Copycat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Copycat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Niniane
Member
Copycat DPKsfdL
H
29
Actief
So what are you gonna do
When the world don't orbit around you

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Niniane
BerichtOnderwerp: Copycat   Copycat Icon_minitimezo 5 aug 2018 - 14:15

Haar ijsblauwe ogen waren strak gericht op haar prooi. De kattin had sinds de vorige ochtend niets kunnen eten behalve een stukje kip van een twoleg. Maar nu wou ze haar eigen vers gevangen stuk vlees. Het was maar goed ook dat ze hier juist wel goed in was. En dat ze het ook makkelijk kon leren in haar kittypet dagen.
Vandaar dat ze in een soepele sprong zo het kleine beest kon vangen. Ze wist niet wat het was, het leek op een muis maar ook weer niet. Mentaal hield ze haar schouders op. Wat maakte het uit, right? Met een snelle beet in de rug stopte het beest met alarmerend piepen. Zo, dit was meer dan genoeg. Ze probeerde zichzelf zo groot mogelijk te maken terwijl ze waarschuwend om zich heen keek. In de hoop dat niemand haar vangst zo kon afpakken. Ze versterkte haar kracht in de kaken terwijl ze rondliep. Onbewust dat ze op territorium van een andere kat bevond.

+ Farai


You're not the big fish in the pond no more
Copycat GQsrkyM
You are what they're feeding on
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Copycat Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Copycat   Copycat Icon_minitimema 6 aug 2018 - 2:28

Hoewel Farai niet bepaald een kat was die op één plek bleef noch een territorium had, had ze besloten zich voor een korte periode even hier te vestigen. Het was een mooi stukje veld met een paar bomen aan de rand van een riviertje, alles wat ze nodig had in één plek. Haarzelf kennende zou ze hier niet lang blijven, enkel voor nu was het handig een vast plekje te hebben. Iniedergeval totdat ze wist wat ze wilde doen. Het clan territoria was namelijk heel dichtbij en de poes wist niet precies wat ze met zichzelf aan moest. Daar had ze vrij weinig te zoeken, maar hier evenmin. Misschien moest ze enkel een kijkje nemen, ze zou wel zien. Hoe dan ook was ze op het moment meer bezig met haar eten naar binnenwerken dan wat dan ook. Haar vangst was een jong konijn dat ze uit een nest geplukt had. Niet verkeerd, al zei ze het zelf. Haar rust werd echter verstoord toen de wind de geur van een indringer mee bracht. Had die even geluk dat Farai zich niet zo om indringers bekommerde. Toch was haar interesse gewekt, sinds ze niet vaak bezoekers kreeg. Snel genoeg maakte een mooie, gevlekte she-cat zich bekend. Ook zij had prooi gevangen. "Hm, zo ver ik me kan herinneren had ik dit gebied gemarkeerd als mijn territorium," miauwde ze scherp, maar de glinstering in haar blauwe ogen was niet onvriendelijk. "Wat brengt je hier, poesje?"


You thought I was a pet,
Copycat Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
Niniane
Member
Copycat DPKsfdL
H
29
Actief
So what are you gonna do
When the world don't orbit around you

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Niniane
BerichtOnderwerp: Re: Copycat   Copycat Icon_minitimema 6 aug 2018 - 10:54


Ze keek naar rechts toen er plotseling een rood-witte vlek in haar ooghoek kwam. Haar dunne vacht ging gelijk overeind toen ze zag dat het ook een rogue was. De laatste keer dat ze iemand had gesproken was diegene hem snel weggepeerd met haar vangst. "Hm, zo ver ik me kan herinneren had ik dit gebied gemarkeerd als mijn territorium," sprak ze in een scherpe toon. Niniane keek voor kort weg. Verdomme, had ze dit weer. "Wat brengt je hier, poesje?" Langzaam, om de spanning te verdikken, plaatste de kattin het kleine muisje op de grond, vlak voor haar poten voor het geval dat de vreemde het van haar weg zou jatten. "Nou, dit." Zei ze eventueel nonchalant terwijl ze naar de prooi wees met haar voorpoot, alsof het wel logisch was. "Je mag hem hebben als je wilt, het is toch een nutteloze vangst. En vechten gaat jou toch niet trotser maken want daar doe ik niet aan."


You're not the big fish in the pond no more
Copycat GQsrkyM
You are what they're feeding on
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Copycat Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Copycat   Copycat Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 19:29

"Nou, dit." ze trok even met haar oor bij die nonchalante toon. Wel, respect was ver te zoeken bij deze dame, dat mocht duidelijk wezen. "Dus, onderweg ben je je neus verloren?" hoewel ze hier niet zo lang was, had ze toch zeker haar grenzen wel gemarkeerd. "Je mag hem hebben als je wilt, het is toch een nutteloze vangst. En vechten gaat jou toch niet trotser maken want daar doe ik niet aan." een frons trok over haar gelaat, waar had deze poes last van? Het was waar dat er een hoop agressieve rogues rond liepen die met veel geweld je hun territorium uit zouden trappen, maar zag ze er echt uit als een van hun? Dat was een belediging. Farai wees met het puntje van haar staart naar de restanten van het konijn dat ze had gevangen. "Gebruik je ogen, ik heb al gegeten. Doe niet zo moeilijk, daar is het veel te warm voor," die zag zeker het glas ook als half leeg? Daar leek ze wel het type voor. "Friendly advice, kijk uit met wiens territorium je in gaat. Mij scheelt het weinig maar dat kan je niet van iedereen zeggen," haar ogen keken de ander inspecterend aan. "De naam is Farai, trouwens,"


You thought I was a pet,
Copycat Hmmm123
You thought wrong
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Copycat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: