cinderella



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 cinderella

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Redpanda
Member
cinderella Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: cinderella   cinderella Icon_minitimezo 26 aug 2018 - 22:36

Met hangende oortjes was ze naar de nursery gelopen. Ze had tranen in haar ogen omdat haar vader boos op haar geworden was, ja, ze was onhandig geweest maar dat was toch niet een reden om zo uit zijn slof te schieten? De kattin schudde met haar kop, ze moest er niet zoveel over nadenken. Langzaam liep ze de nursery in en gaf sommige moederkatten een glimlach -welke redelijk geforceerd was- maarja, dat maakte niet uit zolang dit niemand opviel, toch? Stilletjes begon ze met het schoonmaken en opruimen van de nursery terwijl ze af en toe een mosballetje wegsloeg voor een kitten.

[ & Redpetal ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
cinderella BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: cinderella   cinderella Icon_minitimedi 4 sep 2018 - 12:51

Haar oog viel op een rode kattin die stilletjes in een hoekje een nest zat te verschonen. Ze leek verdrietig. Redpetal's moedersinstinct werd hierdoor aangewakkerd en voor ze er erg in had liep ze op de jongere kattin af. "Is alles oké?", vroeg ze voorzichtig, stilletjes. Ze wou niet te veel de aandacht vestigen op de andere poes, wetend dat ze dat zelf ook zo vervelend had gevonden. daarnaast wou ze zich ook niet opdringen, wou ze Redpanda niet irriteren of lastigvallen. Ze wou alleen maar helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
cinderella Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: cinderella   cinderella Icon_minitimevr 7 sep 2018 - 12:30

Geschrokken keek ze op toen Redpetal naar haar toe liep en haar vroeg of het ging. "Uhm, ja, natuurlijk" miauwde ze snel en keek weer weg terwijl ze een klein balletje mos aan de kant duwde. "Gewoon mijn vade-" ze stopte in het midden van haar zin toen ze zich realiseerde dat de andere kattin er waarschijnlijk niks over wou weten. Niemand wou toch weten hoe zij in de knoop zat met haar vader op dit moment en dat de tranen in haar ogen sprongen als ze terugdacht aan de uitdrukking op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
cinderella BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: cinderella   cinderella Icon_minitimeza 8 sep 2018 - 14:07

Het antwoord van de jongere kattin was niet echt overtuigend. Ze kende dat maar al te goed - zeggen dat alles goed ging met haar, al was dat alles behalve de waarheid. Soms was het makkelijker; en soms dacht je dat de ander er gewoon niks om zou geven. "Wat is er met je vader?", pushte de queen nog ietsje meer. Haar vader, dat was Koifish toch? Of in ieder geval, haar adoptieve vader. Het was ook een drama geweest, die hele kwestie, maar dat had Redpetal minder gevolgd omdat ze toen ook heel druk was met haar eigen drama natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpanda
Member
cinderella Tumblr_oh1xwwjDvU1vbpfl3o1_400
dodo
103
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 6 m o o n s
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpanda
BerichtOnderwerp: Re: cinderella   cinderella Icon_minitimezo 9 sep 2018 - 13:30

Ze haalden even haar schouders op toen de andere kattin vroeg wat er met haar vader was. "Hij vond dat ik me als een kitten gedroeg," miauwde ze zachtjes en maakte een voor nu leeg nest schoon zodat de queen die even buiten was zo terug kwam in een schoon en opgeruimd nest. Ze had haar kaken op elkaar geklemd en zuchtte zachtjes. "Redpetal is het toch?" vroeg ze en keek haar even over haar schouder aan. "Red en Red, verwarrend." Zei Redpanda en trok even met haar oortje terwijl ze haar blik terug liet glijden naar het nest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
cinderella BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: cinderella   cinderella Icon_minitimevr 14 sep 2018 - 11:56

Redpetal luisterde stilletjes naar wat de andere rosse poes haar vertelde. Dat haar vader vond dat ze zich kittenachtig gedroeg. Waarschijnlijk was ze dan hier de nursery op aan het ruimen als straf. Zonder iets te zeggen begon de queen de jongere kattin te helpen. Ze knikte bij de vraag van Redpanda en glimlachte lichtjes toen die zei dat dat best verwarrend was. "Red is geen bijzonder originele naam.", mauwde ze zachtjes, haar blik gericht op het nest waar haar pootjes aan bezig waren. "Ik heb hem gekregen van mijn vader. Hij heeft ook mijn zus Snow genoemd, dus heel origineel was hij gewoon niet." Haar glimlach was breed toen ze dit zei. Ze hield van haar vader - maar ze wist ook dat hij niet het grootste licht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
cinderella
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: