Frustration



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Frustration

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rosequartz
Member
Frustration DPKsfdL
Els
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosequartz
BerichtOnderwerp: Frustration   Frustration Icon_minitimeza 19 jan 2019 - 11:54


Rosequartz


Met gespitste oren maakte de jonge WindClan warrior zich een weg door het met sneeuw bedekte landschap. Bij elke stap die ze zette zakte haar witte pootjes steeds wat verder de sneeuw in, wat een iet wat chagrijnige Rose veroorzaakte. Als er iets was waar ze niet van hield waren het natte pootjes, vooral wanneer de ijzige wind hier nog eens flink overheen waaide. Er was geen prooi te zien of te ruiken, en dat frustreerde haar. Zo lang was het nog geen leafbare en de prooi was nu al duidelijk schaarser. De jonge WindClan kat was al de hele ochtend op pad geweest maar weigerde zonder minstens één prooi terug te keren naar het kamp. Even zuchtte ze, zich afvragend hoe de andere warriors hiermee omgingen. Misschien was het slim om voortaan met iemand mee te jagen. Dit was dan ook haar eerste leafbare als warrior, en helaas viel het flink tegen. De jonge WindClanner was zo in gedachten verzonken dat ze de pootstappen achter zich niet opmerkte.  

- Open!

Frustration Pink_crystal_by_king_lulu_deer-dc8c470


Frustration Mc7Gtmv

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Frustration 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Frustration   Frustration Icon_minitimeza 19 jan 2019 - 13:50


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Neutral «

De gevlekte kater kwam terug het Camp inlopen met een kleine muis tussen zijn kaken. Met alle sneeuw die neergekomen was was het jagen hen extra lastig gemaakt. Zijn witte poten zakten weg in de sneeuw die onder hem lag. De ingang was redelijk platgelopen en hier en daar was wat modder aan zijn vacht gaan kleven. De kater liep naar de kleine prooistapel en legde zijn muis bij de rest van de prooien. Hij krabde zich eens achter zijn oren en wilde terug gaan lopen naar een van de warme Den's toen hij Rosequartz binnen zag lopen met een verslagen blik in haar ogen. De kater glimlachte even en liep naar de jonge Warrior toe. "Wat is er aan de hand?" miauwde hij vriendelijk.



Frustration JXidV8r
Frustration Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosequartz
Member
Frustration DPKsfdL
Els
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosequartz
BerichtOnderwerp: Re: Frustration   Frustration Icon_minitimeza 19 jan 2019 - 22:51


Rosequartz

De jonge WindClan warrior merkte degene die naast haar was komen staan pas op na het horen van diens stem. Rose keek opzij, en ontmoette al snel de blik van de gevlekte kater die ze kende als Stallionheart. Ze schonk hem een waterige glimlach, maar de zorgen waren duidelijk in haar blik te lezen. "Oh, hey Stallionheart.'' Miauwde ze zachtjes terug, niet zo goed wetende hoe te antwoorden op zijn vraag. Ze was heus niet de enige die zich zorgen maakte om de prooi schaarste en de kou, en daarbij hadden de oudere warriors dit al veel vaker doorstaan. Ze zuchtte kort, waarna ze haar inmiddels afgewende blik weer op de kater naast zich richtte. "Ik maak me zorgen," begon ze, waarna ze haar blik kort over het kamp liet glijden. "Is leafbare altijd zo.. beangstigend?" Vervolgde ze, al kon ze het antwoord eigenlijk wel al bedenken. Ze hoopte gewoon dat de Clan dit kille seizoen door zou komen zonder Clangenoten te verliezen aan de gevolgen ervan.

Frustration Pink_crystal_by_king_lulu_deer-dc8c470


Frustration Mc7Gtmv

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Frustration 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Frustration   Frustration Icon_minitimezo 20 jan 2019 - 16:11


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Neutral «

De jonge Warrior schrok zich gelukkig niet helemaal een ongeluk. Ze keek hem wat ongelukkig aan en hij wierp haar een vriendelijke blik toe. Ze kon er niks aan doen dat alles nu nog zo nieuw voor haar voelde. "Ik maak me zorgen" miauwde de poes waarna ze rondkeek. Hij volgde haar blik en zijn blik bleef even hangen op de prooistapel. Er lag niet veel op en blijkbaar was dat ook het probleem waar Rosequartz mee worstelde. "Is leafbare altijd zo.. beangstigend?" vroeg ze hem waarop hij zijn kop schudde. "Meestal is er wel iets meer prooi te vangen maar Leafbare is altijd een hard seizoen. Maar als dadelijk Leafgreen begint en er weer jonge prooien komen lijkt het alsof Leafbare nooit geweest is" miauwde de kater opbeurend. "Wil je morgen anders mee op en jachtpatrouille?" stelde hij haar voor. "Je bent getraind in Leafgreen en dan is het jagen op prooi toch net wat anders" stelde hij met een glimlach op zijn lippen.



Frustration JXidV8r
Frustration Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosequartz
Member
Frustration DPKsfdL
Els
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosequartz
BerichtOnderwerp: Re: Frustration   Frustration Icon_minitimedo 31 jan 2019 - 11:47


Rosequartz

Geduldig wachtte ze op een antwoord van de grote, pluizige kater. Deze schudde uiteindelijk zijn hoofd, wat haar toch wel een klein beetje opluchtte. "Meestal is er wel iets meer prooi te vangen maar Leafbare is altijd een hard seizoen. Maar als dadelijk Leafgreen begint en er weer jonge prooien komen lijkt het alsof Leafbare nooit geweest is." Antwoordde hij op een opbeurende toon. Daar zat inderdaad wel iets in, maar wat haar vooral zorgen baarde waren alle hongerige magen binnen de clan op dit moment. Waarschijnlijk had de kater gewoon gelijk en kwam alles uiteindelijk wel weer op z'n pootjes terecht. Toch was het moeilijk om haar zorgen los te laten, helemaal na het horen over de situatie met RiverClan op dit moment. De stem van de kater haalde de inmiddels diep in gedachten verzonken WindClanner terug naar de realiteit. "Wil je morgen anders mee op en jachtpatrouille?" Begon hij. "Je bent getraind in Leafgreen en dan is het jagen op prooi toch net wat anders." Rose richtte haar inmiddels afgedwaalde blik weer op de kater. "Dat lijkt me wel wat." Antwoordde ze met een iets oprechtere glimlach dan daarvoor. Misschien verdwenen de zorgen wat meer naar de achtergrond zodra ze zichzelf ook daadwerkelijk nuttig maakte voor de Clan. Haar blik wendde zich terug richting de prooi stapel. "Ik hoop in ieder geval dat dit een korte Leafbare wordt." Mompelde ze zachtjes in zichzelf. Ze miste Greenleaf en haar prooien en fijne temperaturen nu al.

Frustration Pink_crystal_by_king_lulu_deer-dc8c470


Frustration Mc7Gtmv

Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Frustration 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Frustration   Frustration Icon_minitimevr 1 feb 2019 - 10:59


Stallionheart
Let me take you for a wild ride
WindClan
33 Moons

Let me take you for a wild ride




» Mood: Neutral «

De kater keek naar de poes en trok even met zijn snorharen waarna hij met zijn poot langs zijn bek ging en zijn oor begon te wassen. De poes gaf aan dat ze zijn idee wel wat vond en hij knikte met een vrolijke glimlach. "Komt allemaal goed" miauwde hij vriendelijk. "Leafbare kan kort lijken maar ik vermoed dat het een koude Leafbare gaat zijn" miauwde hij met een sombere toon in zijn stem. "Elke Warrior die kan jagen is nodig voor de Clan" miauwde hij en hij knipperde met zijn groene ogen. "Over jagen gesproken" miauwde de kater "Wil je anders vast een testronde doen voor morgen?" miauwde hij enthousiast. Zijn staart flufde iets op en hij stond ondertussen ook al weer. Soms kon hij nog net zo blij zijn als een kitten ondanks dat hij Deputy was.



Frustration JXidV8r
Frustration Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frustration
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: