Never the same



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Never the same

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Loverush
Member
Never the same LZ9ajdK
Amor
16
Actief
Een goeie spits scoort ook als er een doelman staat

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loverush
BerichtOnderwerp: Never the same   Never the same Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 21:38



Met soepele passen die iets weg hadden van een elegante dans baande de tomcat zich een baan naar het riviertje. Hij was ontzettend goedgeluimd vandaag, in tegenstelling tot een groot aantal katten in het kamp. Leaf-bare deed niemand goed, zo bleek maar weer. Op de uitzonderingen na. Loverush behoorde, tot zijn plezier, tot die laatste groep. De dappere minderheid. Een rilling liep over zijn ruggengraat toen de tom van het water begon te drinken. Het riviertje kabbelde sloom, maar had genoeg snelheid om niet te bevriezen.

Vandaag was het ook niet zo exceptioneel koud. Dat hielp waarschijnlijk ook wel. Toen hij geluid hoorde, keek hij op, de druppels liepen nog van zijn snuit. ”Reignfire”, Spinde hij toen hij zag wie er uit het struikgewas gelopen kwam. ”Hoe is jouw humeur? Hopelijk net zo goed zoals je d’r uit ziet vandaag”, Vervolgde hij. Kon hij ooit normaal communiceren zonder alles wat hij zei tot een compliment te vervormen? Waarschijnlijk niet.

&Reignfire

I only love it when you touch me, not feel me
Terug naar boven Ga naar beneden
Reignfire
Member
Never the same DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Reignfire
BerichtOnderwerp: Re: Never the same   Never the same Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 21:50

De dag was nog jong en ze had besloten om een tripje in de richting van de stroming te maken. Haar dikke vacht zorgde ervoor dat ze een stuk minder last had van de kou die over het gebied heen gleed, dan meeste andere katten. Iets waarvoor ze momenteel heel erg blij was. Dit betekende alleen wel dat ze er ook vaker op uit werd gestuurd om iets te doen, de afgelopen paar dagen had ze niets anders gedaan dan jagen, jagen en nog eens jagen. Als ze niet beter wist, zou ze zeggen dat driekwart van de prooistapel door haar gevuld was. Nu had ze eindelijk wat tijd voor zichzelf, iets wat ze in rust wilde spenderen.
Daar kreeg ze alleen niet de kans voor, toen ze tussen de bosjes naar de stroming liep en bijna direct werd aangesproken door een gevlekte kater. Haar amberkleurige gleden naar de kater, die ze herkende als Loverush. Hij sprak tegen d'r, waarschijnlijk met het idee een indruk te maken. Reignfire rolde met haar ogen. "Waag 't niet, Loverush. Ik ben hier alleen om wat te drinken, daarna moet ik weer verder met de jacht." Haar stem zakte weg op 't laatste, eigenlijk had ze helemaal geen zin om weer te gaan jagen. Rustig liet ze haar kop zakken en begon 't koude water op te lepelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loverush
Member
Never the same LZ9ajdK
Amor
16
Actief
Een goeie spits scoort ook als er een doelman staat

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loverush
BerichtOnderwerp: Re: Never the same   Never the same Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 22:09



Het werd snel duidelijk dat Reign ook wat last had van het weer. Of het was haar persoonlijkheid die weer op speelde. Hij was ongeveer even oud als haar, dus hij had haar genoeg leren kennen toen ze als apprentices wel eens samen moesten trainen. Nu ja, ‘goed leren kennen’ was een understatement. Ze was niet zo open als sommige anderen. Maar hij wist genoeg om te weten dat ze redelijk kort uit de hoek kon komen. Vandaag was niet anders.

Een glimlachje kroop om zijn lippen terwijl hij ondanks haar afwijzing dichterbij liep. ”Ach Reign, er is zoveel meer in het leven dan de jacht”, Zei hij geamuseerd. Haar korte reactie schrok hem niet af. Integendeel. Hij hield wel van een uitdaging. ”Je hebt de laatste dagen niks anders gedaan dan jagen. ’t Is dringend tijd dat je iets anders gaat doen, hmm?” Zei hij met een knipoogje. Oh nee, haar inspanningen waren hem niet ontgaan.

I only love it when you touch me, not feel me
Terug naar boven Ga naar beneden
Reignfire
Member
Never the same DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Reignfire
BerichtOnderwerp: Re: Never the same   Never the same Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 22:20

Yep, daar begon hij al. Reignfire wist hoe Loverush in elkaar zat, immers had ze gewoon tijd verplicht rond hem moeten spenderen, aangezien ze rond dezelfde tijd apprentice waren geweest. Dit was dan ook wel de grootste reden waarom ze nu zo achterdochtig was tegenover de kater. Hij was niet het soort kater waar ze graag rond was. De zwart-witte kattin snoof dan ook eventjes en ging verder met drinken.
Haar amberkleurige ogen schoten naar de kater toe, toen hij tegen haar afwijzing in naar haar toe kwam lopen. Een huivering gleed over haar ruggengraat heen toen hij sprak en weer eens een poging waagde om een gesprek aan te knopen. Hij had gelijk, sadly, dat ze eens iets anders dan jagen moest doen, maar dat betekenden iet dat het met hém was. "Zolang het me bij jou vandaan houd, stribbel ik niet tegen," bromde ze terwijl ze haar ogen dichtkneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loverush
Member
Never the same LZ9ajdK
Amor
16
Actief
Een goeie spits scoort ook als er een doelman staat

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Loverush
BerichtOnderwerp: Re: Never the same   Never the same Icon_minitimeza 2 feb 2019 - 22:44



Uiteraard wist hij waar hij mee bezig was. Hij wist ook dat er genoeg andere katten waren die wisten waar hij mee bezig was. Zou hij daarom stoppen? Hoogstwaarschijnlijk niet. Wat een teleurstelling weer. Hij kon het nu eenmaal niet helpen. Er was een bepaalde kick die hij kreeg telkens zijn complimentjes een zwak punt raakten. Een kick die hij vaak gedwongen werd om op te zoeken. Het leven was anders maar saai, of wat? Het gedrag dat hij vertoonde, had hij grotendeels zichzelf aangeleerd. Het was de snelste manier om aan zijn fix te komen.

Reignfire stond, vandaag, aan het andere eind van zijn verslaving. Zij was de drug die hij nodig had. En hij kon ver gaan in het krijgen wat hij dacht te verdienen. Dus haar opmerkingen deden hem niks. Wel, ok, het stak hem ergens wel. Maar hij zou zich niet laten afschrikken. De tom ging zitten, misschien iets te dichtbij, en sloeg zijn staart sierlijk om zijn poten heen. ”Ik beschouw mezelf wel als aangenamer gezelschap dan een dode ekster”, Zei hij met een grijnsje. ”Je moet toch toegeven, de boog kan niet altijd gespannen staan, wat?” Vervolgde hij. Zo snel kwam ze niet van hem af.

I only love it when you touch me, not feel me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never the same
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: