{KS Smoke x Hail} Fluffballs



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {KS Smoke x Hail} Fluffballs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokebreath
StarClan
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimezo 12 aug 2018 - 22:38


Om nog even toe te voegen aan de grote hoeveelheid kitten searches... Hebben Smokebreath en Hailstorm ook nog een cadeautje voor de clans. Het lollige is dat dit al gepland stond voordat Minnow der fling ineens had maar ja.. Things happen.

Ik riep al een tijdje dat ik graag Smokebreath een vader wilde laten zijn en toen kwam Hailstorm ten tonele. Smokebreath en Hailstorm begrijpen elkaar vrij goed en liggen elkaar goed, maar partners.. dat zijn ze nog niet bepaald en ze weten allebei niet of ze daar behoefte aan hebben. Maar ja, van het één kwam het ander en Hailstorm zal dan ook in de RPG zwanger raken zonder dat ze überhaupt partners wilden zijn.

En nu zitten ze met de problemen hoe ze dit gaan laten werken als 'ouders'. Eén ding is zeker, geen van beiden willen ze dat de kittens eronder lijden.

De kittens
We zoeken dan ook een nestje kittens die hun band flink op de proef gaan stellen. We hebben nog geen vast aantal in ons hoofd. Aangezien Smokebreath en Hailstorm allebei ontplofte haarballen zijn, zouden we dat ook graag in de kittens terugzien.

Verder zijn de volgende kleuren mogelijk: Zwart, zwart smoke, zwart tabby, zwart zilver tabby, blauw, blauw smoke, blauw tabby, blauw zilver tabby of één van deze kleuren met wit.
Is het grijs = Je zit safe.

We hebben nog geen deadline opgesteld, maar we zullen dit tijdig aangeven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimema 13 aug 2018 - 1:21

O A K K I T
"I’m tough, I’m ambitious, and I know exactly what I want."

[G E N E R A L]
{Oakkit - Oakpaw - Oak???}
{His name stands for strength}
{Tom-cat ♂}
{Born in Greenleaf/Leaffall}
{Bloodline is Shadowclan x Shadowclan}

{Hailstorm x Smokebreath are my parents}
{My siblings are still unkown}
{The rest of the family isn't in the picture}

[P H Y S I C A L]
{Oakkit's vacht is lang en dik, met zwarte, donkere cyperse markeringen, waartussen donkerbruin/grijs zit. Hiermee heeft hij de vachtkleur van zijn moeder geërfd. Hij zal echter de oogkleur van zijn vader erven, zodra het kittenblauw uit zijn ogen verdwenen is. Ook zal hij de grootte van zijn vader halen, uiteindelijk. Voor nu zal hij echter een pluizige kitten zijn, met een vacht die alle kanten uit piekt. Daarbij zal de bevalling van hem ook niet makkelijk geweest zijn, aangezien hij al fors te wereld zal komen.}

Kitten Avatar:

[P E R S O N A L I T Y]
{Playful - Curious - Rough - Tough - Show-off}

{Oakkit is de typische speelse kitten. Geen mosballetje zal aan hem ontsnappen en elk blaadje die rondvliegt zal aan hem te prooi vallen. Dit geld ook voor staarten van andere katten. Ook zijn nestgenoten en mede kittens moeten voor hem oppassen, want voor je het weet zit je al in een stoeipartij met hem. Deze stoeipartijen kunnen er ruig aan toe gaan. Het is voor hem dan ook moeilijk om te weten wanneer hij moet dimmen.
Oakkit is het soort kitten die je zult vinden in de warriors den omdat hij geen geduld had en zijn nieuwsgierigheid niet in bedwang kon houden. Ook zal hij op de eerste beste kat af sprinten die het kamp binnen komt van een patrouille omdat híj als eerste wilt weten wat er op die patrouille gebeurt is. Ook zal hij de oren van andermans kop af zeuren om hem alvast te trainen, want Oakkit moet en zal uiteraard de beste warrior worden die Shadowclan gekend heeft.
Hiermee komt kijken dat hij een uitslover is en eigenlijk is hij ook best wel stoer, met zijn grote praatjes. Hij houdt zich namelijk niet in wanneer hij verteld hoe zijn warriorschap er uit zal zien en hoe hij elke kat buiten Shadowclan er van langs zal geven. Een stoer-doener en een show-off dus.
Hoe dit zich verder zal ontwikkelen zodra hij een apprentice is geworden is nog maar de vraag, want wie weet wat de toekomst hem zal brengen.}

[M O T I V A T I O N]
{Een kitten van Smokebreath, a dream come true. Daarbij is Hailstorm ook zeker een interessante character, voor wat ik tot nu toe van haar heb gelezen. Twee katten die geen partners van elkaar zijn, maar wel ouders worden, perfect, de sleutel tot mooie plotjes en drama. Deze twee ouders lijken mij perfect voor Oakkit om van hem een interessante character te maken. Ik zit al een poos te wachten op het perfecte nestje om weer met een nieuwe kitten te beginnen. Ik heb zoveel van mijn dierbare accounts dood laten gaan en het wordt tijd dat ik weer een nieuw character neem waarin ik mijn hart en ziel kan stoppen. Ik ben dus erg gemotiveerd voor dit nestje en sta nu eigenlijk al te springen om met dit ruige ventje te beginnen, mocht Oakkit natuurlijk gekozen worden. Ik zal in ieder geval duimen.}



Laatst aangepast door Thora op di 14 aug 2018 - 0:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailstorm
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Butter
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 Moons♪
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hailstorm
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimema 13 aug 2018 - 19:16

♡De Deadline is bekend! 30 Augustus worden de aanmeldingen gesloten♡

Alvast bedankt voor de leuke aanmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimedo 16 aug 2018 - 15:26

Hope never dies where faith is strong, and faith grows strong in the presence of hope



GENERAL
Current name: Lavenderkit
Former names: -
Future names: Lavenderpaw - Lavenderheart
Meaning warrior name: Lavendel - Hart
Reason name: Bij de geboorte van deze kitten kwam Acefray het Camp binnen met Lavendel. Bij het ruiken van de Lavendel koos Hailstorm voor de naam Lavenderkit.
Haar suffix is gekozen door StarClan omdat ze loyaal is aan ShadowClan en moedig durft te handelen.
Nicknames: -
Gender: Female
Age: Unborn
Season born: Newleaf / Greenleaf
Birth time: -
Birth place:ShadowClan nursery


FAMILY
Bloodline: 100% ShadowClan

Mother: Hailstorm
Grandparents mothers side: Shrewthorn x Mousehunter
Father: Smokebreath
Grandparents fathers side: Unknown x Unknown
Sisters: Unknown yet
Brothers: Unknown yet
Partner: -
Crush: -
Kittens: -
Foster kittens: -
Extra: -

CLAN
Clan: ShadowClan
Clan Leader: Tallstar
Clan Deputy: Acorndust
Clan medicine cat: Acefray
Clan medicine cat Apprentice: -

Current rank: Kitten
Future ranks: Apprentice - Young Warrior - Warrior - Senior Warrior - Elder - Deputy (?) - Leader (?)
Previous ranks: -

Mentoring: -
Mentored: -
Mentored by: -


OUTSIDE
Height: -
Weight: -
Coat color: Black smoke
Coat Length: Long
Pattern: Smoke
Eyes: Amber/copper
Nose Color: Black
Paw pads: Black
Built: Strong and musculair
Scars: -
Handicaps: None
Extraordinary Things: Bijna een exacte kopie van haar vader alleen dan vrouwelijk.


DESCRIPTION:

[Uninhibited] [Helpful] [Stubborn] [Jealous] [Loyal] [Fearless] [Full of dreams]

Lavender kan het beste beschreven worden als een onbevangen poes. Ze ziet niet zo snel het kwaad in andermans acties en pas als ze met haar neus op de feiten gedrukt wordt erkent ze dat er iets aan de hand is. Lavender is naast loyaal ook zeer behulpzaam naar andere katten in de Clan en ook niet bang om aan te pakken. Aan de andere kant is ze koppig en jaloers. Haar koppige karakter zal haar vaak in de problemen brengen, op latere leeftijd zal dit afzwakken maar nog altijd aanwezig zijn. Ze kan er ook niet tegen om "Nee" te horen te krijgen en zal jaloers zijn als andere katten (Apprentices) het beter doen dan zijzelf. Ze zal altijd proberen de beste te zijn zonder te veel op te vallen. Ze heeft ook de grote droom om net als haar vader voorheen Medicine Cat te worden.


History

Yet to come.~


Avatar:
{KS Smoke x Hail} Fluffballs Lavend10

Believe in your dreams
robb stark




Motivation:

Mijn naam is Rebecca en ik ben 22 jaar oud, ik RPG al +/- 10 jaar en sinds 2010 RPG ik op Warrior Cats. Toen ik zag dat brombeer Smoke een nestje kreeg hoefde ik niet lang na te denken over een aanmelding, bijna direct kreeg ik inspiratie voor een ShadowClan kat. Ik heb al eerder in de RPG met Smokebreath een topic gehad maar om een Kitten van hem te spelen lijkt me echt geweldig.
Hopelijk gunnen jullie mij de kans om weer een ShadowClan kat te bespelen in jullie geweldige nestje.
Alvast heel veel succes met kiezen <3

Liefs,

Rebecca


Laatst aangepast door Stallionheart op vr 17 aug 2018 - 15:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimedo 16 aug 2018 - 21:01

Cinnamonkit
THE BASICS
Name Cinnamonkit - Cinnamonpaw - Cinnamon ?
Based on Lydia Martin - Teen Wolf
Gender Female ♀
Age Unborn
Parents Smokebreath x Hailstorm
Sexuality Hetero - mentally unavailable
Clan Shadowclan
Bloodline 100% Shadowclan

CHARACTER TRAITS
Leader Cinnamon is een geboren leider; ze bedenkt binnen de kortste keren een plan van aanpak en voert deze dan ook zonder pardon uit, met iedereen die aan haar zijde wil staan. Ze wil later geen clanleider worden, maar wordt wel graag gezien als de leider onder haar vriendengroep.
Intelligent Cinnamon is uitzonderlijk slim, maar schaamt zich hiervoor. Ze zal daarom ook haar uiterste best doen om dit niet te laten zien, door zich dommer voor te doen dan ze is. Later zal ze dit overkomen en schaamteloos laten zien waartoe zij allemaal in staat is; ze zal er trots op worden.
Unstable Stabiliteit is niet haar sterkste kant; de poes is erg breekbaar. Ze zal altijd haar best doen om het te verschuilen, maar eigenlijk heerst er vaak chaos en onzekerheid in haar koppie.
Determined Wanneer Cinnamon iets wil, zal ze hiervoor vechten tot het einde - letterlijk. Als ze eenmaal haar zinnen ergens op heeft gezet, zal niks haar weerhouden om dit te verkrijgen. Vaak zijn dit moeilijke kwesties die zij wil oplossen, om haar brein te kunnen blijven uitdagen.
Loyal Als het om vrienden, familie of clangenoten gaat, zal Cinnamon deze altijd beschermen en bij hun zijde staan. Ze zal altijd aan hun kant staan, wat er ook gebeurd.
Kind Als je eenmaal door haar muurtje heen bent, zul je merken hoe zorgzaam en vriendelijk de poes kan zijn. Ze maakt zich snel zorgen over anderen en zal altijd haar best doen om anderen gelukkig te kunnen maken.
Feisty Dit woord spreekt vrijwel voor zichzelf; Cinnamon kan nog wel eens de pittige tante uithangen.
Sarcastic Haar natuurlijke reactie tegen pijn; sarcasme. Ze probeert hieronder te verschuilen hoe ze zich echt voelt, en reageert daarom vaak sarcastisch.
Independent De poes is goedgebekt en kan goed voor zichzelf zorgen en opkomen; ze wil van niemand afhankelijk zijn.
Brave Wat er ook mag gebeuren, welke pijn en welk verdriet ze ook zal moeten doorstaan; ze zal zich er altijd doorheen vechten voor haar naasten.

APPEARANCE
Fur color Zwart tabby - wit
Fur pattern Gevlekt
Fur length Lang
Eye color Groen
Nose & pawpads Lichtroze
Picture

ABOUT ME
Name Lyra
Age 18 jaar
Rpg experience ± 6 jaar
Motivation Na lang getwijfeld te hebben, alle kittensearches drie keer doorgelezen te hebben en twee aanmeldingen weer te hebben verwijderd, ben ik er eindelijk uit. Ik was Teen Wolf aan het terugkijken en besefte me toen wat voor geweldig personage Lydia eigenlijk is, zo heerlijk verward en gestrest, maar toch ook loyaal, lief en buitengewoon slim. Ik moest hier gewoon wel een katje uit halen, en waar past ze beter dan in een verwarde familie? Na lang zoeken en tobben vond ik dit toch het leukste nestje voor Cinnamon. Ik vind motivaties altijd erg moeilijk, maar ik heb gewoon eindelijk de inspiratie gevonden die ik in de twee vorige aanmeldingen niet zag; een solid character om op te baseren. Dat geeft voor mij veel stevigheid en zo kan ik een account ook makkelijker actief houden. Natuurlijk drijft bij mij die kittendrift ook weer op en tja, ik dig het 'eigenlijk wilden we niks help' verhaal dus ook wel. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit zal pakken. En ja, ik heb jullie stiekem wel een beetje aanbeden in mijn eerste jaren hier, jullie waren zo goed en ervaren en volwassen en ik begon pas net (nog steeds eig oeps). Ik wil dit niet weer ellenlang gaan maken zoals ik usually doe, maar het komt er op neer dat ik bomvol inspi zit voor deze kitten en haar graag in dit nestje zou zien opgroeien. De rest is aan jullie (:

Swallow too much of me at once, and you'll choke.
But don't worry, a little taste won't hurt.

thanks tayter


Laatst aangepast door Apricotpaw op do 23 aug 2018 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
{KS Smoke x Hail} Fluffballs 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimewo 22 aug 2018 - 17:21

@Apricotpaw , aangezien er geen rood of créme in de familie zit is die kleur helaas niet mogelijk. Wellicht verstandig een andere vachtkleur te zoeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotpaw
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs Dcb702r-5e0d288b-85a9-40ea-94b5-11b21c056d44.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMjgzNmNiLTU4OTMtNGE2Yy1iMTU2LTVhODlkOTRmYzcyMVwvZGNiNzAyci01ZTBkMjg4Yi04NWE5LTQwZWEtOTRiNS0xMWIyMWMwNTZkNDQuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
Lyra
171
Actief
I fell for you like an apricot from a tree
Hard, but I was ready for it

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotpaw
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimedo 23 aug 2018 - 14:44

@Oceanstar
Dacht ik al haha, nieuw plaatje gevonden & toegevoegd (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailstorm
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Butter
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 Moons♪
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hailstorm
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 16:04

Natuurlijk is het topic nu gesloten en Babs en ik zijn in berraad..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailstorm
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Butter
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 Moons♪
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hailstorm
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimevr 31 aug 2018 - 21:37

De kittens zijn gekozen. De geboortevolgorde wordt nog bepaald.
De Gekozenen:
Er komen meer?:
Dan de laatste:

Bedankt voor de aanmeldingen! Gefeliciteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiastripe
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Rebecca
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sequoiastripe
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimeza 1 sep 2018 - 14:41

Sequoia meld zich <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hailstorm
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Butter
51
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 Moons♪
Gender: She-cat ♀
Rank:
Hailstorm
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 23:48

https://www.warriorcatsnl.com/t36169-a-few-new-stars-shall-appear-in-the-cloudless-skies-geboortetopic

Dit is het geboortetopic. Zodra je met kitten hebt gepost mag hij/zij op 2 weken
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshpaw
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons!
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Marshpaw
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimewo 12 sep 2018 - 15:26

Oakkit = Marshkit btw, for those who do not know~
Terug naar boven Ga naar beneden
Icesong
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs 5UzLAz
Tim
274
Actief
I'm searchin' for somethin' I can't find


CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icesong
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimedi 25 sep 2018 - 13:00

Aangezien Lyra heeft aangegeven dat ze toch geen tijd heeft voor Cinnamonkit en we haar dus niet aan een verplichting willen zetten van een nestjeskit, zoeken we op de korte termijn een vervanger voor deze kitten.

Aangezien we deze week graag nog een kit willen vinden...
- Hoeven de aanmeldingen niet heel lang te zijn. We willen wel graag een korte motivatie, beschrijving van de persoonlijkheid en het uiterlijk zien.
- Hou er rekening mee dat Smokebreath en Hailstorm geen zoete namen geven.
- De deadline is 1 oktober
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstreak
Member
{KS Smoke x Hail} Fluffballs DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Re: {KS Smoke x Hail} Fluffballs   {KS Smoke x Hail} Fluffballs Icon_minitimedi 25 sep 2018 - 13:17

Naam speler: Freedje
Naam: Skullkit
Vachtkleur: Zwart, langharig
Oogkleur: Blauw of geel

Karakter: Skullkit zal zijn mening niet onder stoelen of banken steken. Als hij je niet mag of hij vindt iets niet leuk of mooi, laat hij dat duidelijk merken. Hij is snel geïrriteerd, snel aangebrand en zal zich niet weerhouden om je een goede klap te geven als je erom vraagt. Aan de andere kant is hij dan weer wat familie betreft heel beschermend over de rest van zijn nestje. Hij staat open voor de problemen van zijn broers en zussen en zal, als je problemen met hun hebt, zich er dan ook snel in storten als het gaat om hun veiligheid of hun gemoed, ongeacht wie in fout is.

Motivatie: Ik heb altijd al eens een kitten willen spelen in een groter nestje. Hoe actiever het nestje, hoe leuk ik het vind om de kitten te bespelen. Toen ik zag dat de aanmelding niet groot moest zijn, werd ik hier ook door aangetrokken omdat ik het altijd vervelend vind om lange aanmeldingen te verzinnen. En het is natuurlijk ShadowClan ^^ Qua posten hoeven jullie niet bang te zijn dat ik inactief raak; ik onderhoud op dit moment 11 accounts en 3 van de 11 hebben om praktische redenen niet veel topics (BloodClan) zodat er genoeg ruimte overblijft voor de andere accounts.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{KS Smoke x Hail} Fluffballs
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: