Under the same sun

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 18° - 26° C
Greenleaf biedt alle vrijheid en opties waar de clans zo voor gevochten hebben. De makkelijkste tijd van het jaar lijkt eeuwig te duren en geeft hoop voor de toekomst. Wat zou er fout kunnen gaan in zo'n perfecte tijd.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Under the same sun

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Bo~
825
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Under the same sun   di 31 jul 2018 - 17:58

Ze kon altijd genieten van Smokegaze die bezig was met zijn apprentice, Thistlepaw. Ondanks dat de kater het ene na het andere probleem gaf, had hij de kater toch echt kunnen opleiden naar een warrior. Iets wat ze zelf heel knap vond van de kater. Smokegaze kon dan ook zo nu en dan best wel hard zijn, maar dat moest ook wel met zo’n kater als Thistlepaw. Maar door hem zo bezig te zien met zijn apprentice, die inmiddels ook al zijn final assessment had gehaald, voelde ze het zelf ook wel kriebelen om een apprentice onder haar hoede te nemen en deze te begeleiden naar het warriorschap. En daar kreeg ze ook de kans voor, samen met Apricotpaw. En ze was dan ook vastbesloten om haar een goede warrior te maken waar de RiverClan trots op kon zijn, een warrior waar ze echt iets mee konden. Ze trad de apprentice den binnen, om de vacht van haar apprentice op te zoeken. Het was nog vroeg in de morgen, de zon nog amper in de horizon, maar dit gaf wel de rustigste tijd om alle basis dingen te laten zien. Zachtjes duwde ze haar snuitje tegen het kopje van de jonge apprentice, waarna ze glimlachte. ”Apricotpaw… wakker worden,” murmelde ze zachtjes, om de jonge poes te wekken en proberende om de rest van de apprentices niet te wekken. Die zouden vanzelf wel opgehaald worden door hun eigen mentor, waarschijnlijk niet zo vroeg, maar dat zou ook vanzelf komen. Voor nu zou ze alleen Apricotpaw meenemen.

Tag: @Apricotpaw
Ɓσ

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Lyra
158
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
BerichtOnderwerp: Re: Under the same sun   di 31 jul 2018 - 18:16

words: 210 | tag: @Chillybreath
Apricot kon die nacht niet goed slapen. Ze was veel te blij dat haar training eindelijk vervolgd zou worden, dat ze weer net zo zou zijn als alle andere apprentices in haar clan. Uit vreugde had ze gister een heel stuk terug naar het kamp gesprint. Gelukkig had dit haar moe genoeg gemaakt om in slaap te kunnen vallen. Toen ze zichzelf terug naar haar den bracht, stortte ze zich vrijwel meteen in dromenland.

Apricot voelde haar neusje kriebelen, wat haar voorzichtig met haar ogen deed knipperen. Na de slaap ietwat weg geknipperd te hebben keek ze omhoog; Chillybreath stond naast haar. Ze had haar snorharen voelen kriebelen op haar gezichtje. De poes glimlachte naar haar. "Apricotpaw... Wakker worden." Toen schoot het Apricot pas te binnen; dit was haar mentor! Vandaag gingen ze verder met haar training! Met twee seconden en een uiterst onhandige sprong stond de apprentice overeind. Ze vergat na te denken over de andere slapende katten en slaakte daardoor een iets te luide gil van vreugde. Een andere apprentice keek op, wat voor Apricot de clue was om zich maar zo gauw mogelijk naar buiten te verplaatsen. Haar blijdschap deed haar op haar pootjes trippelen. "Is het eindelijk zo ver?" Hoopvol wendde ze haar blik tot Chillybreath.

Mijn studie is net begonnen & vrij zwaar,
dus totdat ik er een beetje ben ingekomen
zal ik minder/trager posten
Profiel bekijken

Bo~
825
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Under the same sun   wo 1 aug 2018 - 13:55

Het duurde niet lang voordat de jonge apprentice overeind schoot toen ze haar had gewekt. Altijd fijn om te zien als een apprentice zo enthousiast was om te beginnen, of eigenlijk vervolgen, van haar training. Toen de gil haar oren bereikte draaide ze deze even iets naar achteren, waarna ze haar kopje schudde met een glimlach. Een erg enthousiaste apprentice was ze zeker. Langzaam begon ze naar buiten te lopen, wat Apricotpaw ook deed gelukkig. Het was niet het plan om alle andere apprentices ook wakker te maken. ”Is het eindelijk zo ver?” klonk er van de jonge apprentice af, waarop Chilly knikte met een glimlachje op haar gezicht. Ze kon zich niet herinneren dat ze zo enthousiast was als deze apprentice toen zij er eentje was geweest, maar aan de andere kant was zij dan ook uit een hele andere situatie gekomen. ”Ja, vandaag gaan we je training vervolgen, Apricotpaw.” sprak ze met een zacht glimlachje tegen de zwart witte poes. Er moesten natuurlijk nog wel dingen besproken worden, aangezien ze niet precies wist wat Apricotpaw inmiddels wel of niet geleerd had van haar vorige mentor. Het was dan ook wel noodzakelijk om dat te weten, aangezien ze niet alles wilde herhalen. Natuurlijk was herhalen wel goed om te doen, maar ze wilde niet te lang op dingen blijven hangen die de poes al heel goed kende. ”Hoe goed kan je zwemmen?” vroeg ze als eerste maar even aan de jonge poes. Zwemmen was vitaal om te kunnen als RiverClan zijnde, samen met het vissen en vechten. Ook het territorium, de warrior code en de geuren van alles waren belangrijk om goed te leren. Dat zouden over het algemeen de dingen zijn waar ze eerst op zou gaan focussen, voor ze aan extra dingen zoals jagen op land zouden gaan werken.
Ɓσ

Profiel bekijken

Lyra
158
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Under the same sun   do 2 aug 2018 - 20:14

words: 229 | tag: @Chillybreath
Chillybreath knikte als antwoord op haar vraag en glimlachte. ”Ja, vandaag gaan we je training vervolgen, Apricotpaw.” Apricot maakte een sprongetje van geluk. Haar mentor zou het nog zwaar krijgen met haar vandaag; de adrenaline maakte haar nog drukker dan normaal. Ze had zoveel vragen, waar moest ze beginnen? Haar laatste mentor, Spellbound, was pas net aan haar training begonnen toen de reis begon. Daarna werd het hem teveel om nog mentor te zijn. "Hoe goed kan je zwemmen?" Bij het woord zwemmen spitste de apprentice meteen haar oren. Zwemmen? Dat kon ze wel! "Ik kan zwemmen! Goed, denk ik? Of niet? Ik weet het niet. Is dit een strikvraag?" Toen ze merkte hoe druk ze klonk, haalde ze een paar keer diep adem, en vervolgde haar zin. "Ik denk dat ik wel goed kan zwemmen. Mijn vorige mentor heeft me alleen nog maar een hoop dingen verteld, maar nooit ergens mee heen genomen. Denk je dat je me ooit de territory nog kan laten zien? Er zijn zoveel dingen te ontdekken!" Een brede glimlach sierde Apricot's gezicht. Natuurlijk was ze zelf op onderzoek uit geweest in het territorium van de Riverclan, maar Chillybreath had vast hele gave verhalen over al die plekken. "Ga je me ook leren vissen? Dat heb ik altijd al gewild!" Apricot wachtte enthousiast op een antwoord op een van haar vele zojuist gestelde vragen.

Profiel bekijken

Bo~
825
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Under the same sun   vr 10 aug 2018 - 15:50

De poes maakte een sprongetje van geluk toen ze haar vertelde dat ze vandaag haar training zouden gaan vervolgen. Enthousiast was ze zeker en ze wist ook zeker dat de jonge poes helemaal afgedraaid zou zijn aan het einde van de middag, puur door het enthousiasme dat ze nu al liet zien aan haar. ”Ik kan zwemmen! Goed, denk ik? Of niet? Ik weet het niet. Is dit een strikvraag?” ze kon het niet laten om iets te lachen, ze zag in ieder geval geen enkele reden dat ze niet hard haar best zou gaan doen. Ze haalde een aantal keer diep adem, voordat ze zich vervolgde. ”Ik denk dat ik wel goed kan zwemmen. Mijn vorige mentor heeft me alleen nog maar een hoop dingen verteld, Maar nooit ergens mee heen genomen. Denk je dat je me ooit de territory kan laten zien? Er zijn zoveel dingen te ontdekken!” Bij die woorden spitste ze haar oren, had niemand haar nog het territorium laten zien? Dat kon gewoon gevaarlijk zijn, ze zou zo een ander territorium in kunnen lopen. ”Zwemmen gaan we dan alleen herhalen, dan kan ik zelf ook zien hoe goed je zwemt.” sprak ze met een rustige glimlach tegen de jonge poes. ”En ik wil beginnen met het territorium te laten zien, het is belangrijk dat je weet waar je wel en niet mag komen en wat onze grenzen zijn.” het laatste klonk wel ietwat streng, maar vooral na de reis die ze gemaakt hadden was het niet zo dat ze even naar een andere clan kon gaan. ”Ga je me ook leren vissen? Dat heb ik altijd al gewild!” oh, wat was ze toch blij met een apprentice die zo Riverclans eigen leek te zijn, zo positief over de dingen die riverclan, riverclan maakte. ”Natuurlijk ga ik je dat leren.” sprak ze spinnend tegen de poes, waarna ze naar de uitgang van het kamp keek. ”Laten we maar beginnen met het territorium, dan kunnen we daarna kijken of we nog tijd hebben voor zwemmen en vissen.” Dingen die bij Chillybreath hoog in het boekje stonden om aan een apprentice te leren dus.
Ɓσ

Profiel bekijken

Lyra
158
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Under the same sun   do 23 aug 2018 - 16:08

words: 222 | tag: @Chillybreath
Chillybreath leek even in gedachten verzonken, maar antwoordde toen op haar vraag. ”Zwemmen gaan we dan alleen herhalen, dan kan ik zelf ook zien hoe goed je zwemt.” Haar mentor glimlachte veel, wat Apricot op haar gemak stelde. De poes leek erg vriendelijk, misschien zelfs wel vriendelijker dan haar vorige mentor. Maar zo mocht ze niet denken van zichzelf. Apricot schudde de gedachtes snel van zich af en spitste haar oortjes om weer verder te luisteren naar Chillybreath's woorden. ”En ik wil beginnen met het territorium te laten zien, het is belangrijk dat je weet waar je wel en niet mag komen en wat onze grenzen zijn.” De apprentice moest nu ook glimlachen. Ze mompelde een "Yes!" die er net iets te hard uit kwam, en richtte toen beschaamd haar kopje naar haar pootjes. Haar mentor vertelde dat zij haar ook zal leren vissen. De jonge poes was gelukkig bij het horen van die woorden, het hele uitzicht op haar training die eindelijk aanbrak deed haar hartje sneller kloppen. ”Laten we maar beginnen met het territorium, dan kunnen we daarna kijken of we nog tijd hebben voor zwemmen en vissen.” Chillybreath wenkte naar de uitgang van het kamp, waarna Apricot daar naartoe pas inzette. "Dankje Chillybreath, dat je mij wil trainen." Miauwde de apprentice zachtjes, waarna ze haar mentor glimlachend aankeek.

Profiel bekijken

Bo~
825
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Under the same sun   di 11 sep 2018 - 17:41

De jonge poes leek over het algemeen wel goed op haar gemak te zijn bij haar, wat altijd een goed begin was. Ze vond het fijn dat ze elkaar konden vertrouwen, dat zou een begin kunnen zijn van een vriendschap die zelfs na het mentorschap door zou kunnen gaan. "Yes!" klonk er als antwoord op haar uitleg dat ze het belangrijk vond om eerst het hele territorium af te gaan, want dat vond ze echt heel belangrijk. Het meest belangrijke misschien nog wel. Ze begon rustig te lopen nadat ze de planning voor vandaag had uitgelegd aan de poes. Ze vond het wel spannend, voor het eerst een apprentice begeleiden naar het warriorschap, maar ze kon vast en zeker altijd wel tips gaan vragen aan Smokegaze, dat wist ze vrijwel zeker. De kater zou dat geen probleem gaan vinden. "Dankje Chillybreath, dat je mij wil trainen." klonk er zachtjes van de jonge poes af, waarna er een glimlach op de kop van de jonge poes kwam en ze zachtjes terug glimlachte. "Geen probleem Apricotpaw, ik ben blij dat ik je als apprentice heb gekregen. En ik ga mijn uiterste best doen om je zo goed mogelijk op te leiden." sprak ze naar waarheid tegen de jonge poes. Dat zou ze zeker weten gaan proberen.
Ɓσ

Profiel bekijken

Under the same sun
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: