Bröther, where is thy Lämp?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bröther, where is thy Lämp?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Bröther, where is thy Lämp? XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimeza 9 maa 2019 - 18:10


Hi daar guys

Uhm, ja ik had een idee en de discord zei ja en besloot toen dat deze route moest genomen worden. Dus nu ben ik hier.

Burnet is bevallen van 2 kittens, een dode en een levende. Ik zoek dus een levende kitten. De kittens zullen geen vader hebben.
Er zijn enkele dingen die ik strikt wil houden bij deze kitten.

- De kitten is fysiek heel zwak; ik wil graag ergens een handicap of ziekte zien
- Ik denk dat dit de enige kitten is die ik aan Burnet zal geven (sommigen weten wel waarom haha)
- Mocht je gekozen worden wil ik de kitten actief zien, is deze niet actief dan zou ik graag willen dat er een actievere persoon hem/haar overneemt
- Qua vachtkleuren kan je mij laten kiezen, hetzelfde met de namen
- Mocht je een naam willen nemen zelf zou ik graag eentje met betekenis willen zien
- Verder denk ik de aanmelding heel snel te sluiten ik denk dat ik ze max een week open laat
- Het geboortetopic staat er al. Wanneer de kitten is gekozen mag deze meteen posten. Klik
- De aanmelding moet niet heel spectaculair zijn. Ik wil gewoon een motivatie en karakter beschrijving zien. Dus fancy lay out of wat dan ook hoeft niet voor mij

Note: Mocht je de dode kitten willen heb ik er geen problemen mee, stuur maar een discord message naar me dan ^^

Qua vachtkleuren ben ik vrij los erop. Burnet haar vader is confirmed Lurkingshade. Verder houd ik haar moeder nog even geheim. Ik laat wel weten of de kleur onmogelijk is als dat het geval is c:

x
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bröther, where is thy Lämp? KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimema 11 maa 2019 - 12:55

Hi guys

Ik zal deze search donderdagavond sluiten. Dus de 14de. Als je nog interesse hebt en dit is te kort op de hak kan je dit altijd melden hier of via pb naar Brittlekit of via mijn discord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Bröther, where is thy Lämp? 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimema 11 maa 2019 - 19:33

There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality;
and then there are those who turn one into the other.

Soms word er een kitten geboren als geen ander. Een kitten die het leven niet als sprankelende vlam verlicht, maar als zwakke, kleine, eigenzinnige dochter geboren word. Een kitten die de kracht niet heeft om zichzelf simpelweg te ontwikkelen zoals alle andere jonge katten. Een zwakke kitten, een die de kracht moet halen uit het karakter en niet uit haar lichaam. Een lichaam dat haar vroeg of laat in de steek zal laten, net zoals haar moeder zich in de steek gelaten voelt door de Clan en haar gedeeltelijk onbekende familie. Het leven begint dan ook moeizaam, immers heeft ze niet de kracht om haar moeder te bereiken, om de Clan trots te maken. Deze kitten is wellicht deel van de toekomst van Windclan, maar of die toekomst haar zo gemakkelijk toebehoord is zo maar net de vraag. Het leven is hard, en als iemand de hardheid ervan niet aan kan, zal diegene vroeg of laat opgeven en met staart tussen de poten gedrukt naar huis gaan. Een huis hoeft niet direct een thuis te zijn, want dat is de plek waar het hart ligt, een hart dat niet overwonnen kan worden door fysieke beperkingen. Immers staat de toekomst niet vast, zelfs Starclan weet nog niet alles dat er kan gebeuren.

Een kleine kitten word geboren, haar naam nog onbekend. Net zoals haar uiterlijk. Een kitten die niet eens in staat is om de warme vacht en de melk van haar moeder op te zoeken. Het enige dat ze kan is liggen, trillend als een lang uitgestrekt bolletje vacht. Elke ademteug is zwaar en ongemakkelijk. Haar kleine hartje pompt razendsnel in haar borstkas, het enige teken van leven is het op en neer rijzen van haar kleine flanken. Ze beweegt verder niet, de reden zal wellicht pas later duidelijk worden. Immers word ze niet gezond geboren, ze heeft bepaalde afwijkingen die ervoor zorgen dat ze nooit de kracht, sterkte en hoogte kan bereiken die haar moeder en alle andere Windclanners kunnen. Ze is een ziek en zwak meisje; de vraag is dan ook hoe lang ze het leven vol zou houden voordat er een tragisch einde aan komt.

Haar familie is niet ongewoon aan tragedie's. Haar moeder Burnetbliss is als kitten gevonden door Oceanbreeze en Cootsnarl, opgenomen als een Windclanner terwijl haar bloedlijn onbekend was. Opgevoed als dochter van Oceanbreeze en Neverland; voordat de laatste overleed en de eerste een hele Clan kreeg om naar om te kijken. Er is een duidelijk iets dat naar voren komt in het leven van haar familie; doorzettingsvermogen en hoop. Ongeacht hoe koud de wereld is, er is altijd hoop voor hen die hun best doen om verder te gaan.

Karakter
Positieve Eigenschappen Flexibel, Vriendelijk, Zachtaardig, Geduldig
Neutrale Eigenschappen Naïef, Alles alleen willen doen, Afhankelijk van anderen, Onzeker, Gevoelig
Negatieve Eigenschappen Anderen als beter zien, Overal tegenaan schoppen en conflicten zoeken, Egoïsme

Dit zijn de karaktereigenschappen waarmee de kitten geboren word, maar hoe dit ontwikkeld laat ik over aan de RPG.
De kitten is vanaf een jonge leeftijd al erg flexibel in het feit dat ze haar best doet zich voor anderen in te zetten en zich niet laat tegenhouden door haar zwakkere lichaam. Ze zet zich graag in voor anderen om daarmee zichzelf omhoog te werken aangezien ze best onzeker is. Dit betekend dat ze af en toe haar eigen grenzen zal negeren, wat weer past bij het feit dat ze flexibel is. Ze is vriendelijk en zachtaardig in de omgang en mist de felheid die haar moeder in zich draagt. Ze wil anderen geen pijn doen, en lijd liever zelf in alle stilte dan dat anderen zich zorgen om haar maken. Geduld is een bekend begrip voor de kitten. Immers kan ze goed wachtten als anderen druk bezig zijn en heeft ze geen problemen zichzelf te vermaken terwijl de volwassenen geen tijd voor haar hebben. Dit betekend dan ook dat ze niet snel opvliegend reageert en alles op zijn tijd neemt. Ze kent het woord haast niet. Naïef is ze wel naar de buitenwereld, ze kan niet begrijpen dat er gevaren zijn waardoor ze zichzelf nog al eens overschat. Dit laatste komt dan ook weer doordat ze een enorme bewijsdrift heeft. Ze wil alles alleen doen. Ze wil tonen dat ze net zo groot, sterk en knap als elke andere kat kan worden. Dit betekend dat ze al vanaf een jonge leeftijd haar best doet om zichzelf te bewijzen en geen hulp aanvaard. Toch is ze afhankelijk van anderen, vooral om het feit dat ze gewoon te zwak, klein en onhandig is om voor zichzelf te zorgen. Haar lichaam heeft niet dezelfde kracht als haar karakter. De kitten is extreem gevoelig en snel op haar teentjes getrapt. Door haar onzekerheid lijkt het wel alsof ze anderen als beter ziet dan zichzelf. Ze kunnen meer, ze doen meer en ze jagen voor de Clan. Ze beschermen de Clan en de zwakkere, ze wil niet altijd de zwakke link zijn van haar Clan. Hierdoor schopt ze overal tegenaan ze kan immers niet accepteren dat haar leven niet zal lopen zoals ze dit zelf wil. Dit kan dan ook wel een beetje egoïstisch genoemd worden, aangezien ze soms nogal veel aandacht op zichzelf richt.

Aandoening
Cerebellaire ataxie (spasticiteit)Katten met deze aandoening lopen vaak met hun poten ver uiteen en tillen hun poten hoog op, zoals een kip. Deze katten vinden het ook moeilijk om een goede inschatting te maken van de afstand, wanneer ze springen. Als ze springen maken ze overdreven grote sprongen. Trillen en beven wordt ook waargenomen. De oorzaak van deze afwijking is onbekend. Al zijn er drie mogelijke oorzaken, waarover nog geen zekerheid te geven is. een achterstand in de ontwikkeling van de kleine hersenen, een defect aan de zenuwcellen die zorgen voor de geleiding van prikkels of een gevolg van een besmetting met kattenziekte van de moederpoes of het kitten. Waarschijnlijk zal deze kitten dan de tweede oorzaak hebben. Een defect aan de zenuwcellen.

Het komt er dus op neer dat de kitten apart beweegt en hierdoor moeite heeft om mee te komen met leeftijdsgenoten. Ook zal ze minder actief overkomen en sneller moe zijn. Dit betekend dan ook dat de kans nihil is dat ze daadwerkelijk ooit Warrior zou worden, wat betekend dat ze op 6 Moons waarschijnlijk tot Elder word benoemd. Er zijn nog enkele mogelijke plottwisten die met deze aandoening te plannen vallen, waarvan er een haar wellicht een verlamde rechter-achterpoot geeft door een ongeluk. Waar haar moeder verkrampt is in karakter is zijzelf letterlijk verkrampt in haar lichaam. Dat vond ik wel een mooie bijkomstigheid.

Motivatie Ik kon dit niet laten. Burnetbliss is natuurlijk de dochter van Oceanstar en daarmee speelt het karakter ook een belangrijke rol in het leven van mijn favoriete eigen karakter. Daarbij vind ik het heel interessant om een kitten te spelen die niet direct zo sterk, snel en geweldig is en juist een moeizaam leven tegemoet gaat. Niet perse in ervaringen maar vooral in het feit dat ze gewoon nooit het punt kan bereiken dat ze wilt bereiken, fysiek gezien dan. Mentaal is ze een lekker ingewikkeld karakter, net zoals haar moeder. De naam en het uiterlijk staan open.

tag @ name mcname
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Bröther, where is thy Lämp? BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimewo 13 maa 2019 - 19:03

Semi last minute aanmelding want ik kreeg ideeën
Dit katertje zou bij het minste windstootje breken. Hij geeft snel op, heeft geen greintje koppigheid in zich; en daarbovenop is hij ook nog bijzonder pessimistisch ingesteld. Dit is het type kat die opgeeft voor hij probeert, die zelfs de kans op mislukking niet zal riskeren - want voor hem is het geen kans maar een zekerheid. Verder is hij ook een zeer poëtische ziel; iemand die niet veel spreekt, maar altijd zinnige (hoewel misschien eerder negatieve) dingen zegt. Hij heeft een groot schaamtegevoel en voelt zich ook zeer snel beschaamd als anderen beschamende dingen doen, ook als zij daar niets van merken. Hij is geen durver maar een denker, en denken doet hij dan ook te veel. Hij is te snel bang dat hij zichzelf belachelijk zou maken of dat het zou mislukken.

Dit is een korte inhoud van zijn karakter, maar zoals altijd staat dat open voor verandering. Nu, naar zijn uiterlijk. Deze kitten is klein en fragiel gebouwd, met een zwakke gezondheid en een slecht immuunsysteem. Daarnaast heeft hij ook maar drie poten, waardoor hij (gecombineerd met zijn zwakke gezondheid) nooit warrior zal kunnen worden. Van vachtkleur laat ik je kiezen! (de oogkleur wordt waarschijnlijk blauw).

Voor naam dacht ik misschien aan iets als Lambkit (kind of geïnspireerd door je topictitel), maar dat laat ik ook aan jou want ik vind het fijn om de ouders de naam echt te laten kiezen : )

En dan het moeilijkste deel, motivatie. Ik heb getwijfeld om hier een aanmelding te maken, maar toen besloop het idee voor dit katertje me en ik heb echt wel zin om hem te bespelen.. Hij is in niets zoals een ander karakter van mij en ik denk dat het een fijne opfrissing is om eens zo'n zwak karakter te spelen. Daarnaast heb ik ook al een aantal plannen om hem later in zijn leven misschien een plottwist te geven, maar dat ga ik nu allemaal nog niet verklappen natuurlijk ;') Daarnaast wil ik ook gewoon heel graag deze kans om Burnets enige kitten te spelen want het lijkt me dat dat een geweldig ingewikkelde bedoening word en wie houd er nu niet van drama? Ik kijk echt al uit naar de moeder-zoon interactie in dit nestje <3

Bunny (&driepoot) uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Bröther, where is thy Lämp? KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimewo 13 maa 2019 - 19:10

Iemand heeft aangegeven dat ze nog een aanmelding wil plaatsen en het wss niet zullen maken dus ik sluit de aanmeldingen vrijdagnacht om 12u zodat ze nog wat tijd heeft c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodhound
Member
Bröther, where is thy Lämp? Tenor
Mark
522
Actief
“Blood is just red sweat”

CAT'S PROFILE
Age: ??!?!?
Gender: Tomcat ♂
Rank: Former Medicine cat of Shadowclan
Bloodhound
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimedo 14 maa 2019 - 16:50


Een kitten die zo spierwit is als een lijk en zo zwak als een gewond vogeltje. Een kitten van een poes die pittig en sterk in haar schoenen staat- of eerlijker gezegd dit voordoet om haar gebroken karakter te maskeren. Een kitten die niet net zoals zijn moeder zal opgroeien, die niet de zelfde bittere tong zal hebben of haar vlammende trekken. Deze kitten valt niet op, naja in het begin niet. Het liefste zal hij zijn hele leven op de achtergrond willen horen maar door zijn aandoeningen is de katertje niet iets wat snel over het hoofd gezien word. Hoe erg hij zijn best doet om onzichtbaar te zijn voor de buiten wereld staat hij juist door zijn gedrag en houding in het 'spotlight'.

Deze kater heeft namelijk een 'vreemde' gedrag. Dat houdt in dat hij zich anders beweegt en anders denkt en anders reageert op bepaalde situaties dan een normale kat. Zijn gedrag als kitten word dan snel afgekeurd door leeftijd's genootjes maar ook op latere leeftijd zal hij altijd moeite hebben om te functioneren als een normale warrior. De kater begrijpt niet hoe hij moet reageren op sociale contacten en gelegenheden en probeert zich hier van af te duwen, maar dat is niet altijd mogelijk. Emoties snapt hij gewoon niet helemaal en zelf toont hij ze ook bar weinig. Als kitten en als volwassene zal hij recht voor zich uit staren als hij een praatje heeft met een andere kat en met droge rare reacties/vragen terugkomen. Oogcontact maakt hij soms maar vaak is zijn blik of in de vergetelheid gerecht of op zijn poten. Wat een duidelijke aparte gedrag van de kit is dat hij altijd met zijn poten over de ander heeft wrijft. Als hij staat zal dit zijn voorpootjes zijn en anders het vaakste zijn achterpoten die hij over elkaar heen beweegt. Het is een soort tik/trekje van de witte kater die al vanaf jonge leeftijd zal opkomen en nooit meer weg zal gaan. Net als zijn loopje en zithouding. Zijn loopje is vaak heel hangerig en slovend alsof zijn lichaam verkromd en zwaar aanvoelt. Zelf heeft de witte kater er geen last van maar het ziet er maar apart en onnatuurlijke uit- zo ook zijn zithouding. Als de kater zit dan zit hij gehurkt op zijn achterpoten met een grote bochel. Zijn kop kijkt kaarsrecht naar voren zodat hij zijn omgeving goed kan observeren. Ook eet (en soms slaapt!) hij zo: met zijn nagel pakt hij dan zijn prooi op en hangt dan zijn eten zo voor zijn snuit. Waar dit vandaan komt is niet duidelijk. Waarschijnlijk een beperking in zijn lichaam? Of misschien iets geestelijk? Wie weet.

Hoe raar en vreemd hij overkomt zijn hersens laten hem gelukkig niet in de steek. De kit toont vanaf de eerste dag al grote intelligentie uit, hij ontwikkeld zich sneller dan andere kittens door zoals bijvoorbeeld het snel snappen van spelletjes, sneller kunnen praten, sneller kunnen lopen, ect. Op latere leeftijd word het dan duidelijk dat hij hoogbegaafd is, wat zijn karaktertrekken verklaard.


Karakter eigenschappen:
Karakter trekken (goed): Gemotiveerd, Creatief, Gerechtigheid, Hoogbegaafd, Kalm, Doorzettend, Bijzonder (lol) Trouw, Verstandig, Nauwkeurig, Eerlijk, Scherpzinnig, Nieuwsgierig, Leergierig.

Karakter eigenschappen (slecht): Asociaal, Gesloten, Mensenschuw, Ingewikkeld, Teruggetrokken, Altijd gelijk willen hebbend, Niet ingaan op andere hun gevoel, Niet altijd volgzaam aan regels als hier geen nut inzit. Niet snel andere kunnen/willen vertrouwen.

Zijn (hoogbegaafde) trekken kwa leervormen: Hoge intelligentie. Snel van begrip. Grote algemene interesses. Hoog leertempo, grote denk- en leerstappen. Verworven kennis goed toepassen. Goed geheugen. Groot analytisch inzicht en probleemoplossend vermogen. Creativiteit en originaliteit. Denkt buiten reguliere kaders

Zijn (hoogbegaafde) trekken kwa gedrag: Geestelijk vroegrijp. Sterk rechtvaardigheidsgevoel. Perfectionistische instelling. Accepteert regels en tradities niet klakkeloos, maar bevraagt ze. Grote behoefte aan autonomie

Sterke skills:
Intelligentie
9/10
Creativiteit
10/10
Initiatief
7/10
Emoties verbergen / in bedwang houden
10/10
Liefde voor eten (vooral zoetheid!>raar voor een kat)
10/10

Zwakke skills:
Sociale skills
-1/10
Emoties tonen
2/10
Houden aan regels
3/10
Vechtlust
1/10

Beperkingen? De kit heeft naast zijn vreemde gedrag en houding (wat waarschijnlijk door iets orthopedisch niet correct is) dan ook nog eens last van hoge metabolisme. Dat is iets met je stofwisseling waardoor je veel calorieën verbrand. Door dit is de kater heel snel mager en/of blijft altijd heel slank, hoeveel hij ook naar binnen werkt. OOK nog eens heeft hij chronisch last van ooguitvloeiing waardoor bij zijn ogen traanstrepen aanwezig zijn. Door het vele ge-wrijf in zijn ogen is zijn vacht daar heel dun en zie je vaak rode huid door de irritatie onder zijn ogen.

Dit zal de beperking of 'handicap' zijn die deze kitten zal hebben als ik gekozen word. Het is geen missende poot of blindheid maar hopelijk toch genoeg - want het idee om een kat te bespelen die naast fysiek maar geestelijk niet helemaal goed is? is een erge leuke uitdaging en goeie reden om volop actief te blijven. Deze man, zoals je al weet haha, is gebaseerd op een personages van een anime (+film en manga) genaamd the death note. Ik twijfelde om eerst een karakter aan te maken die precies zoals de hoofdpersonage zou worden aka Light Yagami of ook wel Kira genoemd. Toen deze kittensearch kwam werd ik direct enthousiast omdat ik nu een kit kon maken die ik goed kan baseren op L, die ook een personage is van de anime die ik super awesome vind. Ik twijfelde tussen deze twee toffe ideeën en dus hierbij.. door deze KS heb ik de knoop doorgehakt en het meest bijpassende char in deze mislukte kitten verwerkt :"))

Uiterlijk puntje: Ik dacht zelf aan een spierwitte kitten met donker kleurde ogen. Het mag ook een andere uiterlijk worden als je hier op staat maar het leukste lijkt mij als deze man echt wit word. Maar dit valt natuurlijk wel te bespreken (mits ik gekozen word dan)

Naam: Je had zelf aangegeven dat jij de naam evt zou kiezen in het begin dus hierbij, als ik het geluk heb om de kind van Burnet te mogen bespelen laat ik jouw creatieve brein aan de slag gaan. Of we kunnen weer samen gaan brainstormen net zoals bij Blood achtervoegsel lol


Btw. Motivatie uitschrijven is echt niet mijn ding maar hoop dat via mijn aanmelding wat motivatie punten heb laten zien, ik heb echt enorme zin in de char en zijn vreemde gang van zaken. En naast dit, je weet hoelang ik gezeurd heb voor een kitten van Burnet xD is me motivatie niet al duidelijk genoeg? haha,, love x Marlie. Dit was mijn aanmelding!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Bröther, where is thy Lämp? UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimevr 15 maa 2019 - 23:07

Name: Mahoganykit
Meaning: Vanwege zijn flame-point vacht zal hij naar deze roodachtige houtsoort worden vernoemd.
Gender: Male
Clan: WindClan
Sexuality: Bi

Fur: Flame-point, long
Eyes: Blue
Picture:
Spoiler:

Description: Mahoganykit zal veels te klein zijn wanneer hij wordt geboren. Hierdoor zal hij vatbaar zijn voor ziektes en de kans is groot dat hij goed in de gaten gehouden moet worden door de medicine cats de eerste paar weken van zijn leven. Omdat hij een slechte drinker is zal hij altijd wat kleiner en magerder blijven van de andere kittens in de nursery en hierdoor zal hij voor de rest van zijn leven aan de wat kleinere kant blijven. Iets waar hij best wel mee zal zitten, zeker wanneer hij ouder wordt, want echt sterk ziet hij er niet uit. Ondanks dat hij niet uit zal blinken in kracht, noch snelheid of stamina, zal hij een goed paar hersens hebben. Hij is een meester in het bedenken van tactieken en kan zeker wel beschouwd worden als intelligent. Mahogany is een geboren leugenaar en zal altijd proberen andere katten naar zijn wens om te praten. Immers kan hij zelf lichamelijk niet zoveel, dus moet hij anderen het vuile werk laten opknappen. Wanneer hij ouder zal zijn zal hij redelijk verbitterd raken over het feit dat hij voor het grootste deel nutteloos is en zal zijn persoonlijkheid een wat donkere ondertoon geven. Echter laat ik dit verder geheel aan de rpg over.

Motivatie: Denk dat je deze wel weet, maar oh well. Love alles aan Burnet en ik zeur al lang dat je haar baby's moest geven. Dus bij deze mijn poging om d'r kindje te mogen bespelen <3 en dan heb ik een kleinkind van augurk omg
Terug naar boven Ga naar beneden
Brittlepaw
Member
Bröther, where is thy Lämp? Knipbrit
12
269
Actief
My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brittlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimeza 16 maa 2019 - 13:20

Henlo jongens,
Bedankt voor de mooie en originele aanmeldingen, we hebben het echt moeilijk gehad met kiezen! Maar hier is ons uiteindelijke beslissing. :>

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Bröther, where is thy Lämp? 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimeza 16 maa 2019 - 13:37

ah gefeliciteerd beide!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annuletpaw
Member
Bröther, where is thy Lämp? DPKsfdL
Bunny
55
Actief
Het leven is rot.

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler Apprentice
Annuletpaw
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimeza 16 maa 2019 - 16:29

Ik heb het al gezegd maar Thanks <333
Hier is Annuletkit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Erminepaw
Member
Bröther, where is thy Lämp? DPKsfdL
Mark
18
Actief
''I'm not weird. I'm just different.''

CAT'S PROFILE
Age: 26 weken
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Erminepaw
BerichtOnderwerp: Re: Bröther, where is thy Lämp?   Bröther, where is thy Lämp? Icon_minitimeza 16 maa 2019 - 16:33

Via privé al super dankbaar geweest maar hier nogmaals ff bedanken!<3
Ook hier is de grote broer Ermine hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bröther, where is thy Lämp?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: