I'm in control



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm in control

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brokentune
Member
I'm in control Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: I'm in control   I'm in control Icon_minitimewo 23 jan 2019 - 9:03


Het verlaten van de clan in een ruig seizoen zoals leafbare, men zou hem gek verklaren, maar mentaal kon hij deze gekheid niet meer aan. Hij wilde dit niet meer, hij wilde windclan niet meer. Niemand kon hem forceren terug te keren naar de clan ook, hij was een wezen met eigen wil en een leven. Hij kon doen wat hij wilde. Kort zwiepte de grote tabby even met zijn staart. Nu, voor wat hij nu moest doen was zoeken. Het was niet dat hij zijn vader wilde zien of ontmoeten, het leek hem gewoon ergens logisch dat hij eens zag waar al die valse praat vandaan kwam. Hoe dan ook was bloodclan alles behalve dichtbij. Hij zou eerst zoeken naar een gebied waar hij kon jagen, of zelfs katten waar hij mee kon praten om verder te komen. Voor nu moest hij maar even alles wegduwen. Ondanks het verdriet dat zich de dag ervoor had afgespeeld, voelde hij zich best goed bij de beslissing die hij had kunnen nemen. Hij voelde zich vrij van alle drama die het leven op hem had gegooid. Voor nu had hij eindelijk alles in de handen, voor nu was hij eindelijk vrij van de priemende ogen in zijn pels. Alles wat hij had gedaan was vergeven en alles wat hij was vergeten, opdat niemand in dit land wist wie of wat hij was.

-open
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexa
Member
I'm in control E70a7710
Dodo
180
Actief
❝Feelings make you weak.❞


CAT'S PROFILE
Age: ✗ 28 moons ✗
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lexa
BerichtOnderwerp: Re: I'm in control   I'm in control Icon_minitimewo 23 jan 2019 - 12:42


the dead are gone and the living are hungry

De kattin lag rustig in een boom in slaap te vallen toen Ardan onder de boom begon te schreeuwen dat er een kat was gezien niet ver van hun. Ze had hem verteld dat ze er zo naar zou gaan kijken, maar ze had de afgelopen dagen niet geslapen en doezelde dus ook al snel weer in. Nadat hij nog een keer of twee langsgekomen was besloot ze toch maar om later te slapen en sprong uit haar boom, opzoek naar het katje waar zoveel onrust door was ontstaan.

Het duurde niet erg lang voordat ze hem had gevonden en stond stil op het pad waar hij op dat moment op liep. Met een voslengte afstand tussen de twee keek ze hem recht in zijn ogen aan en zwiepte haar staart van links naar rechts. "Wat moet dat hier?" Bromde ze naar hem. Ze was niet opzoek naar een gevecht, dat zeker niet en ging dan ook gewoon rustig zitten terwijl ze zat te wachten op een antwoord van de kater. Terwijl ze zat te wachten bekeek ze hem een keer van top tot teen en trok met een oortje, hij was zeker ouder dan wat zij was, maar als hij in het rogue gebied was had hij daar vast wel een reden voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I'm in control Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I'm in control   I'm in control Icon_minitimewo 23 jan 2019 - 18:28

Het duurde niet lang voordat een jong poesje besloot dat ze een steen was en zowat in zijn weg ging staan. Maar nog voor ze haar woorden kon uitspreken was Brokentune in een straal rond haar gelopen. Hij had geen interesse in een of andere rogue momenteel en al zeker niet voor eentje die vast zo bij de bloodclan kon. Hij wist hoe ze konden zijn en wenste in stilte dat zijn vader niet zo was. Er was een kans en dat gaf hem hoop, hoop voor de toekomst. "Wat moet dat hier?" hoorde hij nog toen hij haar zowat had voorbij gewandeld, het oogcontact mijdende. Zolang hij haar meed was er niks om er zich zorgen om te maken. Als je er geen aandacht aan gaf dan bestond het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lexa
Member
I'm in control E70a7710
Dodo
180
Actief
❝Feelings make you weak.❞


CAT'S PROFILE
Age: ✗ 28 moons ✗
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lexa
BerichtOnderwerp: Re: I'm in control   I'm in control Icon_minitimewo 23 jan 2019 - 18:45


the dead are gone and the living are hungry

De kattin grinnikte zachtjes toen hij om haar heen liep en ze rolde met haar schoulders voordat ze opstond en zich uitstrekte. "Die kant op is een rogue groep, ik denk niet dat je daarop zit te wachten" miauwde ze en volgde hem. Het was haar groep om specifiek te zijn, maar dat hoefde hij niet te weten -niet dat hij ernaar zou vragen aangezien hij haar toch straal nergeerde, maar toch-. Ze er nog steeds geen zin in om klappen uit te delen en als ze dit zou kunnen verkomen dan zou ze dit zeker doen. Het enige wat ze wou doen was slaap inhalen, maar blijkbaar moest dat nog even wachten nu ze een clankatje in de buurt van haar groep had om zich zorgen over te maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
I'm in control Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: I'm in control   I'm in control Icon_minitimewo 23 jan 2019 - 19:10

Wat een dom beest. Ze wilde echt een klauw in der gezicht of niet? Ze was niet eens zo een grootste verschijning en daarbij had hij het wel geroken. Hij had een neus voor een reden, maar velen leken dat te onderschatten. Hoe dan ook deed de tabby weinig. Hij wist waar zijn kop stond en als het moest zou hij doen wat er moest gebeuren. ALs zijn bloed bestond uit valse hoop dan zou het met plezier verpletteren. Zo was zijn verleden en met zijn poot zou hij het zelf terug schapen tot zijn eigen wil. "Die kant op is een rogue groep, ik denk niet dat je daarop zit te wachten" Huh, alsof hij bang was van een bende rogues. Een bende katten die een clan na zaten te apen? Ze mochten allemaal stikken. Een voor een. Zonder dan ook iets te zeggen wandelde de kater verder, zijn spieren licht aangespannen, hij was klaar voor alles en wist wat er kon gebeuren. Je moest haast achterlijk zijn om dat niet in te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm in control
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: