You and me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You and me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
You and me  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: You and me    You and me  Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 22:43

Ze had de twee kittens allebei een paar liefkozende likjes over hun bol gegeven voor ze de nursury uitstapte. Ze had gevraagd aan de andere queens als ze de twee kleine dondersteentjes in het oog konden houden zodat zijzelf en Stallionheart samen wat tijd kon doorbrengen. Gelukkig vonden ze dat geen enkel probleem en kon de kleine flame point eens wat leuks doen met haar partner. Ze gaf haar pluizige vacht een paar likken zodat het recht zat en rekte nog snel haar stroeve spieren uit voor ze naar de prooistapel liep en een grote konijn er van af pakte. Ze had Stallionheart gevraagd om vandaag hun maaltijd samen te delen in stilte bij de Small lake zodat ze samen wat meer privé hadden. Ze glimlachte al bij het idee om eventjes samen met hem alleen te zijn. Ondanks dat ze elkaar veel zagen hadden ze door de kittens weinig quality time gehad, al zou ze daar vandaag een stokje voor steken. Met haar staart zachtjes in de lucht zwiepend liep de kleine she-cat het kamp uit tot ze uit eindelijk bij het meertje was. Ze zag Stallion nog niet. Ze bewoog met haar rode oortjes en ging geduldig in het zicht liggen met de verse prooi tussen haar poten, wachtend tot haar gevlekt partner zou komen.
- Stallionheart <3


You and me  Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
You and me  79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 23:00



De wind ging door zijn lange gevlekte vacht en hij genoot van iedere zucht wind. Het was een prachtige dag en het was bijna Sunhigh wat betekende dat hij naar het Small lake moest gaan binnen nu en een paar momenten. Hij kneedde de grond, blij van het lang verwachtte moment van hen samen. Hij kon haar rood-witte gezicht nu al voor zich zien en zijn hart maakte een klein sprongetje. Hij ging op een flinke draf ervandoor met zijn staart als een plumeau in de lucht gestoken.
Al snel naderde de gevlekte kater het meer en rook hij de vertrouwde geur van zijn partner. Hij glimlachte breed en stapte het gras uit om haar te begroetten. "En waar is mijn Queen dan?" miauwde de kater en hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. Hij liep naar Shatteredice toe en raakte haar neusje aan. "Hej lieverd" snorde de gevlekte kater waarna hij haar een lik over haar wang gaf. "Eindelijk jij en ik" miauwde hij en hij gaf haar andere wang een lik.

The heart of a Stallion


You and me  JXidV8r
You and me  Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
You and me  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimedi 7 aug 2018 - 23:37


Ze gaf haar borst nog een paar likjes en legde haar staart netjes naast haar wit met rode lijf. Ze verwachte dat het nog eventjes zou duren voor ze eindelijk met haar gevlekte partner zou zijn maar al snel dook hij tussen het gras vandaan. Meteen kroop er een warme glimlach op haar rode snoetje. Op zijn reactie begon ze vol liefde te snorren. Hun neuzen raakte elkaar eventjes voor Stallionheart haar een lik over haar wang gaf. “Mijn Koning” Snorde ze met een liefelijke lach. Voor ze haar kopje even onder zijn kin drukte. Iets wat ze altijd deed. ”Eindelijk jij en ik” Ze spinde weer toen hij nogmaals een lik gaf. “Alleen wij samen” Ze tikte met haar rossige staart op de grond naast haar, haar knappe gevlekte partner uitnodigend om naast haar te komen liggen. “Ik hoop dat je trek heb” Mauwde ze met een kleine gegrinnik. Haar hemels blauwe ogen eventjes gericht op de grote dikke konijn tussen haar pootjes voor haar blik weer terug dwaalde naar de charmante smaragd groene ogen van Stallionheart.


You and me  Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
You and me  79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimewo 8 aug 2018 - 11:15



De kater snorde nogmaals bij haar woorden. Het was te lang geleden dat ze de tijd die ze hadden samen konden doorbrengen. Vaak was hij op patrouille en zat zij bij de Nursery of andersom. Ze zagen elkaar dan alleen in het passeren en dat was toch echt te weinig quality time. "Het was wel hoog tijd hé?'' miauwde hij waarna hij haar schouder een lik gaf. Hij trok zijn staart tegen zich aan om hem vervolgens over zijn poten te draperen. Hij kreeg nu pas door dat er een lekker konijn aan de rosse poten van Shatteredice lag. Hij keek haar geamuseerd aan. Had ze het helemaal mee kunnen krijgen? Niet dat hij niet dacht dat ze het niet kon maar meer omdat ze iets kleiner was en hijzelf al moeite had met de konijnen meekrijgen, bovendien van hier tot het Camp was wel een stuk. "Ik heb wel trek" miauwde hij de gevlekte kater waarna hij de pels van het konijn begon te scheuren. Zijn maag maakte ondertussen een rommelend geluid dat hij maar eens moest opschieten met eten. Hij hield even op met aan de pels trekken om Shatteredice aan te kijken. "Ik hou van je" miauwde hij met een snorrend geluid.

The heart of a Stallion


You and me  JXidV8r
You and me  Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
You and me  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimeza 11 aug 2018 - 20:24

Ze knikte duidelijk toen Stallionheart mauwde dat het wel eens tijd werd. Hoewel ze enorm veel van de kittens hield en ze elke seconde van hen genoot had ze ook behoefte aan eens alleen te zijn met haar partner. Ze snorde zachtjes toen hij begon te eten van het konijn die ze helemaal hierheen gesjouwd had. "Ik heb wel trek" [i] Zijn buik knorde zelfs. Gelukkig maar, anders had ze zelf de konijn moeten eten en dat was veel te veel voor haar geweest. Ze was al klein en slank, een muisje deed haar al goed genoeg. Ze nam zelf ook een hap, en slikte het door met haar roze tong glijdend over lippen. Hmm. Konijn bleef toch altijd wel baar lieveling’s hapje. [i]"Ik hou van je" Haar hemels blauwe ogen lichtte op en als er geen dikke pels haar wangen bedekt had waren deze nu knalrood geweest. Zachtjes snorde ze en drukte haar kop onder die van de gevlekte tom. “Ik hou ook van jouw” Mauwde tussen haar gesnor door en krulde haar rode staart om de zijne. Ze was de toch z’n bofkont met z’n geweldige partner als Stallionheart. “Je maakt me de gelukkigste kattin van de wereld” Liet ze hem weten.


You and me  Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
You and me  79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 15:08



Hij snorde iets harder toen Shatteredice het tegen hem terug zei. Als hij zelf niet onder zoveel vacht had gezeten zou de kater zelf ook wat rood zijn aangelopen. Hij krulde zijn staart door de hare en deed nog een poging om de vacht van het konijn af te halen. Toen dat eindelijk lukte en het vlees bloot lag dankte hij StarClan snel waarna hij op het prooidier aanviel. Pas nu hij aan het eten was merkte hij hoe erg zijn gehele lijf naar eten had gesnakt. Langzaam vulde zijn buik zich en begon hij minder gretig te eten. Inmiddels had de kater al twee achterpoten opgegeten en een klein deel van de rug. Hij veegde zijn bek af met zijn poot en keek naar Shatteredice. "Eet jij ook nog wat lieverd?" miauwde hij wat bezorgd. Hij vond dat ze er de laatste tijd maar wat magertjes uit zag. Hij gaf haar een kopje en begon toen zijn poot te wassen. "Oceanstar was echt woest op Wolfhunt dat ze haar heeft gedegradeerd tot Apprentice" miauwde hij met een frons. Het was extreem maar hij vond het knap de ze poot bij stuk hield.

The heart of a Stallion


You and me  JXidV8r
You and me  Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
You and me  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 14:37


Ze had een kleine hap genomen en daarna de rest aan Stallionheart gegeven. Ze had niet echt enorme trek. Een muisje deed haar maag al goed genoeg vullen. Daarom keek ze Stallionheart ook aan met kort knipperende ogen toen hij bezorgd mauwde: "Eet jij ook nog wat lieverd?” De flame point knikte. “Ja-ja” Sprak met speelse rollende ogen nadat Stallionheart haar een kopje gaf. “Ik heb de laatste tijd niet z’n grote hongerlust” Mauwde ze, voor ze weer een paar hapjes nam van het konijn die Stallion al half op had. Ze was blij dat hij weer goed at, want iemand die zo veel deed voor zijn clan had ook een goed gevulde maag nodig. "Oceanstar was echt woest op Wolfhunt dat ze haar heeft gedegradeerd tot Apprentice" De kleine she-cat knikte. “Ja” Sprak ze. Ze was niet al te beste vriendinnen met Wolfhunt vanwege haar rare gedrag rond haar partner maar dat ze opnieuw tot apprentice benoemd werd gunde ze niemand. Het was een enorm beschamend als je z’n straf als dat op je kreeg. “Ik was op jacht toen ze de Wolfhunt weer tot leerling verklaarde maar ik hoorde van andere dat Oceanstar echt woest was tijdens de clan bijeenkomst” Ze schudde haar vacht uit. “Ik had nooit verwacht dat Ocean zo uit haar pels kon springen” Ze had haar clanleader altijd erg gemogen omdat ze zo rechtvaardig en altijd kalm en zorgzaam was naar iedereen maar dat ze nu ineens zo flipte gaf haar toch wel even de rilling’s.


You and me  Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
You and me  79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 16:19



Zijn groene ogen stonden bezorgd. Wat was er dan aan de hand dat zijn partner zo slecht at? Hij gaf haar nog een keer een onderzoekende blik en besloot het daar dan maar bij te laten. "Ik hou je in de gaten hoor" miauwde hij met een knipoog. “Ik was op jacht toen ze de Wolfhunt weer tot leerling verklaarde maar ik hoorde van andere dat Oceanstar echt woest was tijdens de clan bijeenkomst”. Hij zuchtte zacht. Het was nogal een spectakel geweest aan emoties maar wel terechte emoties van Oceanstar. "Oceanstar rouwt nog altijd om Icecloud. Icecloud zal zeer hard gemist worden door iedere WindClan kat" miauwde de gevlekte kater met een diepe toon van respect in zijn stem. Het was nu tijdelijk even gestopt met dode katten bij bosjes maar iets zei hem dat er nog veel gingen volgen in de komende moons. Hij hoopte van niet maar je wist het nooit zeker. “Ik had nooit verwacht dat Ocean zo uit haar pels kon springen” miauwde Shatteredice. Hij kantelde zijn kop even en keek haar een paar tellen aan. "Zelfs de meest geduldige Warriors springen wel eens uit hun vel" miauwde hij ter verdediging van Oceanstar. "Misschien kunnen we iets voor Oceanstar doen om het rouwproces te ondersteunen. Heb jij misschien ideeën?" vroeg hij haar en hij nam nog een hapje van het konijn.

The heart of a Stallion


You and me  JXidV8r
You and me  Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
You and me  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimevr 17 aug 2018 - 20:07


Toen Stallionheart mauwde dat hij haar in de gaten zou houden rolde ze nogmaals gniffelend met haar hemelsblauwe ogen en gaf hem een klein zetje. “Ik ben een volwassen kat my love, geen kitten” Sprak ze als grapje bedoelend met een glimlach op haar lippen gekruld. "Oceanstar rouwt nog altijd om Icecloud. Icecloud zal zeer hard gemist worden door iedere WindClan kat" Shatteredice knikte instemmend maar wist veder niet wat ze hierop kon aanvoegen. Stallionheart had gelijk, Icecloud was er al voor dat hen beide überhaupt geboren waren. De oude witte she-cat zou erg gemist worden. Zelfs de meest geduldige Warriors springen wel eens uit hun vel” Sprak Stallionheart. Shatteredice knikte nogmaals. Er was bestond geen kat die niet eens overmeesterd werd door hen gevoelens. En een verlies, helemaal van een belangrijk iemand, deed veel. ”Misschien kunnen we iets voor Oceanstar doen om het rouwproces te ondersteunen. Heb jij misschien ideeën?" Dat was een lastige. De kleine flame-point had in de bergen haar beste vriend verloren en had hier erg om gerouwd maar tijdens haar verwerking wou ze graag alleen zijn terwijl ze ook katten kende die graag bij andere waren, het verschillende per kat om hoe ze met hen gevoelens omgingen en verwerkte. “Ik denk dat het het best is dat we beide haar een luisterende oor bieden wanneer ze dit nodig heeft” Mauwde de Windclan she-cat en drukte zich tegen haar partner aan. “Maar ook Ocean de ruimte te geven als ze dit wilt.” Shatteredice trok even nadenkend met haar oor. “Windclan is er voor Oceanstar. We zijn met ze alle één grote familie, iedereen is er voor iedereen. We steunen elkaar door dik en dun, maakt niet uit met wat” De kleine she-cat trok haar rode pootjes onder haar lijf en liet even een korte stilte vallen. “We kunnen haar zo nu en dan vragen als ze mee wilt jagen zodat ze niet telkens aan haar zorgen denkt?” Dat was al zeker een ideetje.


You and me  Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
You and me  79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimewo 22 aug 2018 - 22:22



De kater knikte langzaam. Wat zijn partner zei was eigenlijk het enige wat ze voor haar konden doen. Afleiding bieden en hun Warrior taken volbrengen. Hij keek nog even naar het konijn en nam nog een laatste hap en besloot dat hij er niet nog een moest nemen omdat zijn maag dan zou exploderen. Hij legde zijn staart voor zich neer en begon deze te wassen. "Rainkit en Toxickit doen het goed. Nog een paar Moons en ze worden Apprentices" miauwde hij met lichte trots in zijn stem. "Zullen we voor de Clan gaan jagen zodra we het eten een beetje verteerd hebben?" stelde hij voor. Hij voelde zich een beetje schuldig voor het opeisen of opeten van een half konijn dat normaal naar de Queens of de Elders ging. Hij wachtte even met het likken van zijn staart en kneep zijn groene ogen samen. Hij hoorde verderop iets maar er kwam geen geur deze kant op. Hij flikkerde met zijn oren ten teken naar Shatteredice dat ze de bron van het geluid ook kon opmerken. Hij deed zijn bek open en dronk de geuren in maar het waren de gewone dagelijkse geuren. Geen andere Clans. Hij zuchtte en liep naar een plekje toe waar de zon iets meer scheen. Hij rekte zich lekker uit en geeuwde. Misschien toch even een klein dutje doen voordat hij ging jagen. Hij boorde zacht zijn nagels in de grond en haalde ze er weer uit. Voor zolang het duurde kon WindClan volop eten en hij zou daar zeker in voorzien.

The heart of a Stallion


You and me  JXidV8r
You and me  Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
You and me  Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: You and me    You and me  Icon_minitimema 10 sep 2018 - 14:13


Stallionheart knikte. Geen andere woorden bijvoegend. Wat ze zonet verteld het was het enige wat ze konden doen on hun Leader te helpen. Niemand kon de tijd versnellen of beter maken wanneer je in rouw zat.. Ze wist het immers zelf ook goed, soms waren er nog steeds dagen dat ze haar beste vriend miste. De flame point keek naar hoe haar partner zijn staart begon te wassen na zijn laatste paar happen konijn. De she-cat begon hem te helpen door langzaam zijn hals te wassen met lieve en ritmische likken. Shatteredice keek op van de wasbeurt van haar partner toen hij over de kits sprak. Direct begon haar keel een snorrend geluid te maken en glimlachte ze warm. “Ze zijn zulke engeltjes” Sprak ze met glinsterende ogen. Ze kon werkelijk niet genoeg krijgen van hun kleintjes. “Nog eventjes en ze zijn geen kleine donsballetjes meer, dan willen ze niet meer met ons knuffelen” Mauwde ze zacht lachend. Ja, dat gebeurde met kittens wanneer ze ouder werden. Stallionheart mauwde dat ze straks misschien nog eventjes konden jagen waarop de flame point weer moest lachen. Ze schudde zachtjes haar snoet. Haar rode pluizige staart langs zijn neus strijkend. “Je bent ook z’n werkhulk” Grinnikte ze en gaf hem een likje over zijn wang voor ze instemmend mauwde. Nu was de heide nog gevuld met konijn, straks wanneer het weer koud werd moesten ze veel harder hun best doen. Dus nog eventjes genieten van de volle magen. Stallionheart stond op en de flame point volgde hem naar het zonnige plekje. Duidelijk ziend dat hij toch een beetje moetjes was dan hij eigenlijk wou toegeven. “Sluit eventjes je ogen mijn liefste, we kunnen straks altijd nog eventjes jagen” Sprak ze voor ze naast hem opkrulde, veilig en warm tussen zijn dikke gevlekte vacht.



You and me  Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You and me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: