Y’avait rien à perdre - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Y’avait rien à perdre

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Slatefur
StarClan
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimedi 11 jun 2019 - 17:48

Slatefur spitste haar oren en legde haar kop in het zachte buikfluff van Tallstar neer. Ze kon zeker wel rustig zijn antwoord afwachten wat haar betrof. Zijn antwoord verbaasde haar ontzettend. Iemand voor haar.. Nou, die moest ze dan nog wel eventjes vinden. De kattin lachte wat zachtjes. "Help jij dan even met zoeken? Want ik geloof dat diegene zich heel goed verstopt en ik ben te blind om hem te vinden." Haar gezichtsuitdrukking verzachtte wat. Ze wilde het wel heel graag, een eigen gezin, maar zonder een kater werd dat lastig. En jonger werd ze niet meer.. Misschien moest ze het idee van een prins op een wit paard maar laten varen en zelf het heft in eigen poten nemen. Hmm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimema 17 jun 2019 - 21:53

Hij flapperde even met zijn oren toen de poes het idee gaf dat ze niemand kon vinden - of dat niemand haar kon vinden. Een frons sierde zijn gelaat, want dit zou hij natuurlijk niet laten passeren. Bijna sprong hij op, maar bedacht zich vervolgens aangezien de poes haar hoofd op zijn buik lag. In plaats daarvan moest hij het doen met een soort lucht fist-pump en een "Sure!" Toen ze hem vroeg haar te helpen. "Waar zoek je naar? Een sterke, een medium lieve, een super lieve maar softy?" Hij dacht even na. "Moet 'ie groter en ouder zijn, of kleiner en jonger?" Hij zou de beste kater in de wereld vinden voor deze dodo, de enige die goed genoeg was. Als die bestond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimedi 18 jun 2019 - 7:27

Slatefur had helemaal nog niet nagedacht over de kater van haar dromen, vandaar ook dat de vragen van Tall haar van haar stuk brachten. Voor een moment was haar gelaatsuitdrukking verbijsterd en haar mond hing wat open. "Uhh.." bracht ze uit. Ze hief haar kop wat van zijn buik af en draaide haar oren een tik naar achteren. Ze kon ook nog net voorkomen om nerveus met haar pootjes te gaan kneden, Tall een kieteldood besparende. Nou goed dan ze zou hier wel in mee gaan. "..lief? Denk ik? Maar niet een super softy? Groot heeft wel grote knuffel perks." Ze glimlachte zachtjes, "Maar geen idee.. ik denk dat 'ik wil een moeder zijn voor ik te oud ben' geen valide grond is om een kater voor uit te zoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimedo 27 jun 2019 - 18:41

Ze leek onzeker te worden van zijn vraag, zeker als de aanspanning van haar pootjes iets betekende, wat hem bovendien alle wilskracht kostte die hij in zijn geweldig getrainde lijf had zitten. De afleiding die Slate bood hielp verder ook wel, een grote kater die lief kon zijn maar ook stoer. Hij grinnikte even en porde de poes in haar wang. "Slate ik snap dat je het liefst mij zou hebben maar ik kan mezelf niet klonen," Merkte hij op in reactie op de criteria die ze noemde. Al werd hij stil bij haar reden en keek schuin naar de poes. "Is dat zo belangrijk voor je?" Hij was zelfs daar nooit echt een type voor geweest na de dood van zijn eerste kittens. Dat was een soort teken geweest. Pepper kon nog, dat was zijn loophole, maar kittens van zijn bloedlijn waren blijkbaar gedoemd een gruwelijk vroege dood te sterven en hij wist niet of hij dat nog vaker aan kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimedi 23 jul 2019 - 15:02


Slatefur schrok op toen een pootje in één van haar dikke hamsterwangen porde. Bij zijn woorden stak ze vervolgens haar tong maar naar hem uit. Pfuh. “Iew, nee, jou zou ik nooit willen,” miauwde ze nog steeds haar tong naar hem uitstekend. Op de één of andere manier zag ze dat niet gebeuren. Misschien kenden ze elkaar niet te lang. Ze haalde vervolgens haar schouders wat op bij zijn volgende vraag, wat breekbaarder rakend in haar houding en stemtoon. “Ik denk het wel,” mompelde ze met een zucht. “Klinkt heel stom, ik weet het.” Ze lachte wat schamper. Ze wist niet eens goed wat ze ervan moest denken. Ze schudde zich kort uit, naar wordend van alle aandacht die op haar stond. “En jij dan, grote clanleider, jij niemand op het oog dan?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimeza 5 okt 2019 - 0:57

De grootste 'gasp' van zijn leven kwam uit zijn mond toen de poes rustig mededeelde dat ze hem nooit zou willen. Het ging zelfs gepaard met een 'iewl' wat hem toch wel een beetje beledigde. Hij was nog steeds een goeie catch hoor, zijn haardos was vol, zijn glimlach aanstekelijk en natuurlijk, hij was een vos die zijn streken niet verloor maar kom op: zijn streken waren super leuk. Al leek zij het daar niet mee eens te zijn - schande - en ging de poes rustig verder op het volgende onderwerp. "Dat is niet stom," Murmelde hij wat zachtjes, het eigenlijk niet te lang over dit onderwerp willen hebbende. Het ging zo lang goed met niet aan zijn verleden denken. Dat hield de kater graag vol. Slate kende het waarschijnlijk niet eens zo lang geleden was het. En zo bewust maakte hem dat van de tijd waarin het zich afgespeeld had. Bijna maakte hij de fout er aan te denken, maar haar vraag bracht hem weer terug naar het heden. De relatieve veiligheid. "Bij mij is het vaak genoeg fout gegaan dat ik er maar gewoon niet meer aan denk," Mauwde hij, voor deze keer maar eens de waarheid noemend in plaats van een grapje. Misschien werd het daar tijd voor, de waarheid, gezien de zaken op de planning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimeza 5 okt 2019 - 23:59


Ze kon aan zijn reactie horen dat hij beledigd was en Slatefur liet dan ook een zachte lach uit haar mond ontglippen. Dat was precies wat ze aan hem wilde ontlokken. Hij was veel te makkelijk te treiteren. Hij maakte het ook gewoon te eenvoudig. "Wie weet.. ooit.." miauwde ze, zachtjes prevelend, waarna ze haar kop schudde en haar aandacht weer op Tallstar focuste. "Wie weet gaat het wel een keertje goed," miauwde ze opbeurend, "Ik bedoel, clanleider, status, ongelofelijk knappe looks, welke dame valt daar nou niet voor?" Niet dat ze zijn looks kon zien, maar hey, dat besefte hij zich wel vaker niet. Supportive vriendin hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Y’avait rien à perdre - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Y’avait rien à perdre   Y’avait rien à perdre - Pagina 4 Icon_minitimedo 10 okt 2019 - 16:32

De ander besloot dat dit het moment was om te focussen op het liefdesleven van Tall, waardoor Tall besloot dat het tijd was een ander onderwerp te vinden. Zijn liefdesleven - waar overigens echt niks in gebeurde - was niet iets wat hij hoefde te bespreken. Al schoot hij wel in de lach om haar redenen voor een geslaagde relatie. "Geloof me Slate," Grinnikte hij, "Dat waren echt niet de redenen dat het de vorige keer mis ging," Alsof hij niet altijd al knap was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Y’avait rien à perdre
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: