Let me down slowly



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me down slowly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
Let me down slowly HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedi 5 feb 2019 - 15:33

Tigergaze had steeds meer een vervreemdend gevoel bij zijn clan gekregen. Veel katten waarmee hij was opgegroeid waren niet langer onder hen, enkel Oceanstar, en daar was hij ook niet bepaald meer op goede voet mee. Het was best vernederend als je ex de leader van de clan was. Een zucht rolde over zijn lippen en hij schudde zijn kop. Terwijl hij aan het jagen was geweest had hij zijn weg naar de Fourtrees gevonden, een plek waar hij misschien wel even kon rustten voordat hij terug naar de uitgestrekte velden ging. Rustig zette de grote kater zich neer, het konijn wat hij had gevangen aan zijn poten, rondkijkend om te checken of er nog vijandige katten waren.

{Littlebee only!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlebee
Member
Let me down slowly DPKsfdL
Inge
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlebee
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 9:01

Littlebee had net een goede jacht achter de rug. Een van de weinige dingen die haar een beetje bezig hield de laatste tijd. Het leven van een clankat was vooral elke dag hetzelfde. Ochtendpatrouille, jagen, sharing tongues, jagen, avondpatrouille. En aangezien Littlebee niet echt ambities had om een Deputy te worden was er ook niet echt iets om naar toe te werken. Toen de zwarte she-cat bij fourtrees aankwam zag ze een bruin gestreepte kater staan. Een windclanner, rook ze. Dat kon je ook wel zien door die haas die hij had gevangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Let me down slowly HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 9:32

De kater haakte zijn ogen in een ander goudkleurig paar en keek de kattin met zijn gebruikelijk koele blik aan. Niet lang geleden had ShadowClan een kitten meegenomen vanuit WindClan, wat heel normaal bleek te zijn tegenwoordig. Ze was WindClan geweest, maar zou nu opgroeien in de donkere bossen van ShadowClan. Ah well. Zijn blik gleed langzaam over de kattin heen. Hij kende haar niet, maar hij kende niet al te veel katten buiten zijn eigen clan. Ja, een aantal die moeilijk te missen waren, natuurlijk wel. De gedachte om haar compleet te negeren kwam omhoog in zijn kop, maar hij verveelde zich te erg op dit moment. "Dus, hoe voelt het om tot de clan van kittendieven te horen?" mauwde hij rustig terwijl hij zijn poot optilde en er een lik over gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlebee
Member
Let me down slowly DPKsfdL
Inge
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlebee
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 9:40

De kater keek haar koeltjes aan. "Dus, hoe voelt het om tot de clan van kittendieven te horen?" Littlebee fronste. Kittendieven? "Voor zover ik weet heeft jullie Leader die kitten aan ons gegeven." Miauwde ze terwijl ze een paar stappen dichterbij zette. "Maar ik weet niet wat Oceanstar jullie allemaal verteld heeft." Misschien was het wel een geheim in Windclan, maar wat wist zij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Let me down slowly HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 9:46

De kater bromde een keer toen de zwarte kattin stelde dat de WindClan leader de kitten weg had gegeven, vervolgens kwam ze nog een aantal stapjes dichterbij, waardoor Tigergaze haar goed in de gaten hield. Hij was veel groter dan de normale WindClan kat, als je hem zag zou je eerder denken dat bij bij ThunderClan hoorde, maar zijn geur zei zonder twijfel WindClan. Wat Oceanstar hen allemaal verteld had. De kater haalde zijn schouders op. "Oceanstar doet wel vaker dingen," zei hij terwijl hij haar aankeek. "Pepperkit was duizend maal beter afgeweest in WindClan." Dat hij hiermee lichtelijk de keuzes van zijn clanleader bekritizeerde boeide hem weinig. Dat mocht ook wel, vond hij, als de leader je ex was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlebee
Member
Let me down slowly DPKsfdL
Inge
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlebee
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 9:57

"Oceanstar doet wel vaker dingen," Ze was enigszins verrast bij deze reactie. "Pepperkit was duizend maal beter afgeweest in WindClan." Hier kon ze het eigenlijk wel redelijk mee eens zijn. "Haar vader is in Shadowclan." Mompelde ze. "Maar je hebt gelijk, geen kitten verdient het op te groeien tussen sommige haatvolle katten die het niet hebben op de andere clans." Arm ding. De halfclanners werden vaak het zondebok van de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Let me down slowly HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Let me down slowly   Let me down slowly Icon_minitimedo 7 feb 2019 - 10:05

Dat haar vader bij ShadowClan hoorde maakte hem weinig uit, immers was de kans klein dat dat andere katten tegen zou houden om negatief over haar te spreken. Tigergaze spitste zijn oortjes iets naar voren bij haar laatste woorden. "Dus ShadowClan is niet bepaald blij met haar komst, hmn?" vroeg hij haar, een hint van enige nieuwsgierigheid in zijn ogen. Natuurlijk waren er altijd wel katten in een clan die het niet zo hadden op halfbloedjes, hij wist niet eens helemaal zeker waar hij zichzelf zou plaatsen nu hij er eens goed over nadacht. Toch was het beter dan een kitten die WindClan al kende naar een ander kamp te verplaatsen. Het was immers een keuze voor het leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me down slowly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: