Fellow traveler [Oceanstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fellow traveler [Oceanstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stallionheart
Member
Fellow traveler [Oceanstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimema 13 aug 2018 - 21:20



De grassen bogen onder zijn poten en kraakten lichtjes. Het zou binnenkort eens moeten gaan regenen om het gras te voeden en om de prooidieren een boost te geven. Hij boorde langzaam zijn nagels in de bodem. Het stof dat tegen zijn witte poten aanwaaide liet het prachtige wit verdwijnen en het meer bruin ogen. Hij zuchtte en luisterde of hij ergens een prooidier hoorde of rook maar het bleef stil. Misschien dat het hem nog zou lukken prooi te vinden maar niet hier. Hij liep langzaam naar het gebied waar SkyClan vroeger gehuisd had en bij de rand bleef de kater staan. De woestenij die zich voor hem uitstrekte had wel plekjes met groen maar het was alsnog een lege plek. Hij keek naar zijn poten en zette ze op het zwarte. Zijn witte poot contrasteerde ongelooflijk met het zwarte maar hij vroeg zich af of prooien hier al terug waren gekomen. Het zou hem benieuwen.

The heart of a Stallion


Fellow traveler [Oceanstar] JXidV8r
Fellow traveler [Oceanstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Fellow traveler [Oceanstar] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimedi 14 aug 2018 - 18:47

Oceanstar trok sinds haar halfzusjes geboren waren vaak niet meer zover het territorium in. Ook had het gedoe met Wolfpaw, Wolfhunt haar op haar hoede gebracht. De zilvergrijze kattin was alles behalve dom en wist dus ook dat de zwarte kattin wellicht iets schuilhield en betwijfelde aan haar trouw. Behalve dat was Windclan vooral bezig met de heropbouw en was ze nog de dood van enkele familieleden en vrienden aan het verwerken. Het leek haast wel alsof Starclan veel van haar geliefden van haar afpakte. Al hoewel, ze had gelukkig haar band met Abysshowl weer versterkt. De Windclan Elder was een goede vriendin van haar, waar ze haar ei bij kwijt kon en die ze minimaal honderd procent vertrouwde. Ook al was ze zelf niet wantrouwend aangelegd, en Abysshowl wel; wisten ze nog steeds goed met elkaar op te schieten. Wellicht kwam het wel door het feit dat beide katinnen Cyber hadden overleefd. Al had Oceanstar er zelf minder trauma's aan over gehouden. Ook zat ze met haar gedachten bij het gesprek met Butterstar en natuurlijk het feit dat ze zich zorgen maakte om Bloodclan en Tallstar. Ze schudde haar kop kort en krachtig waarna ze het spoor van een van de Windclanners volgde, benieuwd wat hij van plan was. Het gras kraakte lichtjes onder haar poten, al wist ze het meeste geluid wel te voorkomen en haar ogen gleden over het barre landschap dat vroeger Skyclan territoria was geweest. Haar staart zwiepte ze kort terwijl ze zocht naar het bekende gestalte van Stallionheart, wiens geur ze had geroken voordat ze rustig op hem af stapte. Dit keer duidelijk hoorbaar voor de ander, ze zei geen woord maar keek hem kort nieuwsgierig aan. Wat was hij van plan geweest en waarom kwam hij hier?


Fellow traveler [Oceanstar] Oceano10
Fellow traveler [Oceanstar] LcrIgCQFellow traveler [Oceanstar] JwNO92gFellow traveler [Oceanstar] EjrsROFFellow traveler [Oceanstar] UK1ajoIFellow traveler [Oceanstar] 3qCkg2fp_oFellow traveler [Oceanstar] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Fellow traveler [Oceanstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimevr 17 aug 2018 - 14:27



Terwijl de kater door het barre landschap liep en onderzocht of er groen was hoorde hij achter zich pootstappen en stopte hij. Terwijl hij stopte keek hij over zijn schouder en zag dat de Clanleader het Camp verlaten had. De kater knipperde met zijn groene ogen en gaf haar een knikje ter begroeting. De nieuwsgierige blik in haar ogen liet een glimlach op zijn lippen komen en hij stapte naar haar toe. "Ik zie een nieuwsgierige blik" miauwde hij en hij trok met zijn snorharen. "Ik was benieuwd of er alweer groen te zien was in het oude SkyClan gebied" verklaarde de kater zichzelf. Hij keek naar de grond die nog altijd zwart was en streek er met zijn poot overheen. Terwijl het zwarte weggeschrapt werd zag hij iets kleins en groens verschijnen en zijn ogen lichtte op. Was het hier nog levensvatbaar? Het puntje van zijn staart ging geïnteresseerd heen en weer voordat hij weer naar Oceanstar keek. "Was je op jacht?" vroeg hij met een glimlach.

The heart of a Stallion


Fellow traveler [Oceanstar] JXidV8r
Fellow traveler [Oceanstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Fellow traveler [Oceanstar] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 19:43

Het landschap was bar, zelfs Windclan leek dicht begroeid in vergelijking met het oude Skyclan gebied. Vele Moons waren voorbij gegaan en hoewel enkele planten wel langzaam terug keerden vroeg de jonge Leader zich af of de natuur zich ooit geheel zou herstellen. Stallionheart had de Leader inderdaad aan horen komen, ze was dan ook niet stil geweest en had af en toe expres een blaadje of takje of stukje gras laten knerpen. Zodat de ander van haar aanwezigheid wist; de kater knikte haar toe en leek haar vragende blik te ontvangen. Met een glimlach om zijn lippen stapte hij naar de jonge Leader toe. Wiens grijze vacht verzorgd op haar lichaam lag. "Ik zie je nieuwsgierige blik." Begon de kater waardoor ze grinnikte. Het viel dan ook behoorlijk op, geamusseerd trok ze met een oortje en knikte ze. Nog steeds sprak ze niet; comfortabel zijnde in de rust en stilte. "Ik was benieuwd of er alweer groen te zien was in het oude Skyclan gebied." Verklaarde de kater waardoor ze haar blauwe blik over het landschap liet glijden. "Nog niet geloof ik," Verklaarde ze. Wat was ze blij dat het Windclan Territorium er nog normaal bij lag; behalve het nieuwe gebied dan. Dat Twolegs hadden aangelegd. De grond was nog zwart, maar de kater leek wat vergeten groen te vinden. Zijn ogen lichtten op waardoor ze hem rustig aan keek. Het leek erop dat de natuur ooit misschien zijn terugweg zou vinden. "Was je op jacht?" Vroeg de kater op zijn beurt nieuwsgierig. De Windclanner knikte even. "Ik kon het kamp even verlaten, mijn poten strekken. Al ben ik ook graag bij mijn zusjes." Verklaarde ze zacht met warme stem terwijl kort de pijn in haar ogen was te zien.


Fellow traveler [Oceanstar] Oceano10
Fellow traveler [Oceanstar] LcrIgCQFellow traveler [Oceanstar] JwNO92gFellow traveler [Oceanstar] EjrsROFFellow traveler [Oceanstar] UK1ajoIFellow traveler [Oceanstar] 3qCkg2fp_oFellow traveler [Oceanstar] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Fellow traveler [Oceanstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 15:07



Hij luisterde zonder een woord te reppen naar Oceanstar. Nog niet inderdaad maar misschien over een of twee greenleafs van nu? Hij richtte zijn blik tot haar toen ze verklaarde dat ze alleen haar poten wilde strekken ondanks dat ze graag bij haar zusjes was. Mintkit en Cocoonkit hadden geluk met zo'n grote zus. "Ze beseffen het nog niet maar ze hebben geluk met jou" miauwde hij en hij schonk haar een vriendelijke glimlach. De pijn in haar ogen was hem niet ontgaan en hij voelde zich nu even wat onhandig. Hoe deden poezen dat toch altijd? "Het zal nog lang moeilijk zijn voor je denk ik Oceanstar" miauwde hij zacht "Gelukkig kan je ze soms nog zien in StarClan" zei hij in de hoop haar iets op te beuren. In dat opzicht hadden Leaders het wel beter dan de gewone Warrior. Als je als Warrior je geliefde verloor dan verloor je die totdat je zelf ook naar StarClan ging maar als Leader kon je ze soms nog zien. Zijn blik ging naar de lucht toe en met zijn ogen op die hemel gericht liet hij een diepe zucht. "Soms zou ik willen dat ik mijn oma nog eens kon zien. Specklestride gaf altijd wijs advies" miauwde hij en hij sloot zijn groene ogen. Het deed hem nog altijd pijn dat zijn oma niet meer in WindClan liep maar in StarClan.

The heart of a Stallion


Fellow traveler [Oceanstar] JXidV8r
Fellow traveler [Oceanstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Fellow traveler [Oceanstar] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimezo 2 sep 2018 - 15:54

De kater luisterde rustig naar de woorden van de jonge Leader. Wellicht was het groen nog niet terug gekeerd maar ooit zou dat wel komen. De natuur had altijd manieren om de aarde weer groen te kleuren door planten; waarna ook dieren er weer verschenen. "Ze beseffen het nog niet maar hebben geluk met jou," Mauwde de kater waardoor de kattin even glimlachte. Ze was nu eenmaal erg gehecht aan haar familie en wist dat haar moeder dit had gewild. Ze was de link naar haar moeder; net zoals de kittens een laatste achterblijfsel waren van de prachtige witte kattin. De kater schonk haar een korte glimlach maar leek de pijn in haar ogen wel op te merken. "Het zal nog lang moeilijk zijn voor je denk ik Oceanstar," Mauwde de kater zacht. "Gelukkig kan je ze soms nog zien in StarClan." Zei hij, waarschijnlijk in een poging haar op te beuren. De kattin keek hem aan en zuchtte even voordat ze op een kalme toon sprak. "Dat betekend niet dat ik mijn moeder en overleden kittens niet mis. Ik heb geen afscheid van Skykit kunnen nemen," Mauwde ze zacht; het verdriet van een moeder die diens kind had verloren was duidelijk zichtbaar. Hoewel ze de Starclanners af en toe zou zien; betekende dit niet dat ze hen niet kon missen. Met een diepe zucht sprak de kater uiteindelijk verder. "Soms zou ik willen dat ik mijn oma nog eens kon zien. Specklestride gaf altijd wijs advies." Mauwde de kater met het verdriet zichtbaar in zijn groene ogen. Oceanstar maakte een instemmend geluidje; het verliezen van een dierbare was altijd lastig. Starclan was gelukkig een prachtige plek.


Fellow traveler [Oceanstar] Oceano10
Fellow traveler [Oceanstar] LcrIgCQFellow traveler [Oceanstar] JwNO92gFellow traveler [Oceanstar] EjrsROFFellow traveler [Oceanstar] UK1ajoIFellow traveler [Oceanstar] 3qCkg2fp_oFellow traveler [Oceanstar] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Fellow traveler [Oceanstar] 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 20:54



Met zijn blik op oneindig staarde hij voor zich uit. De seizoenen leken steeds meer in elkaar over te gaan en alles leek op elkaar. De Journey was nog niet lang geleden maar het voelde alweer als een soort rare droom. Hij keek opzij toen Oceanstar weer begon te spreken. "Dat betekend niet dat ik mijn moeder en overleden kittens niet mis. Ik heb geen afscheid van Skykit kunnen nemen" De kater liet een troostend snorrend geluid horen na deze woorden. "Die verliezen zijn het pijnlijkste" zei hij zacht en hij keek naar de lucht. "Hebben ze echt rust in StarClan?" vroeg hij half aan de lucht half aan Oceanstar. Hij kon zich wel een beeld ervan vormen maar hij was er zelf nog nooit geweest. Was alles van sterrenstof daarboven of waren dat Kitten verhaaltjes? "Ikzelf heb ondervonden dat de beste manier van het verwerken is door met de levende om te blijven gaan. In wie hun geest voortleeft" miauwde hij en hij keek weer naar Oceanstar. "Als we niet in StarClan geloofden zouden we verloren zijn" murmelde de gevlekte kater.

The heart of a Stallion


Fellow traveler [Oceanstar] JXidV8r
Fellow traveler [Oceanstar] Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Fellow traveler [Oceanstar] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Fellow traveler [Oceanstar]   Fellow traveler [Oceanstar] Icon_minitimeza 15 sep 2018 - 16:13

De kater staarde voor zich uit; waarschijnlijk in diepe gedachten verzonken. Niet gefocust op de Leader of de dorre omgeving. Hij keek opzij toen de Leader langzaam begon te praten. Over haar kittens, haar leven. Het was af en toe lastig om het moederschap en Leaderschap te combineren. Al had Oceanstar dat duidelijk nog niet verpest. Stallionheart liet een troostend en snorrend geluid horen. Waardoor de kattin een klein glimlachje op haar gezicht perste. "Die verliezen zijn het pijnlijkste." Mauwde de katee zacht terwijl hij naar de lucht keek. "Hebben ze echt rust in StarClan?" Vroeg de kater waardoor Oceanstar hem met een zachte blik in haar ogen aan keek. "Het is een vredige plek; ze hebben rust en warmte. Liefde daar." Mauwde ze zacht. Ze had naast de emotionele gebeurtenissen zich er goed gevoeld. "Ikzelf heb ondervonden dat de beste manier van het verwerken is door met de levende om te blijven gaan. In wie hun geest voortleeft" Mauwde de kater. Het was waar, de andere kittens en haar halfzusjes maakten het wel wat beter. Mintkit leek sprekend op haar moeder. "Als we niet in StarClan geloofden zouden we verloren zijn" murmelde de gevlekte kater. Oceanstar knikte langzaam. Zonder StarClan zouden ze net zoals iedere andere Rogue zijn. Het hielp dat ze voorouders hadden die hen bij konden staan. [b]"Dan zouden we niet meer dan een groep Rogues zijn. De Warrior Code is van groot belang."[/i] Verklaarde ze met een warme stem. StarClan was een prachtige plek; al wou ze daar nog lang niet komen. Ze had nog voldoende te doen.


Fellow traveler [Oceanstar] Oceano10
Fellow traveler [Oceanstar] LcrIgCQFellow traveler [Oceanstar] JwNO92gFellow traveler [Oceanstar] EjrsROFFellow traveler [Oceanstar] UK1ajoIFellow traveler [Oceanstar] 3qCkg2fp_oFellow traveler [Oceanstar] 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fellow traveler [Oceanstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: