Before the world catches up



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Before the world catches up

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chickenpaw
Member
Before the world catches up S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimeza 4 aug 2018 - 0:55


Zijn groene ogen waren op een muisje gericht, dat toevallig over het Thunderpath zijn richting opgerend was. Maar toch een draaitje naar rechts had gemaakt. Chickenpaw was het kleine diertje aan het volgen met ronde ogen. Zijn staart de lucht in zodat het geen contact maakte met de grond, maar toch recht genoeg om zijn balans daarin te bewaren. De kater was al een maan of twee Appentice. En had langzaamaan zijn plek gevonden, waardoor jagen voor hem ook al makkelijk was geworden. Al had hij gewenst dat hij een smallere, lichtere lichaam had. Maar zo kon het ook wel. Behalve dat zijn dikke vacht niet echt een favoriet was in zulk weer, leek het alsof de bruine kater al daaraan gewend was geraakt.
Hij zette zijn achterpoten klaar. Terwijl hij het bij zijn voorpoten zo licht mogelijk hield. Hij kon zich nog herinneren toen hij voor het eerst die positie geprobeerd had. Toen was hij uitgegleden door de modder en had Venompaw hem uitlachen. 'Eens zien of je hier nog om kan lachen.' Sprak hij triomfantelijk in zijn hoofd. Alsof hij zelf tegen de knappe kater aan het praten was. Of uh... Knap? Waarom kwam dat nou opeens vandaan? Katers waren niet knap. Niet voor hem.
Die gedachte had hem afgeleid van zijn berekening. En toch had de apprentice het geprobeerd. Waardoor hij vlak naast de muis terecht kwam. Tuurlijk had het kleine diertje hem al gauw opgemerkt, en rende al gelijk weg ook. Getver, zo een goede vangst.

+ Smokebreath
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Before the world catches up DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 0:32


Smokebreath hield zichzelf laag bij de grond terwijl hij zich door de begroeiing heen werkte, stille pootstap voor stille pootstap. Zijn gele ogen had hij vernauwd terwijl hij zijn zintuigen alle geuren en geluiden om zich heen liet analyseren. Met dit warme weer waren de meeste prooidieren lang en breed in hun holletjes verdwenen, geen vangst voor hem achterlatend. Langzaam kwam hij weer overeind. Misschien moest hij het vannacht nog een keer proberen als het afgekoeld was. De kater spitste zijn oren echter lichtjes toen hij wél wat hoorde ritselen. De kater liep zachtjes nader, om nog net tussen de bladeren van de struiken door te kunnen zien hoe een apprentice naast een muis terecht kwam in plaats van met de poten erbovenop. Zonde van de vangst. "Meer oefenen en volgende keer beter," bromde de rookkleurige kater, waarna hij tussen de struiken vandaan stappen om Chickenpaw aan te kijken. Advies had hij niet, hij had immers niet de aanloop naar de mislukte vangst gezien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
Before the world catches up S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimema 6 aug 2018 - 19:44


Hij had de oudere kater niet opgemerkt. Vandaar dat hij gelijk opsprong toen hij hem iets hoorde zeggen. "Meer oefenen en volgende keer beter," zijn groene ogen keken in de gelige van de warrior. "Oh, hey Smokebreath." Begroette hij hem uiterst beleefd terwijl hij gelijk naar de donkere kater afliep. Misschien dat hij hem wat kon leren. Zijn blik gleed naar de plek waar zijn prooi geen moment geleden had gestaan. "Ja, maar ik ben echt beter geworden met jagen!" Zei hij vastberaden voor hij terug in de gele kijkers van de ander keek. "Russetfur is hier momenteel niet. Dus misschien dat u het me wel kunt leren?" Chickenpaw zette zijn beleefde stem op terwijl hij de ander met grote ogen keek. Smokebreath was in zijn ogen altijd een coole warrior geweest. Zeer ervaren en wijs. Daar zou hij maar wel al te graag van willen leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Before the world catches up DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 22:05


De kater trok wat met zijn oor toen Chickenpaw veel te enthousiast op hem af kwam lopen. Oh Starclan, waar was zijn mentor. Hij voelde zich in ieder geval niet geroepen tot die rol. Als hij erachter kwam wie dat was zou hij wel een hartig woordje met de kater of poes willen spreken over het bezighouden van het kleine grut. Maar voor nu zat hij aan Chickenpaw vast en moest hij het er maar mee doen. "Goed gedaan dan," miauwde de kater, zich nu al vermoeider voelend dan toen hij dit gesprek binnen kwam. Russetfur moest hij dus spreken. "Waar is Russetfur dan?" besloot hij te vragen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
Before the world catches up S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimema 27 aug 2018 - 22:08


Even werd zijn glimlach breder, toen de grijzige kater hem een kort complimetje gaf. Het was iets, en hij was daar al trots op. Zie je? De hele Clan mocht weten hoe goed hij was, wat voor waardige warrior hij zou worden. "Waar is Russetfur dan?" Ooh, goede vraag. Voor kort leek het alsof de apprentice een soort error kreeg. Maar hij was gewoon bang dat Smokebreath juist niet trots op hem was en zo zijn mentor dus wou spreken. Zijn glimlach vervaagde en de bruine kater hield voor koirt zijn schouders op. "Geen idee, in het kamp, denk ik." Sprak hij voorzichtig. "Waarom? Heb ik iets fouts gedaan? Zijn groene ogen droegen een bezorgde gloed. Kon hij het hem niet gewoon vertellen? Hij was immers oud genoeg om alles te begrijpen, toch? Zijn staart tikte tegen de grond aan, hij deed echt zijn best!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Before the world catches up DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimedo 30 aug 2018 - 13:33


De paniek en ontzetting in de blik van de kater tegenover hem deden hem toch echt bijna wat, bijna. Smokebreath's staartpunt sloeg zachtjes heen en weer terwijl hij zich bedacht hoe hij zich niet als de typische brombeer zich eruit moest redden en in plaats daarvan zowaar civil wilde zijn. Hij wilde niet veel zeggen, maar hij werd vader, hij moest dit toch kunnen wilde hij zijn kittens goed ondersteunen? "Niks fouts," bromde hij, toch enigszins geruststellend hoopte hij, "Maar ik vroeg me af waarom ze niet met je aan het trainen is."

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
Before the world catches up S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimeza 8 sep 2018 - 9:59


Hij zag aan de gezicht van de warrior hoe hij van gedachte veranderde en uiteindelijk het wat duidelijker maakte. "Niks fouts. Maar ik vroeg me af waarom ze niet met je aan het trainen is." Ondanks de brommende stem van de ander leek Chickenpaw al verzekerd genoeg. Hij probeerde een reden te bedenken. Misschien was Russetfur zwanger? Of ze was gewoon klaar met hem. "Ik denk dat ze wel wat aan het rusten is. Ik kan nogal... Te veel zijn. Dus ik zou het haar niet kwalijk willen nemen." Chickenpaw keek terug naar Smokebreath voor hij zijn keel schraapte. Nu dat hij de stem van de ander had gehoord kwam de jonge kater al snel bewust van hoe hoog zijn stem wel niet klonk. Zijn broers hadden al zowat de baard in de keel gekregen, en hij durfde te wedden dat zelfs Kindpaw een minder hogere stem had dan hij. Hij was al verrast dat ze het eerder op zijn naam gemunt hadden dan zijn stem. Maar warriors zouden dat nooit doen, toch? Hij had nog geen warrior ontmoet die hem graag zou willen kleineren. En hij hoopte dat zo'n kat ook niet bestond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Before the world catches up DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 22:02


Smokebreath had absoluut geen zin om met de apprentice te gaan trainen. Er was een reden waarom hij drie apprentices gesleten had voordat hij eindelijk de medicine cat taken kon afschuiven op Littlestream, en dat was niet omdat hij zo'n ontzettend goed hart had in ieder geval. De kater besloot daarom maar semi wat interesse in zijn toon te forceren terwijl hij met Chickenpaw sprak. Starclan hij wilde terug naar Hailstorm. De kans was klein maar het waren nog altijd wel zijn eigenwijze kittens. Wie weet hadden ze zijn sterke karakter wel gekregen en kwamen ze een halve maan te vroeg. "Te veel zijn?" bromde Smokebreath dan ook maar. Als dat zo was had hij trouwens hélemaal geen zin in trainen met deze kat. Hij zou Russetfur nog wel een keer door de mangel halen hiervoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Chickenpaw
Member
Before the world catches up S2Epgpx
Hannah
549
Actief
Check yourself before you wreck yourself

CAT'S PROFILE
Age: ♛ 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chickenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Before the world catches up   Before the world catches up Icon_minitimedo 20 sep 2018 - 18:02


De jonge kater schraapte zijn keel. "Te veel zijn?" Hoorde hij Smokebreath brommen. Oh ja, moest hij nog dieper graven? Chickenpaw keek omlaag naar zijn voorpoten. "Ik ben niet de beste Apprentice, om te zeggen." Zei hij zachtjes, alsof StarClan hem niet kon horen. Straks dachten dat hij geen goede warrior was en moest hij lopen naar zijn dood. Beter af dood, ja. "En ik weet dat dat de reden is waarom ik een apprentice ben maar ik ben al oud voor iemand die nog net leert te jagen. Heeft u Kindpaw gezien? Zij kan net zo goed al een warrior zijn." Een diepe zucht ontsnapte uit zijn mond terwijl hij zijn best deed oogcontact te vermijden. Toch na een tijdje stilte schudde Chickenpaw zijn kop. "Maar vergeet het, weet je? Ik kan teruggaan naar het kamp en de teken bij de Elders weghalen. Ben daar toch beter in."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Before the world catches up
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: