Scharrels... Again!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Scharrels... Again!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jackdaw
Member
Scharrels... Again! Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimeza 25 aug 2018 - 20:29

Een hele tijd terug heb ik hier ook eens een topic voor geopend, maar gezien alles daarvan is dood gevallen, is hier het gevolg! c':
Dacht je namelijk dat Jackdaw zou kalmeren nadat hij Shallow heeft zwanger gemaakt, dat hij eindelijk zijn lesje zou leren? Haha, nee hoor.

Jackdaw heeft nogal de reputatie van een player opgebouwd in de elite en die reputatie behoudt hij graag. Daarom zoek ik dus wat ''''scharrels'''' voor hem! Dit zijn dus eigenlijk gewoon katten waar hij een beetje mee kan flirten, een soort hook-up. Wel zal hij niet snel met ze de bosjes in duiken, gezien één stel kittens hem wel genoeg is c':
Er zijn niet echt veel eisen. Je kat kan zowel een kater als een poes zijn, Bloodclan of niet en ook de leeftijd kan vrij los zijn. Zolang als het tussen de 11 en 30 moons zit en geen familie is, ben je safe.
Weet wel dat er van Jackdaw zijn kant absoluut geen romantische gevoelens zullen zijn! Een relatie zit er dan ook niet in.

Anyway, that's it! Hoop dat er interesse is c:

-Kipje
Terug naar boven Ga naar beneden
Melinoe
Member
Scharrels... Again! DPKsfdL
Dodo
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 49 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Melinoe
BerichtOnderwerp: Re: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimeza 25 aug 2018 - 21:00

ik heb Melinoe misschien? (dr naam wordt wel veranderd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fireteller
Healer
Scharrels... Again! 13465573_1No3qMFiC2lhCt4
Jamie
337
Actief
“Dear universe, give me something to burn for”


CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fireteller
BerichtOnderwerp: Re: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimeza 25 aug 2018 - 21:25

Oh hi, we weten beiden hoe geweldig veel ik hou van onstabiele stuff. Dus ik heb wat in de aanbieding voor je B)
Baneflower - Je weet hoe ze is dus Jackdaw zal ook wel op haar 'ass cats I like' lijstje kunnen komen.
Warhound - Zal Jackdaw de bosjes in proberen te krijgen en is net zo erg in Mousedung-heid.
Satsui - Arm kind kan best vallen voor mooie woordjes en een beetje afhankelijk worden van de positieve aandacht die er gegeven wordt. Hij is wel oblivious as can be~

Kijk maar welke het leukste is >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Scharrels... Again! 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 19:21

Ik heb de emotioneel instabiele Amare voor je ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Scharrels... Again! Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimema 10 sep 2018 - 17:13

Whoops sorry voor de late reactie?

@dodo; yes! leuk B) zal ik een topic maken?
@Jamie; allemaal :'D misschien een War x Jack? Satsui en Jack hadden sowieso nog een topic hehehe
@Eline; Hehehe awesome! B) Ze is wel een stuk ouder dan Jackdaw. Voor Jack zelf is dat niet zo'n probleem, maar idk hoe jij ermee zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Scharrels... Again! 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 22:12

Het kan heel lowkey zijn aangezien het toch niets serieus gaat worden. Is dat iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotuspaw
Member
Scharrels... Again! S6AVkme
loïs
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lotuspaw
BerichtOnderwerp: Re: Scharrels... Again!   Scharrels... Again! Icon_minitimewo 19 sep 2018 - 22:39

Jack kan wat proberen bij Zahida? Ik heb werkelijk geen idee hoe ze erop zou reageren lmao daar ken ik haar char nog niet goed genoeg voor. Dus ik kan je niks spannends beloven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scharrels... Again!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: