You don't want to piss me off



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You don't want to piss me off

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaytail
Member
You don't want to piss me off 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: You don't want to piss me off   You don't want to piss me off Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 17:13

You don't want to piss me off Tumblr_olb0yjxlOC1saykiio1_250
Grommend liep hij door het territorium heen. Hij was verre van in een goed humeur. Het tegenovergestelde juist. Hij was in een humeur waar vele katten hem niet te woord in zou gaan staan. Ontwijken. Maar hóe durfde ze. Hem de schuld te geven van iets dat nooit zou kunnen gebeuren. En vervolgens ook nog.. Hij gromde laag terwijl hij zijn ogen vernauwde.. Snowdrop betrekken in het hele probleem. Ze had geluk dat ze was vertrekken, want als ze was gebleven had hij haar toch wat aangedaan. Door zijn hele lichaam stroomde adrenaline, zijn vacht stond lichtjes overeind en zijn staart sloeg heen en weer van de opwinding die hij voelde stromen door zijn lichaam. Hij kon dit gewoon niet geloven. Bij ieder geluidje stond hij op scherp, ieder geluidje kon hem triggeren om over de lijn heen te gaan, waar hij niet meer zou nadenken en gewoon zou doen wat zijn instinct van hem vroeg. En ook al wist hij dat hij zou moeten kalmeren, hij kon het niet, alles liet hem weer terug denken aan dat moment en maakte hem alleen nog maar woester dan dat hij daarvoor was.
+OPEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Avidclaw
Member
You don't want to piss me off Tumblr_o8cxskuSsI1r5pc6bo3_250
❀ Loïs
159
Actief
❀ She is so much more

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avidclaw
BerichtOnderwerp: Re: You don't want to piss me off   You don't want to piss me off Icon_minitimeza 26 jan 2019 - 17:23

Avidclaw was aan het jagen. De kersverse warrior wilde zichzelf bewijzen aan haar clan. Ze had nog steeds het gevoel dat mensen achter haar rug om praatten. Ze was er niet zeker van of het echt gebeurde, nee dat zeker niet, maar het was een naar gevoel dat haar achtervolgde waar ze ook ging. Het was misschien ook wel wat moeilijker omdat ze het er nu niet echt meer met haar mentor over kon hebben, wat ze was een warrior nu en tja dan ga je toch niet al je problemen meer met Minnowspots bespreken? In ieder geval, ze was aan het sluipen. Maakte bijna geen geluid, maar net teveel, want de vogel hoorde haar en vloog met veel geluid op. Met grote ogen keek Avid het dier na. Shit! Ze wist niet dat vlakbij haar een kater stond die op het punt van ontploffen was, en dat haar plotselinge beweging hem wel eens goed had kunnen laten schrikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
You don't want to piss me off 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: You don't want to piss me off   You don't want to piss me off Icon_minitimezo 27 jan 2019 - 15:12

Met grote ogen had de jonge kater het hele tafereel gevolgd. Van hoe Jaytail had gereageerd op Minnowspots en ga zo maar verder. Hij had zich even naar de poes willen draaien, maar besloot eerst achter de gestreepte kater aan te gaan... Aangezien de zwangere poes naar de medicine cats den leek te benen. Kort trok de zilveren kater even met zijn oortjes, snuivend over de reactie die de vader van zijn siblings had gegeven. Hij was immers niet bekend met het feit dat Jay ook zijn vader was. Snel beende de jonge warrior achter de ander aan. Zo'n gedrag kon toch niet?! Toen hij de ander wat had ingehaald bij de borders, versnelde hij zijn pas. Inmiddels zou de kat hem wel opgemerkt hebben, dat moest wel. "Jaytail!" sprak hij streng en beetje van slag, waarna hij zowat voor de ander sprong, zijn tweekleurige ogen streng en moedig op de woeste kat gericht. "Wat denk je te doen?" sprak hij ietwat van slag, licht sissend. Was dit ook hoe zijn moeder behandelt was geweest door zijn echte vader? Was dit hoe een andere nest kittens moest opgroeien? HIj knarste even zachtjes met zijn tanden, maar haalde even diep adem... Hij zou de ander eerst uithoren voordat hij iets zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
You don't want to piss me off 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: You don't want to piss me off   You don't want to piss me off Icon_minitimezo 27 jan 2019 - 17:16

Hij wilde iets of iemand in elkaar slaan. Als hij geluk had zou er iemand van een andere clan op zijn pad komen en zou hij al zijn woede en frustratie eruit kunnen gooien. Dan was het voor iedereen beter op dit moment. Maar het duurde nog niet lang of een geluid van een andere warrior liet hem zijn aandacht vestigen, waardoor hij laag gromde richting de jonge warrior. Het maakte hem niet eens uit wie het was, maar deze kat had hem niet alleen maar gestoord, maar ook een prooi weg gejaagd. Wat hij er zeker niet bij kon hebben op dit moment. Maar voordat hij ook nog maar iets kon doen, hoorde hij een "Jaytail!" waarna een bekende zilverkleurige vacht voor hem verscheen. Het klonk streng en van slag, dat registreerde zich lichtjes in zijn hoofd. "Wat denk je te doen?" klonk er van slag, licht sissend. Hij keek even van de kater voor hem naar de andere kat en sloeg nijdig met zijn staart. "Dit gaat jou niks aan, Silvervine." gromde hij laag tegen de kater. Wat dacht hij wel niet? Zomaar in zijn zaken te mengen. Hij mocht dan wel zijn zoon zijn, maar dat wist de kater ook niet. Dus wat maakte dat verschil? "En jij," siste hij kwaad naar de jonge warrior die hem had gestoord. "Krijgt het ook nog eens voor elkaar om broodnodige prooi te verspelen!" gromde hij woest tegen haar, konden zijn clangenoten dan niks goed doen??
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
You don't want to piss me off 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: You don't want to piss me off   You don't want to piss me off Icon_minitimeza 16 feb 2019 - 16:34

De kater kaatste boos terug dat het hem niks aanging. Maar hoe hij het zag ging het hem wel aan. Een lichte sis gmeed van zijn lippen af waarna hij even snoof. Een vlaag van woede en bezorgdheid overspoelde hem. Het was iets dat hij niet kende maar hij wist het in de juiste lijnen te sturen. Het was echte toen hij zich richtte op een derde persoon, namelijk Avidclaw... die net prooi mistte... dat woede oplaaide in zijn ogen. Met een dik opgezette pels sprong hij voor de tabby kater. Silvervine was jonger dan de senior warrior maar had duidelijk ook wat spieren onder zijn pels zitten. Hij was sterker dan de meeste katten van zijn leeftijd... dat wist hij. "Laat haar met rust, Jaytail. Ze heeft niks verkeerd gedaan. Iedereen heeft wel eens een mindere dag" hij snoof even diep, proberende zijn postuur te herstellen... zijn kalmte. De kater was gewoonlijk altijd vrolijk en aardig, maar nu niet. "Waarom gun je hun geen vader?" klonk er meteen strak en kordaat. Als iemand die nooit een pap had gehad wilde hij een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
You don't want to piss me off 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: You don't want to piss me off   You don't want to piss me off Icon_minitimema 11 maa 2019 - 20:45

Een lichte sis gleed over de lippen van de zilveren kater, waarop hij hem zwaar waarschuwend aan keek. En of alles alleen nog maar erger en erger zou worden liet Avidclaw een prooi gaan in deze schaarse tijd. Silvervine sprong er meteen tussen, vacht dik opgezet. ”Laat haar met rust, Jaytail. Ze heeft niks verkeerds gedaan. Iedereen heeft wel eens een mindere dag” klonk er met een diepe snuif. Hij gromde laag, zwiepend met zijn staart. Hij moest letterlijk alles in hem bedwingen om de kater voor hem niet te bespringen en hem te laten zien wie hier nou de baas was. ”Waarom gun je hun geen vader?” klonk er strak van de zilveren kater af, waarop Jaytail hem strak aan keek. ”Draai je om nu je nog kan. Dit zijn jouw zaken niet, Silvervine. Of moet je je herinneren wie er boven je staan?” gromde hij laag tegen de kater. De jonge kater mocht dan wel voor zijn leeftijd sterk zijn, maar of hij zo ervaren en getraind als hem zou zijn? Waarschijnlijk niet. ”Ik adviseer je ten harte om je om te draaien en er niet meer op terug te kijken. Steek je neus in je eigen zaken.” hij wilde hem niet bedreigen, echt niet, maar de kater moest uit zijn zaken blijven. De ‘vader’ kaart spelen had geen zin, want hah, hij was de vader en alsof hij niet wist dat hij dat had verpest.
Ɓσ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You don't want to piss me off
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: