeze is nu Oceanstar geworden en Faithleap kan niet trotser zijn op haar moeder dan dat ze nu is. Hoewel ze dus erg close met haar moeder is, heeft ze een ding geheim gehouden en dat is een relatie met een Riverclanner; die in de RPG nog zal ontwikkelen. Deze relatie zal uitlopen tot een nestje kittens, hoewel ze geen partners zijn.
Just because you don't tell me doesn't mean that I won't find out.

Echter is deze Riverclankater niet de enigste waarmee Faithleap close is geweest. Ook met een andere Riverclannner heeft ze een one night stand gehad. Uit deze one night stand is ze oorspronkelijk zwanger geraakt. De Riverclanner is een kater genaamd Beartooth.
Aangezien ze niets af weet van de onvruchtbaarheid van de eerste Riverclanner gaat ze ervan uit dat het nest van hen is. Waardoor de kittens op zullen groeien met de kennis dat ze een Riverclan vader hebben. Deze vader houden wij nog even geheim, al is daar wel achter te komen door de komende topics met Faithleap te volgen. De Riverclanner zal deze kittens dan ook als de zijne opeisen.

You don't have to tell me everything. Just don't lie to me.

Dan is het nu tijd voor de zoektocht. Voor Faithleap en deze onbekende kater zoeken wij drie kittens. Waarvan er misschien een naar Riverclan zal gaan. De kittens zullen een grote familie hebben; want de familie van Faithleap is groot. Hieronder zal ik daarover ook nog wat informatie geven.

Moeder Faithleap: Oceanbreeze/Oceanstar een bruingrijze tabby met helderblauwe ogen.
Vader Faithleap: Neverland een rosse tabby met donkergroene ogen.
Vader Faithleap's kittens: Beartooth, witte kater met grijze kop en poten; in bezit van blauwe ogen.

Tantes Kittens: Rosekit†, Lionpaw, Homepaw, Spiderkit & Seakit
Ooms Kittens: Bearpaw, Safekit, Narrowpaw, Skykit† & Fraypaw


Wit met blauwe ogen (Tortie onder het wit, draagt voor dilution) x Zwarte smoke (Draagt voor dilution voor het gemak)
Poesjes: Wit, zwart, zwart smoke, zwart/bruin tabby, silver tabby, blauw, blauw smoke, blauw tabby, blauw silver tabby, tortie, silver tortie, torbie, silver torbie, blauw tortie, blauw silver tortie, blauw torbie, blauw silver torbie of één van deze kleuren met wit
Katertjes: Wit, rood, rood cameo (smoke versie van rood), creme, creme cameo , zwart, zwart smoke, zwart tabby, silver tabby, blauw, blauw smoke, blauw tabby, blauw silver tabby of één van deze kleuren met wit.

Bij de oogkleur ga ik niet erg moeilijk doen. Maar vooral blauw, groen of geel zou volgens mij wel kunnen.

Een mogelijke naam die Faitleap zal geven aan een van de kittens is Abysskit, gezien de redder van haar moeder die naam ook heeft gedragen. Oceankit en (N)Everkit zijn ook mogelijkheden.

Hopelijk is er interesse voor. Veel plezier met aanmelden!

Butter & Onbekend & Beertje





Laatst aangepast door Faithleap op ma 30 jul 2018 - 20:28; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Memories [Kitten Search] Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 16:13

Memories [Kitten Search] Coral10

GENERAL
Name Coralkit
Future names Coralpaw - Coralreef
Gender Shecat
Sexuality Hetero
Parents Unknown x Beartooth x Faithleap
Siblings Unknown
Clan Windclan

APPEARANCE
Build Slank, met sterke, lange poten en een iets kortere staart dan normaal. Ze heeft een bredere kop.
Coat colour Zwart - rood/bruin - wit
Coat pattern Tortie
Coat length Kort
Eyes colour Groen
Attitude Hooghartig, zelfverzekerd.

Setje:


PERSONALITY

Ik weet uit ervaring dat ik me nog nooit aan de personality op een kittenaanmelding gehouden heb. Dit komt natuurlijk door de dingen die er in de rpg gebeuren. Daarom zal ik enkel de rode draad bespreken. c:

Coralkit zal weten wat haar plekje is. Ze is erg zelfverzekerd en durft zeker haar bekje open te trekken. Sommigen zullen haar brutaal noemen, anderen gedurfd. Hoe je het ook zegt, ze weet zeker wel wat ze wil en hoe ze dat voor elkaar kan krijgen. Ze is niet echt vriendelijk te noemen; enkel bij een select groepje die ze haar vertrouwelingen kan noemen, zal ze aardig zijn. Ook zal ze aardig zijn tegenover warriors, gezien die gerespecteerd horen te worden. Ze nogal een ijdeltuit, en haar vachtje is altijd schoon. Stoeien doet ze niet, dat vind ze niet meisjesachtig. Ze kan nogal bitcherig overkomen als ze daar zin in heeft, maar kan ook soms lief zijn. Hoe ze tegen haar siblings gaat zijn ligt volledig aan hun af. Als zij aardig tegen haar doen, is ze ook aardig tegen hen. Niet aardig, niet aardig tegen hen.
Verder wil ik haar dus heel graag in de rpg uitwerken!

PERSON BEHIND THE CAT
My name is... Nynke
My age is... 16 jaar
My rpg experience is... 4 jaar ong
Actieve accounts door de jaren heen Dewflower - Thymewillow - Snowdance - Muta - Swallowflight - Deerleg - Firepaw - Coyotepaw.
Motivation
Ik heb -naast Cheetahrun nu- geen windclankarakter. Bovendien is het mij nog nooit gelukt om actief te worden in Windclan, iets waar ik verandering in wil brengen! Ik probeerde dit met Wishpaw, maar omdat haar karakter mij niet goed lag is dat mij niet gelukt. Tijd voor poging twee! Coral’s karakter is best nieuw voor mij. Ik heb nog nooit een tuttig poesje gespeeld, maar ik denk dat dat mij veel beter gaat lukken dan een poes die niks durft. Bovendien wil ik ook eens deel uitmaken van die grote Windclanfamilie, dus dit was mijn kans! En nog een grote pluspunt bij dit nest: er is zoveel onduidelijkheid. Ik hou van drama, en ik denk dat hier nog wel eens wat drama van kan komen. Anyways, mijn aanmelding is nu wat beter dan eerst want ik ben thuis en beschik over een laptop yes. Heel veel succes met kiezen, het wordt sowieso een gaaf nest! <3




Laatst aangepast door Coyotepaw. op di 28 aug 2018 - 12:28; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Memories [Kitten Search] WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimezo 29 jul 2018 - 21:36

Bedankt voor de aanmelding die naam is echt <33 Ben benieuwd wat voor katje dit wordt en hoop natuurlijk op meer aanmeldingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Memories [Kitten Search] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimema 30 jul 2018 - 14:48

I'll be your shadow following you
GENERAL
Current name: Snowkit/Lavenderkit
Former names: -
Future names: Snowpaw/Lavenderpaw - Snowstalker/lavenderkit
Meaning warrior name: Sneeuw - Achtervolgen / Lavendel - Hart
Reason name: Bij de geboorte van Snowkit waren er veel witte bloemen te zien die ook bekend staan als "zomer sneeuwvlokken"

Bij de geboorte van Lavenderkit moest ze behandeld worden tegen rillen. Lizardpath gaf de kleine kitten daarom Lavendel en Faithleap vond dat Lavenderkit perfect bij het kleintje paste.

Nicknames: -
Gender: Male[Snowstalker] / Female [Lavenderheart]
Age: Unborn
Season born: Newleaf / Greenleaf
Birth time: -
Birth place: WindClan nursery


FAMILY
Bloodline: 50% WindClan 50% onbekend

Mother: Faithleap
Grandparents mothers side: Oceanstar x Neverland
Father: Onbekend
Grandparents fathers side: Onbekend
Sisters: -
Brothers: -
Partner: -
Crush: My moma! <3
Kittens: -
Foster kittens: -
Extra: -

CLAN
Clan: WindClan
Clan Leader: Oceanstar[Voorheen Everstar - Hollystar]
Clan Deputy: Bronzemask [Voorheen Frostfaith - Whitelion]
Clan medicine cat: Lizardpath
Clan medicine cat Apprentice: Routpaw

Current rank: Kitten
Future ranks: Apprentice - Young Warrior - Warrior - Senior Warrior - Elder - Deputy (?) - Leader (?)
Previous ranks: -

Mentoring: -
Mentored: -
Mentored by: -


OUTSIDE
Height: -
Weight: -
Coat color: Zwart-wit
Coat Length: Medium lang
Pattern: Vitiligo
Eyes: Blue
Nose Color: Black
Paw pads: Black
Built: Goed gebouwd en een tikkeltje klein voor een kater
Extraordinary Things: Snowstalker heeft een Vitiligo gen wat tot uiting komt op latere leeftijd. Doordat het zwart-wit gevlekte naar voren komt past zijn naam nog beter bij hem omdat het lijkt of hij compleet met sneeuw bedekt is.



INSIDE
Favorite season: Leafbare
Favorite weather: Snowy weather
Good traits: Optimistic | Easy-going | Spontaneous
Bad traits: None yet
Likes: Snow | My mother | WindClan
Dislikes: Other Clans
Fears: Losing everything


Description:
Snowstalker is een kater die alles alleen van de goede kant wil bekijken. Het negatieve probeert hij weg te duwen en te vergeten waardoor hij in de problemen komt met de realiteit. Hij is verder gemakkelijk in de omgang en erg spontaan naar zijn Clangenoten waar hij alleen maar lol mee wil hebben. Hij vind het verschrikkelijk als katten doorgaan om het negatieve en wil deze katten daarom ook graag meiden.


History

Yet to come.~


Like falling snow
robb stark


Laatst aangepast door Stallionheart op za 18 aug 2018 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Memories [Kitten Search] WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimema 30 jul 2018 - 19:48

Bedankt voor de aanmelding en de echte vader is bekend! Vachtkleuren worden aangepast op zijn genen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhunt
Member
Memories [Kitten Search] G99le50
San
158
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfhunt
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimema 30 jul 2018 - 20:25



Memories [Kitten Search] C9fKMRd



General



Name: Silverkit

Why: Dankzij haar zilveren vacht.

Future names: Silverfox

Gender: Female

Age: Unborn

Clan: Windclan

Rank: Kitten

Parents: Faithleap&Bearthooth



Inside

Silver is een nieuwsgierig poesje, die altijd open staat voor nieuwe kennis. En niet bang is om er op uit te gaan om die te vinden, wat haar iets onafhankelijk maakt. Ze doet graag dingen alleen en zal zelden om hulp vragen. Of toestemming, als ze iets wilt dan doet ze dat ook. Of het nou mag of niet, wat willen ze haar doen straffen? Pff alsof ze daar bang voor is. Silver is graag alleen, en niet echt op uit om vriendjes te maken. Ze heeft genoeg aan haar zelf. Ze tolereert andere echter wel, maar alleen als het haar uitkomt. En kan daarom wat scherp of onvriendelijk uit de hoek komen, echter gebeurt niet vaak. Meestal is ze een vriendelijke of wat slijmerige; die het geweldig vindt om andere te plagen. En is vaak in een gesprek met een grijns te vinden. Niets is zo belangrijk als haar zelf, als het nodig is laat ze haar naaste ook als een baksteen vallen.



Outside

Silver heeft veel weg van wat je zou verwachten van een 'Windclanner' ze he slank met lange poten- waar ze grote sprongen mee kan maken. En natuurlijk snel en hard mee kan rennen. echter heeft wel iets van haar vader weg; namelijk haar lange/half lange vacht. Haar vacht is wat donkerder dan je zou verwachten- echter past dit wel goed bij haar ogen die ook een donkere blauwe tint hebben.



Me

Oef het is eindelijk af hoor xD, ik zat echt heel lang te bedenken over wat voor karkater ik Silver zou geven. En kwam uiteindelijk op dit; een karkater die ook goed bij haar suffix 'Fox' paste. Maar genoeg over dat; ik vind Ocean's familie gewoon geweldig <3 en zou daar graag een 'part of' willen zijn met Silver. Aangezien ik het al een tijdje volgt en echt spijt heb dat ik me niet eerder heb aangemeld; dus daarom liet ik deze kans niet lopen. Windclan begint ook steeds meer een van mijn favo clans te worden; en daarom wil ik er ook lekker actief in worden. En ook al word ik niet gekozen blijf ik dit stalken <33



Setje:




note; voor nu af maak kan wel wat veranderen <3


Laatst aangepast door Wolfhunt op zo 5 aug 2018 - 1:17; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
Memories [Kitten Search] Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimema 30 jul 2018 - 20:44

Oh praise this holy father,
no just kidding maar hier is Beartooth XD
(ps er is een kans op een persje, maar die is klein en zou je eens aan
het genetica wonder moeten vragen XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Memories [Kitten Search] Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimewo 1 aug 2018 - 12:07

Mijn korte aanmelding is af! Heeel veel succes met kiezennn <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfhunt
Member
Memories [Kitten Search] G99le50
San
158
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wolfhunt
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 20:17

Mijn afmelding is af ^^ kan miss wat veranderen -a-
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Memories [Kitten Search] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 19:05

Is er nog meer interesse? We bespreken nu namelijk de deadline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Memories [Kitten Search] Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 22:57

Memories [Kitten Search] Milyos10

G E N E R AL
Name: Milkykit - spots
Because of her fur that is soft-colored like milk, and her light brown spots
Gender: She-cat
Clan: WindClan - RiverClan later on?
If one of the fathers is to claim a kitten, Milky will maybe go to RiverClan
Bloodline: 50% Wind x 50% ?

A P P E A R A N C E
Fur: Shorthair, cream-colored with light brown spots
Eyes: Light blue
Build: Small and lean, typical WindClan build
Scars: None

P E R S O N A L I T Y
Good Traits: Loyal - Strong Feelings - Willpower - Calm - Creative - Realist
Bad Traits: Mistrusting - Unforgiving - Rude - Worrier - Stubborn
Based on: Lapis Lazuli from Steven Universe

M O T I V A T I O N
Dit gezinnetje heeft precies wat mij aantrekt; drama en onduidelijkheden! Als er iets is waar ik van hou in de RPG is het spontaniteit en ik denk dat ik bij deze verhaallijn tussen Faithleap, Beartooth en onbekende kater wel goed zit. Ik wist niet zeker of ik een passend karakter zou kunnen vinden, maar ik heb de perfecte combinatie; een leuk karakter, een mooi plaatje en een goede naam. Als deze drie factoren er zijn kan ik een karakter bijna altijd actief houden. Bovendien lijkt het me ook leuk om dit karakter te ontdekken met Butter en Beer en ongetwijfeld ook met de onbekende speler! xx Loïs
PS. Deze aanmelding lijkt misschien wat kort, maar dat komt omdat ik onbelangrijke punten (zoals family, clan en een uitgeschreven stuk tekst van dezelfde keypoints die ik al heb staan) weg heb gelaten. Zo is het voor mij veel minder - vervelend - werk en voor jullie ook minder lap tekst om te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Memories [Kitten Search] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 21:31

30 augustus zullen de aanmeldingen sluiten! Hopelijk hebben mensen die willen genoeg tijd om nog een aanmelding te maken voor Faiths kits en Oceans eerste kleinits.
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Memories [Kitten Search] XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimedo 23 aug 2018 - 22:13

I am a poison. A deadly power spread out to destroy them all.
My touch is lethal. My gaze destruction itself.
I am the thing that will sow nothing but death itself.
I am cursed and cursed is all I can be.
Memories [Kitten Search] 84a15dcceee785c6e10e2750f5a7b0d9


Mijn naam is Whisteriakit. Mijn ogen zijn nauwelijks geopend of ik weet één ding zeker.
Leven is niet gemaakt voor mij.
Mijn spieren werken tegen. Doen pijn bij het bewegen maar ik wordt voort gedwongen door mijn moeder. Ze houdt van mij. Maar snapt niet wat ze me aandoet. Alles doet pijn. Alles is moeizaam. En zonder medelijden wordt ik vooruit getrokken het leven in dat ik niet eens gewenst had voor mijn ergste vijand.
Ik ben stil. Ik spreek enkel wanneer ik vind dat ik moet spreken. Want spreken is moeizaam. De woorden die anderen zo makkelijk afgaan blijven steken in mijn keel en moet ik er met moeite uitpersen. Maar ik weet. Eens zal ik sterk zijn. Dat is wat mij altijd verteld wordt. Eens zal ik opstaan zonder pijn en problemen. Eens zal starclan tot mij komen en mij de kracht geven die ze vergeten waren. Want waarom zouden ze mij vergeten? Dit is enkel een test nietwaar..


Memories [Kitten Search] 4342d1b0c49be2ee7f0de92825b63179

Future name; Whisteria - willow - wind - root - weed
Clan; 50% Windclan 50% Riverclan? - Alliance to Windclan
Dream; Fully functional Warrior of Windclan
Gender; Female
Motivation; Very low
Defects Due to being the last kitten to be born Whisteria has been stuck without oxygen. This has led to not only some brain defunctions but also bad blood supply to her joints and muscles. Making it harder for her to get a headstart in life.


Memories [Kitten Search] Fcd1280a86151f763a8ff443df1d1149

Whisteria is een zilverwitte kattin van klein postuur. Ze zal altijd kleiner zijn dan zelfs de gemiddelde windclan kat. Tijdens de eerste manen van haar leven zal ze een apart loopje hebben. Alles klopt net niet aan haar wat ook duidelijk opvalt. Ook mentaal heeft ze een kleine achterstand die ze verborgen houdt door simpelweg te zwijgen. Ze heeft moeite met spreken en zichzelf te uiten. Wordt door sommige zelfs gezien als lichtelijk agressief omdat ze liever haar nagels laat zien dan haar woorden hun werk laat doen. Whisteria vreest voor zorgen van haar moeder en onrust van de rest van de clan. Hierdoor zal ze, maakt niet uit hoeveel pijn het doet, altijd doorgaan. Zichzelf doorduwen en verder en verder werken. Zelfs al weet ze nieteens wat haar uiteindelijke doel in het leven is. Al wat ze wil is horen dat er iemand trots op haar is. Weten dat ze het goed gedaan heeft. Hoe onmogelijk dat dan ook lijkt voor een misfit zoals haar.

this is basicly my motivation. Look at dis kitteh
Memories [Kitten Search] 75963259c8a08cde32d47f51bdf082e0
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Memories [Kitten Search] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 11:29

De kittensearch is gesloten. Jullie krijgen zo snel mogelijk de keuze te horen. Beertje en Onbekend zijn beide weg waardoor het even kan duren. Heb geduld ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Memories [Kitten Search] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 14:47

Naar lang beraad hebben we dan uiteindelijk besloten twee kittens te kiezen. In plaats van drie. Dit omdat we er twee het best vonden passen en niet over eens konden worden welke we als derde zouden kiezen. Beide kittens zullen in Windclan blijven.

Vader:

Kit 1:
Kit 2:

Dit zal ook meteen de geboortevolgorde zijn. Van harte gefeliciteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkypaw
Member
Memories [Kitten Search] Giphy
☾ Rei
118
Actief
"YOU THINK I CAN'T PUT POSTERS UP ON MY OWN?! ....It's upside down, isn't it?"

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Milkypaw
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 15:22

Ik ben echt ultiem blij hihi
Hier is ze <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Faithleap
StarClan
Memories [Kitten Search] WGRbdK4
Butter
92
Actief
"Faith is not believing without proof, but trust without reservation."

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Faithleap
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 15:44

Ahh top en she is soo cute!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Memories [Kitten Search] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 16:28

Gefeliciteerd!! Dik verdiend <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wisteriawisp
Elder
Memories [Kitten Search] 7wgkHht
❀ Michelle ❀
338
Actief
In the fairy tales, the poor girl smiles when she becomes a princess. Right now, I don't know if I'll ever smile again.

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 16 Moons ❀
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wisteriawisp
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 20:57

Hier is kleine Wisteria!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Memories [Kitten Search] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Memories [Kitten Search]   Memories [Kitten Search] Icon_minitimewo 5 sep 2018 - 21:11

Ahh welkom aan de 2 mooie Faith kittens
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Memories [Kitten Search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: