Little rebel

IndexRegistrerenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leaf-fall, 18°C - 26°C
Na een korte en snikhete Greenleaf, kondigt Leaf-fall zich aan. Al is de temperatuur zacht en kan er zeker nog genoten worden van een lekker zonnetje. Waardoor er ook steeds Twolegs naar het woud getrokken worden. Prooidieren zijn niet bezig met het aanleggen van een wintervoorraad en er hebben nog veel dieren een nestje met jongen.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Little rebel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beechresin
Member
Little rebel DPKsfdL
Cynthia
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Little rebel   Little rebel Icon_minitimevr 7 dec 2018 - 21:14

Nu dat Acorndust op vakantie is gegaan en Beechkit het gevoel krijgt dat hij haar in steek heeft gelaten en daarmee ook dat ze niet met hem vergeleken wilt worden ben ik op zoek naar een paar dingen voor haar.

Allereerst ben ik op zoek naar een aantal katten die haar vergelijken met haar vader, iets waar ze echt een hekel aan gaat krijgen. Dit mag op een pestende manier zijn maar ook in de positieve zin. Leeftijd van de katten maakt niet uit.

Verder ben ik nog op zoek naar een of meerdere katten die met haar kattenkwaad willen gaan uithalen. Ze wil namelijk alles doen om niet op haar vader te letten en hem daarbij dan ook te irriteren. Nu ze nog kitten is zijn de mogelijkheden niet zo groot, maar straks als ze apprentice is zullen deze groter worden. Ik ben op zoek naar katten van rond haar leeftijd hiervoor.

Little rebel 1tzqnzV
Terug naar boven Ga naar beneden
Cricketpaw
Member
Little rebel Original
Bob
43
Actief
“I don’t know... Everything? Is that an answer? ...Everything.”

CAT'S PROFILE
Rank: Apprentice
Cricketpaw
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimeza 8 dec 2018 - 14:38

Ik heb Cricket die eventueel wel het positieve aspect van Acorn wil bekrachtigen bij Beech. Ze is namelijk niet het type om negatief over de leaders van SC te doen ondanks hun acties momenteel.

. w e b e l i e v e & h o p e .

but unicorns & stardust aren't real

Bloodpaw
Med. cat apprentice
Little rebel Tenor
Mark
403
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat App
Bloodpaw
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimeza 8 dec 2018 - 14:44

Blood is er om kattenkwaad mee uit te halen B)

Little rebel D1993410
Acorndust
Deputy
Little rebel DPKsfdL
Cynthia
1967
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Acorndust
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimeza 8 dec 2018 - 17:57

Is allebei goed^^

Zullen we een topic doen? Beech en Blood hebben al een topic lopen momenteel.

Little rebel A7wymb9

Little rebel 8qZ9elBw_o

Little rebel YYIjbbHY_oLittle rebel JGRI0baLittle rebel KD4co7iLittle rebel UK1ajoILittle rebel IfBu3avLittle rebel KUbwnRUu_oLittle rebel G3K5gZvO_o
Acefray
Dorpsslet
Little rebel 6rUw8UC
Jamie
4409
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimeza 8 dec 2018 - 19:28

White wilt ook best mee ondeugend doen als Beech het voorstelt, hij is namelijk een enorme meeloper B)

ONCE MORE INTO THE FRAY, INTO THE LAST GOOD FIGHT I'LL EVER KNOW. LIVE AND DIE ON THIS DAY
Acorndust
Deputy
Little rebel DPKsfdL
Cynthia
1967
Actief

CAT'S PROFILE
Acorndust
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimezo 9 dec 2018 - 20:31

Sure^^, zullen we een topic doen?

Little rebel A7wymb9

Little rebel 8qZ9elBw_o

Little rebel YYIjbbHY_oLittle rebel JGRI0baLittle rebel KD4co7iLittle rebel UK1ajoILittle rebel IfBu3avLittle rebel KUbwnRUu_oLittle rebel G3K5gZvO_o
Chawl
Catministrator
Little rebel BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1811
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimema 10 dec 2018 - 19:44

Ik heb Playkit wel voor je, al heb ik geen idee nog hoe dat uit zal pakken XD.
Daar zouden we een topic voor moeten doen.

Little rebel 85A0ca8T_oLittle rebel V4s23EcO_oLittle rebel FTbtNyE2_oLittle rebel FTbtNyE2_oLittle rebel PF71KdU0_oLittle rebel JeyKDma8_oLittle rebel GPr1M0jZ_o
Judge me
Little rebel NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Acorndust
Deputy
Little rebel DPKsfdL
Cynthia
1967
Actief

CAT'S PROFILE
Acorndust
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimema 10 dec 2018 - 19:57

Sure^^, wie maakt het topic?

Little rebel A7wymb9

Little rebel 8qZ9elBw_o

Playpaw
Member
Little rebel DPKsfdL
Julia
6
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
Playpaw
BerichtOnderwerp: Re: Little rebel   Little rebel Icon_minitimema 10 dec 2018 - 19:59

Ik wil wel maken c:

Little rebel JG5Zcnh

Little rebel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: