Snow softly

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leafbare, 3° - -10° C
Leafbare kruipt langzaam het gebied in. Alles wordt kouder en enige sneeuwbuien hebben zich al voorgedaan. Leafbare maakt het ook makkelijker voor ziektes als whitecough en greencough om zich te vestigen in clans, dus medicine cats moeten hun voorraad in de gaten houden.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Snow softly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cobradusk
Member

Lianne
65
Actief
Meneer C. Dusk

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Cobradusk
BerichtOnderwerp: Snow softly   di 12 feb 2019 - 16:48

Sneeuw dwarrelde langzaam neer en bedekte de wereld met een zacht laagje poeder. De hevige sneeuwval had er voor gezorgd dat het inmiddels geen zacht maar hard laagje was geworden, en dikker dan Cobradusk ooit gezien had. Met zijn staart omhoog stapte hij rustig door, oren gespitst en zijn bek een beetje open om geuren te kunnen proeven. RiverClan had een kritiek tekort aan eten, en de rivier was overal nog bevroren. Ze waren daarom afhankelijk van ander soort prooi, maar die waren allemaal nergens te bekennen. Cobradusk zijn maag was pijnlijk aan het krampen van de honger maar hij negeerde het. Zijn honger kon wachten, hij moest eerst prooi vinden. Wat voor prooi ook.. hoe lang het ook duurde hij ging niet terug voordat hij eten had. Hij was er zelfs voor buiten de grenzen gegaan. Hij was nog dicht bij de grens van RiverClan maar omringd door bomen die lange schaduwen wierpen op zijn bruine vacht. Er groeide nauwelijks struiken tussen de hoge bomen en een enkeling die er wel stond had geen blaadje meer aan zijn takken. Cobradusk kwam tot stilstand en luisterde. Er klonken hele zachte stappen die hij gemist zou hebben als hij niet op datzelfde moment per toeval naar het geluid had gedraaid met zijn kop.
Eerste post voor Eveningglow

Keen to the scent, the hunt is my muse
A means to an end this path that I choose

Sign of flame will sting
Punishment I bring
Steel and silver sing
For justice
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Julia
362
Actief
The older I get the more creative

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Eveningglow
BerichtOnderwerp: Re: Snow softly   di 12 feb 2019 - 19:30

Sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw. Het hield niet meer op zo leek het. Er lag inmiddels best een laag waar ze doorheen moest ploeteren. Toch ging zij zich er niet door tegenhouden. Ja, het was lastig maar het was niet onmogelijk. De taken moesten gebeuren, patrouilles moesten gelopen worden prooi moest op de prooistapel gelegd. Dus ging ze door. Haar lijf was het daar niet altijd mee eens, maar haar wil was sterker. Ze stopte met lopen toen ze bij de grens kwam en een vleugje RiverClan geur rook. Wat moest die hier? Hij was dan wel niet op ThunderClan territorium, maar het had wel haar nieuwsgierigheid gewekt. Eveningglow stapte over de grens en volgde de geur van de kater. Geursporen waren moeilijker in de sneeuw, maar deze was zo vers dat ze hem kon volgen. Toen viel haar blik op de RiverClanner. “Jij bent ver van huis.” Miauwde ze neutraal. Het was niet vijandig, maar ook zeker niet vriendelijk. Hij was van een andere Clan en die vertrouwde ze niet.

Ik post niet van 16 t/m 23 februari! Ik zal dan ook nauwelijks bereikbaar zijn. Bedankt voor het begrip.

Mijn oude rotten
Profiel bekijken
Cobradusk
Member

Lianne
65
Actief
Meneer C. Dusk

CAT'S PROFILE
Cobradusk
BerichtOnderwerp: Re: Snow softly   do 14 feb 2019 - 12:40

Cobradusk spitste zijn ogen en keek op toen een zilvergrijze poes tussen de bomen door tevoorschijn kwam. Hij nam haar in zich op met zijn groene ogen. Haar vacht glansde mooi in het licht dat door de toppen van de bomen viel, en ze had felgele ogen die de zijne met enige onzijdigheid ontmoette. "Dat klopt." Beaamde hij met zijn gewoonlijke kalme stem. Ze schenen zich allebei met een neutraliteit op te stellen, en daarbij wilde Cobradusk nu toch geen problemen maken dus nam hij zich voor om de situatie even aan te kijken. "Jij ook." Vervolgde hij. RiverClan had geen directe rivaliteit met ThunderClan, maar Butterstar en Panthergrowl waren ten alle tijden op hun hoede, zeker na het incident met WindClan. Daarom bedacht Cobradusk zich om de situatie met de prooischaarste die er heerste maar voor zichzelf te houden. "Dat heb ik er van als ik achter prooi aan jaag, voor je het weet ben je de grens over gerend." Zei hij en hij wendde zijn blik af om naar een raaf te kijken die hoog boven hen overvloog. Wat hij er wel niet voor zou geven om op vogels te kunnen jagen, maar zijn talent lag meer bij het jagen in het water.

Sign of flame will sting
Punishment I bring
Steel and silver sing
For justice
Profiel bekijken

Julia
362
Actief
The older I get the more creative

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Eveningglow
BerichtOnderwerp: Re: Snow softly   vr 15 feb 2019 - 9:46

Hij was verder van huis, dan dat zij dat was. Maar om daar nu een discussie over te voeren vond ze zinloos, het deed er ook niet toe. Hij begon er over dat als je achter prooi aan joeg je zomaar over de grens was. “Zolang dat niet de grens van een andere Clan is maakt dat niet zo veel uit. Al heb je dan natuurlijk wel sneller de kans een BloodClanner tegen te komen of een vijandige rogue. Heeft het er niet mee te maken dat de rivier bevroren is?” Giste ze zo even tussen neus en lippen door. “Mijn naam is Eveningglow trouwens en de jouwe?” Vroeg ze vervolgens.

Ik post niet van 16 t/m 23 februari! Ik zal dan ook nauwelijks bereikbaar zijn. Bedankt voor het begrip.

Mijn oude rotten
Profiel bekijken
Cobradusk
Member

Lianne
65
Actief
Meneer C. Dusk

CAT'S PROFILE
Cobradusk
BerichtOnderwerp: Re: Snow softly   za 16 feb 2019 - 13:10

Cobradusk overdacht haar woorden maar besloot er niet direct op te reageren. Een onbekende thunderclanner was het niet waard om dingen van zijn eigen clan mee te delen. Er waren meer dan genoeg andere gespreksonderwerpen beschikbaar waar ze over konden praten. Hij richtte zijn groene ogen weer op de grijze tabby en knikte beleefd. "Cobradusk." stelde hij zichzelf voor. "en over rogues of bloodclanners maak ik mij geen zorgen. De meeste hebben hun lesje wel geleerd sinds we ze van hier hebben weggejaagd." Merkte hij luchtig op terwijl hij met zijn snorharen trok.

(Is Evening in dit topic al deputy?)

Sign of flame will sting
Punishment I bring
Steel and silver sing
For justice
Profiel bekijken

Snow softly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1