Recipe of life



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Recipe of life

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimedo 27 dec 2018 - 23:29

Het was koud en zijn zomervacht had plaats gemaakt voor een dikke, volle wintervacht. Smokegaze richtte zijn vurige ogen op een schriel konijntje die met zijn snoet tussen het laagje sneeuw opzoek was naar eetbaar groen. Er zat niet veel vlees aan het konijn, maar genoeg om een Queen en haar kittens te voeden. Wiebelend op zijn achterpoten maakte Smokegaze zich klaar voor de sprong en eventuele achtervolging. Zijn grote lijf schoot door de lucht, maar het konijn had hem al opgemerkt en was begonnen met rennen. Zijn poten donderden over de grond, maar hij slaagde er niet in om snel genoeg te zijn om het konijn te kunnen vangen. Hijgend kwam de kater tot een halt en zag nog maar net hoe het dier verdween in de verte. Zijn staart zakte en zijn oren draaide wat omlaag, waarbij een teleurgestelde zucht zijn bek verliet.

@Chillybreath
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Recipe of life Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimevr 28 dec 2018 - 20:18

Ze had lange tijd om erover na te denken, om de enige conclusie eruit te kunnen trekken. En ze wist niet waarom dit besluit pijn deed, ergens in haar. Het was raar, echt, maar er was niets anders aan te doen. Ze zuchtte zachtjes en schudde haar kop zachtjes. Er waren teveel minpunten, teveel dingen die tegen haar schreeuwden dat ze moest stoppen voordat ze er nog dieper in zou komen. Maar goed, het zou misschien even pijn doen, maar daarna zou het weer beter worden. Toen ze Smokegaze zag staan vloekte ze van binnen, als je het over de duivel had.. Maar hij zag er niet echt… vrolijk uit. Ze slikte even en sloeg even nerveus met haar staart, voordat ze besloot om naar hem toe te lopen, waarna ze hem even aan tikte met haar poot. ”Niet zo down, hè.” sprak ze met een zachte glimlach tegen de grote kater. ”Is nergens voor nodig.” Vervolgde ze terwijl ze haar poot weer op de koele ondergrond neerzette.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimeza 29 dec 2018 - 22:03

Het was het proberen waard geweest, maar Riverclanners waren niet gezegend met de snelheid en behendigheid van een Windclanner. Riverclanners waren vissers en vingen alles in en om het water heen. Zo nu en dan lag er ook wel eens een harig prooidier op de prooistapel, vaak een soort geluk en uit noodzaak, want over het algemeen waren Riverclanners niet eens gek op die harige dieren. Onnodige haarballen creëerde ze. Toch was hij teleurgesteld, want de rivieren en meertjes leken leeg te zijn en sommigen begonnen te bevriezen in de nacht; hoe kouder het werd hoe erger het werd. Nadat hij een zucht over zijn lippen heen had laten rollen pikte hij de bekende geur van Chillybreath op en beurde hij ook direct weer op. Hij spitste zijn oren en keek met sprankelende ogen naar de mooie kattin toen ze tegen hem begon te spreken. "Ik vang wel wat anders," miauwde hij en liep vervolgens naar haar toe waarna hij zijn dikke vacht langs de haren strijken. "Jou misschien," vervolgde hij en gaf haar een liefkozend likje. "Ik ben blij dat je er bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Recipe of life Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimeza 29 dec 2018 - 22:48

Soms was het moeilijk in deze tijden. In de koude tijden moesten ze het vaak hebben van de prooien op het land en daar had zij toch wel een voordeel gehad altijd. Maar nu ze wist waarom ze dat voordeel had wist ze niet zeker of ze er zo blij mee moest zijn. Het was iets wat ze niet hoorde te kunnen maar ze kon het. En dat liet haar alleen maar terugdenken aan het feit dat ze Windclan bloed door haar aderen had stromen. ”Ik vang wel wat anders,” klonk er van de kater af, waarna zijn warme, dikke vacht langs de hare streek en ze even kort haar ogen sloot. ”Jou misschien,” Ze perste er een zacht lachje uit en schudde haar kopje langzaam. Slijmbal was het soms toch wel. Ze slikte even toen ze het likje in ontvangst nam. ”Ik ben blij dat je er bent.” Ze forceerde een zachte glimlach en knikte langzaam. ”Er komen vast nog genoeg prooien voorbij.” Besloot ze te zeggen met de geforceerde glimlach. Ze wilde er nu niet teveel op blijven hangen, dat liet haar alleen maar schuldiger voelen voor de één of andere reden. ”En anders versla ik je wel op dat vlak.” besloot ze licht plagerig te zeggen.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimevr 4 jan 2019 - 20:17

Een ijzige rilling gleed door Smokegaze heen na hij een zacht likje had gegeven aan de poes waar hij van was gaan houden. Wat was het? Waar kwam het vandaan? Het antwoord hierop wist hij niet, maar hij kreeg wel het idee dat er iets mis was. Of was het normale onzekerheid? Onzekerheid was niet nieuw, ook al wist hij zichzelf vrijwel altijd ontzettend zelfverzekerd op te stellen. In zijn gedachten schudde hij het gevoel van zich af. Hij fronste even en slaakte een zucht. "Misschien, het is leafbare, dus ik betwijfel het," miauwde hij, waarna hij met zijn kop schudde, "Ach ja," vervolgens glimlachte hij naar de mooie poes. Bij haar volgende opmerking lachte hij hardop. "Oh vast, want nu maak ik geen kans met mijn geweldige visserskills," grinnikte hij. "Maar na mijn poging dat konijn te vangen ben ik eigenlijk ook wel toe aan een kleine pauze," vervolgde hij, waarna hij een vlijende blik op de kattin wierp. "Wil je me daarbij vergezellen, mooiste poes van het woud?" Een overtuigende blik vulde zijn ogen met een warme glimlach op zijn snoet, terwijl hij haar recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Recipe of life Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimedi 8 jan 2019 - 12:56

De kater fronste even op haar woorden toen ze zei dat er vast wel nog meer prooien voorbij zouden komen, waarna er een zucht klonk. ”Misschien, het is leafbare, dus ik betwijfel het,” klonk er. Waarna hij zijn kopje schudde. Ze slikte even, waarna ze een glimlachje eruit perste. ”Ach ja,” klonk er van de kater af, waarna hij glimlachte. Toen ze een grapje maakte lachte de kater hardop. Mooi, ze kon hem nog een beetje blij maken. ”Oh vast, want nu maak ik geen kans met mijn geweldige visserskills,” klonk er grinnikend van de kater af, waardoor ze zachtjes glimlachte. Yeah, dat was wel waar. ”Maar na mijn poging dat konijn te vangen ben ik eigenlijk ook wel toe aan een kleine pauze,” En die vleiende blik.. Ze slikte even moeilijk, dit kon ze toch niet langer volhouden zo? ”Wil je me daarbij vergezellen, mooiste poes van het woud?” De warme glimlach, de overtuigende blik.. het gaf een trek aan haar hart. Ze sloot haar ogen en haalde diep adem. ”Smokegaze…” sprak ze zachtjes, geen ‘Smoke’, dit was serieus. ”… we moeten praten.” vervolgde ze zachtjes terwijl ze weg keek van de kater. Het was beter om het nu te doen dan als ze nog verder met elkaar om gingen en de teleurstelling des te groter zou worden bij de kater. ”Ik heb nagedacht en… dit, dit tussen ons… dit gaat niet werken.” sprak ze zacht. Ze kon de kater niet eens aankijken. Ze had hier goed over nagedacht. ”Ik ben niet wat je wilt, wat je nodig hebt.” vervolgde ze kalm, waarna ze de ogen van de kater ontmoette met haar blauwe ogen. ”Het spijt me, maar ik kan je niet geven wat je verdient en nodig hebt.” vervolgde ze. Ze voelde zich schuldig, natuurlijk voelde ze zich schuldig. Smokegaze… Smokegaze verdiende een poes die hem kittens wilde geven. Iets wat zij waarschijnlijk nooit zou willen. En hij kon wel zeggen dat hij dat niet nodig zou hebben, maar wat als hij later er op terug zou kijken en spijt zou hebben? Hij verdiende iemand die dat zou kunnen. Die dat zou willen. Die hem alles zou geven wat hij wilde. Hij verdiende niet om in haar mess te komen, waar windclan bloed door haar aderen stroomde en met haar moeder achter haar staart aan zat te gaan. Dus… dit was het beste besluit. Voor hen beiden.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimedi 8 jan 2019 - 15:48

Nee. Dit was niet het plan. Dit was niet wat hij verwacht had. De manier waarop ze zijn naam uitsprak was onheilspellend en zette een klauw van ijs om zijn hard. Die drie woorden er na zorgde er alleen maar voor dat die klauw van ijs samen kneep en voor een akelige, krampachtige pijn zorgde. Toch hield hij zijn gezicht in plooi, waarbij alleen zijn blik verharde. Hij schudde met zijn kop toen Chillybreath weg keek. Waarom keek ze hem op zijn minst niet aan, dan wist hij dat ze elk woord zou menen. "Chillybreath," ademde hij. "Jij bent niet de gene die oordeelt over wat ik wil. Dat ben ik en ik alleen," sprak hij. Hij probeerde sterk en zeker te klinken, maar de lichte wanhoop was onmisbaar in zijn stem. "Chillybreath," miauwde hij nog eens, toen ze verder gesproken had. "Is dit om... om je moeder?" Vroeg hij en hij stapte dichter naar haar toe, drukte zachtjes en steunend zijn kop tegen haar flank. Nee, dit kon ze niet menen en hij zou dit niet toe laten. Het was al een hele stap geweest om toe te geven aan de gevoelens die hij voor haar had, dit zou hij niet zo makkelijk weg laten halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Recipe of life Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimedi 8 jan 2019 - 16:16

Ze moest de kater wel pijn doen, dat wist ze ook wel. Maar de pijn zien in zijn ogen.. was niet wat ze aan kon zien. Maar het moest eruit, dit moest stoppen. Er moest ruimte tussen hen, ze moesten van elkaar wegstappen. Dit zou niks worden, daar was ze zeker van. Dit bracht alleen maar onheil mee. ”Chillybreath,” ademde hij. ”Jij bent niet de gene die oordeelt over wat ik wil. Dat ben ik en ik alleen,” klonk er van de kater af, de lichte wanhoop in zijn stem duidelijk voor haar. Doorzetten, Chilly. Doorzetten. ”Chillybreath,” klonk er van de kater af toen ze weer had gesproken. ”Is dit om… om je moeder?” de kater stapte dichterbij, waarna zijn kop tegen haar flank aan kwam en ze diep ademhaalde door haar neus. De geur van de kater waar ze zo aan gewend was geraakt was enigszins geruststellend, maar ze moest dit nu niet doen. Ze stapte dan ook vrijwel meteen weg van de kater. ”Dit is mijn keuze, Smokegaze.” sprak ze tegen de kater, ietwat ferm. Ze had hier zelf over na gedacht. ”Je verdient een familie, Smokegaze. Dat is iets wat ik je misschien wel nooit zal kunnen geven.” sprak ze tegen de kater, waarna ze diep ademhaalde. ”Ik wil niet dat je later terug kijkt en spijt krijgt. Er zijn zat andere poezen, start een familie. Maak je moeder trots.” vervolgde ze tegen de kater, waarna ze even kort knikte. ”Vergeet me. Ik red me wel. Jij ook. Dit is allemaal tijdelijk, dit gaat voorbij. Het is beter om het nu allemaal te eindigen.” vervolgde ze rustig tegen de kater.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimedi 8 jan 2019 - 19:51

Smokegaze's blik werd hard toen Chillybreath zei dat dit haar keuze was. Ergens voelde hij woede opborrelen. Hij had zijn liefde aan haar gegeven, een stap die zo groot en moeilijk was geweest om dat hij bang voor liefde was geweest. En nu haakte ze af. Omdat zij hem geen familie wilde of kon geven. Hij vouwde zijn oren naar achteren en pijn prikte door zijn harde blik heen. Hij kon haar woorden niet geloven. Zijn moeder trots maken? Wat zijn moeder wilde was dat hij gelukkig was. "Ongelooflijk," sprak hij en hij schudde met zijn kop. Hij onderdrukte de lichte boosheid die in hem opborrelde. Woede zou niet helpen, hij hield van haar. Chillybreath had zich bij hem weg getrokken en Smokegaze stapte weer dichterbij en dwong haar hem aan te kijken. "Ben je vergeten wat ik tegen je heb gezegd? Woorden die ik meende met heel mijn hart?" Hij zocht in haar ogen naar een teken die hem hoop zou geven. "Ik wil alleen jou, Chillybreath, ik wil je niet kwijt," miauwde hij. "Je bent blij met me toch, dus maak je geen zorgen, ik hoef niks van je, ik hoef geen familie als jij dit niet wilt, ik wil alleen jou en gelukkig zijn met jou," hij probeerde de wanhoop en angst weg te drukken in zijn stem, maar deze trilde en hij kon het niet tegenhouden. "Hou alsjeblieft op met deze gedachten. Laten we gewoon blij zijn, met elkaar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Recipe of life Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 0:42

De kater keek hard naar haar, zijn oren naar achteren gevouwen en beetje bij beetje zag ze de pijn in zijn ogen sijpelen. ”Ongelooflijk,” klonk er van de kater af, die zijn kop schudde. Zag hij dan niet in wat voor een ramp dit zou zijn? Hun twee, een catastrofe als dit zo door zou gaan. Smokegaze stapte weer dichterbij haar, dwong haar om zijn ambere ogen vast te houden. ”Ben je vergeten wat ik tegen je heb gezegd? Woorden die ik meende met heel mijn hart?” Natuurlijk wist ze dat, hoe kon ze dat vergeten? Maar dat liet haar alleen nog maar schuldiger voelen, wat overduidelijk te zien was in haar blauwe ogen. ”Ik wil alleen jou, Chillybreath, ik wil je niet kwijt,” En het enige wat ze kon denken was dat de kater moest stoppen, stoppen met dit soort dingen te zeggen. Het was al moeilijk genoeg voor haar, zag hij dat niet in? ”Je bent blij met me toch, dus maak je geen zorgen, ik hoef niks van je, ik hoef geen familie als jij dit niet wilt, ik wil alleen jou en gelukkig zijn met jou,” De stem van de kater trilde, het was duidelijk dat de kater zich sterk probeerde te houden. ”Hou alsjeblieft op met deze gedachten. Laten we gewoon blij zijn, met elkaar.” Ze wou dat ze hem hoop kon geven, maar de kater zou spijt krijgen. Hij zou spijt krijgen dat hij haar zou kiezen. ”Het spijt me,” sprak ze, haar stem trillerig en ze wilde zichzelf zo hard slaan. ”Maar, ik kan het niet, echt niet.” sprak ze, haar ogen vol pijn en schuld. ”Het spijt me, ik heb je in deze mess gebracht. Dit was nooit mijn bedoeling geweest. Het.. Het ga je goed.” sprak ze terwijl ze langzaam aan een paar stappen terug begon te zetten. Haar ogen gevuld met pijn en schuld, langzaam aan gevuld met tranen die ze probeerde te stoppen om te laten vallen. ”Maak dit nou niet moeilijker Smoke, alsjeblieft.” smeekte ze hem zachtjes. Smokegaze zou gelukkig worden, met een andere poes, niet een poes die zelf niet eens meer wist wie ze was. Als ze normaal was geweest, wie weet wat er dan was gebeurd, maar ze zag haarzelf niet in de positie. Haar leven was één grote ketting aan mislukkingen en ze had Smokegaze nu al te ver meegebracht, hij moest terug stappen.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 1:10


Hij was bereid om door zijn poten te zakken voor haar. Ze mocht, kon, moest niet opgeven! Smokegaze wist dat dit verkeerd was. Wat zij hadden was ware liefde en omdat dit te confronterend werd voor Chillybreath, haakte ze af. Smokegaze zag het wel. Voor wat hij van haar wist, kon hij ook bedenken waar dit vandaan kwam. Hij kon en mocht niet boos zijn op Chillybreath. Dit was Mazelock's schuld. Maar dan was Smokegaze niet het type voor geweld. De grote, donkere kater was de zelfbeheersing zelve.
Zijn ogen werden waterig. Het speet haar en hij stond nu als aan de grond genageld met een chaos aan emoties door zijn lijf heen razend. Ze kon het niet. En het speet haar, zij had hem in deze rotzooi gebracht. Wat de poes waar hij zo van hield uit sprak, dat was rotzooi. Hij wilde zeggen dat haar rotzooi, zijn rotzooi was en dat hij niet anders wilde, dat zouden echter de verkeerde woorden geweest zijn om uit te spreken op dit moment. Een zwak, waterig glimlachje uit wanhoop kwam op zijn snoet terecht toen ze zei dat het hem goed ging. Toen ze afscheid nam van wat ze hadden. Ze smeekte het hem om dit niet moeilijker te maken, dus zei hij niks, keek haar alleen aan met een traan die nu over zijn wang heen gleed. Smoke tear. "Ik hou van je..." miauwde hij nog, stapte toch nog even naar haar toe, drukte zijn neusje tegen haar aan, hield haar blik vast en stapte vervolgens naar achteren. Hij liet haar gaan. Voor nu. Ze had tijd nodig en die zou ze krijgen. Hij zou haar terug winnen, hij zou haar laten zien en voelen dat ware liefde veilig was en dat wat zij hadden ware liefde was. Ware liefde is. Zijn hart brak, kletterde in een duizend stukjes. De tranen die opwelden in zijn ogen liet hij stromen, over de haartjes van zijn wang om vervolgens van zijn kin af te druppen, zo in de sneeuw, waar de traan het sneeuw met zich mee liet smelten. Oh Chillybreath. Sometimes loving is letting go. For now.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Recipe of life Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 1:29

Het enige wat ze wilde was dat Smoke kreeg wat hij verdiende. Ze verdiende hem niet, zag hij dat niet? Ze wilde hem alleen maar helpen, weghalen wat er niet bij hoorde. Terug naar hoe alles hoorde te zijn, wat betekende dat er weer afstand tussen hen moest komen. Smoke was gewoon Smokegaze, Chilly was gewoon Chillybreath. Ze waren clangenoten, niks knuffelen, niks elkaar schoonmaken en elkaar plagen. Gewoon… apart. De kater was stil, luisterde naar haar woorden terwijl ze zag hoe Smoke’s ogen vochtig werden van de tranen. Toen ze hem vertelde dat ze hoopte dat het hem goed zou vergaan, kwam er een zacht waterig glimlachje op het gezicht van de kater. En ze voelde de pijn, bij iedere hartslag door haar lichaam pompen. Nog nooit had ze zulke pijn gevoeld, nooit in haar hele leven. Ze had pijn gevoeld, vaak genoeg, maar niks leek zo pijnlijk als wat ze nu voelde op dit moment. Een enkele traan gleed over de wang van de kater, waardoor de pijn alleen maar erger leek te worden in haar hoofd, maar dat moest ze aan de kant zetten, hoe kon je nou pijn voelen hiervan? ”Ik hou van je…” klonk er van de kater af, waardoor ze even kort haar adem in hield, wat was dat nou weer voor iets gemeens om te zeggen als ze dit alles wilde stoppen? De kater stapte echter naar voren en drukte zijn neus tegen de hare aan, waardoor ze haar ogen sloot om de tranen te stoppen die echt dreigden te vloeien. Toen de kater weg stapte wist ze dat dit écht het einde was. Klaar. Ze keek naar de kater en ademde nog een keer diep, trillerig in. ”Het spijt me.” was het laatste wat ze zei, voordat ze zich omdraaide en weg begon te lopen. Weg van het tafereel. Hoe eerder hoe beter, hoe eerder ze dit konden verwerken.

- Chilly is het topic uit
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 1:49

Hij inhaleerde haar geur, proefde elk detail en het deed zo'n pijn. Hij was naar achteren gestapt, hield vast aan elk stukje zelfbeheersing die er in zijn lijf zat. Hij moest haar laten gaan. Het moest, want als hij nu door zou gaan, door zou vechten, zouden de wonden die er al waren alleen maar groter worden. De wonden die Chillybreath nu bezat moesten eerst helen, voor hij weer voor haar kon vechten. Hoe lang ging hij dit volhouden? Hij wist het niet, want de emoties die door zijn lijf heen raasden dreigden een bom te worden. Tranen rolde over zijn wangen. Ze zei dat het haar speet. Alweer. Waarom deed ze het dan? Hij zag haar pijn, maar ze leek er niet aan toe te willen geven. Oh Chillybreath, voel het, geef er aan toe, voel hoe verkeerd dit is! Zijn maag verkrampte, hij voelde misselijkheid en duizeligheid en de tranen leken niet op te houden. Hij kon zich niet meer sterk houden. Toch hield hij vast aan het beetje kracht die hij nog voelde, terwijl hij toe keek hoe Chillybreath weg liep. Hij keek toe, wachtte, wachtte tot ze uit het zicht was. Hij wachtte nog even wat langer, tot hij zeker wist dat ze ook buiten het bereik van geluid was.

Hij liet het gebeuren, liet zich door zijn poten heen zakken en huilde. Tranen stroomde over zijn wangen en zijn spieren spande zich krampachtig aan. Hij schreeuwde het uit en wierp een blik op de lucht. "Is dit wat je wilde? Hé, pa! Is het een vloek die je over me hebt uitgesproken voor alle poezen harten die je hebt gebroken? Heb ik nu geen recht meer op de ware?" Hij wist zichzelf overeind te brengen en sloeg zijn klauwen hart tegen de dichtstbijzijnde boom aan, waarbij hij voelde hoe twee nagels versplinterden. "Zij was de ware, pa! Ik hou van haar! Zij is echt, zij is puur! Dit is geen fout! Dus waarom gebeurt dit!" Hij kon niet anders dan Smoketear de schuld geven. Een kwade, verdrietige grom verliet zijn bek. Hij had zijn hart gegeven en nu lag deze aan diggelen. Hij werd weer stil en rustig en voelde zijn poot prikken waarmee hij net tegen een boom aan had geslagen. Nee, nee, dit was niet voorbij. Dit mocht niet voorbij zijn. Het was gewoon niet voorbij. "Heel eventjes maar... gewoon wat tijd..." murmelde hij met trillende stem en vervolgens ging hij weer zitten en liet de kou door zijn vacht dringen terwijl hij keek naar waar Chillybreath verdwenen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
Recipe of life JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 17:19

De jacht was magertjes geweest, maar er was iets wat zijn aandacht momenteel meer te pakken had gekregen. De gecombineerde geuren van zijn jongere broertje Smokegaze, en de kattin met wie hij hem vaker had gezien, Chillybreath. Hij wilde ze niet storen, hij gunde het zijn broertje, om liefde te vinden. Maar op het moment dat hij verheven stemmen hoorde en niet veel later merkte hij dat Chillybreath was weggerend. Wat er precies gebeurd was, was hem niet duidelijk, immers was hij gewoon in een beekje bezig geweest met nog wat vis te vangen, iets wat hem niet gelukt was.
De stem van Smokegaze brak hem, de woorden waren kwaad, gebroken, maar oprecht. Hij deelde de pijn die de jongere kater, immers had hij zelf ook vaak genoeg gedacht dat er een vloek over hen uitgesproken was, sinds al het gedoe rondom hun vader. Voorzichtig kwam hij dichterbij en ging stilletjes naast de kater zitten. "Het is niet erg," miauwde hij op een zachte toon, doelend op dat het niet erg was zoals hij zich voelde. Dat hij alle emoties eruit mocht laten als het nodig was. Hij herinnerde zich maar al te goed hoe hij zich voelde toen hij Littlewish voor 't laatst had gezien. En hij had niet eens iemand om op terug te vallen, maar hij wist wel dat hij nu diegene zou zijn voor Smokegaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Recipe of life 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Recipe of life   Recipe of life Icon_minitimezo 13 jan 2019 - 1:16

Hij zat stil, doodstil, waarbij de koude winter wind door zijn dikke vacht heen drong en zijn naakte huid streelde. Hij liet het toe en vocht er niet tegen. Het bloed wat uit zijn pootje sijpelde kleurde de sneeuw. Twee van zijn nagels waren kapot. Chivysniff zou er naar moeten kijken, maar ook dat maakte hem nu helemaal niks uit. Hij zat daar en keek niet op toen hij de vacht en de geur van zijn broer opmerkte. Hij keek niet op toen hij de troostende woorden van Thistleclaw opving. Hij deed niks, even helemaal niks. Langzaam begonnen ook de tranen te stoppen met rollen over zijn wangen. De stilte die er nu heerste leek eeuwen te duren, al waren het waarschijnlijk enkele momenten. Langzaam keek hij toch op, hief zijn kin langzaam de lucht in en keek vervolgens om naar Thistleclaw. "Ik hou van haar..." miauwde hij vervolgens, zacht en met schorre stem. De woorden kwamen vanuit zijn hart. Hij meende. Elk. Gesproken. Woord.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Recipe of life
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: