Wouldn't hurt a fly



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wouldn't hurt a fly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Screech •
Member
Wouldn't hurt a fly  Source10
Lore
33
Actief
But if I rest, who will give me the moon?

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Screech •
BerichtOnderwerp: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimezo 19 aug 2018 - 23:16



Eigenlijk vond hij de vulture's drop een beetje een eng, (niet dat hij dat ooit met een levende ziel zou delen) maar nu was hij hier toch. Screech bleef ver van de rand vandaan, hij was niet gek. Ondanks zijn grote woorden had de dood van Pebble hem angst aangejaagd, en bleef hij schichtig naar de lucht kijken voor vogels. Zijn blik gleed naar de horizon. Wauw, het was hier prachtig. Opeens dreef er een geur zijn neus binnen, de geur van rot. Zijn snuit rimpelde, en hij keek om zich heen wat zo'n stank kon verspreiden. Hij volgde zijn neus, en al snel zag hij de boosdoener: Een rottend karkas van konijn. Hoe was dat hier gekomen? Het was al voorbij crowfood, lugubere botten met enkele flarden vlees er aan. Screech rilde. Sommige stukken waren bijna zwart van de vliegen. Nu hij dichtbij was zag hij meerdere insecten krioelen. Ew! De kater wou net een stap naar achter zetten, tot een vlieg op zijn neus landde. Hey! Vies! Weg, weg, bah! Met een flinke pets sloeg hij naar de vlieg, hopend deze te doden. Bam. Hij schudde zijn hoofd, ouch, dat deed pijn. Hij had nog geluk dat hij niet zijn nagels had uitgeslagen! De to-be begon over de pijnlijke plek te wrijven, en knipperde tranen weg. Kom op, niet huilen.

+Coyote

Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Wouldn't hurt a fly  Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimezo 19 aug 2018 - 23:49

Na de dood van Pebble was ook Coyote meer op zijn hoede in de open lucht. Toch weerhield dit hem er niet van om zijn gebruikelijke wandelingen te maken door het gebied. De kater was een grote, gespierde verschijning die vaak prima in staat was om zichzelf te verdedigen, daarom was hij comfortabel genoeg om er in zijn eentje op uit te trekken. Alleen zelfs hij kon een volgroeide roofvogel niet aan, laat staan een jonge to-be. Coyote had het geurspoor van Screech al even geleden opgepikt en hoewel hij absoluut geen zin had om de strenge Cave Guard uit te hangen, was Screech wel een zoon van zijn tante Wisp en daardoor zijn neefje. Dat, en hoewel hij soms wat empathie miste, zag ook hij liever niet een jonge kat de afgrond in tuimelen of verscheurd woorden door een adelaar. Toen hij de ander in vizier kreeg zag hij dat de kater tranen in zijn ogen had, Coyote was duidelijk niet blij. "Screech that Haunts the Night!" klonk zijn stem bars, streng en luid. Kort zwiepte hij met zijn staart. "Heb je een kop gevuld met wolken? Of wil je actief hetzelfde lot als Pebble that kills wolves ondergaan?" zijn ogen vonden die van de ander. Hoewel Screech lief, jong en allicht wat gevoelig was hield dat hem niet tegen om zijn harde, strenge zelve te zijn. Zoals al eerder gezegd, Coyote had niet erg veel empathie voor anderen. "Heb je enig idee wat voor verdriet je je moeder aan zou doen als ook jij in de klauwen van een adelaar ten onder zou gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Screech •
Member
Wouldn't hurt a fly  Source10
Lore
33
Actief
But if I rest, who will give me the moon?

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Screech •
BerichtOnderwerp: Re: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimema 20 aug 2018 - 0:16



"Screech that Haunts the Night!" De kater sprong op. Meestal werd zijn volle naam alleen gebruikt als hij in the problemen zat, en als het op zo'n barse toon was zou het wel niet veel goed betekenen. In een flits draaide hij zich om, en zag Coyote. Even was hij dolblij: het was zijn neef! Coyote was sterk en stoer, hij was cool, en ook nog eens cave guard! Screech vergat even spontaan zijn pijn en keek met fonkelende ogen naar de ander. Dit was echter van korte duur, want de volwassen kater zorgde ervoor dat hij Screech niet vergat dat hij iets slechts deed. "Heb je een kop gevuld met wolken? Of wil je actief hetzelfde lot als Pebble that kills wolves ondergaan?" Achter in zijn kop viel het hem op dat de kater iedereen zijn volle naam gebruikte, maar nu was hij te druk bezig met verwerken wat tegen hem werd gesnauwd. Net als Pebble? Dood? Zijn bekje viel geschokt open. "Heb je enig idee wat voor verdriet je je moeder aan zou doen als ook jij in de klauwen van een adelaar ten onder zou gaan?" Dat was de druppel. Behoorlijk letterlijk, want dikke tranen begonnen uit zijn ogen te stromen. "N-nee!" Zijn keel voelde dichtgeknepen, en zijn hoge stem brak. "Ik wil niet dood! Ik hou van mama!" Het kwam er nu met schokkende halen uit, en hij liet zich tegen zijn grote, stoere neef aanvallen. Hij snapte best dat hij op moest letten, maar het idee dood te gaan of hoe Wisp zich dan zou voelen gaf hem een steek in zijn hart.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Wouldn't hurt a fly  Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimema 20 aug 2018 - 1:52

Eerst leek hij blij hem te zien, iets wat Coyote allicht nog wel kwader maakte. Hij was zich niet eens bewust van het gevaar, het onvoorzichtige jong. Nadat de bruine kater hem goed op zijn plek had gezet, leek zijn gevlekte neefje kort te zijn versteend. En toen kwam het, zijn geel-groene ogen vulden zich met nog meer traantjes dan eerst die nu over zijn wangen rolden. De grote kater knarste met zijn tanden, een huilend jong was wel het laatste waar hij nu trek in had. "N-nee!" zijn jonge stem klonk nog hoger dan gewoonlijk doordat zijn keel dichtgeknepen werd door emoties. Coyote bleef stoïsch, zijn ogen nog steeds streng en koud. Een stel tranen zouden bij hem geen medelijden wekken, eerder het tegendeel. "Ik wil niet dood! Ik hou van mama!" kwam er met schokkende halen uit zijn keel. Opnieuw sloeg Coyote wat geërgerd met zijn staart toen Screech zich tegen hem aan liet vallen. Enkel omdat hij familie was stond Coyote het toe, al moest de jonge kater geen warme omhelzing verwachten. Die zat er niet in. "Verman jezelf, jong! Katers huilen niet," sprak hij streng. "Tranen krijgen je nergens. Je leeft nog, dat is het belangrijkste. Je hebt een stel hersenen gekregen voor een reden, gebruik die de volgende keer en doe je moeder geen pijn met dergelijke stompzinnige daden," met zijn staart duwde hij het kopje van zijn neefje omhoog. "Kop op, sta recht en veeg die tranen weg. Wees een kater en volg mij terug, dan zijn er geen problemen,"

be a man van Mulan playing in the background
Terug naar boven Ga naar beneden
Screech •
Member
Wouldn't hurt a fly  Source10
Lore
33
Actief
But if I rest, who will give me the moon?

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Screech •
BerichtOnderwerp: Re: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimema 20 aug 2018 - 22:28



Het was prettig dat hij niet werd weggeduwd, zelf als hij de vacht van zijn neef onder snotterde. "Verman jezelf, jong! Katers huilen niet," "Maar ik huil nu..." Hikte de ander, hij was nog vrij zeker dat hij een kater was. "Tranen krijgen je nergens. Je leeft nog, dat is het belangrijkste. Je hebt een stel hersenen gekregen voor een reden, gebruik die de volgende keer en doe je moeder geen pijn met dergelijke stompzinnige daden," Een pluizige staart duwde zijn kinnetje omhoog. Screech keek de kater met betraande ogen aan. Hij was zo cool! "Kop op, sta recht en veeg die tranen weg. Wees een kater en volg mij terug, dan zijn er geen problemen," Hij kwam los van Coyote, een vochtige plek achterlatend, en veegde zijn tranen weg aan diens staart. Misschien was het inderdaad niet zo'n slim idee geweest om er alleen op uit te gaan. Betekende dat.... Zijn gezicht lichtte op. "Coyote! Ga jij dan met me mee de volgende keer?" Zijn ogen sprankelden. "Dan kan je me dingen leren! Hoe je zo sterk en cool wordt als jij!" Het vooruitzicht maakte hem zo enthousiast dat hij zijn tranen helemaal vergeten was. Dit zou geweldig worden! Hij zou alle tijd van de wereld hebben om samen met Coyote te zijn!

Screech is a leech


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Wouldn't hurt a fly  Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimevr 24 aug 2018 - 16:19

Ik huil nu, ik huil nu, had hij geen enkele breincel in zijn kop rond dansen? Coyote snoof. "Ja, dat is het probleem," klonk hij bars. Hoewel hij het goed kon vinden met zijn tante Wisp, zou deze naar zijn mening beter haar best moeten doen om haar zoon in een kater te veranderen. Want dit was slechts een jankend hoopje ongeluk. Een hoopje ongeluk, dat zin vacht had onder gesnotterd en nu zijn neus afveegde aan zijn staart. Met een ruk trok Coyote die weg, absoluut niet blij met de natte plekken die nu in zijn dikke vacht zaten. Hij hoopte dat de kater nu wél zijn lesje had geleerd, of dat Coyote dat nog wat hardhandiger duidelijk moest maken. "Coyote! Ga jij dan met me mee de volgende keer?" met een frons keek hij achter zich, waar Screech hem met grote, blije, groene ogen aan keek. Oh alle goden aan de hemel, wat had dit nu weer te betekenen. "Dan kan je me dingen leren! Hoe je zo sterk en cool wordt als jij!" De Cave guard gaf zijn neefje een sternen blik. "Nee," klonk er enkel bars van zijn kant. "Tenzij jij bewijst dat je niet meer dergelijke onbezonnen acties onderneemt, gaan wij helemaal nergens heen," toch, er lag een mogelijkheid voor hem hier, en dat wist hij. De grote kater keek naar zijn kleine neefje, hoe zou dit familie van hem moeten zijn? Coyote zuchtte, wetend dat hij allicht verandering kon brengen in zijn houding maar dat dat wel zou betekenen dat hij nog meer tijd moest spenderen met zijn kleine, parasiet neefje. "Alleen... Als je je gedraagt, kan ik je allicht wel één of twee dingen bij brengen," Een kater van hem maken, dus. Net zoals zijn vader bij hem had gedaan, alleen zonder de klauwen, zonder de neerhalende opmerkingen. Op een, volgens hem, juiste manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Screech •
Member
Wouldn't hurt a fly  Source10
Lore
33
Actief
But if I rest, who will give me the moon?

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Screech •
BerichtOnderwerp: Re: Wouldn't hurt a fly    Wouldn't hurt a fly  Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 12:16




"Ja, dat is het probleem," Screech snapte er geen snars van, terwijl hij echt een goed werkend brein had. Nadat hij zijn tranen een beetje gedroogd had, voelde hij zich beter. Sterker nog, het vooruitzicht dat zijn neef hem allemaal coole dingen kon leren maakte hem enthousiaster dan ooit.  "Nee," Met een woord van de starre kater was zijn droom in diggelen geslagen. In een klap kwamen de tranen weer terug. "Tenzij jij bewijst dat je niet meer dergelijke onbezonnen acties onderneemt, gaan wij helemaal nergens heen," Wacht, hij hoefde alleen maar iets te bewijzen? Dat was een eitje! Zijn ogen begonnen weer te fonkelen. "D-dat kan ik!" Floepte er uit. "Alleen... Als je je gedraagt, kan ik je allicht wel één of twee dingen bij brengen," Yes! Eindelijk! "Ik zal me gedragen!" De gevlekte kater bracht zijn poot naar zijn kop, en salueerde zijn oudere neef. "Wanneer ga je me iets leren? Wat ga je me leren? Oh, Ik kan niet wachten! Dit is zo cool!" Hij ratelde aan een stuk door, maar wist dat hij gehoorzaam zou moeten voor dit om te kunnen werken. Maar hij zou het doen!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wouldn't hurt a fly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Vulture's Drop-
Ga naar: