[KS] Litter of snakes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] Litter of snakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Acefray
Dorpsslet
[KS] Litter of snakes 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 0:07

Are we star-crossed?
Yes, but I would fight against the stars for you
She was my addiction and once I got that taste of her I wouldn’t want to stop even if I was getting eaten alive with guilt for doing it.


Hij wiebelde kwaad met zijn staart, er waren teveel gesprekken met te grote inhoud de laatste tijd. "Beter maak je het goed met Ace," En met die woorden draaide hij zich resoluut om en paradeerde weg, zijn staart langzaam heen en weer slaand. Als ze dan toch nog even mocht blijven tot hij een beslissing had genomen, kon ze maar beter iets nuttigs doen zoals zijn vriend gelukkig maken.


En dat deed Sinclaw. Dat deed ze op de manier waarop je Ace het meest gelukkig kan krijgen. Hoewel Starclan er niet al te gelukkig mee zou zijn. Maar hey, Wat maakt Starclan uit als het niet bestaat. In Sin's ogen dan hé.

Het nest van harige slangen zoals Sin ze noemt is haar nieuwste project. En dit maal zal ze er alles aan doen dat dit haar perfecte moordenaars zouden worden. Haar elite leger.


[KS] Litter of snakes Ddcs6EW  x  [KS] Litter of snakes S1cMZem

Je hoort het goed, Acefray en Sinclaw krijgen een nieuw nestje. Deze zullen met beiden ouders opgroeien, al worden er nog her en der leugens vertelt voor het bestwil van hun vader. Toch weten de kittens hoe het wel zit en is het aan hun met deze situatie om te gaan. Een regel brekende vader met goede bedoelingen en de onvergefelijke opvoeding van moeders. Hieronder nog wat kort over de ouders:

SINCLAW [shadowclan warrior, 38 moons] is wit met grote zwarte vlekken over haar rug, tabby strepen over haar staart en gevlekte poten. Haar oren en bovenkant van haar hoofd zijn ook zwart en er loopt een vlek over de rechterzijde van haar oog. De lengte van haar vacht is lang en pluizig en het beeld wordt afgemaakt met gele ogen, die een amberkleurige tint dragen. Haar lichaamsbouw lijkt meer mannelijk dan vrouwelijk met grote duidelijk zichtbare spieren en een grove kop, ze is dan ook in het algemeen groot.
Haar karakter: Indecent, malicious, dishonest, faithless, obsessive, anxious, loving, distrusting

ACEFRAY [shadowclan medicine cat, 48 moons] is een grijs-bruine kat met een gestipt tabby patroon. Verder heeft hij donkere poten, staart, aalstreep en hood terwijl zijn borst, buik en kin een lichter grijs dragen. Zijn ogen zijn een gifgroen met geel rond de pupil. Toch is het opvallendste van Acefray zijn formaat. Hij is een enorm beest en torent met gemak boven andere uit. Zijn bouw is daarbij ook breed en vol. Hoewel zijn basis gespierd is heeft hij ook de aanwezige vetlaag en wordt dit alles nog erger vergroot door het formaat van zijn pels. Deze is langharig en pluizig.
Zijn karakter: Fight-loving, gold hearted, not the brightest, straight forwards, honest, childish, cheeky, loyal, stubborn, lovable, dad-like.


ABOUT THE KITTENS


Voor de kittens hebben we natuurlijk nog wat extra informatie. Als eerste het formaat van het nestje. Deze zal ongeveer bestaan uit 5 kittens, waarin ik (Jamie) er zelf een ga bespelen genaamd Cottonkit (Cottonmouth). Verder zijn we ook redelijk relaxed als het gaat om vachtkleuren en oogkleuren. Voor het gemak hebben we een lijstje gemaakt, maar als je een ander idee hebt voor het uiterlijk voel je vrij het even bij ons na te vragen! Ook als je informatie wilt zoals een lijstje van de familieleden etc.

Fur colour: Grey, brown, red, white, black-white, black
Fur length: Short, half-long, long
Fur pattern: None, spotted tabby, striped tabby, spotted
Eye colour: Green, yellow, blue, red, amber
Extra: Heterochromia, twins

Voor de namen hebben we wel een regel. Het hele nest gaat namelijk vernoemd worden naar slangen. Iets wat een connectie heeft met de moeder en de vader. Acefray is namelijk zelf ook vernoemd naar deze dieren ten ere van zijn vader en ziet ze als een representatie van hemzelf. Sinclaw ziet waarde in de sterke dieren, die kracht kunnen hebben of gif, maar alle gevaarlijk zijn. Dit kan op verschillende manieren gebeuren. De gehele warriornaam kan een soort slang zijn maar ook een andere betekenis dragen: zoals Cottonmouth. De warriornaam is enkel een soort slang: zoals Milksnake. Of enkel het prefix of suffix verwijst naar een slang: zoals Adderstrike. Om jullie op inspiratie te brengen hebben we hier een lijstje van voorbeelden. Als je wilt kan je er hier een van gebruiken, maar ook zelf een bedenken is mogelijk!

Kingcobra, Bushmaster, Canebrake, Lancehead, Spottedpython, Royalpython, Rufousbeak, Coachwhip, Pitviper, Whitelip, Sindkrait, Greylora, Patchnose, Bloodpython, Treepython, Roughscaled, Riverjack, Sidewinder, Sunbeam, Titanboa, Hognose

Gartersnake, Milksnake, Crownedsnake, Barredsnake, Lyresnake, Tigersnake, Wolfsnake

Boagasp, Boaforce, Pythongrasp, Vipercoil, Adderstrike, Anacondacrush, Cobrahood, Cobravenom, Viperjaw, Bandedboa, Habuvenom, Habufang, Slitheringpacer, Kraitburrow, Mambalair, Racergape, Taipanchase, Lurkingviper




Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
[KS] Litter of snakes Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 12:22


Maak kennis met Lurkingkit!

Dit is Lurkingkit. Hij is een zoontje van Acefray & Sinclaw. Beide katten zitten in Shadowclan. Daar komt Lurking ook in terecht. Op dit moment is hij nog niet geboren, maar daar komt snel verandering in! Samen met zo'n 4 andere kittens komt hij uit Sinclaw's buik, en die beschouwt hij dan ook direct als zijn mama. Zijn vader vindt hij maar niks. Zelfde geldt voor Tallstar, die hij als een slechte leader beschouwt. Dit komt natuurlijk door de vele verhalen die hij van de andere clankatten te horen krijgt.

hebberig ~ ambitieus ~ egoïstisch ~ charmeur ~ flirt ~ houdt van aandacht ~ weinig respect naar anderen ~ eigenwijs ~ kan niet luisteren ~ intimiderend

Hij is erg hebberig, en wil eigenlijk ook het liefste dat zijn mama alleen van hem is. Die andere siblings vindt hij maar niks. Ook papa vindt hij niks, want die pakt zijn mama ook af. Mama is van hem! Naast hebberig is hij ook erg ambitieus. Zijn doel is om zo hoog mogelijk te komen, zo goed mogelijk te worden, en niks en niemand moet hem in de weg staan. Hij is niet erg sympathiek, en kan zich niet goed in anderen inleven. Dit is erg lastig, maar dat vindt hij niet. Zo hoeft hij zich geen zorgen te maken om anderen. Later zal hij ook wel een flirt worden, want hij vindt aandacht leuk. Hij houdt van in de spotlights te staan. Maar dan natuurlijk wel goed in de spotlights. Hij wil gerespecteerd worden, en vindt zichzelf het beste die er is. Dit zal snel te merken zijn, omdat hij regelmatig over zichzelf praat over hoe geweldig hij wel niet is. Fouten geeft hij niet snel toe. Hij is erg eigenwijs en koppig, en dat kan nog eens een hoop moeite kosten. Hij luistert amper naar anderen. De enige naar wie hij zal luisteren is zijn mama. Verder is hij een knappe kater, waar hij zich erg van bewust is. Hij is een echte charmeur, en ziet het liefste een hele rij poezen én katers achter zich aan. Hij flirt met alles en iedereen.

Ik heb al genoemd dat hij erg knap is, maar dat zegt erg weinig over zijn uiterlijk. Hij is, net zoals zijn mama, wit met zwarte vlekken verspreid over zijn vacht. Zijn ogen zijn groen gekleurd. Hij is erg groot gebouwd, en hij heeft een korte vacht. Zijn neusje is roze net zoals zijn pootkussentjes. Hij is erg groot en breed, en twijfelt niet om zijn grootte te gebruiken om anderen te intimideren. Het zal waarschijnlijk zo zijn dat hij later veel littekens heeft, omdat hij voor niks en niemand terugdeinst.

Verder is er nog een ding dat jullie moeten weten en hij absoluut niet wil toegeven. Zoals ik eerder al zei, flirt hij zowel met poezen als katers. Poezen doet hij puur voor de show, maar hij vindt ze absoluut niet aantrekkelijk. Nee, hij valt enkel en alleen op katers, wat hem dus gay maakt. Maar, hij wil dit absoluut niet toegeven, omdat hij denkt dat zijn moeder hem dan gaat verstoten. Rip Lurking dus.

Vooruit dan, toch een 'motivatie', look at that handsome boy
[KS] Litter of snakes Giphy


Setje:


[KS] Litter of snakes Coyode10

Allemaal Kunst.:




Laatst aangepast door Coyotepaw. op wo 16 jan 2019 - 18:21; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormflare
Member
[KS] Litter of snakes Tumblr_ooislm22hX1vfb2ffo1_400
Loïs
83
Actief
im the violence in the pouring rain
im a hurricane


CAT'S PROFILE
Age: ☁ 17 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Stormflare
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 16:55



Whitelip

Broken me and broken them, and you are broken too

Er zijn maar weinig kinderen die zo graag de liefde van hun moeder willen winnen als die kits van Sinclaw. Zo zal dit ook zijn bij White. Hij is al vanaf z'n geboorte klein en zwak. Dit zal ook nooit veranderen, hoe erg hij zijn best ook doet. Hij voelt zich hierdoor een mislukkeling en zal hierdoor erg hard werken om toch op te vallen bij zijn moeder. Doordat papa Acefray wat over zich heen laat lopen wordt White erg conflicted. Immers krijgt hij alles van de ene ouder, en niks van de ander. Hij is verwend, maar ook verwaarloosd. Dit is heel pijnlijk en verwarrend waardoor hij psychisch eronder lijdt.

Easy going - Insecure - Energetic - Arrogant - Inventive - Mean - Loyal - Weak - Desperate - Persistent - Obsessive - Selfish - Hard working
Als kitten merkt White meteen hoe hard de wereld kan zijn. Moederliefde heeft iedere kit nodig en als je dit niet genoeg krijgt, heeft dit zowel mentaal als psychisch gevolgen. Voor White is dit allebei het geval. Hij overkomt zijn achterstand niet en zal zwak blijven, zijn siblings achterna kwakkelend. Hierdoor maakt hij op erg jonge leeftijd al kennis met jaloezie en kan hij al snel gemeen op zijn sibs reageren. Richting kittens die niet bij zijn nest horen, is hij juist makkelijk in omgang, al soms wel wat arrogant. Omdat hij niet sterk is, moet hij slim zijn. Nu is hij niet de meest intelligente kat, maar hij verzint altijd wel maniertjes om de rest bij te houden, en is dus wel vindingrijk. Ook is hij een volhouder die niet snel op zal geven. Dit doorzettingsvermogen kan bij hem al snel over gaan in pure obsessie. Hij heeft veel energie die hij in zijn obsessies kan stoppen en zal dan ook altijd hard werken. White is namelijk heel erg wanhopig naar aandacht. Hij wilt erkenning van zijn moeder, alleen zijn vader is niet genoeg voor hem. Hij is dan ook ontzettend onzeker over zichzelf en als dit niet wordt aangepakt door mams of paps, zal dit zeker latere problemen opwekken.
Één iemand waarop White echter altijd kan rekenen is zijn tweelingzus, Blackkit/Poisonkit. Ze zijn als zwart en wit, yin en yang. Elkaars wederhelft. Het gebeurd maar zelden dat ze niet samen zijn. Zij is misschien wel het grootste lichtpuntje in zijn leven.
Het karakter van White zal zich nog verder ontwikkelen in de RPG. Zowel de keuzes die Acefray als Sinclaw maken kunnen leiden tot een compleet andere kat. Wees voorzichtig met je keuzes; je hebt een leven in handen {The Butterfly Effect}.

Als je van Acefray en Sinclaw naar Whitekit en later Whitelip kijkt, zal je haast nooit geloven dat het hun zoon is. Hij is mager, klein, zwak en niets anders dan een scharminkel. Hij heeft niks van de glorieuze bouw die zijn ouders hebben overgenomen. Zijn ogen komen van zijn vaders kant; één oog is groen, en de ander rood. Zijn vacht komt echter van moederlief; een zwarte vacht met witte vlekken rondom zijn snuit, borst, en poten. Af en toe lijkt hij zelfs een ratje, door zijn kleine en dunne bouw, wat ook zijn bijnaam zal worden.

OKE YEET op naar motivatie! Als jullie me een beetje kennen, weten jullie dat ik al heel lang een kitten van óf Sinclaw, óf Acefray wil spelen. Ik heb me ooit opgegeven voor het Sinclaw x Silverstar (Acefray toen ook al, foei) nest maar ben toen niet gekozen, en heb me ook ooit opgegeven voor het Acefray x Runningvole nest, en ben toen ook niet gekozen. Helaas helaas, maar nu heb ik weer een kans! Ik ben helemaal verliefd op het idee van Whitelip en de naam. Ik heb superveel zin om te beginnen met dit ventje als hij gekozen wordt! Mijn innerlijke noob zou ontzettend blij worden als ik gekozen wordt en ik durf jullie te beloven dat ik actief blijf. Er zijn maar weinig kittens van mij uit nestjes die inactief geraakt zijn (Ra, Avidclaw, Heavespark zijn bijvoorbeeld al een hele tijd actief). Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast over Whitelip als ik! Kusjes, Loïs
Whitelip:


Stormflare

you said you liked storms, so i let you in.


turns out you only like rain, and baby, i'm a hurricane


Laatst aangepast door Stormflare op do 10 jan 2019 - 17:40; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
[KS] Litter of snakes DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 19:20

Basic information
Name: Aspkit - Aspviper? Nog niet echt zeker over de warriornaam.
Gender: She-cat
Clan: Shadowclan
Bloodline: 75% Shadowclan, 25% Thunderclan

Appearance
Pelt color: Silver ticked tabby
Eye color: Amber
Fur length: Short
Size: Medium

Personality
Stubborn|Quiet|Shy|Smart

Aspkit zal een vrij stille en verlegen kat zijn die echter van allerlei gedachten in haar kop heeft, maar deze niet altijd tot uiting weet te brengen. Ze is heel slim en wanneer ze dan ook weet dat ze het goed heeft zal ze er alles aan doen om de ander ervan te overtuigen. Haar verlegenheid komt voornamelijk tot zijn uiting in haar contact naar andere katten toe en dan voornamelijk katten waar ze amper of nooit mee spreekt. Ze weet niet goed hoe een gesprek te starten en als ze er een moet starten zal ze er lang over doen. Wanneer ze weet dat ze gelijk heeft zal ze deze verlegenheid aan de kant schuiven en laten horen waar ze het niet mee eens is en dat ze gelijk heeft. Verder is ze heel slim, alleen zal ze dit het merendeel van de tijd voor zich houden tenzij het van haar verlangd wordt te laten zien.

Family
Mother: Sinclaw
Father: Acefray

About me
Naam: Cynthia
Leeftijd: 23 jaar
Rpg-ervaring: 8,5 jaar
Motivatie: Ik kon het niet laten om me aan te melden bij een nest van Acefray en Sinclaw. Ik twijfelde eerst of ik me wel zou aan willen melden als het nest er zou komen, maar toen vond ik het plaatje en was ik eigenlijk zo goed als verkocht. Ook wordt Beechkit bijna apprentice, waardoor ik geen kitten meer in Shadowclan zal hebben en ik zou er graag weer een hebben, want wie wil nou niet midden in al die drama als een kitten kunnen spelen? Als er weer drama komt tenminstexD.


If you are strong, you'll find responsibility
[KS] Litter of snakes 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
[KS] Litter of snakes JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 20:20

vipercoil
What prevails in the end, I wonder?
0000 words
@tag
notes here! it will scroll if it's too long
made by ASHNIRAI
♥️ ♥️ ♥️
Let us begin by the beginning.

I'll be born as a little kitten, my parents are Acefray and Sinclaw and together they'll give me the name of Viperkit. My litter will not just be me. I have atleast one other sibling named Cottonkit. The others will come shortly after. My dad is not even suppose to have us, but that never stopped him. This makes me having a lot of other siblings. I'll name all of them for you. Burninglove, Lightpaw and Tallkit are the oldest, my half sibs from dads first lover. Tallfright, Baneflower, Spilledpaw and Beekit are older sibs from mom and dad. Dad also had this gay moment and so Hairykit, Chickenpaw, Warkit, Kindpaw, Flurrykit and Silverpaw are my other half sibs. But my dad is not the only one with other lovers. My mother actually had Ferretpaw, Stainedpaw, Wolfpaw and Feverpaw before she got together with my dad.
Oh and in case you were wondering, I'm a proud Shadowclan kitten. This means that Tallstar is my Leader, Acorndust is my Deputy and my dad is the Medcine Cat! He doesn't have an Apprenice yet. Maybe I can become that?

But with that done, let's talk some more.

I already told you my name and i hope that Tallstar will name me Vipercoil in the end. My fur looks a bit shaggy when I'm just born, it just doesn't stay flat. I have almost the same as my mom, which means white with black. In my early days it'll be more black then white, to be honest. Oh and cats tell me that I have special eyes. My left eye is green, but my other eye is more of an amber color. I don't look very strong when I'm not born, but that will change once I'll get some training under my belt. I have sharp teeth and my incisors are particularly sharp, they almost look like they are too long for me!
When I grow up, I'll grow more into my fur and it'll become a slik black and white coat. I'll have a strong body with sharp and wise two-colored eyes. My incisors will always be a bit longer then normal, but it'll not be a bother for me. I'll be a big cat, just like my dad.

That's done, move on.

As a kitten I'll be a very quiet kit. It's not that I don't like to talk, I just think that others are a bit .. dumb and not worth of my time. I like to play however, but it can get a bit rough. Parents always tell their kittens that they should play with the claws sheathed, but they never tell about the teeth. I might have this weird habbit of biting other kittens, which might give me some weird nickname or something.
The moment I'll become apprentice, my mentor will have a handful on me. I don't mind my training, I like to fight and hunt, but most of my interest will be towards my dad. The Medicine Den is the place you'll find me most of the time, where I'll just try to learn everything I can. I'm not sure if my dads role will be for me, but I like to learn a lot about it. I hope they don't mind.
Whenever Tallstar will make me a warrior, I'll probably get bored quickly. I'm a very smart cat and without a challenge, I'll get bored. I'd still like to help my dad or train and fight whenever possible. I still have my habit of biting others and this will also be my speciality in fights and hunting.

It's locked alright

I'll tell you some trivia about me.

- Loosely based around Doctor Jonathan Reid from Vampyr.
- Will probably never become Medicine Cat, but if possible wants to learn as much as possible about it.
- One of his goals is seeing a red moon, he heard stories about it.
- He has a good bond with both his parents. He can learn how to fight from Sinclaw, but likes to learn about herbs from Acefray.
- His siblings will bore him quickly.
- He needs a challenge to keep going, this is why he'll give himself goals throughout his life.
- He's not a typical Shadowclan cat, he's proud of his clan, but he's not that reckless, he thinks before he acts.
- Sinclaw intrigues him and he wants to learn more of his mother's motives.
- Anthony Howell (VO)
- If he'll ever join the Elite, his name will be Myrddin.


[KS] Litter of snakes FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
[KS] Litter of snakes 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 22:16







I am hanging in there,
   but I never give up

"The climb might be tough and challenging,but the view is worth it. There is a purpose for that pain; you just can't always see it right away."

Naam|| Kingkit||Titankit
Uitleg|| Als deze jonge kitten geboren word doet ze Sinclaw meteen denken aan haar vader Darkfire. Deze kater stond bekend als een behoorlijk strenge, trotse kater. Een trots die Sinclaw zelf ook in zich draagt. Een trots die de kitten niet is, aangezien ze een dochtertje is terwijl het wellicht een zoon had moeten zijn. In het begin zeker omdat ze nog een natte vacht draagt lijkt ze zwak, klein en fragiel; kortom vrouwelijk. Echter draagt ze de genen van haar moeder Sinclaw, waardoor ze later een dikke, pluizige vacht zal dragen en een stevige bouw. Zodra Sinclaw of Acefray haar schoongelikt hebben, zal ook duidelijker te zien zijn dat ze eigenlijk een best imposante kitten is. Wellicht dat het feit dat ze een vrouw is nog wel eens verborgen kan worden, met een imposante mannelijke naam. Immers zegt haar mannelijke bouw, ook wel iets van een mogelijke kracht.


Bijnaam|| She-man || Queenshe
Vorige namen|| Geen
Toekomstige naam|| Kingcobra||Titanboa
Leeftijd|| Unborn
Geslacht|| Vrouwelijk
Bloedlijn|| 25% Thunderclan || 75% Shadowclan
Rang|| Kitten
Vorige Rangen|| Geen
Volgende Rangen|| Apprentice & Warrior

"When somebody challenges you, fight back. Be brutal, be tough."

Vachtkleur|| Donkergrijs || Zwart
Patroon|| Spotted Tabby
Vachtlengte|| Halflang || Lang
Oogkleur|| Haar linkeroog is groen en haar rechteroog is geel.
Bouw|| Voor een vrouwelijke kat, erg breed en mannelijk. Vierkant, en stevig.
Staart|| Normale lengte en pluizig.
Pootkussens|| Zwart
Neus|| Zwart
Littekens|| Geen
Omschrijving|| Deze kitten is qua bouw net haar moeder. Stevig, breed en mannelijk; het kan bijna vierkant genoemd worden. Dit betekend dan ook dat ze veel kracht bezit, maar niet snel is. Ze zal dan ook van haar kracht uit moeten gaan en niet van haar souplesse. Vanaf een afstand is waarschijnlijk niet eens op te merken dat ze een vrouw is, waardoor haar naam andere katten zal kunnen verwarren. Haar vacht is bij de geboorte pikzwart, maar zal later tot een zeer donkere spotted tabby behoren; waardoor deze aftekening alleen in een bepaald daglicht te zien is. Ze bezit geen wit, en heeft dus eigenlijk een best saai uiterlijk. Behalve dan haar ogen, een oog is een helder groene kleur terwijl de ander een felgele beslaat. Haar pootkussentjes en neus zijn zwart, en beslaan haar saaie maar opvallende uiterlijk.

"As hard as I try to sound tough and dark, I still sound cute."

Moeder|| Sinclaw
Band|| Ergens heeft de kitten zeer weinig interesse in haar moeder Sinclaw. Het is niet alsof de kattin opvalt door haar prachtige, sierlijke en vrouwelijke gestalte. Het is al snel duidelijk dat ze haar moeder accepteert als een opvoedkundig figuur. Daarbij ziet ze haar wel als een voorbeeld, ze wil sterk zijn en gebruik maken van haar kracht. De vraag is echter of ze net zoals haar moeder ook daadwerkelijk in staat is anderen pijn te doen.
Vader|| Acefray
Band|| Haar vader is de Medicine Cat, en hoewel ze totaal geen interesse heeft in plantjes en al dat gezeur over Starclan; houd ze wel van hem. Ze is niet bepaald op de voorgrond te vinden, maar om hem gelukkig te houden zal ze alles voor hem doen. Zelfs als dat betekend dat ze regels breekt of haar moeder irriteert.

"Tough times never last, but tough people do."

Leader|| Tallstar
Band|| Een idioot kan toch een goede Leader zijn. Acefray houdt van je en ook Sinclaw lijkt geen hekel aan je te hebben, dus zal ik maar geduld opbrengen en met je spelen.
Deputy|| Acorndust
Band|| Starclan! Waar haal jij, je geduld vandaan? Het is zeer indrukwekkend, kan jij dat mij ook leren?
Medicine Cat|| Acefray
Band|| Als je aan het werk bent, lijk je te weten wat je doet. Maar kan je ook jagen en ben je ook sterk zoals een Warrior?
Medicine Cat Apprentice|| Onbekend
Band|| Geen

"I think it is not easy to impress a girl, especially with the looks that I have. It is quite tough."

Karakter|| Sarcastisch || Kil || Tomboy || Princess || Juvenile
Het is wellicht niet het standaard onschuldige karakter van een kitten. Kingkit||Titankit is dan ook geen standaard kitten. Ze is de dochter van twee katten die nooit kittens hadden mogen hebben en geboren om een eigen plek op te eisen. Haar gevoel voor sarcasme is ongeëvenaard; graag gooit ze dan ook opmerkingen erin die gespeeld positief zijn. Immers doet ze voor veel katten de moeite niet om vriendelijk, lief en vrolijk over te komen. Ze is geen schattig, klein ding waar iedereen overheen kan lopen. Toch heeft ze wel manieren, deze toont ze dan ook vaak aan oudere katten, terwijl de jongeren wellicht haar grote mond wel aan zullen horen. Dat gezegd hebben kan ze nog steeds haar gevoel voor humor op een ongepaste wijze toepassen. Ze is erg kinderlijk aangelegd, net zoals haar vader; wat nog best wel eens voor vervelende en ongemakkelijke situaties kan zorgen. Ze heeft geen zin om voor aandacht van haar ouders te vechten, waardoor ze geen zachtaardigheid en vriendschappelijkheid met de paplepel krijgt ingegoten. Dit kan haar dus net zoals Darkfire best kil maken. Haar normen en waarden mogen dan wellicht wel iets anders liggen, maar dat betekend niet dat ze de Warrior Code onbelangrijk vind; zeker als andere oudere katten haar erop wijzen. Ze is erg hooghartig en kan dus best nog wel een prinsesje genoemd worden, ook al doet ze het niet op het schattig-bloempje manier. Meer dat ze dingen durft te eisen die haar toebehoren. Al met al is ze ook nog eens ruig, en heeft ze geen problemen haar broers of zussen speels aan te vallen of te vloeren. Ze zal vanaf jongs af aan, haar vader ook wel eens uitdagen voor een gevecht, dan hoeft hij in ieder geval niet mee te doen met yoga. Iemand moet hem in vorm houden en als haar moeder dat niet doet, dan doet zij dat wel.

"Never give up. There are always tough times, regardless of what you do in anything in life. Be able to push through those times and maintain your ultimate goal."

Deze kitten is alles behalve een stereotype wat mij dan ook weer de motivatie geeft om haar te spelen. Zeker omdat ik normaal gesproken met lieve, vriendelijke namen ga. Daarbij zijn Sinclaw en Acefray beide karakters die niet te opvallend zijn maar toch ook een tegendraads karakter hebben. Waardoor ze erg speciaal zijn. Ik vind het dan ook leuk ze hier en daar in een topic te volgen. Vooral Acefray ken ik goed, omdat Ocean en hij natuurlijk goede vrienden zijn. Het zou een eer zijn als ik een kitten in dit nestje mocht spelen. Wel moet ik erbij zeggen dat ik deze kitten neutraal heb geschreven, in de rpg kan ze door beide ouders beïnvloed worden tot een heel ander soort karakter, want dat is natuurlijk het doel van de rpg. Een kat ontwikkelen, dit is de basis waarop verder zal worden gebouwd. Ik heb al gezien dat er super veel mooie aanmeldingen zijn, dus ik hoop ondanks dat nog gekozen te worden. Zo niet dan zal ik toch volgen wat er gaat gebeuren. Ik wens iedereen veel succes, met kiezen en schrijven.

Liefs,
Butter

MONTY


[KS] Litter of snakes Oceano10
[KS] Litter of snakes LcrIgCQ[KS] Litter of snakes JwNO92g[KS] Litter of snakes EjrsROF[KS] Litter of snakes UK1ajoI[KS] Litter of snakes 3qCkg2fp_o[KS] Litter of snakes 0V0T0ZLL_o


Laatst aangepast door Oceanstar op do 10 jan 2019 - 14:39; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
[KS] Litter of snakes 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimewo 9 jan 2019 - 22:59

Venomstrike
sinclaw x acefray

"They ain't gonna know what hit 'em.."

Name: Venomkit, Venompaw, Venomstrike
Gender: Tom cat
Clan: Shadowclan
Ogen: Blauw, met een streepje groen in de linker door heterochromia
Vacht: Voornamelijk zwart met wit. (zwart 'masker' en 'dekje', witte borst en poten)
Bloodline: 75% Shadowclan, 25% Thunderclan

confident | easy-going | malicious | gallant | sneaky

"Vertel nog een keer over Brokenstar." klinkt er ergens in de nursery. Venomkit is erg gefascineerd door het verhaal over de leider. Hij droomt er vaak over hoe het was toen Shadowclan nog een gevaarlijke clan was, toen andere clans hun vreesden en bang waren om hun patrols tegen te komen. Tegenwoordig zou een patrol bijna een vriendelijk praatje maken en rustig vertellen hoe de prooi in hun gebied was. Venomkit vind dat het anders moet, hier zal hij als kitten vaak met zijn moeder en vader over willen praten en fantaseren. Hij trekt niet echt naar een van de twee ouders. Hij ziet ze beide als gelijk. Geloven in Starclan doet hij niet.
Langzaam maar zeker zal Venom zich afzetten tegen alles en iedereen, hij wordt een moeilijke puber. Ook met zijn ouders zal hij vaak in de clinch liggen. Venom heeft een aanleg om snel te gaan vechten en klappen uit te delen. Wie niet wil luisteren naar zijn woorden zal voelen. Ook een grote bek tegen warriors geven is no problemo. Ondanks dat is de kat in zijn tienertijd erg makkelijk te vormen, de juiste opvoeding zal wonderen verrichten. Of niet...

Venom zal over tijd een stem in zijn hoofd ontwikkelen die hem dingen influistert die hij moet doen. Soms kan hij deze stem onderdrukken en negeren, maar soms moet hij toegeven..

(Alles hierna hangt af van wat er met Venom gebeurd in zijn -paw tijd)
______________

Hallo, hallo. Het is Kiki! Ik heb me toch aangemeld omdat het mij erg leuk lijkt om een echte evil kat in de RPG te spelen en uit te dokteren. In Bloodclan spreekt dat vrij voor zich, in de clans moet je toch net een tikje tactischer zijn.
Dit lijkt me leuk om te proberen! Ik heb niet zo belachelijk veel accounts (Wolfheart, Mistgaze, Heatherkit en Stormwind), dus ik kan deze er best bij hebben naar mijn mening c: Er zijn wel echt al veel leuke aanmeldingen, dus veel succes met kiezen <3


"When they get bit with the venom.."



Setje:


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone



Laatst aangepast door Mistgaze op do 24 jan 2019 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
[KS] Litter of snakes Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimedo 10 jan 2019 - 12:41



Blackmamba

Here, in the forest. Dark and deep. I offer you, eternal sleep.




Name Blackkit
Future name(s) Blackpaw - Blackmamba
Age Unborn
Gender She-cat
Sexuality yeetsexual

Name meaning Blackmamba - Zwarte mamba, bekend als: een zwarte gifslang.
Name reason

- Black: Haar voorvoegsel heeft ze te danken aan haar zwarte vacht.

- Mamba: Mamba is de vernoeming naar haar sluwe, dodelijke, giftige karakter. Zoals de zwarte mamba zelf ook is: enorm giftig en dodelijk.

Clan Shadowclan
Rank Kitten
Bloodline 75% SC 25% TC
Mother Sinclaw
Father Acefray
Siblings Cottonkit - (Whitekit twin brother) + te veel half siblings.


Build Een skeletachtige bouw. Spits en lang op de poten.
Coat colour Zwart met wit
Coat pattern Geen
Coat length Kort, ruw en strak op het lijf zoals een slangen huid.
Eye colour Één linker rood oog en één groen rechter oog.
Other Black heeft één wit voorpootje.

Mijn naam staat nog niet vast maar welke mama en papa voor mij zullen kiezen zou zeker weten bij me passen. Als het nou om mijn karakter gaat of over mijn uiterlijk, ze sluiten allebei op me aan. Ik ben een dametje, klein en fragiel. Een underdog in deze nest van grote moordenaars. Niet dat mijn klauwen schoon zullen blijven wanneer ik ouder word, juist het tegenoverstelde. Ondanks dat ik klein ben ben ik niet slap. Mijn klauwen werken namelijk erg goed net als mijn brein. Mijn klauwen zullen ook het meeste opvallen, deze zijn namelijk wel heel erg scherp en lang. Ze zullen dan ook wel vaak gebruikt worden in gevechten inplaats van brute kracht zoals het bij de meeste Shadowclan warriors gaat. Maar niet alleen dat. Misschien is papa wel een lieve knuffelbare medicine cat hij heeft ook gevaarlijke soorten planten liggen in zijn den die goed van pas kunnen komen bij wat stillere.. klusjes. Brute kracht, klauwen en tanden of snelheid is niet altijd alles in een gevecht. Je moet slimmer zijn. Stiller. Minder opvallend als je katten van de kaart wil vegen, zoals mama dat mij heeft verteld. Ik ben geen familie kat, totaal niet, maar geef eigenlijk wel een beetje om ze. Vooral om me oudere broer Whitekit. Hij’s mijn steun en toeverlaat in deze harde wereld. En hij geeft me het gevoel dat ik sterk en groot ben net als de rest, ook al zijn we beide geen echte hele grote katten. In mama’s buik zat ik dan ook om hem heen geknuffeld. Hem vasthoudend als een knuffelbeertje. Wanneer we dan uiteindelijk de echte buitenwereld inkomen zal het duidelijk zijn dat we een tweeling zijn. Onze band is sterk en het liefst kruip ik nog altijd om hem heen alsof hij me persoonlijke kussentje is. Als dat al niet duidelijk genoeg is dat we een tweeling zijn dan speelt ons uiterlijk ook nog wel een rol mee. Misschien is hij dan wel een kater en ik een poes, onze vacht lijkt bijna op elkaar. Beide hebben we een witte voetje en dezelfde gekleurde ogen. Één rode en één groene, waar later een duistere en lege blik in zal gaan schitteren. Mijn vacht is ook zwart net als die van White alleen heeft hij iets meer wit dan ik. Ook is mijn vacht (nadat ik uit mijn kittenflufheid ben gegroeid) erg plat en ligt deze strak op mijn lijf net als de gladde huid van een slang, en komt hierdoor mijn fragiele lijf en spitse kop er echt pas uit. Toch zijn mijn poten erg lang en gespierd wat een rare blik geeft. Het is namelijk niet super vrouwelijk. Helemaal niet wanneer ik eenmaal met trainen begin en mijn lijf een stuk gespierder en sterker word. Natuurlijk behouw ik mijn magere spitse bouw en word ik nooit zo super sterk als de meeste uit mijn familie, maargoed wat ik net ook al zei: kracht en grote is niet altijd alles als je een goed stel sluwe hersens heb. Plus de scherpe lange nagels die ik bezit zullen ook hun werk wel doen later. Dit is wat vast staat bij mij op het momen: dat ik niet sterk ben kwa kracht en bouw maar kwa hersens. Maar karakter staat voor de rest nog open, al wilt mijn eigenaar me wel een deel baseren op Scourge van de boeken. Toch kan alles nog veranderd worden, hoe voeden papa en mama mij op? Wilt papa mij meer als een lief prinsesje opvoeden of wilt mama toch liever dat ik een kille moordenaar word. Mijn toekomst ligt in de poten van jullie.




[KS] Litter of snakes Bloodo10

pixie pix:


Laatst aangepast door Bloodpaw, op di 29 jan 2019 - 13:39; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefish
Member
[KS] Litter of snakes BBTakD
Bunny
414
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimedo 10 jan 2019 - 19:36

we can run if you want to

let go if you want to; i will pull you off the pavement when your body wants to cave in; even where the mountains grow i'm gonna build a home--


PYTHONKIT
Uiterlijk Op het eerste zicht lijkt Pythonkit perfect: een grote, stevig gebouwd kater. Hij heeft een korte vacht die wit met bruine plekjes heeft. Hij is sterk maar ook behendig, een kitten met een grote toekomst. Behalve voor één klein dingetje dan.. Pythonkit's mooie blauwe oogjes zijn compleet nutteloos. Van het moment dat hij ze opendoet is het duidelijk: hij zal nooit warrior worden.

Innerlijk Pythonkit is over het algemeen een zeer goedgelovige kater. Hij is niet het type om veel "waarom" vragen te stellen en zal meestal gewoon doen wat hem opgedragen word; of daar toch zijn best voor doen. Hij is zeer goed in opdrachten uitvoeren maar niet zo goed in dingen bedenken of plannen. Hij krijgt graag alle informatie op hetzelfde moment en vind het moeilijk om zich aan te passen aan informatie die hij later nog krijgt; hieruit vloeit ook voort dat een eerste indruk allesbepalend is voor zijn mening. Pythonkit is ook iemand die doorzet, tot hij er bij neer valt. Hij accepteert niet dat hij meteen elder zal moeten worden vanwege zijn blindheid; hij zal blijven vechten voor een kans om warrior te worden, al is dat natuurlijk niet mogelijk. Maar dit zal hem niet ongelukkig maken. Nee, op een bepaalde manier geniet hij van de strijd, heeft hij het nodig.. Want waarmee zou hij anders zijn dagen vullen? Pythonkit is niet het type om te klagen. Hij is stil, nadenkend, koel. Hij is niet de meest aangename kat om mee om te gaan; maar om heel eerlijk te zijn kan dat hem ook niet zo veel schelen. Hij heeft een bepaalde trots in zichzelf en in de clan en zal zich nooit verlagen tot scheldwoorden en bekgevechten. 
male
unborn
kitten
shadowclan
hetero
single
played by Bunny
▼ sylvia


Laatst aangepast door Littlepaw* op wo 16 jan 2019 - 19:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunarpaw'
Member
[KS] Litter of snakes Xsz2db7
Krelis
56
Actief
liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lunarpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimezo 13 jan 2019 - 22:26

[KS] Litter of snakes Fhgco89


Serpentfang

"Poison cannot penetrate the hand that is free of wounds."


GENERAL
Name: Serpentkit - paw - fang
Gender: She-cat
Clan: Shadowclan

Parents: Sinclaw x Acefray
Siblings: ???
Bloodline: 75% sc 25% tc

Fur color: Grey tabby
Fur Length: Short (kitten), half-long/long (adult)
Eye color: A mix of blue and green in both eyes.
Nose & paw pads: Pink

PERSONALITY

Determined | Resentful | Strong-minded | Ambitious | Clever | Confident

Het leek me leuk om haar karakter grotendeels te laten ontwikkelen in de RPG. Wat wel al vaststaat zijn de karaktereigenschappen hierboven. Serpentkit zal een gemotiveerde, leergierige kitten worden die erg opkijkt tegen de volwassen warriors in haar clan, maar nog het meeste kijkt ze op tegen de zwart-witte kat die men zal kennen als haar moeder. Het werk van haar vader respecteert ze, maar ze is gerustgesteld met de gedachten dat dat pad niet voor haar is weggelegd. Ze zal er naar streven om een voorbeeld te worden voor haar siblings en haar clangenoten, maar of haar grote ego daarbij in het voordeel zal gaan werken is nog maar de vraag. Misschien dat ze er na een verloop van tijd achter moet komen dat respect verdiend moet worden, en niet kan worden opgeëist.

MOTIVATION

Mim made me do this Hey hey, it me. Ik ben al een tijd niet meer actief op Warrior Cats, maar aangezien ik graag nog een poging doe om actief te worden en Mim m'n neus op dit nestje drukte besloot ik toch maar een aanmelding te maken (en daarbij ben ik nog steeds een enorme fan van Sin). De reden dat ik de laatste keer inactief raakte was vooral omdat ik niet echt aan leuke plotjes/een actieve familie voor mn character kwam, so time for a change!  Dat was 't wel zo'n beetje denk ik. :')

Ik zie dat er al heel veel leuke aanmeldingen zijn, so goodluck!

[KS] Litter of snakes Tattly_serpent_tea_leigh_00_1024x1024@2x







''This isn't what I want, yet it's what I ask for,

Curiosity over all my morals"

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[KS] Litter of snakes V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimedo 24 jan 2019 - 20:41



Sheddedskin
No matter how many times a snake sheds his skin,
he will always be a snake

Kit name: Sheddedkit
Apprentice name: Sheddedpaw
Warrior name: Sheddedskin
Reason for name:
Like all his littermates, Sheddedskin was named in a snake-theme. In his case, he wasn't named after a particular type of snake, nor was he named after the venom snakes carry; he was named after their shedded skins.
Nicknames:
Dangernoodle // probably given to him because his whole litter is named after snakes and he doesn't look like a dangerous snek.
Sheep // given to him because of his curly fur, which obviously resembles those of a sheep's.
Gender: Tomcat
Sexuality: Unknown (either asexual or heterosexual)
Age: Unborn
Birthdate: Unknown
Birthplace: Unknown
Season of birth: Leafbare

Bloodline: 75% Shadowclan, 25% Thunderclan
Clan: Shadowclan
Rank: Kit
Personality
. controlling, clever, mysterious, serene, manipulative, silent observer .

Sheddedskin will easily be underestimated in his life due to his fragile build and the fact that he is rather small for a tomcat, but he compensates this by being clever. But this tomcat is a clever little thing. He knows how to bend and crawl until he gets what he wants. With his big, yellow eyes he observes, listens, and he only strikes when he is sure he'll win. Sheddedskin usually tends to let others do the work and get blood on their paws. He likes to set cats against eachother and watch from a distance as the drama/chaos starts.

The tom keeps true to his name; he seems to be able to shrug things off easily. If something bad happens, he disappears in the shadows, regenerates, sheds his skin and then returns as if not a single thing happened.

Sheddedskin will most likely become the one who befriends a lot of cats, especially those that matters, to - in the end - stab everyone in the back for his very own plans.
Appearance
. black and white, yellow eyes, tiny, unimpressive .

When Sheddedskin was born, many spots of his body seemed to lack hair, he was very tiny and wrinkly and looked almost like an old man in a kit’s body. After a week or two, he starts to grow more hair and it becomes clear how curly his fur actually is. He eventually shows a rather smoke-like color, with some parts of his body being black and some parts grey. Especially his face, paws and tail are covered in this dark black color, while his body has different shades of silver. Sheddedskin has an oval shaped head, with large, triangular ears way too big for his body. The tom’s feet are rather large in comparison to his paws and the rest of his body, and only the future will tell if he’ll actually grow into them.

Even as an adult cat, Sheddedskin’s height will never reach further than that of an apprentice, making him very tiny for a tomcat and especially making him tiny in comparison to most of his family. His build will always be quite slender, making him appear rather breakable.

Sheddedskin’s appearance resembles the physical attributes of that of the Devon Rex breed. They are known for their slender bodies, wavy coat, and large ears. Devons, which are medium-sized cats, are often called "pixie cats" or "alien cats" because of their unique appearance. Their uncommonly large, slightly rounded ears are set low on the sides of their wide heads, their eyes are large, and their noses are slightly upturned. Unlike most cats, their whiskers are very short and often curled to such an extent that it may appear as if they have no whiskers. Their body type is distinctly lightly built. Their long, sturdy legs are well suited for long leaps, and their toes are unusually large.

. Quick, agile, flexible, strong hindlegs .

Sheddedskin won't let his height stop him from achieving things and he is able to look at the good points his height offers him. He is rather flexible and someone who can easily sneak up on anyone, because he is easily overlooked. Besides this, the tomcat has strong legs, especially his hindlegs, which allow him to be rather quick and good at jumping and climbing. During a fight, it is definitely going to be best for him to rely on his small size and agility.

. kit looks .

When he is born, it is obvious he is different from his siblings. He seems to be lacking a lot of hair..

. adult looks .
Motivation
First of all; ik hou van acefray en sinclaw. Het zijn twee prachtige, originele karakters die echt hun stempel al in deze rpg hebben gezet. Ik zou me eerst hier niet voor aanmelden, voornamelijk ook omdat ik al een kans heb gehad om een kind van Ace te spelen (wat helaas niet zo goed uitpakte als ik had gehoopt, omdat ik mijn karakter volledig rondom zijn twin had gebouwd en deze uiteindelijk vrij snel inactief werd). Maar deze kat staat compleet los van zijn familie, voor zover dat kan; ik kan alle kanten met hem uit. Bovendien leek het me gewoon een grappig idee om een devon rex in dit gezin te gooien, ik zit al een paar weken met dit idee namelijk (en wilde hem eerste Dangernoodle noemen, maar toen kwam babs met de naam Sheddedskin en die is ook echt super mooi <3 SO thanks for that babs!).

Natuurlijk gaat zijn persoonlijkheid voornamelijk gevormd worden in de RPG en niets staat echt vast. Het zal ook liggen aan hoe zijn ouders opeens reageren op deze vreemd uitziende kitten, all wrinkly en hairless wanneer hij ter wereld komt. Wellicht is het zelfs een teken van Starclan naar Ace (hey jij, stop es met kits produceren)!

Als ik deze kans krijg om een kitten van deze geweldige karakters te spelen, zal ik jullie zeker niet teleurstellen! <3

bonusavatar:


[KS] Litter of snakes DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[KS] Litter of snakes Nq9r8p
Spoiler:


Laatst aangepast door Lionroar op ma 28 jan 2019 - 11:04; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonmouth
Member
[KS] Litter of snakes 16544405_7UlOWtLSJkAUoD0
James
22
Actief
”I wanted the sky to mourn me"


CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cottonmouth
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 0:16

Alvast enorm bedankt voor alle prachtige kittens en de moeite die erin gestoken word. <3

De deadline is gekozen! De aanmeldingen sluiten op 2 februari. Als je meer tijd nodig hebt dan dat kan je dit aangeven en dan houden we er rekening mee~
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[KS] Litter of snakes UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimema 28 jan 2019 - 20:26

treepython

there ain't enough room for us both on the throne

 

name

treekit - treepaw - treepython

gender

male

age

unborn

rank

kitten

clan

shadowclan

parents

acefray x sinclaw

{ Name meaning }
Het hele nestje zal natuurlijk namen krijgen die gerelateerd zijn aan slangen. Omdat zijn prefix niet direct naar een slang verwijst kan het een subtiele zet van de ouders zijn. Daarom kan het ook dat zijn ouders voor 'Tree' kiezen vanwege zijn vacht, die hen doet herinneren aan een boomschors. Hij zal later sowieso zijn suffix krijgen voor zijn onvoorspelbare en prikkelbare karakter, wat het plaatje uiteindelijk compleet maakt. Ook zijn gifgroene ogen zullen een beslissende factor zijn in het geven van zijn warriornaam.

{ Outside }
Treekit heeft een lange, pluizige vacht die veel weg heeft van die van zijn vader. Hij zal als kitten een mix hebben van bruin en grijs en een duidelijk tabby patroon. Een aantal witte vlekken onderbreken het patroon zo hier en daar. Ook heeft hij de ogen van zijn vader, namelijk een paar gifgroene kijkers. Littekens heeft hij nog niet, maar dat zal waarschijnlijk nog wel komen door de tijd heen. Of je veel van deze zal zien is de vraag, zijn vacht is ook best wel dicht.

{ Inside }
Traits: easily agitated, hostile, perceptive, intelligent, defensive, morbid, demanding, hardworking, patriotic, lone wolf, possesive, secretive, unpredictible, sneaky

Voornamelijk door zijn opvoeding zal dit katertje worden wat je van een redelijk doorsnee ShadowClanner zou verwachten. Natuurlijk zal hij dit niet allemaal meteen zijn. Treekit zal om te beginnen best een lone wolf zijn. Hij vind de drukte van de nursery maar niets en zal zodra hij kan lopen proberen om naar buiten te sneaken en de andere dens te verkennen om een rustiger plekje te zoeken. Hij zal al snel van mening zijn dat ShadowClan het beste is wat er bestaat en zal dan ook niet bepaald positief zijn tegenover andere clans, al zal hij dat misschien niet grofweg uiten. Treekit zal sowieso een klein groepje leeftijdsgenootjes om zich heen verzamelen waarmee hij close kan zijn, gezien hij niet iemand is die met jan en alleman om zal gaan. Hij is namelijk best kieskeurig als het daarom gaat en zal dan ook zeker kittens zoeken die dezelfde mening delen als hijzelf.

{ What's his favorite.. }
.. food? Plumb chicken
.. season? Leaf-fall.
.. time of day? Dawn.
.. habitat? Forest.
.. sound? Crickets in the Marshlands.
.. huntingstyle? Quick strikes.

{ Facts }
x His biggest fear is to be swallowed up in the Marshlands. He loves every part of the territory, though that's the one he will always be the most careful around. As a young apprentice, he will probably get in trouble here, what will mark him for the rest of his life.
x His greatest ambition is to create a new ShadowClan with the majority sharing the same opinion about their clan being the greatest and most powerful out of all clans.
x Even though he used to like quick kills for his preys, he will later form the technique to let his kills choke to death. It might be because he enjoys the suffering of other animals, but it could just as good be because he doesn't like the taste of fur getting stuck in between his teeth.
x He is partially based on a mix of the Joker and Ivar the Boneless.

Daan

18. discord/pm.
#Fawnstep #Sparrowfeather #Sandflower #Tigergaze

application by nicole (i, ii, iii, iv).


[KS] Litter of snakes SyMgVwe
Spoiler:


Laatst aangepast door Fawnstep op do 31 jan 2019 - 0:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cottonmouth
Member
[KS] Litter of snakes 16544405_7UlOWtLSJkAUoD0
James
22
Actief
”I wanted the sky to mourn me"


CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cottonmouth
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimema 28 jan 2019 - 20:45

COTTONMOUTH
HE WANTED THE SKY TO MOURN HIM


Name: Cottonkit
Other name(s): Cottonpaw, Cottonmouth
Nickname(s): Cotton
Age: Newborn
Birthday: Leaf-bare
Gender: Male
Pronouns: He/his
Sexuality: Heterosexual, bicurious
Species: Mixed breed cat
Rank: Kitten

Cottonkit is named after the cottonmouth snake, like all of his littermates are named after snakes as well. Both parents have their own reason for this.
His father wants to name his children after the animals because Herondale was killed by one trying to protect his birthing partner, causing him and his sister to be named after the critter in respect. He wants this tradition to pass on. Acefray also feels a close bond with the animals, as they represent him.
Sinclaw wants her children to be named after strong animals, such as the snake. They can be both strong but also venomous, as she teaches her children either to fight or to poison others.
As a kit, Cottonkit can also refer to his cotton white head and paws.

As a warrior he will receive the name Cottonmouth, finishing the reference towards the snake and his suffix referring to his ability to talk.
The cottonmouth snake is a creature with venom only strong enough to kill small fish and frogs. His bite isn't powerful and he's even less dangerous than that. Yet the animal is known by his cotton white mouth. When a predator comes close to him he will open that mouth and shows his milky white insides, causing everyone to fear him. He seems deadly and venomous thanks to this color and seems to warn every possible attacker for his danger, but this is all fake. Cottonmouth is like the snake he is named after. While he is deep down a nobody, nothing special, when he opens his mouth and talks he can make you believe something else. It's all fake, just for show, just like the white insides by the creature itself. Cottonmouth is named and represents this. Both he and the snake think that as long as the outside world think they are big and great, no one will ever hurt them where it matters, inside. As if what people see from them is more important than what they are and feel. They keep themselves big while knowing their lies cannot hold up forever. They need to lie to survive. Snakes are known for this reason. In stories snakes are always the bad guys, the liars, the traitors. They only think about themselves. Yet every snake in the wild will try to hide itself with the smallest sight of danger. They are shy and scared, they will only bite when they have nowhere else to go and even then it's rarely dangerous. Snakes live by faking who they really are, hoping it's enough for them to survive.



Personality



Pet peeves: Others interrupting him, talking before they are allowed, clans being all buddies with each other, females being more competent then him.
Bad habits: Judging others by their appearance, believing stereotypes and spreading them, putting others in boxes, not admitting when he is wrong, finding himself perfect and pushing his believes onto others, not accepting no.
Good habits: He's an amazing storyteller, very family oriented, always tries doing his best and being very passionate about the things he finds important.
Fears: Not being important or loved, being overlooked, heights, failing, separation.
Hopes and dreams: Reaching success and when his time comes getting a partner and kits, living his form of an ideal life.
Likes: Getting to be in charge, being charming, getting his way, proving his point, being a little smart ass, learning things, slightly disturbing sights/information, being with his family, judging others, entertaining himself in every singly way, gossip, being complimented, working.
Dislikes: Being wrong, admitting his faults, saying sorry, losing, explaining things, being outdone, mud, getting filthy, being alone, fighting, conflict, not being the best, getting talked down on, people not listening/being interested in him, imperfection.
Turn ons: Being the dominant one in the relationship, having a chance in being a gentlemen, shy and reserved, more gentle and motherly in personality, them being depended of him, them fitting his vision of ‘perfection’.
Turn offs: Being the submissive one, a lot of flirting back, hard to get, very strong and in depended personalities, being dumb and naive or to agressive.
Character traits: Proud, loyal, book-smart, charming, flattering, emotionally manipulative, arrogant, ambitious, family oriented, sexist, clan-sist, homofobe, mature, narrow minded, pessimistic, realistic, unsympathetic, observant, short tempered, obsessive, perfectionist, snarky, hard working, compulsive liar, neurotic, confident in acting, insecure, cold, distant, competitive, extrovert, coward.

While he will end up filling the character traits shown above, this isn't how he starts. Like any child Cottonkit will be born with a natural curiosity to explore the world, being friendly and docile in nature. It won't be long before others can notice he's a needy child, wanting constant attention and conformation from his parents he's doing fine. He's greedy when it comes to feeding, often pushing his siblings aside and feeding just because he doesn't like to share, not because he's hungry. And he's controlling when it comes to playing. Wanting everyone to follow his rules but when he breaks them himself, altering them so it doesn't count. Nothing out of the ordinary for children finding their place, having a natural separation anxiety. Out of this anxiety will form a need for rules, for order and a craving to be perfect. Because if he does everything right, if he's perfect, everyone will love him. Right? This behavior will only be strengthened by the way his parents raise him. His mother isn't openly loving, making her own rules and having her own ambitions. While his father might be caring, he fails to set boundaries to what behavior is right or wrong. Never disciplining his children. Two very different parenting techniques and both unhealthy. Both causing him to never separate from his childformed ideas or bad habits when growing into adulthood. Cottonkit will turn into a cat that has high anxiety and low self worth, but acts like the opposite.



Appearance



Height: 30 cm
Build: Average Shadowclan build
Coat colour: Light gray, dark gray, white
Coat length: Half-long
Coat pattern: Spotted, dappled
Eye colour: Golden yellow
Scars: None
Other: His nose is black, pawpads are grey-pink. He has black tufts on his ears.



Quirks and habits


- He grooms himself a few times a day, but often asks others to join in and help them clean up aswel. It works rather relaxing for him.

- His coat is always spotless and the light colored fur has no trace of blood or mud, something which looks odd for most clancats.

- He likes telling informational stories about the clans and himself to the younger members of the clan. They are based on real events or have a moral he wishes to teach. He seems to put a lot of effect into these moments.

- He has no imagination and finds empathising difficult, as he finds others their fears of lightning, bugs and the dark quite weird.

- Cottonmouth himself is terrified of heights and can't be found anywhere near them. He won't admit it and will loose his temper when someone brings it up.

- Talks about everything like he doesn't truly care, though he is out to brag and get approval from it.

- While he's very charming and polite most of the time, once that way of acting breaks he can snap and turn into a toddler with a anger tantrum within a minute.


- He sometimes trips over his own feet-fur, as it grows long often.

- He isn't good in showing sympathy and is horrible when others cry, he simple doesn't know how to react with it, causing him to freeze and be extremely uncomfortable.

- While he can improvise in conversations without problem, he can't handle when you ask him to improvise a plan. He wants to see every possible outcome first.

- He hates fighting, as it could ruin his appearance. He much rather talk his problems away. If he must fight he will only do it when certain he can win. If not, he will flee.

- Cottonmouth likes taking credit of things he hasn't done.

- He is a compulsive liar and will lie about everything, big or small, he can't seem to stop doing it.

- Talking about personal matters is not done.

- He craves rules, stability and schedules, once he has them he won't want them disturbed. If his schedule gets ruined or slowed down, he gets moody.

- He is easily scared when faced with intimidating situations.

- His narrowed side view when it comes to sexualities, gender and clans is only thanks to being aware of his own weakness in this.

- Cottonmouth is extremely scared of things that are unknown or different.



Statistics



Affection:  ★ ★ ☆ ☆ ☆
Patience:  ★ ★ ☆ ☆ ☆
Temper:  ★ ★ ★ ★ ☆
Sensitivity:  ★ ★ ★ ☆ ☆
Confidence:  ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Maturity:  ★ ★ ★ ☆ ☆
Generosity:  ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Optimism:  ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Empathy:  ★ ★ ☆ ☆ ☆
Logical:  ★ ★ ★ ★ ☆
Bravery:  ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Politeness:  ★ ★ ★ ☆ ☆
Strength:  ★ ★ ☆ ☆ ☆
Stamina: ★ ★ ★ ☆ ☆
Defense:  ★ ★ ★ ☆ ☆
Speed:  ★ ★ ☆ ☆ ☆
Intelligence:  ★ ★ ★ ☆ ☆
Leadership:  ★ ★ ★ ☆ ☆



Playlist



None yet



Relationships



Clan: Shadowclan
Bloodline: 75% Shadowclan, 25% Thunderclan

Mother: Sinclaw
Father: Acefray

Littermates:
Full siblings: Beekit †, Baneflower, Tallfright, Spilledpaw.
Half siblings mother's side: Ferretpaw, Stainedkit †, Wolfpaw, Feverpaw.
Half siblings father's side: Tallkit †, Burninglove, Lightflame. Hairypaw, Chickenpaw, Warpaw, Kindpaw, Flurrypaw, Silverpaw.

Grandparents mother's side: Darkfire x Disturbingvoice †
Grandparents father's side: Herondale † x Dreamfall †
Uncles/Aunts mother's side: Dimlight †, Bonecrusher
Uncles/Aunts father's side: Remindsoul, Snakesong

Partner: None
Kittens: None



History



None yet



Gallery and more



Want even more information about Cottonmouth or see all the artwork he has? On his toyhouse profile you can see it all


MOURN ME



COTTONMOUTH
"If I cannot move heaven, I will raise hell"

Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
[KS] Litter of snakes Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 17:07

Are we star-crossed?
Yes, but I would fight against the stars for you
She was my addiction and once I got that taste of her I wouldn’t want to stop even if I was getting eaten alive with guilt for doing it.

Some snakes, such as boas, rattlesnakes, sinsnakes and garter snakes, give birth to live young. That means that the baby snakes develop inside their mother. When they are born they are covered with a thin membrane, kind of like a goopy baggie. The baby uses an egg tooth to rip out of the membrane and wriggle free.


Daar zijn we dan. Jullie hebben het ons moeilijk gemaakt. Maar uiteindelijk hebben we besloten voor een 5'tal kittens dat samen Shadowclan zal overheersen, kuch, trots zal maken.

Voor een beetje ouderwetse spanning staan ze hier met een stukje van de beschrijving van de slang die zij vertegenwoordigen. Eerst raden voor je in de spoiler kijkt he!



These snakes are venomous semi-aquatic snakes often referred to as “water moccasins.” They have large, triangular heads with a dark line through the eye, elliptical pupils, and large jowls due to the venom glands. They are large – heavy-bodied snakes. Their coloration is highly variable: they can be beautifully marked with dark crossbands on a brown and yellow ground color or completely brown or black.
The snake we are talking about is:



A biblical name for Satan, A dragon or other mythical snake-like reptile, a noxious creature that creeps, hisses, or stings, a treacherous person
The snake we are talking about is:



These snakes are a family of nonvenomous snakes found in Africa, Asia, and Australia. Among its members are some of the largest snakes in the world. Most members of this family are ambush predators, in that they typically remain motionless in a camouflaged position, and then strike suddenly at passing prey.
The snake we are talking about is:



The molting of the skin occurs regularly in snakes. This is when old skin is outgrown. Snakes will rub against rough surfaces to shed their skin. While a snake is in the process of molting the skin over its eye, the eye may become milky. This impairs the vision of the snake and may result in aggressive behavior.
The snake we are talking about is:



These snakes are slender snakes with a gently tapering tail. Tasmanian specimens are usually dark olive green to a green-grey on the back with a pale grey under-surface. Juveniles are often very dark and may have a deep orange underside. This species gets its name from a thin, white line bordered above by a narrow black line that runs along the upper lip. The head is narrow and rounded at the front.
The snake we are talking about is:


Gefeliciteerd!
bespreek gerust in welke volgorde jullie geboren willen worden Smile
En vergeet niet om een eitje te noten in de geboortepost!


[KS] Litter of snakes CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Sheddedkit
Member
[KS] Litter of snakes Ezgif_com_gif_maker_by_soxzthewolf-daku90e
Linn
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sheddedkit
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimezo 3 feb 2019 - 10:45

Hier is Dangernoodle Sheddedkit! Volgorde van geboorte maakt me niet zo uit, maar aangezien Shedded redelijk aan de kleine/zwakke kant is lijkt het me dat hij als een van de laatsten geboren wordt!


chin up kid, they'd kill to see you fall
[KS] Litter of snakes 12497073_ZZoqD7FwdYVNtoT
Terug naar boven Ga naar beneden
Pythongaze
Member
[KS] Litter of snakes DPKsfdL
Bunny
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pythongaze
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimezo 3 feb 2019 - 12:06

Thank you so much <333
Hier is m'n Python ^^


[KS] Litter of snakes BTbZYY
Thanks jamie voor het awesome setje <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentcoil
Member
[KS] Litter of snakes HY7r0kw
↬ Michelle ↬
101
Actief
Have I gone mad? I'm afraid so.
You're entirely Bonkers.
But I will tell you a secret,
All the best people are.

CAT'S PROFILE
Age: ↬ 13 Moons ↬
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Serpentcoil
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimema 4 feb 2019 - 13:08

Hier is Serpent! Ik heb niet echt een voorkeur voor wanneer ze wordt geboren dus ik vul wel gewoon het plekje in dat overblijft. (:



I'm afraid I can't explain myself,
Because I am not myself, you see?


Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
[KS] Litter of snakes Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimedi 19 feb 2019 - 1:35



[KS] Litter of snakes CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
[KS] Litter of snakes 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: [KS] Litter of snakes   [KS] Litter of snakes Icon_minitimeza 6 apr 2019 - 15:48

Nog eventjes hier voor een duidelijk overzicht, het snek-nest mag op een 1 moon!


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] Litter of snakes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: