Tell me... please?

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leafbare, 3° - -10° C
Leafbare kruipt langzaam het gebied in. Alles wordt kouder en enige sneeuwbuien hebben zich al voorgedaan. Leafbare maakt het ook makkelijker voor ziektes als whitecough en greencough om zich te vestigen in clans, dus medicine cats moeten hun voorraad in de gaten houden.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Tell me... please?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
Catministrator

☙Emma☙
16259
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
BerichtOnderwerp: Tell me... please?   zo 2 sep 2018 - 23:21

Hij wiebelde heen en weer met zijn oren, bewoog onrustig met zijn poten en was zo jumpy als een kat van zijn leeftijd kon zijn - erg jumpy. Elke beweging in de bomen deed hem geschrokken omhoog kijken en elke struik die ritselde deed de kater de ogen fronsen. Maar hij moest het trotseren. Niet alleen voor zichzelf. Sterker nog, misschien zou degene die hij op dit moment aan het volgen was nog wat hebben aan zijn verhaal - waarna hij hem zou vermoorden dan. Dat was een beetje het deel waar Tall nog niet over uit was, maar te laat want daar doemde de gestoord lichte vacht al op en het iele lichaam van de hazenvreter-turned-kikkervanger. Tall ademde diep in om moed te verzamelen en liep toen wat harder. Eens zien wat dit ging worden.

@Lionroar

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Lionroar
Member

Linn <3
2552
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Tell me... please?   zo 2 sep 2018 - 23:30

Hij was rustig bezig geweest met een poging tot jagen, toen de wind draaide en de geur van een maar al te bekende kat zijn neus bereikte. Oh Starclan. Waarom? Geïrriteerd wiebelde hij wat met zijn oren, waarna hij zijn pas gewoon wat versnelde. Misschien dat hij ergens verderop weer rustig kon gaan jagen, zonder het bijzijn van deze kater. Tall mocht dan wel zijn leider zijn nu, maar hij wilde zo weinig mogelijk met de jongen te maken hebben. In Lionroar's ogen was hij nog steeds die idiote apprentice die stond te flirten met niet één, maar twéé van zijn dochters, namelijk. Helaas bleek de tabby moeilijker te ontwijken dan hij dacht, want hij hoorde achter zich hoe de grote tabby zijn passen versnelde. Hell no. Lionroar versnelde zijn pas ook, stug doorlopend.

After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer

Spoiler:

Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator

☙Emma☙
16259
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Tell me... please?   ma 3 sep 2018 - 0:11

Hij opende even verbaasd zijn mond toen de ander sneller ging lopen, maar keek toen verbeten en snelwandelde hard achter hem aan. Zijn staart vloog heen en weer om zijn balans te houden en zijn kop werd vooruit gehouden voor een betere aerodynamica maar de kater weigerde te rennen. Niet alleen was dat niet-leaderlike, het zou hem bovendien erg desperate doen lijken, en hoewel hij ergens desperate was, was hij nooit oprecht desperate om deze kater te spreken. Deze embodyment van al het evil en oprecht de engste kat die Tall ooit had ontmoet. Echt hoor, als Tinder eens wist wat hij voor haar over had zou deze relatie zoveel makkelijker lopen.

Profiel bekijken
Lionroar
Member

Linn <3
2552
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Tell me... please?   vr 7 sep 2018 - 22:01

Lionroar hoefde niet achter zich te kijken, om te weten dat de tabby ook zijn pas had versneld en steeds meer dichterbij kwam. Wat moest de shadowclan leader vandaag nou weer van hem? Normaal ontweken de twee elkaar compleet en dat vond Lionroar eigenlijk prima; want over eén ding was hij zeker, Tallstar was niet zijn favoriete kat binnen Shadowclan. Hij was irritant, idioot en bovenal een gevaar voor zijn dochters. Een zucht rolde over de flame point's lippen, waarna hij abrupt stil stond. Goed, dit begon idioot uit te zien en hij had geen zin om voor de tabby weg te rennen.

Spoiler:

Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator

☙Emma☙
16259
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Tell me... please?   zo 9 sep 2018 - 16:59

Zijn passen waren sneller dan hij ooit gezet had en zijn ogen rolden op honderd toeren - oke lichtelijk overdreven maar ze rolden snel - want waarom liep de andere kat voor hem weg? Afgezien van het feit dat Tall hem niet mocht, hij Tall niet mocht, Tall met zijn dochters flirtte en hij bovendien volgens de ander erg onvolwassen was. Well, puh, Lion was gewoon té volwassen. Al begon de kater wel beter te begrijpen waarom de ander zijn pas versneld had. Al stond hij nu plots stil en kon Tall niet anders dan uitwijken en bijna tegen een boom aanlopen. Abrupt stond ook hij stil en keek even naar de boom voor hij zijn blik op Lion richtte. Time to talk. Please?

Profiel bekijken
Lionroar
Member

Linn <3
2552
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Tell me... please?   zo 16 sep 2018 - 12:49

Not-amused draaide de grote flame point zich om naar zijn clanleader. Hij ging zitten en sloeg zijn staart voor zijn poten, duidelijk afwachtend wat de kater te zeggen had. Of wat zijn reden was voor dit stalkerige gedrag. Als dit weer een poging was om zijn toestemming te krijgen om met Tinder te praten, dan kreeg de kater echt een draai voor zijn oren. Clanleader of niet. Hij kon beter maar met zijn vuile poten van zijn kinderen afblijven.

Spoiler:

Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator

☙Emma☙
16259
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Tell me... please?   zo 16 sep 2018 - 15:27

Toen de gevolgde zich omdraaide en meteen ging zitten moest de kater toch even slikken. Dit werd plots wel heel serieus, dus deed hij wat hij altijd deed in de serieuze situaties, en zette een brede glimlach op. Always works. Al waren het wel meestal poezen aarbij het goed werkte.. Ah well, Lion leek toch al altijd een beetje op een poes met zijn andrélon-reclame haar, dus misschien hier ook. "Wat een toeval," Mauwde Tall vrolijk, maar zijn staart trilde een beetje. "Hoe is het?" Subtiele opening. Niet te moeilijk beginnen, uit ervaring kon hij vertellen dat moeilijk doen daarna altijd wel kwam.

Profiel bekijken

Tell me... please?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: